חסימת ורידים שטחיים לאחר ניתוח ליזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חסימת ורידים שטחיים לאחר ניתוח ליזר
    קרן
    15/03/2013

    שלום
    אבי עבר ניתוח ליזר לשתי הרגליים.
    ימין - לפני כשנה
    שמאל - לפני כחודש
    לפני מס' ימים ביצע בדיקת דופלר וUS: בבדיקת דופלר - אי ספיקת מסתמים קלה בשמאל ב-sapheno femoral junction, אך בסיכום רשום כי אין עדות לאי ספיקת מסתמים במערכת ורידים העמוקה .
    בבדיקת US : רגל ימין- חסימה של וריד הספון מגובה SFJ. רגל שמאל- אי ספיקת מסתמים קלה בSFJ ובענף הSFJ+חסימה של וריד הספון כ4 סמ מתחת לSFJ.

    מה הכוונה? האם התוצאות אומרות כי הניתוחים לא עברו בהצלחה ומה יש לעשות בהמשך?
    אשמח מאוד לדעתך בנושא
    תודה רבה
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימת ורידים שטחיים לאחר ניתוח ליזר - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    15/03/2013

    לפי הדופלקס עבר טיפול מוצלח בלייזר עם שארית קלה של ורידים . באם אין קליניקה של דליות וורידים בולטים נוספים לאלו שהיו אז המצב טוב ומתאים למצב לאחר טיפול בלייזר בספנות . באם יש קליניקה או ורידים בולטים יש לפנות לרופא המטפל לעיתים מוספים טיפול בהטרשה לורידים הנוספים בברכה אברהמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי הUS

    קרן
    15/03/2013

    תודה רבה על תשובתך...
    רק שאלה נוספת: האם תוצאות הUS תקינות? - כלומר רשום שישנה חסימה בורידים השטחיים, האם זה כתוצאה מהלייזר? או שזהו ממצא לא תקין שדורש טיפול נוסף?
    שוב תודה
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו