מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רופא עיניים עם מכשיר בדיקה ניידורדה25/07/2012
אימי בת 93 ,סיעודית ,נשאית MRSA אובחנה וטופלה אנטיביוטית בחדר מיון עיניים ביח מאיר.לאחר שיפור בחודש האחרון ,חוזרת ההפרשה .לרופא העיניים של לאומית ברעננה אין מכשיר בדיקה נייד.אי אפשר לבדוק אותה במכשור הנייח.למי מרופאי העיניים שעובדים עם לאומית יש מכשיר בדיקה נייד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא עיניים עם מכשיר בדיקה נייד - תגובה
ד``ר יורם שוחט26/07/2012מציע שתבדקי ישירות עם קופ"ח לאומית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטה בקרניתד25/07/2012
שלום
אתמול שרטתי לעצמי בטעות את העין עם הציפורן בקרנית, באותו רגע הרשתי צריבה וראיתי מטושטש לכמה דקות אבל אחר הכל נרגע ואין כאבים או אודם. קבעתי תור לרופא עיניים ליום א', האם יש מקום ללכת יותר מוקדם ? האם שריטה כזו יכולה להחלים מעצמה ללא טיפות ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטה בקרנית - תגובה
ד``ר יורם שוחט26/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריטה בקרנית - תגובה
ד``ר יורם שוחט26/07/2012כשהקרנית נשרטת יש סכנת זיהום. לכן כדאי לפנות לבדיקה בהקדם. מקובל לתת טיפול אנטיביוטי מקומי (במשחה או בטיפות) כדי למנוע זהום.
בשריטה שנגרמת ע"י צפורן יש סכון נוסף, והוא הופעת מצב כרוני של שפשוף חוזר בקרנית (גם ללא טראומה נוספת). לכן רצוי לטפל בעין בתכשירים מסככים (דמעות מלאכותיות) לתקופה מסויימת במטרה להקטין את ההסתברות לסיבוך זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ד26/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרכיבה עדשות מגע , עיניים שורפותריקי25/07/2012
מרכיבה עדשות מגע מספרים + 2.25 + 2.5 , הבעיה כשאני נימצאת עבודה מול המחשב העיניים בוערות ושורפות , החברים לעבודה חושבים שאני בוכה , אני משתמשת בטיפות ג'נטיל באותו זמן זה מקל אך לא עוזר , התחלתי להרכיב לפני חודש בערך , מה עושים ? יש טיפות אולי יותר מקלות ? תודה ריקי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכיבה עדשות מגע , עיניים שורפות - תגובה
ד``ר יורם שוחט26/07/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה. אולי נדרשת עדשה מסוג אחר, אולי לא בוצעה התאמה מקצועית של העדשה, אולי יש מצב בעיניים שאינו מאפשר הרכבת עדשות, ועוד... פני לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בעין מכדורגל לא רואה כמעט כלוםרן פדידה24/07/2012
שיחקתי כדורגל עם חברים נבעט עלי כדור בעוצמה רבה במרחק קצר לתוך העין שלי
אני כרגע לא רואה כלום עבר חצי שעה מהמכה וכולי בפחדים נכנסתי לאתרים כדי לבדוק את העניין עין שמאל אדומה כשאני מסתיר את העין הימנית שבה רואים טוב אני רואה ממש מטושטש...
אני יראה שוב כרגיל ללכת לרופא מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בעין מכדורגל לא רואה כמעט כלום - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/07/2012אתה חייב לגשת למיון עכשו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעורה בעיןנופר24/07/2012
ביום שישי האחרון התעוררתי עם עפעף נפוח, אודם וכאבים בעפעף, היה ברור לי שזה שעורה וכשהייתי אצל הרופאת משפחה היא גם אמרה שזה שעורה ואמרה לי למרוח "מקסיטרול", בין לבין אני גם עשיתי קומפרסים של תיונים ושמתי שום והכול. בכל מקרה, הנפיחות ירדה אבל נשארה לי מן בלוטה על העפעף העליון וזה קצת אדום. יש לציין שאני מרכיבה עדשות ולא הרכבתי בזמן שהייתה לי את הנפיחות אבל היום חזרתי להרכיב. מה זה יכול להיות? והאם מותר לי להרכיב עדשות למרות הבלוטה על העפעף? בנוסף, רציתי לשאול האם אני יכולה להשתמש גם ב"מקסיטרול" שהרופאה נתנה לי וגם באופטילסט ובג'נטיל ג'ל שאני משתמשת באופן קבוע בגלל אלרגיה בעיניים? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעורה בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט26/07/2012הבליטה בעפעף היא שארית של השעורה, ויש להמשיך לעשות קומפרסים חמים גם לאחר שמצב החריף חלף. לגבי שאר השאלות לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישונים לא שוויםשירן23/07/2012
שלום רב בת 29 שמתי לב לאחרונה לאישונים שלי (למרות שנראה לי שתמיד היה לי ככה ) שהאישון השמאלי שלי במרכז והימני עולה קצת יותר למעלה זה רק שאני מורידה קצת את הראש או מעלה קצת את העיניים האם זה תקין?האם יכול להיות שוני בין האישונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישונים לא שווים - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/07/2012כל הבדל בגודל האישונים, בצורתם או במיקומם מחייב פנייה לרופא עיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לציין
שירן23/07/2012תודה על תגובתך חשוב לציין שמגיל קטן יש לי את זה אני חושבת שזה היה מאז ומתמיד האם עדיין זה מצריך בדיקה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לציין - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/07/2012אם זה קיים מאז ומתמיד קרוב לודאי שאין לכך משמעות. בכל מקרה כדאי להבדק על ידי רופא עיניים הן כדי לוודא שאין שינויים נוספים בעיניים (חוסר סימטריה של האישונים יכול להיות קשור עם שינויים נוספים בעיניים. הרופא יכול לראות דברים שאת אינך יכולה להבחין בהם) והן כדי לתעד את המצב לצורך השוואה בעתיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טשטוש ראייהוליד22/07/2012
שלום רב,
אני בן 33 ברקע לא היו לי בעיות רפואיות ובמיוחד בעיניים. לאחרונה מזה שבוע ימים מרגיש טשטוש בראייה בעין ימין, הייתי בביקורת אצל רופא עיניים ועשה לי בדיקת הרחבת אישונים ושלח אותי לשתי בדיקות הראשונה OCT והשנייה בדיקת קרקעית העין. בבדיקת קרקעית העין רשם הרופא אין דלף וכנראה מדובר בפתלוגיה עצב הראייה.
אני מעוניין לברר מה זה? ובמיוחד שרופא העיניים שלי יצא לחופש ארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טשטוש ראייה - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/07/2012במידע שרשמת אין מספיק פרטים ולכן לא ניתן לענות על שאלתך. כל טשטוש ראיה שהופיע לאחרונה, ובמיוחד אם הועלתה השערה שהטשטוש נובע משינויים בעצב הראיה או ברשתית, מחייב ברור בהקדם. מכיוון שהרופא שלך יצא לחופש ארוך פנה לרופא אחר בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pvdמיקי22/07/2012
הנני סובל מ pvd בשתי עיניי.תופעה מאד מציקה ומתסכלת.האם קיים טיפול כלשהו להסרת התופעה או לפחות להקל על מצבי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pvd - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/07/2012הפרדות פני הזגוגית האחוריים נחשבת תופעה פיזיולוגית, ששכיחותה עולה עם הגיל. אצל קצרי ראיה היא מופיעה בגיל צעיר יותר. אחרי גיל מסוים קיימת התופעה אצל רוב האנשים, אך חלקם הגדול לא יחוש בהפרעה.
כפי שציינת מדובר בתופעה מציקה ומתסכלת, אך לא ניתן לסלק את התופעה. הבשורה הטובה היא שכמעט תמיד ההפרעה פוחתת עם הזמן. עם כל שינוי, כגון התגברות התופעה או ראיית הבזקים יש לפנות לרופא עיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות דביקות מהעינייםפול22/07/2012
מזה כשנה סובל לסרוגין מהפרשות דביקות מהעיניים, כמו אחרי יקציה בבוקר משנת לילה, טיפולי משיחות ו/או טיפות שניתנו ע"י רופא עיניים לא עזרו.. עלתה השערה שבגלל יובש בעינים מעבודה מול מסך מחשב יש לקחת "טירס נטורל פריי" אך עדיין ללא שיפור.. קופרסים של שקיות תה מקילות זמנית.. שמתי לב שאחרי הליכה על הליכון במאמץ של כשעה וחצי התופעה מחמירה, וההפרשות גוברות, אולי גם בגלל זיעה שנכנסת לעינים?.. כשעושה הפוגה בהליכות יש הקלה בתסמינים הנ"ל.. היש באמת קשר? הבעיה מציקה ומתמשכת.. אשמח לכיווני חשיבה לסיבות לכך, ופתרונים אפשריים?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות דביקות מהעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/07/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני22/07/2012
שלום
אני בת 39 ולפני שנתיים לערך גיליתי שאינני מתליחה לקרוא אותיות קטנות בתאורה מעומעמת .
בעיקר תפריטים בבתי קפה .
הלכתי לבדיקת עיניים ונאמר לי שאין כאן סיבה לדאגה זו רק נסיגה קלה בראייה בגלל הגיל .
מישהו אמר לי שזה לא הגיוני והרופא בטוח טעה.
האם יש כאן סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/07/2012בעשור החמישי לחיים כל אלה שתמיד ראו היטב למרחק ללא משקפיים יתקשו לקרוא ללא משקפיים, והקושי גדול יותר בתאורה עמומה. פתרון זמני הוא הרחקת החומר הכתוב. אלה המרכיבים משקפיים למרחק יזדקקו למספר שונה לקריאה, או למשקפיים מולטיפוקאליים. לכן ההסבר של הרופא נכון.
מכיוון שאת חשה בקושי הנ"ל לפני גיל 40, יתכן מאד שיש לך רוחק ראיה. רוחק ראיה הוא מצב שבו נדרשים משקפיים לראיה למרחק, אך אנשים צעירים עם רוחק ראיה יכולים לראות היטב ללא משקפיים באמצעות הפעלת השריר התוך עיני האחראי למיקוד (פעולה אוטומטית ובלתי רצונית). היכולת להתגבר על בעית המיקוד לרחוק פוחתת עם הגיל, ואז אותם אנשים נזקקים למשקפיים הן לקרוב והן לרחוק. אנשים עם רוחק ראיה זקוקים למשקפי קריאה בגיל צעיר יותר מאחרים שאינם רחקי ראיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהקשר זה- שאלת המשך
מלי25/07/2012לגבי אותם אנשים צעירים שמסוגלים לקרוא את האותיות הקטנות, אך מרגישים במאמץ בעין - אם מרכיבים משקפיים למרות שבעצם כן מסוגלים לראות היטב אך במאמץ, זה יגרום להגדלת המספר עם השנים? או דווקא להיפך - אי הרכבת משקפיים יכולה לפגוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהקשר זה- שאלת המשך - תגובה
ד``ר יורם שוחט26/07/2012הרכבת משקפיים או המנעות מהרכבתם לא תשנה במאום את התהליך הפיזיולוגי הקשור בגיל, ולא תשפיע על המספר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקרומיצין להפרשות דביקות מעטאלי21/07/2012
שלום,
הייתי אצל רופא משפחה בצבא (בנגב באיזור עם הרבה חול), התלוננתי על הפרשות דביקות מהעיניים לשבאות והולכות לסירוגין כבר כשלושה שבועות.
אמר שלא מזהה דלקת / אודם אבל נתן לי לקרומיצין 3 ביום. האם לקחת? זה בסדר לקבל תרופה אנטיביוטית לעיניים מרופא משפחה?
ניתוח לייזר בעניים לפני כשלוש שנים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקרומיצין להפרשות דביקות מעט - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/07/2012זה בסדר גמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישה מניקהחן20/07/2012
שלום! :-)
ילדתי לפני כשלושה וחצי חודשים,
ולאחרונה,בפעם הראשונה בחיי, התחיל לי גירוי מטריד בעין שמאל, גירוי שעם הזמן הפך לממש ממש בלתי נסבל. אני נמנעת ככל האפשר מלגרד, אך זה כמעט בלתי אפשרי. העין הפכה לאדומה מאוד, מציקה מאוד, ובבוקר הייתי קמה עם הפרשות מוגלתיות. בהתחלה חשבתי שאולי זה נובע מחוסר מנוחה ושינה בלילה. אך גם כעבור מס' שעות שינה רצופות, זה לא הועיל אפילו במעט למצבה של העין. כעבור שבוע, "העסק-ביש" עבר גם לעין הימנית. מה שהפך לדבר מעיק ביותר, ומאוד מאוד מגרד. בינתיים קבעתי תור לרופאת עיניים. עד שהתור הגיע (כשבועיים), המצב השתפר, והרופאה שלא מצאה שום דבר בבדיקה נתנה לי "אופטילסט", אמרה שהיא לא יודעת מה זה, כנראה אלרגיה, שאשתמש בטיפות, אם זה לא יעזור- שאני אחזור אליה.
ראשית כל, רציתי לוודא שמותר להשתמש בטיפות האלה כאשר אני מניקה. הרופאה אמרה שכן. בעלון לצרכן כתוב שאסור.
שנית, עוד לפני שהספקתי להשתמש בטיפות, המצב חזר, רק בעין אחת (ימין) עם אדמומיות ומוגלתיות רבה.
האם יכול להיות שאלרגיה עונתית מתבטאת רק בעין אחת כל פעם? ואם לא, מה זה יכול להיות. האם זה מדבק?
אשמח לתשובתכם :-)
תודה רבה
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישה מניקה - תגובה
ד``ר יורם שוחט20/07/20121. הרישום בעלון קובע.
2. אם התופעה קיימת בעין אחת בכל פעם לא סביר שמדובר באלרגיה.
3. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר ראייה משמעותי ולידהנויה19/07/2012
שלום,
אני קצרת ראייה, מרכיבה משקפיים מספר מינוס 12 !!!
האם זו סיבה ללדת בקיסרי ולא בלידה רגילה כדי להימנע מקרע ברשתית בעת מאמץ? מה מידת הסכנה? ואם יש קרע, מה עושים?
(אני בת 45, צריכה ללדת בקרוב לידה ראשונה).
תודה על התשובה.
נויה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר ראייה משמעותי ולידה - תגובה
ד``ר יורם שוחט19/07/2012קוצר ראיה אינו מהווה הוראת נגד ללידה רגילה ואינו מהווה שיקול בהחלטה על ניתוח קיסרי.
בקוצר ראיה כשלך יש בכל מקרה צורך לעבור בדיקות תקופתיות של הרשתית באופן סדיר, ללא קשר להריון וללידה. ממליץ לבדוק הרשתית לפני הלידה ואחריה. במידה ויימצא קרע ברשתית יש טיפול. סוג הטיפול נקבע על פי הממצא ברשתית (בד"כ מדובר בטיפול בלייזר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק בלתי הפיך....שולמית18/07/2012
שלום רב,
אני בת 29 ומרכיבה משקפיים מגיל 6, המספר שלי הוא 10 + וכולל צילינדר.
בשבע שנים האחרונות עברתי לעדשות קשות.
יש לציין שאני עם העדשות לא פחות מ-15 שעות כול יום....וישנם מקרים שאני אפילו נרדמת איתם.
השאלה שלי היא, האם השיגרה הזו יכולה לעשות לי נזק בלתי הפיך בקרנית ולדרדר לי את מצב הראיה עד למצב בלתי תקין?
אודה לתשובה בהקדם
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזק בלתי הפיך.... - תגובה
ד``ר יורם שוחט18/07/2012באופן עקרוני הרכבת עדשות מגע עלולה לגרום לשינויים בלתי הפיכים. לכן חשוב להיות במעקב קבוע אצל רופא עיניים (גם המספר הגבוה מצריך מעקב).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיניים שורפותאפרת18/07/2012
שלום?
מאתמול בלילה התחילו לשרוף לי בצידי ומתחת לעיניים.
אינני דומעת, אני מרכיבה משקפיים ולא עשיתי כלום אתמול חדש.
מה שכן בעלי גם התלונן על גרד ושריפה בפנים ובצוואר והחשד נפל על תרסיס נגד קרציות שהוא ריסס על הכלבים שלו שנמצאים במקום אחר.
האם יכול להיות שגם אני נחשפתי למרות שלא באתי במגע עם הריסוס עצמו ובעלי חזר הביתה שעות ארוכות לאחר שריסס?
מה ניתן לעשות כדי להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים שורפות - תגובה
ד``ר יורם שוחט18/07/2012יש סיבות אפשריות רבות לצריבה בעיניים. תאורטית אם חומר הריסוס נספג בבגדי בעלך עלול להיות קשר. בכל מקרה לא ניתן לענות ללא בדיקה.
מים קרים או טיפות לחות לעיניים יכולים להקל על הצריבה. בכל מקרה של ספק יש לגשת לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



(1).jpg)
