מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרד והפרשה נרתיקיתהילה04/09/2008
שלום רב, בימים האחרונים, אחרי קיום יחסי מין, החל להופיע לי גרד בשפתי הנרתיק והפרשה צהבהבה. אין ריח מיוחד, אך הגרד מציק לי מאוד ואף כואבת לי מעט הבטן התחתונה יש לציין כי יחסי המין היו "ללא הכנה" ועם חיכוך רב האם מדובר בדלקת בנרתיק או בשפשוף? אשמח לדעת מהן אופציות הטיפול האלטרנטיביות תודה הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון וטיפול
עירית פרידמן05/09/2008שלום הילה
ממליצה לעשות את הדברים בסדר הנכון-
קודם כל לגשת לרופא על מנת לקבל איבחון לבעיה.
אח"כ עם האיבחון חזרי לכאן ונייעץ לך בצורה המתאימה ביותר למצבך.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוח דחוף מאד עזרהשושי03/09/2008
שלום אני שלושה שבועות אחרי ניתוח פרוטיס גידול שפיר לשמחתי יש לי הצטברות נוזלים (רוק) נפיחות ואודם באזור הניתוח עשו לי כבר מספר רב של שאיבות מהאזור כדי לנקז הניקוז די כואב ולא נעים עשו לי חבישת לחץ שעזרה עד שהורידו אותה אחרי 5 ימים ואז כל התופעות חזרו לצערי הרב אני לא יודעת מ לעשות מיואשת מאד מהמצב שבו אני נימצאת שמעתי שאפשר לשים עלי כרוב באזור הניתוח איפו שיש נוזלים לחבוש וזה יעזור לי ??? מה לעשות החשב? מה הטיפול שצריך? אנא עיזרו לי אני ממש בדיכאון תודה מראש אלמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה למה לא עונים לי??
שושי04/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסנעמה01/09/2008
שלום! אני בת 25.5 לפני כשלוש שנים התפרץ אצלי לראשונה הרפס בצד החיצוני של האף, מאז התופעה חזר ה על עצמה מספר פעמים וקיבלתי כדורי אציקלווי כאשר אני מתחילה להרגיש בהופעת הפצעים. לפני כשבוע הופיען לי פצעים מתחת לחזה, לאחר מספר ימים שהתופעה לא חזרה והתווספה תחושת נימול פניתי לרופאה שאיבחנה הרפס והמליצה על נטילת זובירקס. (לא הומלץ על כדורים מאחר ואני לפני הריון). שאלתי היא האם יש לרפואה הטבעית מה לבציע בטיפול בהרפס, אני נואשת וסובלת מהופעת הפצעים והכאבים המלווים אליהם. אודה באם תאמרו לי איזה ענף של הרופאה הטבעיתץ יכול לסייע ובאיזה צורה. תודה על התייחסותכם נעמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעמה
יפה שמעוני02/09/2008נעמה שלום רב,
אני ממליצה על טיפול בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות). בשיטה זו ניתן לנקות מהגוף רעלים , וירוסים וחיידקים ללא תרופות.
מאחר ואת בהריון מאוד מומלץ לעשות את הניקוי ולחזק את גופך בעזרת תזונה נכונה והשלמות חוסרים.
אשמח לעזור,
יפה שמעוני
נטורופתית ומטפלת מוסמכת באיפ"ק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול טבעי בהרפס
יחיאל תורג'מן03/09/2008לפי התיאור שלך , את סובלת מהרפס זוסטר- שלבקת חוגרת, זה הרפס המלווה בכאבים. הגורם למחלה זו הוא חולשה במערכת החיסון. ניתן לטפל בהצלחה במחלה על ידי תזונה מיוחדת , צמחי מרפא למריחה המפסיקים מיידית את הכאבים, וצמחים לשתיה המחזקים את מערכת החיסון.
פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון
08-9247432 0508331604
בברכת הבריאות
יחיאל תורג'מן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד שמאלדניאלה31/08/2008
יש לי כאבים בצד שמאל של הבטן ממש קצת מתחת לצלע מה זה יכול להיות?? הכאבים באים ונעלמים לשבועיים וחוזרים שוב לשעה ושוב נעלמים לתקופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון אינטרנטי
עירית פרידמן31/08/2008שלום
חשוב להבין את הבעיה בצרה אחראית ואת זה לא ניתן לעשות כאן.
אני מציעה קודם כל לגשת לרופא מומחה כדי שיאבחן במישוש ובמגוון הכלים שיש בידו.
לאחר שיהיה בידך איבחון מבוסס אפשר יהיה להתיחס לכך בכלי הרפואה המשלימה.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאלה
יפה שמעוני31/08/2008דניאלה שלום,
שימי לב מתי מופיעים הכאבים. זו יכולה להיות תגובה לבעיות במערכת העיכול.
אמבות, תולעים, פרזיטים,חיידקים, או קנדידה. כל אלה יכולים לגרום לכאבים אחרי האוכל, הנגרמים מתסיסה ולחץ של גזים.
את צריכה לעשות איבחון למה את רגישה ולפי התוצאות לקבל טיפול מתאים, במידת הצורך.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי שינה טבעייםדניאלה31/08/2008
בזמן האחרון אני מתעורר ב 2 לפנות בוקר ולא יכול להירדם רציתי לדעת אם יש תרופה טבעית מומלצת שאוכל לקחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה וקשיי שינה
עירית פרידמן31/08/2008שלום
כהומאופתית חשוב לי להבין מה קרה בחייך שגרם לשינה להתקלקל.
אם ישנת היטב קודם ורק לאחרונה מצב השינה התדרדר זה סימן של שינוי כלשהוא בתחומי חיים אחרים שהשפיע על יכולתך לישון בנחת וללא הפרעות.
אחרי שיש הבנה כדאי לטפל בסיבות שהביאו לחוסר השינה. רק טיפול כזה יכול להביא אותך לתחושה טובה יותר ולשינה טובה יותר.
בתי הטבע ובתי המרקחת יספקו לך חומרים שונים אבל אלו לא לוקחים בחשבון את מצבך הכללי ולכן יכולתם מוגבלת.
כלל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע טוב דניאלה
לאה06/09/2008קראי בבקשה את תגובתי לסיוון אני אישית ממליצה על המדבקות שמאפשרות לי לישון בנינוחות מירבית. אם את מעוניינת שאספר לך איך זה עוזר לי את יכולה לפנות לאי מייל שלי. אענה לך בשמחה וברצון [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשכוליות ונוגדי חומצהטלי28/08/2008
שלום, האם כמוסות אשכוליות all in one של סולגאר, מהוות קומטרה אינדיקציה לאנשים הנוטלים תרופות נוגדי חומצה כדוגמת אומפרידקס או לוסק? תודה טלי, נטורופטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלי
יפה שמעוני28/08/2008טלי שלום,
אם את סובלת מעודף חומציות בקיבה ונוטלת תרופות להורדת חומציות, כדאי לך להמנע ממזון חומצי ממשפחת הסולניים: עגבניות, חצילים, פרי הדר (מלבד לימון), תות שדה, קיוי, תפ"א לבן.
עדיף לרפא את הקיבה ע"י תזונה נכונה, מאשר לקחת תרופות. יש גם דברים טבעייים להורדת החומציות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל..
טלי31/08/2008יפה, תודה. זו לא אני... אני נטורופטית והשאלה לא בשבילי, את המידע שנתת מן הסתם אני יודעת. השאלה שלי היא ספציפית אם יש קונטרה אינדיקציה בין כמוסות אשכוליות למצב של עודף חומציות במע' העיכול. בככלל היכן אפשר למצוא חומר מקצועי בנושא של קונטרה אינדיקציות של תרופות ותוספים וצמחים. אני חושדת שאצלי המצב הפוך חוסר חומציות... אבל זה כבר נושא אחר. תודה יום טוב טלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי
יפה שמעוני31/08/2008טלי שלום, תבדקי באתר של חב' סולגאר. יש להם חוברת על קונטרה אינדקציות. תברר אטלי עם מחלקת הדרכה שלהם. בהצלחה, יפה שמעוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסאורלי27/08/2008
שלום, שלום אני בחור בת 44 והשנה גילית שבלוטת התריסשלי איטית והתחלתי ליטול אלטרוקסין 50 מ"ג, לפני כשבועיים בבדיקה גילו שאני לא מאוזנת והוסיפו לי עוד 25 מ"ג - גיליתי במקרה , כי למעשה הגלולה הזו עוזרת לבלוטה להפסיק לתפקד ואז מוצאים אותה האם זה נכון ומה יש לרפואה האלטרנטיבית להציע לי - אני מעונינת להפסיק את נטילת הגלולה - אני מוכנה אפילו להפסיק לאכול אוכל ולהתחיל ללחך עשב מרוב דיכאות חוץ מזה במסגרת כאבי ראש שתקפו אותי לאחרונה - נשלחתי לרופא עיניים והוא גילה שהראיה שלי מצויינת אבל בעין שמאל מתחיל לי קטרקט מה עושים ??? אני בחורה צעירה איך זה קרה ?? אשמח לתשובת כל מי שיש לו מידע בנדון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי
יפה שמעוני28/08/2008אורלי שלום,
הכדורים שאת לוקחת לא גורמים לבלוטה להפסיק לתפקד, אלא משלימים את העבודה שהיא אמורה לעשות. כך שאם את לוקחת 50 מ"ג, או 75 מ"ג זה לא משנה.
אני ממליצה להגיע לאיבחון יסודי אצל מטפל מקצועי לניקוי רעלים, תזונה נכונה ואימוץ אורח חיים נכון.
יש פתרונות ברפואה הטבעית, אם מתחילים בזמן.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שושנה ברגלאילנה27/08/2008
שלום מה ניתן לעשות למנוע השנות של שושנה ברגל- האם טיפול הומאופתי או קונבציונאלי להרחקת חיידק זה לאורך זמן? במשך מספר שנים כף רגל ימין שלי נפוחה,בדיקות דם, בדיקות כלי דם לא הצביעו על שום בעיה. כל נסיונות טיפול בדיקור סיני וטיפולי שיאצו על בסיס שבועי עד היום לא משפיע ולא עוזר. שחיה גם כן לא מוכיחה עצמה בנושא זה. מותר לציין רגל זו עברה פעמיים מחלת שושנה, האם זו הסיבה או יש למישהו השערות נוספות? האם יכול להיות מלחצי גובה של טיסה? האם יש טיפול הומאופתי יעיל כמו אנטיביוטיקה במצב של שושנה ברגל? האם שחייה בבריכה מזרזרת את מחלת השושנה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילנה שלום,
יפה שמעוני28/08/2008אילנה שלום רב,
אני ממליצה לעשות ניקוי רעלים מהגוף בעזרת צמחי מרפא, הומאופתיה, תזונה נכונה והשלמות וכל זאת לאחר איבחון אצל מטפל מקצועי.
בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי) ניתן לאבחן את מצבך הפיזי והרגשי וגם לנקות את הגורמים לשושנה החוזרת (זיהום).
גם בהומאופתיה יש אפשרות לטפל.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ושושנה
עירית פרידמן28/08/2008שלום אילנה
טיפול הומאופתי יכול לעזור להקל ואף להעלים את השושנה.
יחד עם זאת חשוב להדגיש שהומאופתיה לא תעבוד כמו אנטיביוטיקה אלא התהליך יהיה יותר איטי ויותר הדרגתי. וגם - טיפול הומאופתי מוצלח בד"כ יעיל לאורך זמן.
מכיון שניסית טיפולים אלטרנטיביים אחרים ללא הצלחה אני מאד ממליצה כרגע על הומאופתיה קלאסית.
בראיון ההומאופתי אנחנו מנסים להתחקות אחר הגורמים המערכתיים הכוללים של הופעת הבעיה ולא מתמקדים על גורם יחיד כמו טיסות למשל.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אילנה28/08/2008תודה על תשובתך. טופלתי בהומאופתיה לדברים אחרים עם תוצאות נפלאות, מאמינה גדולה של הומאופתיה ושאלתי כעת- האם ניתן לקבל טיפול מונע השנות של שושנה? אודה על קבלת מספר הטלפון שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה נוספת
עירית פרידמן29/08/2008אם יש לך ניסיון טוב עם הומאופתיה כדאי מאד להמשיך בטיפול הזה.
להומאופתיה יש יכולת מופלאה להעלות את רמת הבריאות של הגוף הכולל וכשהוא ברמת בריאות טובה הוא יכול לתקן, לרפא ולמנוע מחלות .
פרטי האישיים כתובים למטה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה ושריפה באזור השופכהטלי27/08/2008
שלום. אני בת 25 בריאה בד"כ. בשבועיים האחרונים יש לי צריבה ושורף לי באזור השופכה- לאחר מתן שתן בעיקר בזמן ישיבה. עשיתי תרבית שתן ובדיקה גניקולוגית והכל בסדר. יש לציין שבחודש וחצי האחרונים אני לוקחת כדורי פרוביוטי פמינה. האם זה יכול להיות הגורם לתחושת הצריבה? אני משתדלת לשתות הרבה מים, מתקלחת עם סבון עץ התה ובשבוע האחרון התחלתי לקחת כדורי חמוציות. מה לעשות? התחושה ממש לא נעימה והבדיקות הרפואיות הראו שהכל בסדר..למי אפשר לפנות? האם כדורי פולידין שהרופאה נתנה לי יכולים לעזור? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה ושריפה
עירית פרידמן27/08/2008שלום טלי
התאור שלך קצת מוזר כי זה נשמע ממש כמו דלקת בשלפוחית. מאידך אם בדיקות לא הראו זאת, קשה לדעת מכאן ועל פי מה שכתבת, מה באמת יש לך.
לא נראה לי שיש קשר לכדורים שאת נוטלת. שתיה מרובה זה תמיד טוב ואולי גם יעזור.
במידה ולא יחול שינוי בהקדם אני מציעה לגשת לטיפול רציני שיבדוק בצורה יותר מעמיקה איך ניתן לעזור לך.
אני כמובן בעד טיפול הומאופתי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי
יפה שמעוני28/08/2008טלי שלום רב,
האם בדקת אם יש לך קנדידה?
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה אחרי לידהאלמה24/08/2008
שלום, ילדתי בן שלישי לפני 4 חודשים. בחודשיים האחרונים אני מאוד חלשה ואפילו עמידה של 10 דקות או טאטוא של הבית מתישים אותי. בנוסף אני כל הזמן מרגישה רעב ובמיוחד דחף בלתי נשלט למתוק ולקפה. מכיוון שאני מניקה(הנקה בלבד) אני חוששת שכל המתוק הזה מזיק לתינוקי (לפני הלידה לא נמשכתי כלל למתוק) מה עובר עליי? מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את החשק למתוקים? אני ממש נגעלת מעצמי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ותשישיות
עירית פרידמן24/08/2008שלום אלמה
התופעות שאת מתארת קיימות לאחר לידה. תשישות, מצבי רוח, דאגה מוגברת לתינוק וגם צורך עז במתוק. יש נשים ש"יוצאות" מזה מהר ויש שצריכות עזרה טיפולית כדי לחזור לעצמן.
טיפול הומאופתי יכול לעזור למצב ההורמונאלי והנפשי להתאזן מחדש. בגלל שיש עוד נפש שתלויה במצב שלך ו"יונקת" אותו כדאי מאד לפנות לטיפול ולא לדחות.
ולגבי הצורך במתוק-עשי כל מה שאת יכולה כדי להיענות לו מבלי לפגוע בבריאות. הגוף מאותת לך שהוא צריך את זה אז תני לו-את יכולה להרבות באכילת פירות ללא חשש וגם פרות יבשים שמכילים הרבה מתוק טובים עבורך.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליטל21/08/2008
יש לי חוסר בויטמין b12 הרופא המליץ לי לקחת כדור ששמים מתחת ללשון. רציתי לדעת אם אפשר לצרוך את הויטמין הזה בדרך אחרת חוץ מהכדור. (הבנתי שיש במוצרי חלב. אתם יכולים לומר לי באיזה וכמה?) ורציתי לדעת אם כדאי לקחת את הכדור זה או שהכדור משולב בעוד רכיבים לא בריאים חוץ מה-b12? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליטל
יפה שמעוני21/08/2008ליטל שלום,
את יכולה לקחת את הכדור ללא חשש.
בתזונה ויטמין B12 נמצא בעיקר במזון מהחי. בשר, דגים, ביצים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב וחולשהנ18/08/2008
שלום רב, אני לא בטוח אם זה הפורום המתאים לשאלתי. אנסה בכל זאת: מזה מספר חודשים אני סובל ממספר סימפטומים: 1. חולשה כללית שמופיעה מדי פעם לאורך היממה. לא מצאתי חוקיות לתזמון התחושה. 2. דפיקות לב מודגשות - לרוב לאחר ארוחה. לרוב ביחד עם החולשה. 3. בביקור אחרון אצל הרופאה, בזמן חולשה, נמדד לי לחץ דם נמוך. תחושות אחרות מהתקופה האחרונה, אבל אני לא בטוח אם יש קשר: 1. יציאות "רכות". 2. לעיתים תחושת נימול קלה ברגליים. ביצעתי בדיקות הולטר ואקו לב אשר נמצאו תקינות כמו גם בדיקות דם (למעט אנמיה קלה בבדיקת דם מוקדמת יותר אשר בעקבותיה קבלתי כדורי ברזל). מה עשויה להיות הסיבה לסימפטומים אלו? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבה לסימפטומים
עירית פרידמן19/08/2008שלום נ.
בהומאופתיה לא מסתכלים על הסימפטומים כמנותקים זה מזה אלא מנסים לראות את הקו המאחד את כל הסימפטומים ואת ההיבט הנפשי/רגשי שנמצא ברקע ומתפעל את הכל.
הקו המאחד שאת מביאה הוא קו של חולשה-לחץ דם נמוך, חולשה ביציאות וחולשה בדם.
כדי להבין את הרקע הנפשי צריך "לשבת" איתך עוד כשעה לראיון מעמיק יותר. יכול להיות שגם בהיבטים הללו נראה קו של חולשה.
בתחום ההומאופתיה הבנה של תמונה כללית, פיזית ונפשית מאפשרת התאמה של תרופה שיכולה להוביל לשינוי בכל הערוצים.
תחום ההומאופתיה יכול לתת מענה לשאלותיך וגם למצבך הפיזי.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטטיסטיקהעדן18/08/2008
שלום רב, בעקבות עבודה שאני כותבת כרגע לאוניברסיטה אני חייבת לדעת כמה אנשים בארץ פונים לרפואה משלימה ואינני מצליחה למצוא מידע כזה. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותו לאיזשהו מקור מידע. תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדן
יפה שמעוני18/08/2008עדן שלום,
אולי לקופות החולים יש מידע סטאטיסטי. תנסי שם.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד באיזור הנרתיקבתיה16/08/2008
כבר יומיים שאני מוטרדת בגלל גרד בנרתיק, אני בת 25,בריאה , ללא בעיות סביב איזור זה.
עכשיו התחלתי לדאוג כי זה לא עובר, מה זה יכול להיות ומה הסיבה לכך??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפי הנראה פטריה
עירית פרידמן16/08/2008ניתן לטפל בכמה דרכים. באופן קונבנציונאלי או ברפואה משלימה.
הסיבה לעיתים היא שימוש באנטיביוטיקה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל..
בתיה24/08/2008השתמשתי באנטיביוטיקה לפני 3 חודשים. נגד סטרפטוקוקים. כיום זה מגרד לפרקים יום כן יום לא. כיצד ניתן לטפל על פי הרפואה המשלימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן....
עירית פרידמן24/08/2008לכן שימוש באנטיביוטיקה דורש במקביל כדורים שנקראים אסידופילוס שמונעים את המצב שהגעת אליו.
הכדורים הללו "מאזנים" באופן יזום, את היחס החיידקי ולא נותנים לפטריות לשגשג.
אני ממליצה לך לקחת את הכדורים הללו. (אפשר להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת) . במידה והמצב יתאזן, מה טוב. אם לא-טיפול הומאופתי שהוא יותר מקיף ומעמיק יכול לפתור את הבעיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיימות תופעות לוואי?
בתיה24/08/2008לאסידופילוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ידוע לי על תופעות לואי
עירית פרידמן27/08/2008לשאלתך שנמחקה בטעות-אם יש סיכוי שזה יספיק?
שווה להתחיל עם זה.
אם הבעיה לא תפתר-לגשת לטיפול יותר רציני. מבחינתי-הומאופתיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרד וגינאלי
שרית25/08/2008נסי הומוטוקסיקולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתיה
יפה שמעוני25/08/2008בתיה שלום רב,
בדיוק אלו הסימפטומים להימצאות פטריית הקנדידה, המתגברת לאחר נטילת אנטביוטיקה, שמפרה את האיזון במערכת העיכול.
הפטרייה מתחילה במערכת העיכול ונודדת למקומות נוספים בגוף.
על מנת להפטר מהפטרייה כדאי לנקות אותה לחלוטין מהגוף בעזרת כמוסות קולורקס, פרוביוטיק ותזונה נכונה למשך חודש.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה: ריר צווארי ביום ה 29 למחזורמעיין14/08/2008
שלום, אני ובן זוגי מנסים מזה כמעט כשנה להכנס להריון. נטלתי במשך כ 3 חודשים איקקלומין (במשך 5 ימים, כדור ביום, ובפעם האחרונה 2 כדורים ביום במשך חמישה ימים). בחודשיים האחרונים שמתי לב לתופעה: מופיעה לי הפרשה (בתחתונים) מאוד חזקה ומשמעותית דווקא בימים שאמורים להיות לקראת סוף המחזור. היום למשל אני ביום ה 29 למחזור ויש לי הפרשה חזקה זו של ריר צהוב. סביר להניח שאני אקבל מחזור ביום ה 33 בערך. מה זה אומר? האם זה אומר משהו לגבי הביוץ שלי? האם זה מצריך אותי לשאול את הרופא משהו? האם זה מעיד על בעיה כלשהי שכדאי לאבחן? תודה מראש. מעיין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין
יפה שמעוני17/08/2008מעיין שלום רב,
הפרשה צהובה יכולה להופיע כתוצאה מזיהום, או פטריה.
הם יש סימפטומים נוספים?
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
