הוצאת וריד לניתוח מעקפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת וריד לניתוח מעקפים
    שרון
    23/07/2013

    שלום
    אמא שלי בת 64 וחצי, סכרתית קשה, עברה לפני כשבועיים ניתוח מעקפים שבמהלכו הוצא וריד מרגל שמאל מטיפה לפני הברך ועד טיפה למעלה מהקרסול. השאלה שלי הינה: אזור החתך בשוק למטה (באזור שקרוב לקרסול) מגליד יפה. הבעיה שלה שבאזור היותר שמן שקרוב לברך במהלך שבוע שעבר הוא נפתח וירד דם - חבשו לה ומאז לא יורד דם. אבל נשאר כמו פצע פתוח שבעצם הרגל מתחלקת לשני חלקים ויש טיפה הפרשה מהחתך.
    אני מפחדת בגלל הרקע הסכרתי. היא שמה פולידין וחובשת. האם צריך לעשות משהו נוסף? האם זה ייסגר מעצמו?
    אודה לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת וריד לניתוח מעקפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת וריד לניתוח מעקפים - תגובה

    ד``ר רם אברהמי
    01/08/2013

    לרוב בשל הבצקת לוקח זמן אך בהעדר ד זיהום . רחצה מיים וסבון ואגידה זה צפוי להיסגר רק לוקח זמן מספר שבועות בכל מקרה ניתן לפנות למרפאת פצע . לעיתים תפר מפריע לאיכוי ורק שמוצאים אותו זה מסתדר בכל מקרה באם פצע יקח מספר שבועות להחלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו