מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אימון ברטט -בריא ואפקטיביארבל17/07/2008
לידיעת הכלל אימון ברטט הוא מענה לאימון מבוקר ללא מאמץ בעיקר לבני בנות הגיל השלישי . אימון ברטט פותח לשם שיקום גוף האסטרונאטים שהיגיעו חזרה לאחר שהיה מרובה בחלל , ושהיה צורך לשקם חזרה את גופם . לאימון ברטט -dream healther יתרונות רפואיים: -מוריד רמת כולסטרול ושומנים עודפים בדם, ובכך מסייע במניעת מחלות לב . -עוזר להפחית את השומנים באיזור הבטן ומתחת לפני העור. -מפחית מסמ שומן ומשפר מסת שרירים. - משפר את רמת חילוף החומרים ומסייע במקרים של עצירות. משפר את צפיפות העצם ומסייע במלחמה נגד בריחת הסידן. - מחזק את השרירים הטבעתיים ומונע בריחת שתן. משפר יציבות מפרקים ומשקם מפרקים חלשים. והבונוס -שריפת שומנים וחיטוב ללא מאמץ. בנוסף אימון ברטט מלבה את ייצור הורמון הגדילה ומשמש ככלי אפקטבי בהשפעות ההזדקנות. לפרטים נוספים אשמח לענות ארבל 052-8497891
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה אימון ברטט?
יפה שמעוני23/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת חום לפעוטחן16/07/2008
כיצד ניתן להוריד חום לתינוק בן חודשיים? מהן עצותיכם בעניין חוץ מלתת לו אקמולי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חן
יפה שמעוני16/07/2008חן שלום רב,
לפעוטות לא מומלץ להוריד חום מתחת ל-38.
במידה ויש לו דלקות חוזרות, כמו דלקת אוזניים, או גרון, כדאי לטפל בדלקות בשיטות טבעיות כמו שיטת איפ"ק, לניקוי הוירוסים או החיידקים, מחוללי המחלה.
כמו כן אני ממליצה לך לגשת לבית מרקחת הומאופתי ולהצטייד במוצרים הומאופתיים למצבי דלקת ולהורדת חום, כדאי שיהיה בבית במקרה הצורך .
קיימות פורמולות מוכנות במיוחד לילדים. תתיעצי עם הרוקח.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי בחום
עירית פרידמן17/07/2008שלום חן
אני ממליצה להיות בקשר עם הומאופת שיוכל לתת לך ייעוץ טלפוני בזמן מחלות אקוטיות.
כאשר יש לך אפשרות לקבל ייעוץ כזה את יכולה לחסוך הרבה ביקורים במרפאה ובקבוקי אקמול מיותרים.
אני מזמינה אותך לקרוא את המאמר הבא על מחלות חום והומאופתיה
http://www.homeopatya.com/Article_Fever.html
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עייניםח.13/07/2008
שלום. בתי בת שנתיים וסובלת מהפרשות מעיניה באופן תדיר. טובי המומחים לסתימות בצינורית לא מצאו בעיה. כמו כן, אנטיביוטיקה עוזרת מאד מהר. עשינו בדיקה בבית חולים הדסה ששלל קיומו של חיידק ששוכן שם ומתפרץ מדי פעם. יש ברפואה הסינית פתרונות אפשריים? (הרופאה המומחית גם שללה אפשרות של אלרגיה, היא טוענת שאלרגיה נראית אחרת). תודה וכל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן14/07/2008שלום
טיפול הומאופתי יכול לעזור מאד במצב שאת מתארת.
ילדים מגיבים מצוין לטיפול הומאופתי עד שלפעמים זה נראה כמו קסם.....
יתרונות הטיפול בכך שאיננו פולשני, אין צורך בביקור שבועי אצל המטפל ואין שום בעיה לקחת את התרופה-כמה טיפות מתחת הלשון.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פולציסטיותיעל08/07/2008
האם קיים טיפול אלטרנטיבי מועיל לבעיה שבנדון הכוללת גם שיעור יתר,השמנה, ואינסולין מעט גבוה? (הסידנרום הנ"ל אצל ילדה בת 12 )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
יפה שמעוני08/07/2008יעל שלום רב,
ניתן לעזור לאזן את המערכת ההורמונלית של הילדה.
ברפואה הטבעית ניתן לגרום לגוף לתקן ולרפא בעצמו את הטעון תיקון.
יש לשלב בטיפול, ניקוי רעלים, פיחת חסימות, תזונה נכונה והשלמות לפי הצורך.
בהצלחה,
יפה שמעוני www.candida.com* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע בגיד- טיפול אלטרנטיבי?חופית06/07/2008
שלום רב. אובחן אצל בן זוגי קרע בגיד הקרסול (שנוצר בתאונת כדורגל לפני שנה, אולם רק לאחר שהתאחו לאחרונה השברים, גילו גם את הקרע). . עליו לעבור ניתוח לאיחו שלושהעצמות כך שינוטרל הכאב הנובע מהתנועה בכף הרגל. הניתוח מורכב וההחלמה גם מורכבת וארוכה מאוד. שאלתי היא האם יש איזשהו טיפול טבעי אשר בו מצליחים לנטרל את הכאב הנובע מהגיד הקרוע ובכך למנוע את ביצוע הניתוח. תודה גדולה מראש, חופית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חופית
יפה שמעוני08/07/2008חופית שלום,
אפשר לעזור לחברך בטיפול בעזרת דיקור, סו-ג'וק והומאופתיה.
בשלב זה אני ממליצה לחברך לקחת כמוסות בשם טראומיל 1 כמוסה 3 פעמים ביום וגם לעסות עיסוי קל מסביב למקום הפגוע בעזרת משחת טראומיל.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות יתרטלי05/07/2008
שלום, אני בת 25 בריאה בד"כ.. מזה שנה אני חשה עייפות שבאה בתקופות מסוימות- ישנם ימים בעיקר בסופשי"ם בהם אני לא מצליחה להקים את עצמי מהמיטה ורק בא לי לישון כל הזמן. אני פעילה חברתית, עובדת, לומדת ישנה 8 שעות בלילה, הולכת לישון באותה השעה.מבחינת תזונה- אני אוכלת מאד בריא, מידי פעם פעילה גופנית.. עשיתי בדיקות דם- רמת הסוכר שלי עומדת על 59..אך הרופא המשפחתי אמר שהכל בסדר גמור ואין טעם לבדוק..חשבתי לעשות בדיקת קנדידה- קראתי שזה יכול לההיות גורם לעייפות יתר. כמו כן, הייתי אצל נטורופת ואמר לי שהתפריט שלי מאוזן לגמרי. העניין כבר ממש מטריד אותי..אני מרגישה חסרת אנגריה כל הזמן.. מה אפשר לעשות? האם הסוכר הנמוך בדם אכן מצריך בדיקה נוספת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ועייפות
עירית פרידמן05/07/2008שלום טלי
יש בהומאופתיה ניסיון טוב מאד בטיפול במקרי עייפות מסוגים שונים -cfs, מחלת הנשיקה, אנרגיה ירודה וכד.
האיבחון ההומאופתי לא רואה בחוסרים בגוף את הבעיה העיקרית אלא ברבדים יותר עמוקים של החיים.
כל אדם דורש הבנה מאד אינדיבידואלית של המצב והתיחסות בהתאם.
לכן אינני יכולה לומר לך כאן על סמך המידע שנתת מה הבעיה בדיוק. זה דורש ראיון רציני (כשעתיים) הבנה מדויקת והתאמה של תרופה הומאופתית מדויקת.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעסוקה בתחוםשני03/07/2008
היי, אני מתכננת להתחיל ללמוד השנה רפואה משלימה. עדיין לא נרשמתי לאף מוסד (מקווה שזה לא מאוחר). אבל הייתי רוצה קודם יותר לשמוע על אפשרויות תעסוקה בתחום... האם יש ביקוש? האם קשה להתקבל? האם יש עדיפות לבוגרי מוסד כלשהו? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמינר הקיבוצים
שני03/07/2008היי שני, חשוב לי לציין קודם שאני עובד בסמינר הקיבוצים. היתרונות שחשוב לי להדגיש שיש למוסד הוא באמת שיתוף הפעולה עם כללית רפואה משלימה. גם תוך כדי משתלבים בעבודה בקליניקות וגם יש אפשרות לעבוד שם אחרי הלימודים. יתרון נוסף הוא הוא שהמוסד עם גב אקדמי ומבצע מחקרים אקדמיים בתחום. מקווה שתרמתי. אם יש שאלות נוספות, אל תההסי לשלוח לי ולשאול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול הומאופטיטליה02/07/2008
בוקר טוב, רציתי בבקשה לשאול שאלה מעט כללית לגבי טיפול הומאופטי. אני מטופלת בהומאופטיה קלאסית כשנה, ולאחרונה הפסקתי את הטיפול למשך כחודש לפי עצת ההומאופטית. עליי לציין כי אני מרגישה טוב מאוד. אתמול דיברתי עם ההומאופטית על מנת לדעת מה הלאה והיא אמרה לי להמשיך את הטיפול... האמת היא שלא ברור לי למה עליי להמשיך אם לאחר ההפסקה בת החודש אני בסדר גמור. אשמח לשמוע את חוות דעתך מה יכולה להיות הסיבה שהיא יעצה לי להמשיך. האם את היית מוצאת סיבה להמשיך ? תודה רבה ויום נעים, טליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן03/07/2008שלום טליה קשה לענות לך תשובה מהימנה על סמך המידע המועט שנתת. אני ממליצה לך להתייעץ עם ההומאופתית שמטפלת בך ולשאול אותה מה השיקולים המנחים אותה לגבי המשך הטיפול. יכול להיות שהיא רואה שיש עוד מקום לשינוי למרות שאת כבר מרוצה מהתוצאה. ובכל מקרה אני שמחה שחוית טיפול מוצלח. כל טוב עירית פרידמן0הומאופתית קלאסית www.homeopatya.com
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב ומחזורמאיה28/06/2008
אני סובלת מכאבי גב תחתון מאוד מאוד חזקים במחזור ושום כדור לא עוזר ונאמר לי שלפי הרפואה הסינית זה בגלל מתח וחרדות. אפשר לקבל הסבר ומה הפיתרון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי מחזור והומאופתיה
עירית פרידמן05/07/2008שלום מאיה
ניתן להפטר מכאבי מחזור גם באמצעות טיפול הומאופתי.
האיבחון ההומאופתי מתחקה אחר מכלול האדם השלם ומנסה למצוא שם דפוסים שאינם מאוזנים. לעיתים זה יהיה קשור למתח וחרדה אך לא תמיד. כל אדם הוא ישות מיוחדת שצריך להבין אותה ועם תרופה הומאופתית נכונה ומדויקת ניתן לסייע.
קיים מחקר שערכה לעבודת דוקטורט ד"ר מיכל יקיר ובו היא מוכיחה באופן מובהק שהומאופתיה יעילה לטיפול ב-PMS
את מוזמנת לקרוא את התקציר כאן
http://www.homeopathy-israel.co.il/Index.asp?ArticleID=102&CategoryID=99&Page=1
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך
אסתי27/07/2008אכן כאבים בגב התחתון מראים על מגוון רחב של תשוקות,קונפליקטים וצרכים פסיכוסומאטיים.מיניות עצורה,הצטברות,אסרטיביות וכעס.לחץ וקונפליקט כרוני.מתח ולחץ בבטן,הם לעיתם קרובות סיבות לכאבים שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע טוב לך מאיה
לאה06/09/2008אני אמנם משתמשת במדבקות לשינה נינוחה יותר, אבל לחברה הזאת (( אסור לציין בפומבי את שמה ולכן לא אעשה זאת )) יש מדבקות נגד כאבי מחזור וכאבים בכלל. אני יודעת כי בחוברת שצורפה למדבקות השינה כתוב בהרחבה על כל סוגי המדבקות של החברה הזאת וקראתי גם על מדבקות הכאב בפרט שלבתי הבכורה יש גם כאבים בזמן המחזור. הצעתי לה לנסות את מדבקות הכאב עכשיו זה נתון לשיקול דעתה. מאיה, אשמח לעזור לך ולתת לך את פרטי המדבקות הללו הרשות נתונה לך לפנות אלי לאי מייל אענה לך ברצון ( אתן לך קישור לחברה ואם זה יתאים לך, תזמיני לעצמך ) ביי [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומאופטיה בשילוב קריסטלים/שמן אתריאיריס25/06/2008
הילד שלי מטופל בהומאופטיה
האם ניתן בשילוב עם הטיפול בהומאופטיה לשלב את הקריסטלים או שמנים אתרים או שניהם?
האם אין התנגשות בין הטיפולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה בשילוב טיפולים
עירית פרידמן25/06/2008שלום איריס
ניתן לשלב הומאופתיה עם טיפולים אחרים אך יש לעשות זאת בהבנה ובשיתוף פעולה עם המטפלים השונים.
לגבי הטיפולים המסוימים עליהם שאלת-צריך לשאול, מה מטרת השילוב הזה? האם הומאופתיה כשלעצמה, לא עושה את העבודה? למה דוקא קריסטלים ו/או שמנים?
מניסיוני אין שום בעיה לשלב טיפול בקריסטלים. שמנים יכולים ליצור בעיה אם הם סותרים את התרופה ההומאופתית ולכן יש להזהר בשמוש בהם.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרחל22/06/2008
שלום רב,
רציתי לדעת האם נודעת חשיבות לדיקור סיני במהלך דיאטה? האם הוא יכול להאיץ את ההרזיה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה
עדי מנחמי28/06/2008אם ישנה בעיה בחילוף חומרים,דיקור יעיל מאד.גם לצמצום רצון לפחמימות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברכיים עקומותהילה19/06/2008
יש לי ברכיים עקומות כנראה כתומצאה של פלטפוס ועקמת בגב..
האם אפשר לישר אותן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה
יפה שמעוני23/06/2008הילה שלום,
אני ממליצה לך לפנות למטפל בשיטת אלכסנדר. הם ידריכו אותך ליציבה נכונה.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה ללמוד טווינא ורפואה סיניתרחלי18/06/2008
שלום רב, אני מאוד מתלבטת היכן ללמוד רפואה סינית, יש הרבה מקומות, חלקם חדשים וחלקם לא מוכרים, מצד שני המקומות המוכרים יקרים מאוד, מה אתם ממליצים מנסיונכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי רפואה סינית
גיא שליו29/06/2008בית הספר המוביל ללימודי רפואה סינית הוא קמפוס ברושים. אני עברתי אליו מבית ספר אחר אחרי שנה ראשונה. המורים הכי טובים והלימודים הכי רציניים. אם את רוצה להיות מטפלת - את חייבת ללמוד במקום הכי טוב. גיא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי רפואה סינית
רוני המאירי30/06/2008שלום לך, שמי ענת ואני מסיימת שנה ב' בקולג' לרפואה משלימה, בטכניון בחיפה. מרכז את המגמה ד"ר גיל וינבאום, תוכנית הלימוד היא עפ"י תכנים בינלאומיים. אנחנו מאוד מרוצים ככיתה. לקולג' יש גם סניף ברמת -אפעל, אך אין זה משנה היכן את לומדת כי הרמה זהה בשני המקומות. ממליצה באהבה. האתר של הקולג: www.mashlima.co.il
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוף חומרים ובדיקת דםשניקווה15/06/2008
שלום, לתשובתכם המהירה אודה:
לפני כחודשיים בדיקו הדם שלי הראו:
FOLIC ACID- 6.1
VITAMINB12- 222
TSH- 3.71
T3 -4.3
T4- 14.4
מטפלת בתזונה קלינית שראתה את הבדיקו לגמרי במקרה אמרה לי שאני צריכה לקחת כמה חומרים כמו ברזל זמין, B קומפלקס ועוד כמה. אבל בשניים שהזכרתי ממש התמדתי. היא אמרה שחילוף החומרים של לא תקין כיוון שלמרות שהסטטיסטיקות הרפואיות מראות שהכל בטווח, כל חילוף חומרים מעל 2.5 הוא לא תקין. לאחר חודשיים הבדיקות שלי כדלהלן:
FOLIC ACID- 10.9
VITAMINB12- 563
TSH- 2.41
T3- 4.9
T4- 16
אני מבינה שהשיפור חשוב ומשמעותי.
אבל כרגע אני לא מבינה את ההשלכות החיוביות לעומק.
התוכלי להיות לי לעזר?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח להתייחסות, בבקשה!
שניקווה17/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבר כמעט שבוע. זה חשוב לי. יחס?
שניקווה23/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליך לשאול בפורום רופאים
עירית פרידמן25/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עיזרו ליאפרת14/06/2008
שלום,אני כותבת לכם בשם אמי שסובלת מזה זמן רב מכאבים ברגליה שהמצב רק הולך ומחמיר.התחושה שהיא מתארת היא שפשוט אין לה תחושה ברגלים במיוחד בשכיבה בלילה וגם במים(ים או מקלחת).בנוסף יש לה תחושה של זרמים ברגליים ואולי זה משהו עיצבי? בזמן האחרון היא גם מתלוננת על כאבים בישבן בישיבה או בשכיבה.נוטלת כדורי ליריקה שלא ממש עוזרים בשיכוך הכאבים אלא רק עוזרים לה לישון טוב יותר.בעבר עשתה מספר טיפולים בדיקור אך הפסיקה מהסיבה שמאז שטופלה המצב שלה הידרדר.אנא בבקשה אם תוכלו לעזור באיזשהו כיוון דרך לאחר מספר פגישות אצל מומחים שלא הועילו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
עדי מנחמי16/06/2008סביר כי לאמך קיים לחץ חזק בחוליות הגב התחתון,כניראה בשל ניוון החוליות.לשימחתי,טיפול בדיקור יפני מודרני מסייע לצמצם מאד את הכאב,זאת תוך שילוב של דיקור,חימום,חשמל עדין ועוד.עדיף לעשות מאמץ ולהגמל מהתרופות נגד כאב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם תרצי המלצה על מטפלת בדיקור יפני
אבנר21/06/2008וגם סיני- מטפלת די ידועה בזכות ההצלחות שלה את יכולה לכתוב לי [email protected] אני לא רוצה לציין את השם שלה כדי לא לעשות פרסומת אבל היא באמת מדהימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
