מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הילינגדובי11/08/2008
שלום לכולם, מישהו שמע על הסדנאות הילינג של ברט טנברכה, או על האיש עצמו ( מהולנד ) גוגל לא עזר לי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כללי
al19/08/2008אהלן. תפנה לשגרירות הולנד. אלכסנדר דגן N.D [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברט טנברכה מהולנד
אהרון נצחיה13/10/2009אשת הקשר של ברט טנברכה מרתה בנייד 0525277640 הסדנאות בקיבוץ כדרים בצפון. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בחדירה בקיום יחסיםמיה11/08/2008
יש לי כאב בחדירה בעת קיום יחסי מין, הלכתי לבדיקה והגניקולוג שלי אמר שמדובר בדלקת במקום בו היה קרום הבתולין. הוא נתו לי משחה בשם "אפלומיצין" (לטיפול בדלקות עור מעורבות בזיהומים באקטריאליים). המשחה לא עזרה ובינתיים נכנסתי להריון, וכעת הרופא אמר שזה לא זמן נכון להתערב בטיפול נוסף. אני יכולה לקיים יחסים אבל כואב לי. האם יש משחה טבעית, צמחית כדי שאוכל למרוח ולפתור את הבעיה ללא הפרעה לגוף ולהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיה
יפה שמעוני14/08/2008מיה שלום רב,
תנסי קרם קלנדולה. זה טבעי ויכול לעזור. למרוח מעט במעבר החיצוני לפני קיום היחסים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום יפה
מיה14/08/2008אני לא רוצה לפתור את הבעיה לשעת קיום היחסים, אלא בכלל, האם הקרם שהצעת יעזור בריפוי או רק בשיכוך הכאב? שוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיה
יפה שמעוני14/08/2008מיה שלום, לצערי לנשים בהריון לא ניתן לתת המלצות גורפות באינטרנט. ההמלצה היא רק להקלה ולא לריפוי. בהצלחה, יפה שמעוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה בהריון
עירית פרידמן14/08/2008שלום מיה
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות וקשיים בהריון היא בטיפול הומאופתי.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רייקי וכדורים נוגדי דיכאוןאני10/08/2008
שלום רב, שאלתי - אני בחורה וברצוני לללמוד רייקי. מאחר ומזה שנים אני נוטלת תרופה נוגדת דיכאון (סרוקסט), רציתי לדעת האם לימודי רייקי יכולים להביא לשינוי בהרגשה הפנימית ובעקבותיה הפסקת התרופה? קיבלתי מספר פעמים טיפול ברייקי והרגשתי פשוט מדהים! מודה מראש על תשובתכם! אני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה ורייקי
יפה שמעוני11/08/2008שלום רב,
רייקי זו שיטת טיפול מפליאה ע"י העברת אנרגיות ואיזון המערכות, פיזית ורגשית.
בעזרת רייקי ניתן לטפל בעצמך ובאחרים, לפתוח חסימות וטראומות, להוריד סף של כאבים, חרדות,
וניתן לשלב עם כל טיפול אחר, טבעי או קונבנציונאלי.
אני בהחלט ממליצה לך לנסות.
יפה שמעוני- נטורופתית ומאסטר ברייקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהיונית08/08/2008
רציתי לדעת האם את חושבת ששינוי בתזונה ובדרך חיים יכול להפחית חרדות המטופלות על ידי כדורים קונבנציונליים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה
עדי מנחמי08/08/2008לדעתי ניתן לטפל ביעילות ללא תרופות(ברב המקרים).רצ"ב כתבה בנושא.דיקור ,צמחי מרפא ועוד עשויים להקל על התופעה.עדי
לעיתים,האנשים הנוטלים כדורים נוגדי דכאון או חרדה אינם דיכאוניים אלא סובלים מירידה במצב הרוח עקב קשיים בחייהם או סיבות אובייקטיביות אשר הובילו למצב.לקיחת תרופות הינה דרך קלה ,פשוטה וזולה ביותר.
למרות הקלות הבלתי נסבלת במתן התרופות ע"י הרופאים, חשוב לציין כי קיים קושי רב להפסיק ליטול תרופות אילו (גם כשכבר אין צורך בהן),שכן הדיכאון עלול לחזור ברמות גבוהות יותר.כמו כן,תופעות לוואי רבות כגון עייפות ,אינסומניה, בעיות עיכול ,אימפולסיביות ועוד.
אנשים מלנכוליים (בעלי תחושות אשמה וירידה בתאבון) וכן אנשים שמתקשים לחוש שמחה, אינם דכאוניים אלא הם תולדה של חינוך קפדני מידי או תכונת אופי וכן נכון יהיה שיעשו עבודה לשינוי אישיותם.
פציינטים אשר מגיעים לטיפול ומעלים אינסוף בעיות וכאבים ו\או בעלי חזות נגטיבית,הם אילו אשר נבדוק מיד האם קיימים אצלם רפלקסים המעידים על היותם דכאוניים או חרדתיים.
מנסיונם רב השנים של מאסטרים יפניים לדיקור- מודרני עולה ,כי ברב מקרי הדיכאון מעורבת בעיה פזיולוגית,אשר תיקונה ישפר משמעותית את מצב- הרוח,ללא כל צורך בשימוש בתרופות.
סיבות פזיולוגיות המובילות לדכאון-
1. סטייה של עצם הזנב(היוצרת לחץ על החוליות וחוט השדרה) או של מחיצת האף(עם רגישות בצידי האף) עקב טראומה וכן בעלי גב כפוף (או גיבן) עם לחץ בין חוליות t4-t6 .
2. חולשה כרונית של מערכת החיסון ובעיקר כשיש דלקת תמידית בסינוסים, אוזניים,צלקת וכו'.
3. ירידה בזרימת הדם אל הראש.
4. מחלות פנימיות כרוניות ובעיקר שמוש ממושך בתרופות.
5. חוסר אזון בפעילות בלוטת התריס,גם כשבדיקות הדם תקינות.
6. עודף בהפרשת אדרנלין,בעיקר עקב שוק או טראומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה וחרדה
עירית פרידמן08/08/2008שלום יונית
כהומאופתית אני רואה את בעית החרדה כקשורה קשר ישיר לנפש.
אני חושבת שלבעיות נפשיות יש להתיחס בצורה אנרגתית ולא בצורה כימית.
הכדורים הפסיכיאטריים וכל תוספי המזון והדיאטות הם בתחום החומר/כימיה.
הומאופתיה לעומת זאת איננה כלל ריפוי כימי אלא ריפוי רוחני/נפשי ולכן היא מטפלת בצורה טובה ביותר בחרדות/דאגות וכד'. אני מזמינה אותך לקרוא את המאמר הבא, שמביא תאור מקרה של אשה שסבלה מחרדות ונטלה פרוזאק במשך שנים. עם טיפול הומאופתי היא הצליחה לרדת מכל התרופות ולהגיע לחיים מלאים יותר.
יחד עם זה אני חושבת שתחום התזונה ואורח חיים יכול להקל על חרדות כי כל עיסוק שהאדם נמצא בו מקל על חרדה. כך שאם האדם החרד מקדיש מחשבה לתזונתו או לאורח חייו, מרבה בספורט או הולך לחוגים - מעצם העיסוק בכל אלה תרד רמת החרדה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברה שניסתה להתאבד!עזרה דחוף!עזרה!06/08/2008
היא לקחה בסה"כ שבע כדורים, 2 מהם משככי כאבים, ואחד מאיט טסיות דם לבנות, על השאר אני לא יודעת. הייתה לה בחילה וכאב בטן, היא הקיאה את זה אח"כ, אבל בבקשה תעזרו לי.. זה יכול לעשות לה נזקים כלשהם למרות שהיא הקיאה את זה?!??!??!!?! תענו לי דחוף!!!!! :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף למיון!!!
עירית פרידמן06/08/2008בעיות מהסוג הזה לא פותרים באינטרנט.....
קחי אותה למיון ושתראה שם פסיכיאטר להערכת מצבה.
אם היא חוזרת הביתה ללא אישפוז אפשר לעזור גם עם הומאופתיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגב' שהודיעה על ניסיון ההתאבדות
לאה21/08/2008אני נכנסתי כמה פעמים פה באתר שלנו כשהיה לי עצוב לשיחות הפרטיות שיש בשיחות ברשת. הם מדברים ועוזרים. תמליצי לחברה שלך להיכנס כשעצוב לה, הם יעזרו לה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה טיפולאור03/08/2008
שלום הובחנה אצלי קנדידה על ידי רופא נשים ושום טיפול של לא עזר. כרגע אני פניתי לטיפול הטבעי ורציתי לדעת האם הוא טוב. אני נטלת פרוביוטיק פמינה וחומצה קפרילית בנוסף אני עושה את הדיאטה המומלצת. הייתי רוצה לשאול גם היכן ניתן להשיג את הקלורקס האם ניתן לקנות אותו בבתי טבע? ומה ניתן לתת לבן זוג כטיפול מונע (את הדיאטה הוא בטוח לא ירצה לשמור). תודה אור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אור
יפה שמעוני04/08/2008אור שלום רב,
הקנדידה זו לא מחלת מין. הקנדידה זו פטריה שמקומה במערכת העיכול אצל הרבה מאוד אנשים.
כאשר היא מתרבה מסיבות שונות, היא פולשת למערכות נוספות בגופנו.
אתר מקיף בנושא הקנדידה כולל שאלון לאיבחון הקנדידה, הדרכה , כולל הקולורקס, את יכולה למצוא ב:
www.candida-a.com
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריות
שרית25/08/2008לכי למטפל בהומוטוקסיקולוגיה. לי זה הדבר היחיד שעזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה ויחסי מיןאור03/08/2008
שלום הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי שבן זוגי (אנחנו כבר שנים יחד) לא נדבק ממני בקנדידה? כאשר אני סובלת כבר כמה שנים מהקנדידה. יש לציין כי הוא לא חש בשום רגישות באיבר המין. הייתי רוצה לדעת גם איזה טיפול מונע ניתן לתת לו על מנת להיות רגועה. והאם קיום יחסי מין עם קונדום מונע הדבקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה וקנדידה
עירית פרידמן03/08/2008לפי תאורך לא נשמע שיש מקום לדאגה.
הקנדידה איננה "מחלה" מידבקת אלא שגשוג של פטריה.
הפטריה משגשגת במקום שיש לה "תנאים" טובים לכך.
מכיון שאת מציינת שאת סובלת מהמצב רצוי שאת תעברי טיפול. הומאופתיה היא תחום שיכול לעזור לך להפטר מהסימפטומים המציקים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גינסנג סיבירי והורמוניםאריה02/08/2008
שלום אני נוטל גינסנג סיבירי במשך שנים אבל בכמות קטנה כקמצוץ על קצה האצבע מדי יום בבוקר. זה נותן לי תחושת רעננות וריכוז רב שנחוצה לעבודה שלי,, וכמו כן משפר לי את מצב הרוח מאוד. השאלה שלי היא האם הגינסנג הסיבירי משחרר הורמון נשי (אסטרוגן) עם כל הכרוך בכך. האם כדאי לי להפסיק עם זה ? (יהיה לי מאוד קשה). הנושא מאוד מטריד אותי ואשמח לקבל תשובה מפורטת. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אריה
יפה שמעוני02/08/2008אריה שלום רב,
אין בעיה להמשיך לקחת את הג'ינסנג הסיבירי, אבל הג'ינסנג הקוריאני יותר מומלץ לגברים (מבחינה הורמונלית).
שים לב לא לקחת לפני השינה. רק כמוסה אחת ביום.
לבעלי לחץ דם גבוה כדאי לעקוב.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, אבל
ערן03/08/2008ניסיתי גינסנג קוריאני והוא לא השפיע עלי לטובה כמו הסיבירי. האם כדאי להימנע מהסיבירי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריה
יפה שמעוני04/08/2008אריה שלום,
כפי שציינתי בתשובתי הקודמת, אתה יכול להמשיך עם הג'ינסנג הסיבירי.
הוא מכיל אמנם מעט אסטרוגנים, אבל אם עד עכשיו לא הרגשת שינוי בחשק ובאון המיני שלך, כנראה שזה לא מפריע לך.
הג'ינסנג הקוריאני מתאים יותר לגברים והוא גם משפר את האון המיני.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנהפוך הוא
ערן05/08/2008הג'ינסנג הסיבירי משום מה גורם לי לתחושת חשק מיני גבוה מאוד והייתי אומר אפילו מוגזם. העניין הוא שאסטרוגן עלול לגרום לגניקומסטיה וזה מפחיד אותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריה
יפה שמעוני06/08/2008אריה שלום,
אתה עונה בעצמך על שאלותיך.
אם מפחיד אותך, ועושה לך חשק מוגזם, זה הזמן לעבור למשהו יותר מתון.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף טיפול טבעי לוגיניטיסאפי31/07/2008
שלום וברכה, אני סובלת מוגיניטיס כבאר כמה חודשים (אין לי ריח או מששנו כזה אלא רק כאבים בקיום יחסי מין). ואני מטופלת במשחות אנטיביוטיקה אך זה לא ממש עוזר...לאחרונה הרופא המליץ לי על ניתוח להסרת הוגיניטיס....אני לא ממש רוצה לעשות זאת. ורציתי לדעת האם יש טיפול, תרופות....או משהו ברפואה הטבעית שיכול לעזור לי. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבעיה שלך יכולה להפתר
אסתי01/08/2008בעזרת טיפולי רייקי ופרחי באך .יש לברר את הסיבות הנפשיות שמאחורי התופעה ולאזן את הצאקרות(מרכזי האנרגיה)החסומים בגופך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי לוגיניטס
עירית פרידמן01/08/2008שלום אפי
בשום אופן לא ללכת לניתוח לפני שמנסים כל שיטה אפשרית אחרת.
אני יכולה להמליץ בחום על ההומאופתיה. יש לי נסיון טוב בנושא הזה.
הטיפול-לא כואב, לא פולשני ולא מזיק.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידהא29/07/2008
בס"ד שלום. אני סובלת מקנדידה בנרתיק כבר כמה שנים. זה עובר ובא. (בנוסף לאחרונה הופיע לי גרד באזור פי הטבעת). טיפלתי בתרופות אנטי פטריתיות ושום דבר לא עזר. כרגע אני עושה דיאטה נטולת סוכרים,שמרים ומוצרי חלב (איך איני יודעת מה בדיוק אסור לי לאכול). אני גם נוטלת תוסף מזון פרוביוטיק פמינה. מה עלי לעשות כדי שהקנדידה תעבור לגמרי בבקשה עזרו לי איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדיה והומאופתיה
עירית פרידמן01/08/2008שלום
בשנים האחרונות הקנדידה הפכה להיות האבחון לכל בעיה כמעט.....
אבחון הקנדידה מחייב דיאטה קשה למדי שלא רבים מסוגלים לעמוד בה לאורך זמן.
בדרך ההומאופתית ההסתכלות היא הוליסטית ולכן מחפשת את ההקשרים הרחבים של הבעיה ממנה את סובלת.
הטיפול ההומאופתי לא מחייב דיאטות, או טיפולים לא נעימים אחרים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה
יפה שמעוני02/08/2008שלום רב,
שלא כפי שסוברים הרבה (גם מטפלים) ניתן לנקות את הקנדידה תוך זמן קצר (כחודש) בשילוב תזונה ללא שמרים וסוכרים מוצרי סויה ותירס (בזמן הטיפול).
זה לא כל כך קשה ויש תוצאות נהדרות. חבל סתם לסבול.
פרטים יותר מקיפים ניתן למצוא באתר www.candida-a.com
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בצרידותדקלה28/07/2008
שלום. אשמח לשמוע כיצד אני יכולה לטפל בצרידות שנמסכת כבר כשבועיים בתכשירים טבעיים (בהכנה ביתית או בקניה בבית מרקחת) תודה רבה!!! אגב - הצרידות נבעה ממאמץ בקול במהלך אירוע משפחתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר או יתכן והיו לך
אסתי01/08/2008דברים לומר לכמה מהנוכחים והחזקת אותם בכוח בגרון שלא יברחו לך ותאמרי את שבליבך....איזון ובדיקת הגורמים שריגשו אותך באירוע יעזרו.הגוף והנפש הולכים ביחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להפסיק עם הכימיקלים...בן 2726/07/2008
שלום, לפני שנתיים חוויתי מן התקף של אי שקט, כל גופי רעד וחשתי אי שקט, הייתי במצב גרוע... כמו כן הייתי מנותק חברתית ולא עובד ולא עושה כלום. הוא נתן לי את הכדור ריספרדל וכבר שנתיים בערך אני לוקח את הכדור הנ"ל. לפני כשלושה חודשים החלטתי להפסיק עם הכדורים והחזקתי מעמד חודש... אחרי חודש, לילה אחד הרגשתי שאני עומד להשתגע וכל גופי התחיל לרעוד וכניראה היה גם מעט אי שקט. מיד לקחתי הכדור + לוריבן ומאז אני לוקח שוב ריספרדל. כיום אני מרגיש יותר טוב, אני יוצא עם בנות, עובד ורוצה ללכת ללמוד. מאז שאני לוקח את הריספרדל אני חש מעט פגיעה בריכוז ופוחד שזה יפריע לי בלימודים, אני לא רוצה לזרוק את הכסף. בלי קשר ללימודים הייתי מעוניין להפסיק עם הכימיקלים שאני לוקח ולקבל משהו טבעי לזמן מה ואז לא לקחת כלום. האם הרפואה האלטרנטיבית יכולה לעזור לי ? דרך אגב אני לא לוקח כמות גדולה של ריספרדל. מחכה לתשובה, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
אסתי27/07/2008כמטפלת אלטרנטיבית אני מציעה לך תחילה ללכת לטיפולי רייקי ואיזון תדרים ולא להפסיק לקחת את התרופות שאתה רגיל באופן פתאומי. אפשר לשלב ורצוי.לאחר זמן תלך להתיעץ מחדש לגבי מינון ואם בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בגוףאפרת24/07/2008
זה שנים העור מגרד לי בשיפולי הבטן ולעתים מתחת לחזה. כמו כן, לעתים כל הגוף נתקף בגירודים. אני הולכת כמובן לרופאי עור, והרופא הנוכחי, לאחר משחות שונות שרשם ולא הועילו, ולאחר ביופסיה, רשם לי דֶרמוֹבַט. אפילו אם תרופה זו תועיל, הייתי רוצה התייחסות של הומיאופתים ו/או נטורופתים לתופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
אסתי27/07/2008הגרד הוא תגובה למצב רגשי בו את נמצאת ואת צריכה לפני כן לבחון רוחנית מדוע הגוף בוחר להוציא את תחושותייך בדרך זו. בעזרת פרחי באך תוכלי לאתר את הרגשות שמאחורי התגובה.ואגב אני מוסמכת לפרחי באך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסתי, אני נוטה להסכים איתך
אפרת27/07/2008ואם הטיפול הקונבנציונלי ייכשל, אשקול לפנות לטיפול בפרחי באך או להומיאופת. אגב, אם הבעיה הנפשית לא נפתרת, איך בעצם יועילו פרחי באך או הומיאופתיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה לשלב פרחי באך עם הרפואה
אסתי01/08/2008הקונבנציונאלית וזה לא סותר כלל.לגבי בעיות נפשיות פרחי באך עוזרות בהם ,מגלות את סוג הבעיה ומשלבות תמציות שונות שעוזרות להתחבר לבעיה בעזרת מודעות,חלומות וכו .אשמח להוסיף לך מידע נוסף אם תרצי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ובעיות עור
עירית פרידמן01/08/2008שלום אפרת
אני מקוה שבשלב הזה כבר ברור לך שטיפול משחתי איננו הדרך לעזור במקרה שלך.
בלינק הבא תמצאי מאמר על הטיפול ההומאופתי בבעיות עור-
http://www.homeopatya.com/Article_Skin.html
הראיה ההומאופתית מתייחסת לגרד כ"קצה קרחון" ולכן מנסים להבין בעיקר את התמונה המלאה הבלתי נראית.
טיפול בתמונה המלאה מניב בד"כ תוצאות טובות ללא משחות וללא טיפול משמר.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפרת
יפה שמעוני02/08/2008אפרת שלום רב,
גרד ופריחות הן תוצאה של אלרגיות והצטברות חומרים שהגוף אינו סובל.
על מנת לפתור את הבעיה כדאי לעשות איבחון למצוא את הסיבות לאלרגיה.
אני ממליצה לפנות למטפל מקצועי, נטורופת שעובד גם בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
בשיטת איפ"ק ניתן לאבחן במדויק למה את אלרגית וגם לנקות את האלרגיה מהגוף ללא תרופות.
תכנסי לאתר המצ"ב וקראי על שיטת הטיפול.
www.candida-a.com
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוית23/07/2008
אפשר לשמוע המלצות על טיפולים משלימים לחרדות? אני סובלת מחרדות שונות כגון, פחד ממחלות, פחת ממעליות, פחד קהל ועוד. ניסיתי כדורים פסיכיאטרים והם לא עזרו לי. אילו טיפולים כדאי לי לנסות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוית
יפה שמעוני23/07/2008רוית שלום רב,
קיימות כמה אפשרויות לטיפול בחרדה. תחילה יש למצוא את הגורמים לחרדות.
כאשר מטפלים בגורמים הסימפוטמים נעלימים.
ניתן לטפל במצבי חרדה בעזרת פרחי באך, הומאופתיה, צמחי מרפא, ואיזון כללי.
יש להתאים לך את השיטה המתאימה לך אישית.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה לטיפול בחרדות
עירית פרידמן23/07/2008שלום רוית
טיפול הומאופתי עובד מצוין על נושא החרדות.
יש לי ניסיון טוב מאד ואני ממליצה מכל הלב.
אם את רוצה לקרוא על הומאופתיה תכנסי לכאן
www.homeopatya.com
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי בדיקת דם pt-inr לקרישת דםא20/07/2008
והתוצאות של הבדיקה הן: 1.0-תוצאה 2.0-3.0 ערכי יחוס האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א
יפה שמעוני23/07/2008שלום רב,
עם בדיקות דם רצוי לחזור לרופא המטפל.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
