מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יובש בידייםאסנת22/05/2008
שלום , יש לי יובש בידיים באיזור המרפק במיוחד, האם יש טיפול משלים כלשהו שיכול לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול משלים
עירית פרידמן23/05/2008שלום אסנת
יש טיפולים רבים ברפואה המשלימה שיכולים לעזור לך.
אף אחד לא יכול להמליץ לך על ה"דבר" הנכון בשבילך מבלי להכיר אותך ומבלי לדעת דבר עליך.
אני מציעה לך לקרוא קצת על התחומים העיקריים ברפואה המשלימה ולבחור את מה שמתאים לך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרכזבחורה17/05/2008
אני בת 30 נשואה ויש לי שלושה ילדים, הבעיה שאין לי כמעט חזה, כמו ילדונת. רציתי לדעת איך אני יכולה להגדיל בלי ניתוחים, אם אפשר עם משחה או משהוא שכן יעזור
ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ודימוי גוף
עירית פרידמן18/05/2008שלום בחורה
אני ממליצה לך מאד להנות ממה שיש ולהיות גאה ומאושרת עם מה שנתן לך הבורא.
אני לא מכירה שום דרך להגדיל חזה ללא ניתוח.
בטיפול הומאופתי תוכלי להגיע למצב שבו תוכלי לחיות עם גופך בשמחה ולא לחפש צרות במקום שבו הן אינן נמצאות. הטיפול הזה יעזור לך להסתכל על חייך עם עדשות רחבות ונקיות כך שתוכלי לראות תמונה שלמה ולא תצטמצמי לנקודת מבט שבה גודל החזה הוא משהוא שקובע את אושרך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהto eret fredman
בחורה18/05/2008ומה עם בעל שמסתכל על בחורות עם שדיים גדולים, ומראה שהוא כן רוצה את זה,
אני בשום פנים לא אעשה ניתוח כי אני לא מאמינה בציליקון וג'לים, פעם קראתי מאיזשהו מקום שכן אפשר להגדיל בעזרת משחה, יכולה לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחורה יקרה
עירית פרידמן20/05/2008אם לבעל יש עיניים שיסתכל......
משחה לא יכולה לעשות את מה שעושים בניתוח, אחרת כולן היו מורחות משחה....
אני שוב מציעה טיפול הומאופתי שיכול לאפשר לך חיים יותר נינוחים עם הגוף שלך והבעל שלך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתרון לאכילת ציפורנייםלירון14/05/2008
שלום, יש משהו שיכול לעור לי להפסיק לכרסם ציפורניים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לירון
יפה שמעוני14/05/2008לירון שלום,
כסיסת צפורניים אופיינית לאנשים לא רגועים,
לכן הטיפול הוא להרגעה והורדת מתח. טיפול רגשי.
מעבר לזאת קיימים מוצרים שמורחים על הציפורניים (מרים) למניעת כססיתם. תנסה להשיג בבית מרקחת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיתרון הומאופתי
עירית פרידמן03/06/2008שלום לירון
השאלה היא האם את רוצה להפסיק לכסוס ציפורניים בלבד או האם ברצונך לטפל בסיבה שמביאה אותך לכך-אם למשל זה נובע מסוג של עצבנות או כל סיבה אחרת.
הומאופתיה נותנת מענה לתשתית הרחבה יותר -לעצבנות, לחוסר ביטחון וכד'
אם מענין אותך להתגבר רק על יצר הכסיסה את יכולה למרוח על הציפורנים מרה או לבנות ציפורניים....אבל אז השאלה החשובה-מה תעשי עם ההרגל?....
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי עיסויגיא07/05/2008
שלום
אני מעוניין ללמוד עיסוי
איך אני יכול לדעת באיזה מסגרת כדאי (קורס \ מסגרת אקדמית) ללמוד?
ואיזה מסלול? האם עיסוי ספציפי? או משהו יותר כללי?
יש לי מגע טוב, אני אוהב לעסות ממה שאני יודע
ורוצה ללמד כדי לנצל את הפוטנציאל שלי
אני לא רוצה את זה בתור קריירה אלא יותר לטובת החיים הפרטיים שלי
תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיא
יפה שמעוני07/05/2008גיא שלום,
קיימות מספר רב של מכללות לרפואה טבעית המלמדות גם עיסוי.
תוכל לבדוק גם בבית ספר לעיסוי משה מורנו בתחנה המרכזית החדשה, או מכללת תלתן בדרך פ"ת ת"א.
ישנן שיטות עיסוי רבות. תבחר את המתאימה לך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעלים אורטופדיותיונה גרינברג05/05/2008
היכן ניתן לקנות נעלים אורטופדית לנורופטיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יונה
יפה שמעוני07/05/2008יונה שלום,
כדאי לך להתייעץ בקופת חולים. שם יוכלו להדריך אותך וגם לייעץ לך לגבי השתתפות הקופה ברכישת הנעליים. (אם איני טועה הקופה משתתפת בהוצאות לחולי סכרת).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבן05/05/2008
שלום רב, בחודש האחרון יש לי גירודים רבים בכל הגוף: רגליים, מותניים, חזה ועוד.
עשיתי בדיקות לאלרגיה ואין לי שום אלרגיה.
אפשר לקבל המלצה לטיפול או הקלה לפי הרפואה המשלימה?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן05/05/2008שלום בן
הומאופתיה היא תחום ההתמחות והמומחיות שלי ואני בטוחה שתוכל להיעזר בה בנושא הגירודים.
צריך לקבוע פגישה עם הומאופת על מנת שתותאם לך תרופה הומאופתית מדויקת.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן
יפה שמעוני07/05/2008בן שלום,
גירודים בכל הגוף יכול להיות כתוצאה מהצטברות רעלים כמו כימקלים, פטריה בשם קנדידה, תולעים, פרזיטים, מערכת עצבית ועוד. לא הכל ניתן לבדוק בבדיקות לאלרגיות.
ניתן לעשות בדיקות לכל מה שציינתי ברפואה טבעית.
בהצלחה,
www.candida-a.com* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגיזמיה30/04/2008
אני סובלת ממעי רגיז (בצורת שלשולים) מזה כחמש עשרה שנים (אני בת 33). לאחרונה הומלץ לי לשתות משקה אלוורה של חברת FOREVER, אך מנגד שמעתי טענות שהמשקה למעשה עלול לגרום לשלשולים. האם יש לכם מושג האם המשקה יכול לעזור לי להפטר מן השלשולים (היומיומיים, אני חייבת לציין) או שהוא עלול להחמיר אותם?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיה
יפה שמעוני30/04/2008מיה שלום רב,
למעי רגיז יש הרבה סיבות. ברפואה הטבעית אנחנו מטפלים בסיבות (הגורמים) ולא בתוצאה.
מעי רגיז יכול להיות כתוצאה מפרזיטים, תולעים, פטריות כמו קנדידה, עודף חומציות, אלרגיות למזונות מסויימים, עצבנות יתר, מתח, וכו'
מסקנה: לבדוק אצל מטפל טבעי, נטורופת, או הומאופת, מה הן הסיבות האמיתיות לשלשולים שלך ולטפל בהתאם.
משקה האלוורה עצמו טוב למערכת העיכול. הוא מרפא ומאזן. שווה לנסות.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה
עירית פרידמן30/04/2008שלום מיה
אני מציעה לך לא לעשות ניסויים על עצמך (את לא עכבר מעבדה....), אלא להתייעץ עם מומחים בכל תחום שתבחרי.
קשה לי להאמיו שבעיה שנמשכת 15 שנים תפתר עם שתיה של משקה כלשהוא. יש להתיחס למצב בצורה הרבה יותר רצינית.
טיפול הומאופתי יכול להתאים לך מכיון שהוא "לוקח בחשבון" את כל ההיסטוריה הארוכה ואת מצב התשתית האישית שאפשר למעי הרגיז להשתלט על העיכול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור שורףשיר29/04/2008
שלום,
מזה כחודש שורף לי העור במקומות שונים בגוף, הכי הרבה שורף לי באזור הקרסול( החלק החיצוני).
גם בירכיים, הרגשת השריפה לא זהה במהלך כל היום, למשל בזמן פעילות גופנית היא לא מורגשת בכלל ובמנוחה היא מורגשת.
חיפשתי קצת באינטרנט ממה זה יכול לנבוע ולא מצאתי תשובה חד משמעית.
חשוב לי לציין כי בזמן האחרון יוצאים לי המון נימים ברגליים מה שלא היה לי מוכר קודם לכן.
אני בת 34 רזה (3 לידות), ישיבה ממושכת במהלך היום.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי בעור
עירית פרידמן29/04/2008שלום שיר
חשוב מאד להבין ממה נובעת בעית העור.
לאדם הסובל יותר קשה לאבחן את הסיבות ומשום כך רצוי להתייעץ עם מטפל.
ההסתכלות ההומאופתית בוחנת את הסיבות העמוקות לכל תופעה/סימפטום פיזי ופותרת את השורש העמוק לתופעה. משום כך בהומאופתיה המטופל זוכה להקלה פיזית ונפשית כאחד.
מאד לא מומלץ לטפל בעזרת משחות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נישואין (לא ידעתי באיזה תחום )קרין28/04/2008
היי
אני בת 29 ויש לי בן זוג מדהים, אנחנו דיברנו על חתונה (עוד לא בגיע ההצעה) אבל דיברנו ואנחנו ידעים שאנחנו נתחתן, אנחנו כל כך מאושרים ביחד. הבעיה היא שבן הזוג שלי לא מאמין בחתונה רבנית והוא רוצה חתונה אזרחית, לי ממש לא מפריע אין לי בעיה בכלל וגם למשפחה שלו אין בעיה, הבעיה היא המשפחה שלי הם לא מוכנים לקבל את זה שתהיה חתונה אזרחית, דיברתי איתםוהסברתי להם שלי ממש לא מפריע והם לא חייבים לקבל את ההחלטה שלי אלא לכבד אותה, כי בסך הכל אלו הן ההחלטות שלי בחיים שלי. בן הזוג שלי ואני באמת מאושרים ביחד, אנחנו החברים הכי טובים ואנחנו יודעים שאנחנו זוג משמיים. אמא שלי אמרה לי שאם נעשה חתונה אזרחית המשפחה שלי תתנתק ממני, לי ממש לא מפריע העיקר להיות מאושרת, ואני חושבת שמסמך לא יקבע את האושר שלי, בן הזוג שלי ממש לא מאמין ברבני, איך אפשר לפתור את הבעיה הזו, שלא יתערבו לי בחיים, כי אם אאלץ לבחור לצערי לא אבחר בהם רק בגלל שהם לא מרוצים, טוב לי ואני מאוד מאוד מאושרת.
איך פותרים את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרין
יפה שמעוני28/04/2008שלום קרין,
אמנם זה לא התחום שלי, אבל ההגיון אומר שעל מנת שיהיה שקט משפחתי חייבים ל ה ת פ ש ר.
אם למשפחתך כל כך חשובה המסורת, כדאי שבן זוגך, שאוהב אותך לפי דבריך, ילך לקראת המשפחה שלך. ויתורים זה חלק מהאהבה. זה ס"ה טקס. אפשר את שני הטקסים על מנת לרצות את כולם.
ממשפחה לא מתנתקים בגלל עקרונות. בהמשך חייך תיווכחי שאת צריכה גם את משפחתך ולא מספיק בן זוג.
לא כל אחד זוכה שתהיה לו משפחה והרבה היו מתחלפים איתך. הם גידלו אותך וחתונת בת זה לפעמים שיא האושר למשפחה. אל תגזלי את זה מהם. תחשבי קצת לעומק ואל תמהרי לוותר על רצונותיך. זו התחלה לא טובה. שני הצדדים צריכים קצת לוותר ולהגיע לפתרון שמתאים לכולם.
העיקר שיהיה במזל טוב וחשיבה ח י ו ב ית!
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ זוגי/משפחתי
עירית פרידמן28/04/2008שלום קרין
אני מציעה לך לפנות ליועץ זוגי או משפחתי-זה תחום המומחיות שאת זקוקה לו.
אני מציעה לך לפגוש את היועץ בהרכב זוגי ואולי אף משפחה מורחבת.
חשוב שתגיעו להסכמה באירוע שהוא כה משמעותי להתחלת החיים.
אם בן הזוג שלך באמת כ"כ אוהב אותך הוא יצליח ללכת לקראתך ולקראת משפחתך.
ניתן גם למצוא כל מיני נקודות מפגש ב"אמצע הדרך" כך שכולם יצאו מרוצים.
משפחה זה דבר מאד חשוב וליצור מריבות במקום פתרונות זו בכיה לדורות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטלין? קונצרטה? הומאופתיה?עדי27/04/2008
שלום רב,
יש לי ילד כבן 5.5 אשר אובחן בהיפרקטיביות וחוסר קשב וריכוז והמליצו לי לתת לו ריטלין כבר בגיל הזה וכן קונצרטה בעתיד. עשיתי נסיון של חודשיים וזה היה בסדר אך יש לי רגשות מעורבים בכל נושא נתינת תרופה.
רציתי לדעת לגבי תחליף טבעי לטיפול בנושא, האם נטילת ויטמין אומגה 3 יכול להיות תחליף טוב לכך. אם אפשר להמליץ לי על טיפול הומאופתי.
תודה, עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי
יפה שמעוני27/04/2008עדי שלום רב,
אפשר לעזור לבנך, אך יש צורך לקבל יעוץ אישי לאחר איבחון בקליניקה.
טיפול הומאופתי, או נטורופתי יכול לעזור ויש לשלב גם ניקוי רעלים ותזונה נכונה.
ניתן לעשות איבחון בשיטת איפ"ק (לפי התדרים של הגוף) לבדוק למה הילד רגיש, אם יש חוסר בויטמינים, או מינרלים, האם יש הצטברות של כימיקלים, פרזיטים, פטריות, חיידקים, מה הוא אוכל, איך הוא ישן, ואחרי שנדע את כל הפרטים הוא יוכל את הטיפול המתאים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי בהיפראקטיביות
עירית פרידמן27/04/2008שלום עדי
אני מאד ממליצה על טיפול הומאופתי.
יש בתחום ההומאופתיה ניסיון מצטבר טוב מאד בטיפול בבעיות של קשב, ריכוז והיפראקטיביות.
הטיפול ההומאופתי המדויק יכול לגרום להטבה לאורך זמן שתבטל את הצורך בכל חומר כימי/רפואי/תוספי מזון.
הגיל של בנך מאפשר התחלה טובה של טיפול בלי לחץ מצד מערכת החינוך לכן כדאי להקדים ולהתחיל בטיפול כזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקי רעב אךדוחה את השד מה הבעיה?ורד24/04/2008
שלוםתתינוקי בן 4 חודשים תבדרך כלל הוא אוכל טוב אך פתאום הוא מסרב לאכול אפילו שהוא רעב מאד,הוא מעדיף לבכות ולצרח מאשר לאבוך וזה יכוך להימשך כשבוע זאת כבר הפעם השניהת הוא פשוט בוכה עד שהוא מתעייף וכמעט נרדם ואז הוא מסכיםלינוק,היניקה קצרה והוא נרדם מהר,לכן אני מיניקה אותו הרבה בלילה כשהוא ישן מה הבעיה וכיצד לטפל בה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורד
יפה שמעוני24/04/2008ורד שלום רב,
אני ממליצה לך לקבל יעוץ בטיפת חלב, או רופא הילדים של בנך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן25/04/2008שלום ורד
הטיפול ההומאופתי בבעיה מסוג שתארת יכול להיות יעיל ביותר.
כדי שהטיפול יעזור, צריך להבין מדוע התינוק מתנהג ככה ומה גרם לשינוי הזה.
נסי לחשוב איזה "אירועים" התרחשו סמוך לשינוי בהתנהגות.
אירועים כאלה יכולים להיות-חיסון, מטפלת, יציאת האם לעבודה וכד'.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנטע23/04/2008
שלום רב,
לבני יש טיקים - משיכות אף ומיצמוצים. יש לו את זה כבר שלוש שנים. הוא בן 9 כיום. אפשר לקבל המלצה לתרופות משלימות לנושא? כמו כן, האם יש שיטות טיפול שאתם יכולים להמליץ לי עליהן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע
יפה שמעוני24/04/2008נטע שלום,
מומלץ שתקחי את בנך לאיבחון אצל מטפל מקצועי.
יש אפשרות לעזור לו, אבל תחילה צריך איבחון. אי אפשר להמליץ על תרופה, מבלי לראות את הילד.
הומאופתיה, נטורופתיה, מלחי שוסלר, פרחי באך, הם כמה מהשיטות שבהן ניתן לעזור לו.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
עירית פרידמן25/04/2008שלום נטע
אני יכולה לומר לך בביטחון שלרפואה המערבית אין שום טיפול יעיל בנושא ובהומאופתיה כפי שכתבתי הניסיון מצוין.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר סבלנותקרין18/04/2008
היי
אני בת 29 וסובלת מחוסר סבלנות נוראי, זה משפיע עליי בצורה מחרידה עד שאני שוקעת בדיכאון קצר ונרגעת, יש לי בן זוג מדהים, שאני מונעת ממנו לעזור לי, זה פוגע לי בחיי היום יום, אני מפספסת דברים חשובים בחיים, פשוט חסרת סבלנות, אני תמיד מצפה לתשובות מהירות, ולמהלכים מהירים, ואני לא מקבלת אותם בגלל חוסר הסבלנות שלי, ובעקבות כך אני גורמת לעצמי לעשות טעויות ולהתחרט עליהם.
אני מתכננת עם בן זוגי עתיד מדהים רק שין לי סבלנות לדברים שייקרו, אני מודעת לבעיה שלי, וזה מאוד מפריע לי.
אני רוצה להיות בן אדם רגוע ושלו, כי זה מציק לי נורא, כי אני פוגעת רק בעצמי.
בבקשה איך אוכל לטפל בזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר סבלנות והומאופתיה
עירית פרידמן18/04/2008שלום קרין
טוב מאד שאת מסוגלת להסתכל על עצמך מהצד ולראות איך ההתנהגות שלך משפיעה על חייך.
וטוב שאת מחפשת עזרה.
תחום ההומאופתיה הוא אחד התחומים שיכול לעזור לך מאד לפתור את הבעיה.
כמובן שניתן גם שלב בשיטות אחרות שמלמדות רגיעה כמו למשל יוגה.
חג שמח
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח
קרין18/04/2008תודה רבה עירית וחג שמח אשמח ליצור איתך קשר כאשר אני חוזרת לצפון (לטבעון מאילת) ממש בחודשים הקרובים, ואשמח להשך טיפולים אצלך.
שוב תודה רבה וחג פסח שמח עם הרבה בריאות נחת ושלווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרין
יפה שמעוני18/04/2008קרין שלום רב,
בפרחי באך קיימת תמצית המיועדת בעיקר לאנשים חסרי סבלנות ולאנשים ביקורתיים.
כדאי לנסות. (רצוי לקבל את הפורמולה ממטפל מקצועי שיש לו נסיון בפרחי באך).
כמו כן את צריכה לעבוד על עצמךועל התת מודע שלך. את צריכה לתת הוראה לתת מודע להתאזר בסבלנות ולקבל את הזולת עם המעלות והחסרונות שלו. אף אחד לא מושלם. מומלץ גם ללמוד יוגה או טאי-צ'י. עוזר להרגע ולנשום נכון.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמיר17/04/2008
לפני כחצי שנה רצתי הרבה קילומטרים.
לאחר שנים שלא עשיתי ספורט.
נתפשו לי השרירים במשך חמישה ימים
ולאחר מכן חודש התקשיתי ללכת על הרגליים
שאלתי פרופסור שאני מכיר ואמר לי שזה דלקת
ביום שבת האחרון רצתי שוב הרבה קילומטרים
נתפשו לי השרירים למשך 4 ימים ולאחר מכן עדיין קצת
מתקשה ללכת על הרגליים
האם עצם זה שיש לי כבד שומני ועליה קלה מאוד בתפקודי כבד
האם יש קשר לבין הדלקות שמתפתחות אצלי לאחר הריצה?
האם זה נגרם בגלל שאני רץ רק לעיתים רחוקות?
מה הסיבה לדלקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן18/04/2008שלום תמיר
פעמיים רצת מעבר ליכולת הגופנית שלך והגוף "אמר את דברו" ע"י שרירים תפוסים ודלקות.
אתה לא רצית לשמוע ולהבין ואתה שואל כאן מה קרה....
אז הנה התרגום למה שהגוף אמר- זה יותר מדי לי.... אני לא רגיל לפעילות הזאת... אין לי משאבים בשרירים ובסיבולת לעמוד בזה......
עכשיו-אם אתה רוצה להקשיב לגוף וגם רוצה לרוץ, תבנה לך יכולת לאט לאט. תרוץ כל יום קצת וכל כמה ימים תעלה את המרחק. תעשה חימום לפני הריצה ומתיחות לאחריה.
בקיצור-תתחיל להתייחס לגוף שלך בכבוד ותקשיב לו.
חג שמח
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותויולטה16/04/2008
רציתי לשאול אתכם שאלה שממש חשובה לי, ואני מקווה שתוכלו לענות עליה.
שמי ויולטה אני בת 18אני סובלת מאקנה די הרבה שנים שתיתי פעמיים קורטאן אבל זה לא עזר לי , וזה גם גרם לי לבעיות בקיבה. גיליתי שני תחומים שניתן לטפל באקנה נטורופתיה והומאופתיה, אני יודעת מהם שיטות הטיפול כי קראתי כבר במחשב.
השאלה שלי מה מניב אחוזי הצלחה הטיפול ההומאופתי הנטורופתי, ואם התחומים האלה מאתרים את הסיבה להופעת האקנה. שמה אני מפחדת שיקרה לי כמו שלקחתי פעמיים רואקוטן וזה לא עזר לי בכלל שאני אלך לאחד מהתחומים האלה וזה גם לא יניב שום תוצאות.
מקווה שתוכלו לענות לי כי אני די אובדת עצות כרגע.
בתודה רבה ויולטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן16/04/2008שלום ויולטה
אני הומאופתית וזו המומחיות שלי ולכן אני יכולה לתת לך חיזוקים לכיוון הזה.
הרואקטון כפי שכבר חוית לא עוזר. הוא הדרך הגרועה ביותר לטפל בבעיה, כי הוא גורם נזקים באיברים אחרים בגוף. (אז זה את כבר יודעת). הטיפול ברואקוטן לא מבתכל עליך באופן אינדיבידואלי אלא מאתר את הסימפטום (ייצור מוגבר של שומן) ומדכא אותו באופן חיצוני-ע"י הכנסת חומר לגוף.
הטיפול ההומאופתי הפוך לחלוטין-ההסתכלות היא עליך ועל הבעיה שאת סובלת ממנה. האבחנה היא דרך ההבנה של הסימפטום הפרטי במכלול ששמו ויולטה.
הבנה מדויקת עוזרת לבחור רמדי (תרופה הומאופתית) שתפקידה לתת תזכורת לגוף איך לרפא את עצמו.
לכן הטיפול הזה הוא הטבעי ביותר שיש, ללא הכנסה של חומרים כימיים לגוף.
כשהגוף מרפא את עצמו, אין צורך בטיפול מתחזק או מונע לאורך זמן.
מקוה שקידמתי אותך להחלטה
כל טוב וחג שמח
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויולטה
יפה שמעוני16/04/2008ויולטה שלום רב,
חבל שאת פונה רק עכשיו לרפואה הטבעית.
הראקוטן כמו האנטיביוטיקה גורמת להתפרצות הקנדידה במע' העיכול ואני ממליצה לעשוי איבחון יסודי אצל נטורופת לקבל המלצות לתזונה נכונה, השלמות, אם יש צורך, ניקוי רעלים, פטריות וכימיקלים. . כל אלה יובילו אותך לאורח חיים נכון ולבריאות שלמה.
את מחפשת את הדרך הקלה. על מנת להיות בריאים ומאוזנים צריך לפעמים קצת להתאמץ.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
