האם יש צורך בבדיקות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש צורך בבדיקות?
    יערה
    27/04/2012

    אני בת 22 מעשנת עד 5 סיגריות ליום נטלת גלולות מליאן מזה כשנתיים .עד היום לא בוצעו אצלי בדיקות של קרישיות יתר .במשפחה סבתא בצעירותה סבלה משתי הפלות ובגיל 70 סבתא קבלה DVT אבל לא נבדקה קרישיות יתר אצלה..אבא שלי אין לו בעיות מיוחדות .פרט לזה שיש לו הומוציסטין 15.5 כשהנורמה :4-15 .כמו כן יש לו חומצה פולית 3.9 כשהנורמה :3.3-34 ,וכן מטופל קבוע בכדורי B12 כיוון שיש לו נמוך וכיום יש לו 290 כשהנורמה :157-1060 .
    ישאלתי היא האם התוצאות הללו של אבי מעידות על נטיה לקרישיות יתר כמו בעיה של MTHFR ?רופאו אמר, שאין צורך לבדוק אצלו כיוון שהוא יקבל פוליק וויטמיני B וזה יסדר הבעיה ,אך אני חוששת ,שאולי יש לו נטיה לקרישיות יתר בגלל התוצאות האלו ,כי אם כן התוצאות הללו מעידות על בעיה של נטיה לקרישיות יתר, האם אני צריכה לבקש בדיקות לקרישיות כיוון שאנו נוטלת גלולות ??
    אם כן אז לכל הבדיקות של קרישיות יתר או ספציפיות ?
    המון תודה על העזרה!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש צורך בבדיקות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש צורך בבדיקות? - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    30/04/2012

    קיבלת תשובה בפורום אחר לשאלה הפסקת עישון וגלולות אם יש נטיה משפחתית רצוי לבדוק ודאי באם יש שימוש בגלולות ועישון בברכה אברהמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו