בצקת ברגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקת ברגל
    נינה
    11/04/2012

    שלום
    בת 60, סכרת 2, עודף משקל, יתר לחץ דם מאוזן ע"י כדורים.
    לפני כשבועיים התחילה בצקת חמורה ברגליים מהברך ומטה. נטלתי 3 חודשים כדור אקספורג' ללחץ דם והייתי מאוזנת. בגלל הבצקת הרופא החליף את התרופה ל: וקטור 160, וזודיפ 10. הבצקת ירדה לגמרי ברגל ימין אבל ברגל שמאל נשארה בצקת בגב כף הרגל והקרסול.
    אציין שעברתי צינתור קרדיאלי לפני כ 3.5 חודשים. קבלתי פלויקס שגרם לי לדלקת בכלי הדם הקטנים ועל כל גופי יש מעין תפרחת (לא מגרדת) וכנראה שזה דימום ספטונטני של כלי הדם. אז הרופא החליף את הפלויקס ל: אפיאנט. אין שינוי במצב העור ונשלחתי לביופסיה של הכתמים הללו.
    הרופא שלח אותי לבדיקת דופלר לכלי הדם ברגליים ובדיקות דם ושתן, מיד אחרי החג.
    לפני כחודש עשיתי בדיקת אולטרסאונד לכליות ודרכי השתן לבדיקה אם יש אבנים בגלל כאבים שהיו לי במותניים. הכל יצא תקין ואין אבנים.
    שאלותיי הן:
    האם בצקת ברגל אחת מעידה על בעיית אי ספיקה כלייתית בכלייה אחת או אולי בשתיהן??
    האם יש קשר בין מדללי הדם פלויקס וכו' לדימומים בעור ולבצקת ברגל??
    אודה לתשובותיך.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקת ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת ברגל - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    14/04/2012

    בצקתאם הינה חד צדדית אינה מתרופות התרופנה מתפזרת בכל הגוף ישלבדוק סיבה לבצקת כזו דופלקס ורידים בדיקה האם היתה או ישנה דלקת בעור הרגל הזו . רצוי להוריד הבצקת על ידי אגידה אלסטית או גרב אלסטית ומנוחה עם רגל מורמת כאשר נחים אין להמנע מהליכה. בברכה אברהמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו