תסחיף ראתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסחיף ראתי
    בר
    18/07/2007

    ד"ר שלום רב
    אבא שלי חזר מטיסה לארה"ב, במהלך שהותו שם הוא אינו חש בטוב ונזקק לטיפול רפואי שכלל אישפוז של ארבעה ימים שבסופן אובחן חשש לקריש דם ודלקת ריאות.
    הוא מיד שב לארץ אושפז למשך שבועיים מטופל כעת בדלקת הריאות שכוללת טיפול אנטיביוטי וניקוז נוזלים מהריאה. בנוסף לכך, כמו שכבר ציינתי גם בארץ איבחנו הרופאים קריש דם בכליי דם בינוניים ומתלבטים כרגע לגבי המשך טיפול תרופתי. ברצוני לדעת מס' דברים: ראשית האם עדיף במקרה כזה לקבל חוות דעת נוספות מרופאים שונים לגבי המשך טיפול ואם כן אשמח אם תתן לי המלצות באיזור הצפון(בי"ח רמב"ם)
    דבר נוסף האם יש קשר לטיסה, לדלקת הריאות ולקריש הדם ואם כן מהי מידת הסיכון בסיבוך אפשרי מקריש דם שכבר חדר לריאה?
    ולפי אילו קריטריונים נקבע סוג הטיפול שלפי מה שהבנתי הרה גורל במקרים כגון אלו...
    אשמח לתשובתך המהירה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסחיף ראתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסחיף ראתי

    ד''ר ארנון קורן
    19/07/2007

    שלום רב
    אינני מאמין שלאביך היה תסחיף ראתי והרופאים בארה"ב נתנו לו לטוס.לדעתי סבל רק מדלקת ריאות.בכל מקרה המלצתי לבירור קרישיות יתר.לאור התקופה שחלפה מאז הארוע הסכנה קטנה וקטנה.
    בברכה
    דר' ארנון קורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו