זהירות בטיסה וכו'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זהירות בטיסה וכו'
    שירה
    13/08/2012

    שלום,
    בת 22, לפני כשנה וחצי עברתי אירוע של קריש דם ברגל שמאל, טופלתי בקומדין במשך חצי שנה. בירור קרישיות יתר תקין ולפני כ3 חודשים הופסק גם טיפול בגרב אלסטית שאיתה הייתי שנה וכמה חודשים שלמים. תודה לאל אין אי ספיקה ורידית ואין נטייה לקרישיות יתר.
    אני מתכננת טיול עוד ארבעה חודשים לדרום אמריקה.
    רציתי לדעת אם הזרקת קלקסן תימנע כל סכנה של קריש דם חוזר או סכנה אחרת שיכולה לקרות בזמן הטיסה, לכמה זמן הזריקה "מגנה" - האם יש סיכון ממשי לחזרה של הקריש או אירוע חוזר בגלל הטיסה הארוכה?? כיצד ניתן להיזהר והאם זה מניעה מוחלטת או רק עזרה?
    המלצות וחוות דעת יתקבלו בברכה,
    תודה רבה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זהירות בטיסה וכו'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהירות בטיסה וכו' - תגובה

    ד''ר ויקטור גינזבורג
    13/08/2012

    שירה, שלום
    יש לך ללא ספק סיכון מוגבר לאירוע DVT חוזר - גם עקב זה שעברת כבר ארוע, וגם עקב כך שהסיבה לאירוע לא התגלתה ולא טופלה. כן ממליץ להשתמש בזריקת קלקסאן במינון מניעתי לפני טיסות ארוכות. הזריקה מורידה סיכון לאירוע DVT למשך 12-24 שעות, אך לא נותנת הגנה של 100%. בנוסף היתי ממליץ להשתמש בגרב אלטי בזמן טיסה ולהמנע מישיבה ממושכת.
    טיסה נעימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו