מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלחוש לפני בריתרונית06/02/2009
היי, ביום ראשון בני יעבור ברית מילה בע"ה, ואני כמובן מאוד מודאגת לגבי הכאב. שאלותי הן: 1. האם אלחוש ע"י משחה יכול לעזור בהפחתת הכאב או שאין כ"כ איך לעזור לפעוט הקטנטן? 2. האם ניתן להשתמש במשחת עזרקאין (לידוקאין 5%) , או שאמלה עדיפה? 3. עם מי כדאי להתייעץ לגבי אופן מריחת המשחה ותזמון המריחה בהתאם לטקס (הבנתי שאתה מעדיף שלא לייעץ דרך הפורום לגבי פעולות שאינך מבצע בעצמך)? 4. מהו הטיפול שיש לעשות לאחר הברית (תרופות/משחות/ הקלת כאבים/חיטוי וכו')? תודה מראש, האם המודאגת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/02/2009האם אתם אחרי או שאני עדין יכול לעזור?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר גקסוןענת05/02/2009
שלום רב ברצוני לשאול האם אתה תהיה מוכן להגיע לביתינו אשר בבאר-שבע לשם ביצוע הברית או שאתה מבצע בקליניקה שלך בלבד? אם כן מה תהיה העלות? אני צפויה ללדת בעוד כחודשיים. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/02/2009לצערי מפאת חוסר זמן לא אוכל.
לידה קלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישר כוח איש יקר!!!טל05/02/2009
ריגשת אותנו בטיפול האיכפתי שלך וביחסך לפצוע לבנון. אמן ויירבו כמוך. מחכים לשמוע מתי מלת את בנו של הבחור הגיבור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה על המילים החמות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/02/2009טל שלום
אני בטוח כשהזמן יגיע,עם ישראל יהיה שותף לשמחה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית רפואיתלי01/02/2009
שלום, אשמח לקבל תשובתך לגבי מס' שאלות: *האם יש הבדל בברית שמבצע רופא לעומת ברית שמבצע מוהל שאינו רופא מבחינת שלבי הברית. לפי מה שקראתי באחד המקומות רופא אינו מבצע את שלב המציצה, האם זה נכון גם בברית שאתה מבצע? *כמו כן האם רופא משתמש תמיד בכפפות ואם כן, האם זה לא מפריע לביצוע הברית. *כן רציתי לדעת האם הברית עצמה מתבצעת על ברכי הסנדק או במקום נפרד או שרק חלק מהשלבים *לבסוף, האם אתה מבצע ברית גם באולם אירועים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/02/2009אנא צרו עימי קשר טלפוני על מנת לקבל הסבר מפורט.
0546-230245/6
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מראה איבר המין לאחר המילהגליה28/01/2009
בני עבר מילה בתאריך 13.1 . היום אנו שבועיים לאחר המילה ומסביב לאיבר המין [מתחת לכיפה] בצורה ספירלית קיימת ריקמה צהבהבה שקופה.. המוהל המליץ לשטוף את המקום 3 פעמים ביום ולמרוח את המישחה ויטה מרפן עד שבועיים מהמילה. ואותם שבועיים חלפו. בני נותן שתן באופן תקין וכאשר אני נוגעת במקום בכדי לנקותו במהלך אמבטיה אינו בוכה או צורח. ואני שואלת: האם הימצאות אותה ריקמה זה דבר תקין? מתי תיעלם? האם לקחתו לרופא עור?האם להמשיך במריחת המישחה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/01/2009גליה שלום
הטבעת הספירלית שאת מתארת הינה חלק מהליך הריפוי שמשתנה מילד לילד ויכול להמשך לעיתים שבועות לאחר המילה.
הטבעת והנוזל בתוכה הינה תגובת הגוף לאזור החתך והשלמת חסר העור.
אין אני ממליץ את אותם המלצות של המוהל שלכם ,אבל זה ענין של גישה שונה.
בכל חשש יש לפנות שוב למוהל.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גליה28/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודהאבנר25/01/2009
לד"ר גקסון היקר הוסמכתי להיות מוהל ע"י מוהל מוסמך וותיק. על פניו נראה כי יש לי גישה טובה למקצוע. חיפשתי הרבה מידע על כל מיני בעיות שיכולות לצוץ אחר ברית המילה מלבד מה שקראתי בספרים מסויימים, אבל לא מצאתי דבר נפלא כמו האתר שלך להבין את רגשי ההורים וחששותיהם מפני הברית ולאחריה. הבחנתי בבעיות ובהתלבטויות של כלל ההורים בפרט באלו החוזרות על עצמן ואף קיבלתי מרגוע וביטחון לעצמי. מאושר שמצאתי את האתר שלך ושוב תודה ארז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה לך ובהצלחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/01/2009ארז ערב טוב
כמוהל מוסמך 25 שנה ורופא אני תמיד מזכיר לעצמי כי לכל זוג הורים התינוק היקר הוא ה- 100% וכך צריך להתייחס אליו ואליהם ,גם אם כבר ביצעת הרבה בריתות .
בהצלחה רבה
בברכה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת באזור הפין.רונית23/01/2009
בני בן ארבעה חודשים עבר ברית ע"י רופא כירורג לפני חודשיים וחצי ומאז האזור בצקתי מאוד,מתחת לעטרה. הוא אומנם משתין כרגיל אך זה ממש לא נראה יפה. האם הבצקת אמורה להעלם? אם לא למי פונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת????????
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/01/2009רונית בוקר טוב.
ראשית חשוב לפנות לרופא שביצע את הברית ולקבל את חוות דעתו לענין
בצקת אכן יכולה להמשך לאורך זמן וככל שהילד גדל נראה כי האזור יותר נפוח . חשוב לוודא כי אכן מדובר בבצקת(טבעת עגולה שקופה) .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות אחרי תיקוןאביגיל21/01/2009
שלום ד"ר ג'קסון בני בן השנה עבר לפני כשבוע תיקון ברית שנבע מעודף עור צלקתי שכיסה לגמרי את כל העטרה.(הניתוח הומלץ פה אחד על ידי כל האורולגים שהלכנו אליהם. כולם אמרו שהעטרה לא תצא מאליה). העטרה כרגע מבצבצת החוצה, יותר ממחצית, ובמנוחה זה נראה תקין למדי אולם כשאני מפשילה את העור אחרונית האזור של החיתוך, מעל התפירה נראה עמוק ביותר ובשרני, ללא עור והמגע שלי שם בניסיון לנקות או למרוח משחה שומנית כפי שנתבקשתי גורם לבני לכאבים עזים. העור שמכסה את הפין נראה רחב ושמן ואז בקע עמוק ואז עטרה, כאילו אין המשכיות בין גוף הפין לעטרה. האם יתכן שמשהו "חסר"... ? אני מודאגת מאד תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/01/2009אביגיל שלום
ראשית עליך לחזור למנתח בכל חשש.
לעניות דעתי כל התיחסות בשלב זה הינה מוקדמת. האזור רגיש נפוח ובצקתי וצריך לתת לו להחלים.
במידה ותרצי חווד דעת נוספת אשמח לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אביגיל22/01/2009היינו אצל המנתח וזה כבר נראה הרבה יותר טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריעהיעל20/01/2009
קראתי בפורומים שונים שלא כל המוהלים/רופאים עושים שימוש בכפפות בזמן המילה האם זה בשל הצורך בביצוע הפריעה מה עמדתך בנושא ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין קשר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/01/2009יעל שלום
כפפות אינם מונעות ביצוע הליך הפריעה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמלה?חן20/01/2009
המוהל שברצוננו לקחת משתמש במשחת אמלה1.האם מספיק למנוע כאב? בננו נולד פג כיום במשקל 4200.עבר לפני יומיים נתוח בקע2. האם לא מונע ביצוע ברית בקרוב?נמסר לנו ע"י רב בי"ח שברית ע"י רופא אצלם אינו כהלכה.3 ראיתי התיחסות שונה באחת מתשובותיך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/01/2009חן שלום
אמלה הינה משחה מאלחשת שטחית לחלוטין ,חשוב למרוח אותה נכון(ומעטים באמת יודעים איך) על מנת שתהיה אפקטיבית.
ניתוח נחשב זמן מחלה ולכן ההלכה קבעה כי יש להמתין 7 ימים לאחר הגדרת המחלה על מנת לבצע ברית מילה. (ההלכה מגנה על הילד ).
עצוב לשמוע כי רב אומר שברית אצל רופא אינה כהלכה-הנני רופא מנתח ומוהל מוסמך מטעם הרבנות הראשית כבר 25 שנה .(אנני שונה ממוהל מוסמך אחר ,מלבד העובדה כי אני יכול לתת זריקת אלחוש להקל על כאב הילד שאסור ע"פ החוק למי שאינו רופא).
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוהל רופא
חן01/02/2009להבהיר הרב אמר זאת משום ידיעה .לא כתשובה כללית.הרופאים המסוימים במחלקה בה בננו נותח לא עברו הסמכה כמוהלים. אלא רק כרופאים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת שאלה
חן01/02/2009שאלתי עדיין בננו כרגע כ4500 בגיל כרונולוגי של כמעט 5 חודשים .בגיל מתוקן 2 1/2 חדשים.האם ברית עם מוהל מוסמך מוממחה שמשתמש באילחוש ע"י משחה יכול להספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשיקולכם.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/02/2009אתם תחליטו מה מספיק לילדכם.
אני כמוהל מוסמך ורופא ממליץ להשתמש בזריקת אלחוש ומשחת אלחוש לפני על מנת להקל על הכאב של המילה.
בברכה
ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלתך לא מובנת לי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה לאחר ניתוח קיסרישני19/01/2009
האם זה נכון שלאחר ניתוח קיסרי (בהנחה שהתינוק איננו פג) אין חובה לבצע ברית מילה לאחר 8 ימים אלא ניתן לדחות מעט את העניין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/01/2009שני שלום
תינוק שנולד בשבת או בחג בניתוח קיסרי, הברית נידחת ליום ראשון/מחרת..
הסיבה :נחשב יוצא דופו הבטן ולא בדרך הרגילה, אך אין זה אומר שדוחים למתי שרוצים.
סיבות לדחית ברית הינן :צהבת ילודים,משקל נמוך,מחלה או חילול שבת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעקוב18/01/2009
כמה עולה אצלך ברית מילה רפואית ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/01/2009יעקוב שלום
עלות הברית הינה 2000 ש"ח אשר כוללים את ביצוע הברית +ביקורת ביום המחרת + מע"מ.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עד כמה חשובה ההסמכה של משרד הדתות?רונית11/01/2009
רונית שלום
מוהל בעל רשיון מטעם מדינת ישראל(מומחה/מוסמך) מחוייב לעמוד בקריטריונים רפואיים והלכתים מאוד מוקפדים אשר נבחנים כל 5 שנים(אחרת הרישיון שלו לא מתחדש).
יש לזכור כי קיימות מספר דרגות
מוהל : מומחה או מוסמך בעל רישיון מטעם מדינת ישראל לבצע ברית מילה.
רופא: אשר מבצע ברית מילה ללא הכשרה של מילה מעצם היותו רופא יש ביכולתו לבצע כל הליך כירוגי ולא קשור לעובדה שעבר הכשרה כירוגית או לא.
רופא מנתח : אשר עבר הכשרה כירוגית ומבצע הליך מילה כהליך כירוגי לכל דבר.
רופא מנתח ומוהל מורשה (בעל רישיון) : זהו מוהל אשר עבר הכשרה מוקפדת (מחזק ברישיון לביצוע מילה במדינת ישראל ) ובמקביל בעל רישיון רפואי.
יש לזכור כי בניגוד לרישיון רפואי, רישיון לביצוע ברית מילה חייב להתחדש מדי 5 שנים כל זמן שהמוהל עומד בקריטריונים של משרד הבריאות ומשרד הדתות. (רישיון רפואי ניתן לכל החיים ורק בעבקבות חלילה רשלנות יכול להשלל או להיות מושהה)
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיבות גדולה לטעמי.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון12/01/2009רונית שלום
מוהל בעל רשיון מטעם מדינת ישראל(מומחה/מוסמך) מחוייב לעמוד בקריטריונים רפואיים והלכתים מאוד מוקפדים אשר נבחנים כל 5 שנים(אחרת הרישיון שלו לא מתחדש).
יש לזכור כי קיימות מספר דרגות
מוהל : מומחה או מוסמך בעל רישיון מטעם מדינת ישראל לבצע ברית מילה.
רופא: אשר מבצע ברית מילה ללא הכשרה של מילה מעצם היותו רופא יש ביכולתו לבצע כל הליך כירוגי ולא קשור לעובדה שעבר הכשרה כירוגית או לא.
רופא מנתח : אשר עבר הכשרה כירוגית ומבצע הליך מילה כהליך כירוגי לכל דבר.
רופא מנתח ומוהל מורשה (בעל רישיון) : זהו מוהל אשר עבר הכשרה מוקפדת (מחזק ברישיון לביצוע מילה במדינת ישראל ) ובמקביל בעל רישיון רפואי.
יש לזכור כי בניגוד לרישיון רפואי, רישיון לביצוע ברית מילה חייב להתחדש מדי 5 שנים כל זמן שהמוהל עומד בקריטריונים של משרד הבריאות ומשרד הדתות. (רישיון רפואי ניתן לכל החיים ורק בעבקבות חלילה רשלנות יכול להשלל או להיות מושהה)
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע על בריתציפי09/01/2009
שלום,
ראיתי שלשאלה האם יש צידוק רפואי לברית מילה הפנית את השואלת לאינטרנט.
האם לדעתך המידע שיש באינטרנט הוא אכן מהימן?
* האם קיים תחום ברפואה בו עושים ניתוח כירורגי לשם מניעה של מחלה/בעיה?
תודה ושבת שלום,
ציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/01/2009ציפי שלום
חיפוש באינטרנט(אתרי רפואה ,פורומים וכו) יכול בהחלט לסייע לקבלת מידע מהימן ובנוסף יתרונות וחסרונות של ביצוע כל הליך כירורגי.
כן פעמים רבות מתבצע הליך כירורגי כמניעה -כגון: ניתוח שקדים/פוליפים/ אפנדציט וכו.
בברכה
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאמנם?
רק אני23/01/2009כורתים שקדים/פוליפים/אפנדיציט בריאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהזיוה07/01/2009
האם יש אפשרות לעשות טקס דתי והרדמה מקומית? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/01/2009זיוה שלום
אין מניעה להקל על כאב ובמקביל לבצע טקס דתי על פי כל כללי ההלכה.
יש הסתיגויות מסוימות אשמח לפרט.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
