הריון וכאב ברגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון וכאב ברגל
    שרונה
    13/08/2008

    שלום רב אני בת 36, הריון ראשון - שבוע 36 במהלך ההריון קרע ברישתית העין (בשבוע 28) שטופל ע"י לייזר ובנוסף ברור טרומבופיליה בגלל סיפור משפחתי (לאימי היתה טרומבוזה ברגל לאחר לידתה אותי) נמצאתי הומוזיגותית ל MTHFR , מזה כחודש מרגישה בעיקר ברגל שמאל כאב כמעט בכל הרגל, ובמפשעה, לאחר שהייתי גם אצל הגניקולוג וגם בהריון בסיכון בבי"ח הוא הסתכל על הרגל ולא ראה שום צורך לשלוח אותי לברור. היום בבוקר קמתי עם הרגשת חולשה ברגל , אני חייבת לציין כי במהלך ההריון הגעתי גם למצב של חוסר B12 ומזה חודש אני לוקחת B12 מתחת ללשון , ברזל, ולאחרונה טריקרדיה. כמו כן בארבע שנים האחרונות סובלת מפיברומיאלגיה בצורה קלה , הכאב ברגל דיי מזכיר לי כאבים של הפיברומיאלגיה אבל.... בכל זאת אני חוששת שאולי יש לי קריש דם ברגל. האם החשש שלי מוצדק והאם ישנה הצדקה להמשך ברור ובדיקות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון וכאב ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון וכאב ברגל

    ד''ר ארנון קורן
    17/08/2008

    שלום רב
    הדרך הקלה והבטוחה לאיבחון קריש דם ברגל הינה בדופלקס ורידים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו