מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר לידהמיכל16/12/2011
ד"ר שלום רב,
אני בת 40 מס' ימים לאחר לידה (הריון שלישי),בהריון זה סבלתי מהמון ורידים/דליות ברגליים בעיקר ירך אחורית ,ישבן ושוקיים אחוריות. השתדלתי ללכת עם גרבי לחץ אלסטיות להריון אשר הקלו בעיקר על הרגשת הכובד ברגליים.
ביום השני לאחר הלידה התלוננתי עוד בבית החולים על כאב בקפל מאחורי הברך אשר לווה בנפיחות מקומית. הנפיחות הפריעה לי להתהלך כראוי (כאב נסבל).
נשלחתי עוד בב"ח לUS כלי דם:
בוצע דופלקס ורידי רגליים:ללא עדות ל DVT ,הודגם טרומבוס מלא בקולטרל אחורי בברך בלבד.
אציין כי במהלך הבדיקה נבדקו הורידים בחלק הקדמי של הרגליים בלבד מהמפשעה ומטה +החלק האחורי של הברך -מקום הכאב.(לא נבדקו הורידים האחוריים).
שוחררתי לביתי תוך הוראה לחזור לגרוב את הגרביים+טיפול באיבופן 400 מ"ג שלוש פעמים ביום למשך שבוע.במקרה של החמרה ברגל,הופעת אודם או קוצר נשימה יש לפנות למיון.
היום ,(חזרתי אתמול מבית החולים) שמתי לב להחמרה : המקום קיבל אדמומיות ובנוסף,ברגל השניה (במקום שלא כאב לפני כן)בחלק מוריד בולט בירך האחורית, הופיעה נפיחות ואדממומיות (האזורים האדומים מעט נוקשים בנגיעה).
מלבד אדמומיות וכאב מקומי-אני לא סובלת מקוצר נשימה ואין לי חום.
הבנתי מקריאה בלבד כי יתכן ומדובר בדלקת בוריד.כיצד מטפלים? האם הדלקת חולפת מעצמה (במידה ואכן מדובר בדלקת), למה נועד האיבופן? מה לעשות???
בהלך ההריון ביקרתי אצל מומחה כלי דם אשר נתן כאמור המרשם לגרביים ואמר לחזור 3 חודשים לאחר הלידה. מה עושים כרגע???
תודה רבה על ההקשבה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר לידה - תגובה
ד''ר ויקטור גינזבורג16/12/2011שלום
לפי סיפרך ככל הנראה את סובלת מפלביטיס שיתחי בורידים מורחבים. המצב לא נעים וכואב אך בדרך כלל אינו מסוכן וחולף במשך מספר שבועות - חודשיים, ולא דורש טיפול מיוחד פרט לטיפול המקל על הסימנים - גרביים אלסטים, תרופות נגד כאבים ודלקת (אבופו, למשל). אפשר גם למרח ג'ל וולטרן על המקום הכואב - אך בכל מקרה התופעה הזאת תחלוף, אך הורידים המורחבים ישארו ואים לא מטפלים בהם - פלביטיס יכול חזור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ד"ר-דבר נוסף:
מיכל17/12/2011האם האיבופן אמור להקל על הכאב בלבד או גם מסייע בריפוי הדלקת?
במידה ומטרתו הקלה בכאב בלבד- אין סיבה שאקח אותו משום שכרגע הכאב נסבל....
תודה שוב
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ד"ר-דבר נוסף: - תגובה
ד''ר ויקטור גינזבורג19/12/2011לאיבופן - כמו לרוב תרופות נגד כאב - יש השפעה נגד דלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנח לא טוב ותחושת לחץ ביד וכאב פנימי בחזה
כאב בקמיצה וגולה כחולה בולטת
תוצאות בדיקות MRI ופענוח התוצאות
עזרה בפיענוח סיטי אנגיו
התייעצות בנוגע לכלי דם וכריתת נגע שיושב על עצב
בדיקה של כלי הדם של כול הגוף בבדיקה אחת
כאב חזק כמה ימים ברגל הולך צולע
חוסר תחושה בגפיים התחתונות כבר שנתיים
היעצרות בעורקי רגלים מה הנורמה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



