כלי דם נפוחים לאחר מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלי דם נפוחים לאחר מאמץ
    א
    10/10/2008

    שלום רב דוקטור, אני בחור כבן 20. לפני קרוב לשנה וחצי ביקרתי אצל רופא כירורג עקב גולה רכה שנמצאת בשליש האמצעי של שוק ימיני. הרופא אמר לאחר בדיקה כי אין לי כלל מה לדאוג, הסביר לי שאלו כלי אדם [ציין שאלו דליות בהפניה] והשאיר לי כאופציה ללכת לאולטראסאונד ואמר כי זה אינו דחוף ולא הכרחי, לכן לא טרחתי להיבדק. היום לאחר ריצה התחילו לי כאבים חזקים מאוד בשריר השוק הימיני [דבר שקורה לי בכל פעם שאני רץ ובשוק ימין בלבד]. כשנגעתי באזור אותה בליטה הייתה נפוחה מאוד וגיליתי אחת נוספת קרוב לכף הרגל. אציין גם כי השריר נשאר כאוב ומאומץ זמן רב [עד שעה ויותר] לאחר המאמץ. הייתי רוצה לדעת מה יכולה להיות הבעיה, האם הכאבים בשריר שוק ימין קשורים לדליות הללו ואם כן, איך אפשר לטפל ועד כמה זה מסוכן בהקשר של מאמץ? לעת עתה זה מגביל את אפשרותי לרוץ. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלי דם נפוחים לאחר מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי שרירים /רגלים לאחר מאמץ

    ד''ר ארנון קורן
    11/10/2008

    שלום רב
    ממליץ בדיקת דופלקס לורידים ובדיקת כירורג כלי דם לאחר מכן.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו