חסימה בכף הרגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חסימה בכף הרגל
    מיכל
    02/06/2009

    אני אישה בת 80. לפני שבוע התחלתי להתעורר בלילה, עם תחושת שיתוק בכף הרגל, שגרמה לכאבים גם במעלה הרגל. מאז אני מתעוררת מספר פעמים בלילה, נאלצת לקום וללכת. בשכיבה הרגל נרדמת מחדש ונהיית קרה. עברתי אולטרסאונד לכלי הדם ואני מחכה לתשובה. האם יש בדיקות נוספות שעליי לבצע? מהם הטיפולים האפשריים הניתנים היום שיוכלו למנוע נמק וקטיעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חסימה בכף הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה בכף הרגל

    ד''ר איגור מנביץ'
    02/06/2009

    כאבי מנוחה(כאבים בלילה) ברגל סימן מתקדם של אי ספיקה עורקית ברגל -לציין שכאבים לא נותנים ללכת ובהחלט אינם משטפרים אף מחמירים בהליכה -לכן אינני בטוח שמקור הבעיה במקרה שלך באי ספיקה עורקית,ממליץ להבדק ע''י כירורג כלי דם
    ב''שוק'' קיימים טיפולים רבים לשיפור הספקת הדם לרגל-הם תוך כדי צניתור והם שניתוח שיחזור עורקי
    אנו מאוד מעודדים פעילות גופנית -הליכה מרובה עד להופעת הכאב ברגליים-מצב שמזרז היווצרות כלי דם חדשים(קולאטרלים) ברגל ובעתיד יכולים למנוע נמק\קטיעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו