מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הוצאת קטע עור משוק רגל שמאלא.ל.31/10/2012
דר' שלום רב ותודה מראש,
יש לי שאלה דחופה אליך, אני מאד מבוהלת ואשמח לקבל תשובה.
אני בת 59 בריאה לגמרי ללא שום תרופות.
היה לי בשוק רגל שמאל קטם כחול/אדום/וורוד בערך 5 שנים שלדעתילא גדל. מדי פעם גרדתיוכל פעם גדל עליו קליפה חומה.
הלכתי לכירורג פלסטי שאמר שזה לא מסוכן וקבענו תור להוריד. (למרות שהיום ממש מצטערת שהורדתי את זה כי עדיף לא לגעת במה שלא צריך זה רק גורם לבעיות)
התשובה שהתקבלה:
התקבלה צנצנת מסומנת בפרטי נבדקת ובה קטע עור בקוטר 1.2 ס"מ ובועבי 0.1 ס"מ, פני השטח לבנים ומעט גבשושיים.
חתך בצורה serial.
(חתכים: 1.1 מרכז, 1.2 קצוות)
בדיקה מיקרוסקופית:
skin. left anterior calf, biopsy,
Superficial basal cell carcinoma
Surgical margins free
ואז הרופא אמר לי לגשת לכירורג כלי דם וכתב:
ממצאים: לאחר כריתת בזליומה בשלמותב שוק משמאל
אי ספיקה ורידית בשוקיים.
הבנתי מזה כשהוא חתך אז נגרם נזק.
יש מצב שהוא חתך כלי דם או איזה שריר או עצב ואז נגם לי נזק, כמובן שלא בכוונה.
אגב, מאז שהוא הוציא לי את זה לעולם לא סבלתי משום כאב ברגל בכלל. אחרי זה כאבה לי הרגל איימים איזה 3 שבועות וגם במפשעה.
עד היום כואבת לי המפשעה והרגל. האם זה כתוצאה מההוצאה.
וזה ארך בדיוק 2 דקות ממש מהר.
הרופא אמר לי לפני זה שזה נקרא גירוד העור ועדיף מאשר תפירה כי היה נשאר לי צלקת וגם יכל להזדהם.
מאז שהוציא לי את זה המקום עדיין מאד אדום גם כלפי מטה ויש כמה מקומות של נקודות כחולות מצב שלא היה קודם הרגל היתה לבנה ויפה.
שאלתי היא בבקשה ממך, האם מה שעשה יכול לפגוע בכלי דם או בעצב או בשריר ומה קשור כירורג כלי דם.
תודה רבה לך מראש,
ענת המודאגת מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת קטע עור משוק רגל שמאל - תגובה
ד``ר רם אברהמי02/11/2012מבחינת התהליך לא ברור נראה שעברת כריתה של נגע עורי שלפי מה שכתבת הינו גידול עור מקומי שהיה צריך להוציא כנראה לפי התאור יתכן והיתה תגובה מקומית בשלה השיתנתה ההרגשה והמראה . בניתוח לא פוגעים בורידים ולכן לא נראה שהכירורג גרם לנזק לעיתים לאחר ניתוח יש זיהום מקומי שמתבטא בחום כאב ושינוי צבע בכל מקרה ממליץ להיבדק על ידי כלי דם או רופא עור כדי לראות אך אפשר לשפר המצב לפי מה שצינת יש אי ספיקה ורידית הווה אומר ורידים מעט מקולקלים שיתכן וגורמים אף הם להפרעה מקומית אך שוב אנל לא נגרם עקב ניתוח להוצאת נגע עורי קטן בברכה אברהמי 6436938
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנח לא טוב ותחושת לחץ ביד וכאב פנימי בחזה
כאב בקמיצה וגולה כחולה בולטת
תוצאות בדיקות MRI ופענוח התוצאות
עזרה בפיענוח סיטי אנגיו
התייעצות בנוגע לכלי דם וכריתת נגע שיושב על עצב
בדיקה של כלי הדם של כול הגוף בבדיקה אחת
כאב חזק כמה ימים ברגל הולך צולע
חוסר תחושה בגפיים התחתונות כבר שנתיים
היעצרות בעורקי רגלים מה הנורמה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



