העלמת ורידים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העלמת ורידים
    עדה ניב
    05/02/2008

    5.2.08
    שלום רב ! אני בת 60. עברתי ביולי 2006 ניתוח כריתה ושיחזור בשד. במקביל ועוד הרבה לפני, אני סובלת באופן קבוע ברגל ימין מורידים בולטים, דליות וכאבים אין סופיים.
    ב-1977 עברתי ניתוח בבית חולים העמק ושנה אחרי - טיפול בזריקות. הייתי ביעוצים נוספים (מרכז חורב, בחיפה למטה בעיר - לא זוכרת את שם המקום - אצל רופא בעל שם), ובעצם לא התקדמתי הרבה. ראיתי את הפרסום שלכם בעתון ולכן אני פונה - האם במצבי הנוכחי (מבקשת לציין שזה היה גילוי מוקדם ולא נזקקתי לטיפולים כלשהם. אני נוטלת ARIMIDEX לאחר שנה וחצי של טומוקסי).
    אני מטופלת אונקולוגית אצל דר' ספיר הנהדר.
    האם לאחר כל הסיפור הזה - מתאים לי טיפול בורידים ואיזה ?
    אין לי כח לכאבים כלשהם. ומה בדבר המחיר? כחברת קיבוץ אנחנו חברים ב"כללית", וכל מיני ביטוחים לא ברורים, קיבוץ בהפרטה, פיטורין ועוד ועוד. כרגע אני מעוניינת בתשובה בפורום, ועדיין לא בטלפון. מספר התווים שאתן נותנים קטן על גודל הבעיה.
    מודה לכם מקרב לב, עדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העלמת ורידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלמת ורידים

    ד''ר ארנון קורן
    06/02/2008

    שלום רב
    קשה לי להבין מה בדיוק הממצא ברגליך מה כבר עשו לך וממה את סובלת כרגע.עליך לעבור דופלקס ורידים עדכני ורצוי על ידי הרופא שעתיד לטפל בך.לאחר מכן ניתן לתכנן עבורך את הטיפול האופטימלי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו