מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ליחה באופן קבועשיר02/11/2008
חברי סובל באופן קבוע מליחה , הוא אוכל מעט מאוד מוצרי חלב , הוא ניסה כל מיני כדורים שהרופא המליץ לו , אך שום דבר לא שינה את המצב. הליחה היא יומיומית ולא עוברת , ועקב הליחה הוא מפתח גם דלקות גרון. אשמח לקבל המלצות שאולי כן שיוכלו לעזור לו להפתר מהליחה המטרידה הזאת. תודה רבה מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
עדי מנחמי02/11/2008הבעיה נובעת מפעילות יתר של מערכת החיסון.על כן כדאי לאזן אותה ע"י טיפולי דיקור ו\או פורמולת צמחי מרפא אישית,אשר תפקידה לחזק ולמנוע ליחה.יש לבדוק אם ישנה דלקת חבויה(כמו סינוסיטיס)אשר יוצרת גירוי תמידי של מע' החיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוק מתקתק
אנני04/05/2009אינני יודעת אם הבעייה שלי קשורה להודעה זו אך ניראה לי שייש משהו דומה. מזה כמה חודשים אני מרגישה שהרוק שלי, שהיה תמיד ללא טעם לוואי, הוא מתקתק.
זה קורה כשאני בהליכה, עמידה וישיבה אך לא בעת שכיבה. אני חוששת מאוד שזה גורם גם לריח.
אני לא סובלת מליחה כרונית אך לעיתים די קרובות עלי לנקות בבוקר את גרוני מליחה שהצטברה. עלי לציין שהלכתי לרופא שיניים וגם לשיננית. עשיתי הקצאת שיניים, הם לא מצאו בעייה וממה הטעם שאני חשה נובע. אני לא לוקחת תרופות או ויטמינים , לא ידוע לי על שינויים הורמונליים מיוחדים, בקיצור, אני מחפשת את הסיבה כדי לפתור הבעייה שמטרידה אותי מאוד .אשמח לשמוע מכם ממה זה יכול לנבוע? מה ניתן לעשות? אל מי כדאי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנני
יפה שמעוני05/05/2009אנני שלום רב,
האם מערכת העיכול שלך תקינה? עצירויות, או שלשולים, גזים?
אם נמצא שהכל תקין יש לבדוק את התזונה שלך. תנסי להוריד לתקופה מסויימת מהפחמימות והסוכרים שאת אוכלת. כ"כ תקחי פרוביוטיק 1-2 כמוסות ליום לפני האוכל. תשתי הרבה מים ותה צמחים בעיקר בבונג, מליסה, לואיזה, נענע, שומר.
אם לא יעזור אני ממליצה לפנות לנטורופת מקצועי לאיבחון יותר יסודי.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיר
יפה שמעוני08/05/2009שיר שלום,
החבר שלך צריך לעבור איבחון לרגשיות ואלרגיות.
יתכן והוא פיתח רגישות למוצרי מזון כלשהם, או לחומרים אחרים.
ממליצה לעשות איבחון בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
יש פתרונות אבל לא תמיד ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואה אלטרטניבית ואפילפסהחגית01/11/2008
מהו הידע המצטבר לגבי סיוע של הרפואה האלטרנטיבית בנושא אפילפסיה של גיל הילדות (התקפים אפילפטיים המופיעים בשינה בלבד)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה
עדי מנחמי02/11/2008במידה ומדובר בסוג הקל של אפילפסיה(כך הבנתי מדברייך),ישנה אפשרות לסייע לתופעה ,בעיקר ע"י צמחי מרפא סיניים בתמצית אישית.קיימים כמה צמחים בתורת ההרבולוגיה,אשר משפיעים על בעיות נוירולוגיות כגון אפילפסיה,פרקינסון וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאליה29/10/2008
שלום, לפני כמה זמן התחילה לי דלקת בנרתיק....אני בדרך כלל לוקחת אגיסטן בטבליות ותכננתי להתחיל לקחת מחר...והיום גיליתי שאני בהריון. האם יש תחליף לאגיסטן שיכול לטפל בבעיה? אני מפחדת לקחת אותו עכשיו, כי יש בו אנטיביוטיקה. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה בהריון
עירית פרידמן30/10/2008שלום אליה
הומאופתיה היא אחד הטיפולים הבטוחים ביותר בהריון גם בתקופה הראשונה.
כל טוב והריון נעים
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטופיק דרמטיטיס יש טיפול ברפואה2626/10/2008
הטבעית? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן.
עירית פרידמן26/10/2008יצא לי לטפל בבעיה בדרך הומאופתית .
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת דםזמן יקר26/10/2008
בביקור בחנות טבע פנה אליי הומאופט שעובד במקום ביקש ממני להוציא את הלשון לאחר ששמע שאני סובל מלחצים וחום בראש בזמן אימון במכון כושר שאל אם יש טחורים ואכן יש יש גם אי ספיקת ורידים ברגליים אמרתי והוא אמר שיש לי צניחת דם ברצוני לשאול מה זה צניחת דם ואיך אפשר לטפל? בברכה מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה בלגן
עירית פרידמן26/10/2008שלום מאיר
אני הומאופתית ואני יכולה לומר לך כמומחית בתחום הזה-
הומאופתים לא בודקים לשון....(ולא עובדים כהומאופתים בחנות טבע).
אין מושג בהומאופתיה ששמו "צניחת דם"
ובקיצור - אין לי מושג מה הוא רצה ממך.
אני יכולה להמליץ לך על טיפול הומאופתי בבעיות שכבר יש לך (טחורים, לחץ בראש ובעיות כלי דם)
אין צורך להוסיף עליהם עוד. )-:
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעירית פרידמן כנסי
מאירוביץ26/10/2008אשמח להמלצה של הומאופט שיטפל בבעייתי באיזור ירושלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכנסתי
עירית פרידמן28/10/2008אני מקבלת גם במודיעין.
אם לא מתאים, אני יכולה להפנות אותך לקולגות בירושלים.
תתקשר-0523915183
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנית22/10/2008
שלום רב, אני בשליש הראשון של ההריון והחלו לי פצעי אקנה על הפנים. האם ניתן לשפר את מצב האקנה באמצעות תזונה נכונה או תוספי מזון שמותרים לשימוש בהריון? אם כן, אשמח לדעת מה עליי לאכול או ממה עליי להימנע כדי לשפר את מצב האקנה. יש לציין שאינני אוכלת אוכל מטוגן, פיצוחים ושוקולדים ומשתדלת לאכול לחם מחיטה מלאה, ירקות ולשתות מים. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה בהריון
עירית פרידמן22/10/2008שלום דנית
הטיפול המומלץ ביותר והבטוח ביותר בזמן ההריון הוא טיפול הומאופתי.
טיפול כזה לא מכיל כל חומר כימי ויכול לעזור לאקנה וגם לכל בעיה אחרת שמלווה אותך בהריון או בחיים בכלל.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור לתינוק בן 7 חודשיםלימור19/10/2008
שלום בני בן 7 חודשים מנוזל למעלה משלושה חודשים. הרופא משפחה שבודק אותו אמר שזה ליחה שהצטברה באף ולא יותר מכך. (הטיפול- טיפות מי מלח). הילד לא אוכל כל כך טוב כיוון שאכן יש לו המון ליחה ושיעול אך מתפתח יפה מאוד. אני שוקלת ללכת למרכז הרמוניה בעין המפרץ לדיקור. 1. מאיזה גיל זה בסדר לעשות דיקור? 2. האם זה ייתן לי פתרון לבעיה שאולי היא תקופתית ? ואם לא אז זה ייתן פתרון או ייקל? מודה לך מראש על התשובה לימור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקות
עדי מנחמי19/10/2008ניתן לעשות דיקור לתינוקות . בגילאים אילו הטיפול עשוי להיות יעיל מאד.הטיפול בהחלט יכול לפתור את הבעיה או לשפרה מאד.בד"כ רצוי לשלב טיפול יומיומי של תמצית צמחי מרפא המאזנים את מערכת החיסון.סביר כי בעיה זו עשויה להעלם בשלב מסוים בו מערכת החיסון תתחזק,אך טיפול משלים יכול למנוע מצבים בהם יהיה הכרח באנטיוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה קלהSGEVA200117/10/2008
.האם יש הוכחות מדעיות מחקריות מובהקות ליעילות טיפולי חרדה שאינן כדורים? כגון מדיטציה , דמיון מודרך, טכניקות רגיעה ונשימה , עיסוי, דיקור, שיאצו, ביאו פידבק , מזונות מסוימים, תוספי מזון מסוימים, עשבי מרפא ושיטות נוספות .. מה נחשב לסיכוי הטוב היותר כנגד חרדה? בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה
עדי מנחמי19/10/2008מנסיוני ברפואה יפנית מודרנית,טיפול בדיקור,אשר מאזן את מערכת העצבים האוטונומית ,בשילוב תמציות צמחי מרפא סיניים,העשויים להמיר טיפול תרופתי,הוא טיפול יעיל ביותר ומונע לקיחה ארוכת שנים של תרופות נוגדות חרדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה וחרדה
עירית פרידמן22/10/2008שלום
יש לי ניסיון טוב מאד בטיפול בחרדה בהומאופתיה. הטיפול מאפשר ירידה כוללת מכל כדור פסיכיאטרי.
לצערי אין מחקרים בנושא מכיון שעורכי המחקרים הם אינטרסטים כמו תעשית התרופות למשל.
קשה למצוא גוף שאין לו אינטרס כלכלי יערוך מחקר שיוכיח אפשרויות ריפוי שקיימות ללא תרופות קונבנציונאליות.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה
דפנה29/10/2008שלום לדמיון מודרך ול n.l.p יש תשובות טובות לחרדה כללית, לפחדים ספציפים (פוביות ממקומות סגורים או כלבים וכו') וכן לתופעות פוסט טראומטיות שמתבטאות בין השאר בחרדה. הטיפול בשיטות אלה מאפשר שינוי התנהגותי בעתיד ולעתים אף יורד לשורש הבעיה, הרגע בו נוצרה החרדה לראשונה. בשיטות אלה הטיפול ממוקד מאד בבעייה ולכן הוא קצר מועד אך ארוך טווח. דוגמה טובה לטיפול בחרדה באמצעות דמיון מודרך יש בספרו של עמוס צור "להיות פרפר". בהצלחה דפנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוק מול תה שחורSGEVA200117/10/2008
לתומי חשבתי כל הזמן שתה ירוק עדיף תמיד על תה שחור אשר יותר מחומצן ומכיל פחות אנטי מחמצנים ומרכיבים נוספים מעולים.
לאחרונה קראתי כתבת מחקר שטענה שגם לתה השחור יש מרכיבים ייחודיים משלו ואשר אינם בתה הירוק. כגון מונע ומשפר את תופעת פרקינסון.
מה דעתכם?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדלים עיקריים
ניצן אורן27/10/2008בסין נהוג לשתות סוגי תה שונים בתקופות שונות. תה ירוק נחשב קריר ולכן מומלץ לשתיה בקייץ. תה שחור נחשב חמים ונהוג לשתות אותו בחורף. מבחינת השפעה מיטיבה על הגוף, תה שחור מסייע לעיכול מזון (בעיקר בשר) ומתאים לשתיה כאשר מופיעה נפיחות בבטן לאחר ארוחה ותחושה של תקיעות מזון בקיבה. הוא מסייע בשריפת שומנים ומשפר חילוף חומרים. מתאים גם לשתיה וטיפול בבעיות כליות. ניצן אורן B.Med TCM
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה למומחים אם יוכלו להשיב למספרboni00716/10/2008
סוגיות רפואיות. אני צמחונית עשרות שנים, עוסקת בספורט ,ומשתדלת לאכול מאוזן אורגני וכו... \ להפתעתי התברר בבדיקות שיש לי כולסטרול גבוה, אינני רוצה לקחת תרופות, האם יש אלטרנטיבה טבעית? כמו כן נאמר לי שיש לי מחסור בויטמין די וסידן זה לא אותו דבר? לדעתה של הרופאה זה נובע מלקיחת תרופה בשם אלטרוקסין שאין לי ברירה אלא לקחת אותה זה הדבר היחידי שאני מסכימה לקחת. וכן יש לי בעייה של השתנה מרובה מה שאינו מפריע לי ביום , אך בלילה לעיתים אני קמה כעשר פעמים בלילה למרות שאני מפסיקה לשתות כבר בשעה 1600 או לכל היותר 1700 ,גם כאן אני מסרבת לקחת תרופות, מבדיקות לא עלו שום ממצאים. מהו הפתרון? האם זה יכול להעיד או להזיק במשהו? תודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוני
יפה שמעוני16/10/2008שלום רב, מאחר ויש לך הרבה שאלות אני ממליצה לפנות לנטורופת/תית מקצועית לאיבחון יסודי על מנת שתוכלי לאזן את המערכות שלך. ידוע שצמחונים שאינם צורכים מוצרים מהחי מפתחים לפעמים כולסטרול גבוה, מאחר והכבד מייצר את הכולסטרול ללא בקרה, כאשר אינו מקבל אותו מהחוץ. אני ממליצה לאכול 3-4 ביצים בשבוע. הרבה בריאות, יפה שמעוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אך רציתי לחדד שאינני טבעונית
boni00717/10/2008אלא צמחונית כלומר אני כן אוכלת ביצים ומוצרי חלב אם כי במידה פחותה ,לגבי מזון אני בטוחה שאני אוכלת מאוזן משום שאני מאוד מקפידה לאכול נכון טבעי ובריא, חבל מאוד רציתי כוון שונה משום שאני בטיפול של קופת חולים אך מאחר ואינני אוהבת תרופות אינני מעוניינת לקחת, תודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספיריןמאירוביץ14/10/2008
שלום האם יש תחליף טבעי לאספירין? מה הכי דומה לו ברפואה הטבעית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיר
יפה שמעוני15/10/2008מאיר שלום רב,
האספרין מיועד לדילול הדם ולמנוע חסימות במערכת העורקים. ויטמין E , או גינקו בילובה יכולים להחליף את האספרין.
כדאי גם להתייעץ עם הרופא שלך.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
זמן יקר16/10/2008האם שמן ערבה באמת יכול להיות תחליף לאספירין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לרפואה הסינית דרכים יעילות לטיפו
ניצן אורן26/10/2008בנוסף למה שכבר ענו לך כותבים אחרים אוסיף ואומר כי טיפול בצמחי מרפא סינית בתוספת דיקור יכולים לסייע בפתרון בעייתך. חשוב להפגש עם מטפל פנים אל פנים על מנת שיוכל לאבחן את מקור הבעיה. רפואה שלמה ניצן אורן רפואה סינית מסורתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורטיגו וטינטוןמאיה14/10/2008
שלום רב, בת 33, לפני כחודשיים בפתאומיות בקימה משינה, ורטיגו 360 מעלות סיבוב החדר,בחילה לאחר מכן. איבחנו תחילה כוירוס, לאחר 3 שבועות 2 טיפולי פיזיוטרפיה, לקריסטלים. שעזר לורטיגו אך השאיר תחושת שיוט. כבר 3 שבועות צפצופים בשתי האזניים בלי הפסקה ותחושה של נדנדה. -סי טי מח ותעלות שמע תקין. בדיקת שמיעה תקינה,בדיקת נוירולוג תקינה. אשמח לשמוע האם יש פתרון טבעי. בדר"כ בריאה למעט לפני שנתיים אשפוז עקב זהום בכליות.מאז מערכת מאספת ואגן מורחבים בכליה ימנית. ומעט בשמאלית. מיפוי תקין. המון תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן14/10/2008שלום מאיה
מזוית הראיה שלי את יכולה להרויח מאד מטיפול הומאופתי.
בקליניקה אני רואה הרבה מטופלים שהרפואה המערבית עומדת חסרת כלים למולם. זה נראה המצב שלך....
כאשר אין כל ממצא פיזי לרפואה המערבית "אין מה לעשות" ואילו לנו ההומאופתים, יש כלים הולמים כי אנחנו רואים את המטופל בראיה רחבה של כל עולמו הפיזי, הרגשי והנפשי.
אני מציעה לך לטפל בבעיה בדחיפות כי יש לבעיות כאלו "נטיה" להתקע כשלא ניתן טיפול מתאים.
כל טוב וחג שמח
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
מאיה14/10/2008האם טופלה בעיה של חוסר שיוי משקל וטינטון בהמאופתיה? האם ניתן להעלים את התופעה או רק להקל? פניתי לאדם מסוים שהוא קיניסיולוג וכירופרקטור, שבדק אותי דרך טונוס השריר ביד, כביכול שאל שאלות את הגוף, ודרך טונוס השריר קיבל מענה. נתן לי כדורים טבליות תמצית עלי אורגנו, טבליות תאית וקאטלז, כמוסות שמן דגים פשתן ובוראג'- . רציתי לדעת מה דעתך? התחלתי עם הכדורים אתמול, 4 פעמים ביום, מס' כדורים. תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
עירית פרידמן14/10/2008שלום מאיה
הטיפול שאת מקבלת איננו טיפול הומאופתי אלא קינסיולוגיה בשילוב עם תוספי מזון. מכיון שהתחלת כדאי להתמיד לתקופה מסוימת ולראות לפי התוצאות איך להמשיך.
הומאופתיה הוא תחום שונה לחלוטין.
אינני יכולה לומר לך מה יקרה אצלך לאחר טיפול הומאופתי אבל יש בניסיון העבר מקרים דומים שטופלו בהצלחה. וגם אפשר לטפל בהומאופתיה במקביל לטיפולים אחרים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם קניסיולוגיה טובה גם במקרים כשלי
מאיה15/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיה
יפה שמעוני15/10/2008מאיה שלום רב,
כדאי לבדוק את מאזן המינרלים בגופך. חוסר מינרלים יכול לפעמים לגרום לתופעה של ורטיגו.
גם בהומאופתיה יש פתרונות לתופעות הללו.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולל טינטון כחוסר מינרלים?
מאיה16/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליהי13/10/2008
אני מנסה להיכנס להריון מלמעלה משנה , יש לי ילד בין 3 . יש לציין שההריון הראשון היה בלי בעיה. התחלתי בטיפול acupuncture ורציתי לדעת אם יש אפשרות שזה יעזור, ואם כן איך בדיוק זה עוזר. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליהי
יפה שמעוני13/10/2008ליהי שלום רב,
מה הסיבה שאת לא נכנסת להריון?
האם ההריון הראשון היה טבעי? האם המחזור תקין?
דיקור יכול לעזור ושווה לנסות, אבל לפני זה הייתי ממליצה שתעברי איבחון יסודי אצל נטורופת מקצועי לקביעת הסיבה לבעיה וכמובן בדיקות מעבדה יסודיות כולל מצב ההורמונים ובלוטת התריס.
בהצלחה וחג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למי אני פונה ?יוכבד06/10/2008
יש לי בעיה רצינית אני אישה שמנה ומתפתח אצלי פצעים אדומים מוגלתיים באזורים בית השחי מתחת לחזה ובבטן התחתונה . נושר לי השיער והוא שביר וקש ויש לי גם סבוריאה מאחורי האוזן השמאלי כבר הרבה שנים . לאיזה תחום רפואה אני צריכה לגשת כדי לטפל בכל אלה ? בתודה יוכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב
עירית פרידמן07/10/2008שלום יוכבד
כל מומחה מכיר היטב את התחום שבו הוא עוסק ויוכל לתרום לך ממומחיותו בתחום זה.
לכן קשה לקבל תשובה אוביקטיבית לגבי תחום זה או אחר ברפואה המשלימה שיעשה את העבודה הכי טוב.
אני הומאופתית ומתאור הבעיה שלך נראה לי הכי נכון לשלב שני תחומים שיעבדו טוב יחד.
תחום הדיאטה/נטורופתיה שיעזור לך להגיע למשקל רצוי ולשמור עליו
ותחום ההומאופתיה שיעזור לך לרפא את הבעיות הפיזיות שאת סובלת מהם.
שילוב כזה יכול לתרום לך הרבה בתקופת זמן לא ארוכה.
שנה טובה וחתימה טובה
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידהנעמה01/10/2008
לד"ר יפה שמעוני , עשיתי בדיקת צואה לקנדידה ,והתשובה הייתה קנדידה ברמה נמוכה. התחלתי לקחת פרוביוטיקה, ולשמור על תזונה מתאימה.שאלותי: 1. האם אני יכול לשתות כדורי קלורקס גם כשהקנדידה ברמה נמוכה ? 2. האם יש תופעות לוואי לקלורקס ? 3. באיזה מקרים אי אפשר לשתות אותם? 4.כמה זמן צריך לשתות את הכדורים (בשילוב עם הדיאטה) 5. ואחר-כך מתי עושים בדיקה נוספת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלי
יפה שמעוני10/10/2008שלי שלום רב,
ניתן לקחת את הקולורקס גם כמניעה.
ההמלצה לקחת את הקולורקס למשך חודש בלבד. כדור אחד ביום אחרי האוכל.
בזמן הריון, או הנקה לא מומלץ לקחת את הקולורקס.
בדיקה חוזרת ניתן לעשות כשבועיים לאחר גמר הטיפול.
חג שמח
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
