בעית כלי דם..?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית כלי דם..?
    רונית
    22/08/2012

    שלום רב, בשל אבחנה על פי ראייה של רופא עור שחשד בקיומו של וסקוליטיס לבידו - נלקחה ממני ביופסיית עור לטובת בדיקת dif/ היו הגיעו התצאות לפיהן הכל שלישי (מסומן מינוס - ) למעט שני פלוסים בעמודת כלי דם בקטגוריית c3 ו - fibrinogen. אציין כי הרופא אבחן וסקלוטיס על סמך פצעים בקרסולים ועל סמך בצקות בקרוסליים במשך חצי השנה שחלפה. אציין כי בחצי השנה שחלפה קיבלתי אין סוף אבחנות שהתגלו כשגויות (נשיכת עכביש, בעיות בתיפקודי כליה ועוד..) כשהכול התגלה כלא נכון. עברתי דופלר ורידים, אקו לב, איסוף שתן בדיקות דם מקיפות- הכול תקין (למעט חריגה בבאיזה חלבון בדם שהרופא טען שזה בגלל שאני עם עודף משקל..) אבקש סיוע בהבנת תוצאות בדיקת הdif - כיוון שבטלפון מסרו לי : " אין לך וסקוליטיס.." אז מה יש לי? ומה משמעות התוצאות? תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית כלי דם..?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית כלי דם..? - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    23/08/2012

    וסקוליטיס אבחנה של ראומטולוג
    אין לי יכולת לאבחן דבר מהנתונים הנל בברכה אברהמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו