הוצאת קטע עור משוק רגל שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת קטע עור משוק רגל שמאל
    א.ל.
    31/10/2012

    דר' שלום רב ותודה מראש,
    יש לי שאלה דחופה אליך, אני מאד מבוהלת ואשמח לקבל תשובה.
    אני בת 59 בריאה לגמרי ללא שום תרופות.
    היה לי בשוק רגל שמאל קטם כחול/אדום/וורוד בערך 5 שנים שלדעתילא גדל. מדי פעם גרדתיוכל פעם גדל עליו קליפה חומה.
    הלכתי לכירורג פלסטי שאמר שזה לא מסוכן וקבענו תור להוריד. (למרות שהיום ממש מצטערת שהורדתי את זה כי עדיף לא לגעת במה שלא צריך זה רק גורם לבעיות)
    התשובה שהתקבלה:
    התקבלה צנצנת מסומנת בפרטי נבדקת ובה קטע עור בקוטר 1.2 ס"מ ובועבי 0.1 ס"מ, פני השטח לבנים ומעט גבשושיים.
    חתך בצורה serial.
    (חתכים: 1.1 מרכז, 1.2 קצוות)
    בדיקה מיקרוסקופית:
    skin. left anterior calf, biopsy,
    Superficial basal cell carcinoma
    Surgical margins free

    ואז הרופא אמר לי לגשת לכירורג כלי דם וכתב:
    ממצאים: לאחר כריתת בזליומה בשלמותב שוק משמאל
    אי ספיקה ורידית בשוקיים.

    הבנתי מזה כשהוא חתך אז נגרם נזק.

    יש מצב שהוא חתך כלי דם או איזה שריר או עצב ואז נגם לי נזק, כמובן שלא בכוונה.

    אגב, מאז שהוא הוציא לי את זה לעולם לא סבלתי משום כאב ברגל בכלל. אחרי זה כאבה לי הרגל איימים איזה 3 שבועות וגם במפשעה.
    עד היום כואבת לי המפשעה והרגל. האם זה כתוצאה מההוצאה.
    וזה ארך בדיוק 2 דקות ממש מהר.
    הרופא אמר לי לפני זה שזה נקרא גירוד העור ועדיף מאשר תפירה כי היה נשאר לי צלקת וגם יכל להזדהם.
    מאז שהוציא לי את זה המקום עדיין מאד אדום גם כלפי מטה ויש כמה מקומות של נקודות כחולות מצב שלא היה קודם הרגל היתה לבנה ויפה.

    שאלתי היא בבקשה ממך, האם מה שעשה יכול לפגוע בכלי דם או בעצב או בשריר ומה קשור כירורג כלי דם.

    תודה רבה לך מראש,
    ענת המודאגת מאד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת קטע עור משוק רגל שמאל - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    02/11/2012

    מבחינת התהליך לא ברור נראה שעברת כריתה של נגע עורי שלפי מה שכתבת הינו גידול עור מקומי שהיה צריך להוציא כנראה לפי התאור יתכן והיתה תגובה מקומית בשלה השיתנתה ההרגשה והמראה . בניתוח לא פוגעים בורידים ולכן לא נראה שהכירורג גרם לנזק לעיתים לאחר ניתוח יש זיהום מקומי שמתבטא בחום כאב ושינוי צבע בכל מקרה ממליץ להיבדק על ידי כלי דם או רופא עור כדי לראות אך אפשר לשפר המצב לפי מה שצינת יש אי ספיקה ורידית הווה אומר ורידים מעט מקולקלים שיתכן וגורמים אף הם להפרעה מקומית אך שוב אנל לא נגרם עקב ניתוח להוצאת נגע עורי קטן בברכה אברהמי 6436938

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו