שתי בדיקות ורידים ברגליים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתי בדיקות ורידים ברגליים
    חיים
    21/05/2008

    שלום,

    יש לי ורידים קצת בולטים (לא מאוד) רק בקרסול וברגל, ורואים קצת רשת שם גם.
    הלכתי למומחה לכלי דם, שלח אותי לבדיקת דופלקס.
    הנה התוצאה:
    "בבדיקה באמצעות מכשיר הדופלקס לא נמצאו כרגע חסימה או אי ספיקת מסתמים במערכת הורידית העמוקה בשתי הרגליים.
    כמו כן הודגמה אי ספיקת מסתמים ב SAPENO-FEMORAL JUNCTION ברגל שמאל ובווריד הספון לאורך שתי הרגליים."
    המליץ על גרב מסוג:. Venotrain Soft AD long M

    ביקשתי דעה שניה ממומחה יותר בכיר, המליץ על גרב מסוג:,Sigvaris S Plus Long Cotton
    אבל ביקש לבצע בדיקות VPPG לבדוק ורידים עמוקים.
    התוצאה היא:
    "בצד ימין יש אי ספיקה ורידית קשה בעוצמתה
    שמקורה בחלקה בורידים השטחיים אלא בחלקה גם בורידים העמוקים
    בצד שמאל אין עדות לאי ספיקה ורידית בעלת משמעות המודינמית"
    הוא אומר עכשיו כתוצאה מהבדיקה שאמשיך עם הגרב Sigvaris כמה חודשים (רק עשכיו התחלתי ללכת עם זה) , אחר כך אני צריך גרב יותר חזק.
    האם 2 הבדיקות נוגדות אחת את השניה, ומה אוכל לעשות? עקב בעיות אחרות (אורטופדיות וניורולוגיות neuropathy) ברגליים, יהיה לי מאוד לא נוח ללכת עם גרביים באופן קבוע, גם בגלל החום.
    מה אתה ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופלקס ורידים

    ד''ר ארנון קורן
    27/05/2008

    שלום רב
    במצב של אי ספיקה ורידית עמוקה לא ניתן להמליץ על טיפול כירורגי אלא על טיפול שמרני בלבד.במקרה שלך הטיפול השמרני הוא גרב אלסטית.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו