ניתוחאשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוחאשך
    דן
    18/03/2013

    שלום
    לפני 50 שנה נותחתי- מצורף תעודת שחרור כתמונה .
    לפי הכתוב שם אנא כתוב לי בברור מה רשם הרופא בלטינית האותיות לא קריאות לאדם רגיל.
    2)אנא הסבר לי מה נעשה לי? ומה זו הבעיה שניתח.
    3)שנים לאחר הניתוח האשך כאב . ואחרי סבב רופאים שלא מצאו כלום , עוד בתור בחור צעיר מצאתי פתרון -- תחתון שמחזיק ,שתומך ונפתרה הבעיה-
    4)מה הקשר בין בעיה זו , לבלט דיסק בעצם הזנב ? שהוא מציק פעם בעשור אזי יש גם כאב באשך הזה???.
    תודה מראש על כל ההסברים


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוחאשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוחאשך - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    29/03/2013

    וריקוצלה הינם ורידים בולטים באשך מקורם מוריד המגיע לאשך מהבטן בוצעה קשירה של הוריד כדי למנוע נפיחות וכאבים אם כעת יש וריד נפוח אז לאורולוג לבדיקה אם כאבים מאז הניתוח יתכן עצב מגורה שמציק מדי פעם בכל מקרה התאור של צורך בתחתון לוחץ כנראה מצביעה על קיום מרכיב של גודש נפיחות שנתמכת עם התחתון ומקילה לא נראה שיש קשר ברור בין כאבי גב תחתון לכאב הממוקד באשך אף שבכל מקרה הפצינט צודק ואם זה מופיע עם כאבי גב אז צריך לחפש הקשר . בברכה אברהמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו