מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקהמירב05/05/2008
שלום,
רציתי לדעת האם אתה מקבל מטופלים במסגרת קופת חולים מכבי או רק באופן פרטי, אם באופן פרטי מה עלות הבדיקה ?
יש לי שני בנים שאני לא מרוצה מהברית שעשו להם (שני מוהלים שונים) והיתי שמחה לקבל חוות דעת מקצועית שאולי תרגיע אותי ואולי תעזור להחליט האם יש מקום לתיקון.
מודה לך מראש על תגובתך, מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקור פרטי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/05/2008מירב שלום
אנא צרי עימי קשר טלפוני על מנת שאוכל לפרט בהרחבה.
דר ג'קסון
0546-230-246* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקתמוריה04/05/2008
שלום רב, אבקש לדעת מה קורה ומה עושים כאשר יש בצקת באיבר המין של הילד שלי.
הילד שלי בן חודשיים ועבר ברית בגיל 8 ימים הוא סבל מנפיחות מסביב הפין במשך חודש וחצי, וכרגע מסביב לפין (העטרה) יש נפיחות בעור ומדי פעם נהיית אדומה בצורה קלה,
וזה (האדמומיות) עובר אך הבצקת נשארה שם מה ניתן לעשות בקשר לבצקת מסביב לאיבר המין? האם בעתיד יהיו לו בעיות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/05/2008מוריה מזל טוב
אני לא בטוח שמדובר בבצקת מתאורך.
בכל אופן במידה וכן ,לעיתים הדבר יכול להמשך זמן רב ויש לתת לזמן לעשות את שלו.
לעיתים הדבר בולט יותר בשינויי מזג אוויר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמאיר30/04/2008
כמה אתה גובה על ברית מילה? כמו כן, האם אתה מגיע לאזור פתח תקווה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/04/2008שלום
העלות לברית הינה 2000 ש"ח כולל הביקורת למחרת במרפאתי וכולל מע"מ
הגעה תלויה בלוחות הזמנים שלי בבי"ח.
אשמח לעמוד לרשותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפית27/04/2008
שלום רב,
ברצוני לדעת מי יותר נהנה ממין, אדם שעבר ברית מילה או אחד שלא עבר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא לפנות לפורום ....
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/04/2008
אנא פני לפורום סקסולוגיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין נשאר בפנים אחרי הבריתעמית24/04/2008
בני נולד במשקל 4.200 ק"ג ועבר ברית לפני 3 ימים,בבדיקה של יום אחרי אמר המוהל (שהוא גם רופא) כי הפין בפנים וכל פעם שאני מחליפה לו חיתול יש להוציא את הפין גם ציין שאם לא יסתדר אז יצטרך לעבור חיתוך ע"מ שהפין יצא..
האם זה סיבוך מוכר?האם באמת יכול להסתדר לבד? האם הרופא יכל לדעת לפני הברית שיכולה להיווצר בעיה?האם זה קשור לגודל הפין (אם היה יותר גדול היה נשאר בחוץ??)מה צריך לעשות עכשיו?
אודה לתשובתך אני מאוד מאוד לחוצה ולא יודעת מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקדם מידי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/04/2008מזל טוב
אחרי 3 ימים מוקדם מאוד לדבר על אפשרות של תיקון/ חיתוך/ הוצאת הפין.
יש לתת למקום להחלים ולבדוק שוב תוך 10 ימים ואז לעשות הערכה מחודשת.
שילחי לי תמונות אשמח לחוות את דעתי.
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה בנוגע לתיקון בריתדנה18823/04/2008
שלום
אני לא יודעת אם הפורופ פועל...
בכל מקרה,
בני עבר מילה בגיל חודש וחצי. כיום בן 3 חודשים. העור שמעל העטרה נסגר כמעט לגמרי. נותר רק חריר קטן להשתנה. הרופא שעשה את הברית רוצה לנסות לעשות טיפול ע"י משיכה, רופא אחר אמר שהפין לא יצא אלא בניתוח ושהמשיכה תכאיב מאד ותקרע את העור שיחזור למצבו הקודם, כך שבמילא נצטרך ניתוח בסוף. אני חוששת מהניתוח, בעיקר חוששת להשאר עם פחות מידי עור...
מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקדם מידי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון23/04/2008דנה חג שמח
3 חודשים מוקדמים מידי לבצע כל תיקון!!!!!!
אני מאוד מופתע שהוחלט על ניתוח אין אפילו עדין איחוי מושלם אחרי 6 שבועות מהברית.
אנא שלחי לי תמונות אשמח לחוות את דעתי.
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
דנה18824/04/2008
שלום דוקטור ותודה שענית לי!
כמובן שלא מדובר על ניתוח מיידי, הרופא שרצה לנתח אומר ש"נתחיל לדבר" רק בסביבות גיל חצי שנה. בינתיים אנחנו מתלבטים אם לעשות את משיכת העור הזאת מאחר והצלקת נראית מאד הדוקה, לדעת הרופא צריך לעשות זאת כבר עכשיו,. האם זה יכול לפתור את הבעיה?
ובמקרה של ניתוח - מה הסכנות? כמה עוד צריך לחתוך אם בכלל?
בכל מקרה, אשלח תמונות.
תודה רבה וחג שמח
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין לתמונות דר ג'קסון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף- דימום לאחר ברית מילהאורית21/04/2008
שלום רב,
ביום שבת האחרון, ערב ליל הסדרף ערכנו ברית מילה לבננו בבית הכנסת.
מל אותו רופא כירורג שהוא גם מוהל מוסמך.
לדברי מי שנכח סמוך למוהל ולתינוק, הברית נעשתה במהירות ללא דימום וכו' וכו'....
התינוק צרח אחרי הברית דקות ארוכות , נרגע ונרדם , ושב כל כמה דקות מתעורר בבעתה ובצרחות אימה וכאב.....
המוהל אמר שיגיע אחרי צאת החג להוריד את התחבושות.
במשך כל השבת האיבר של התינוק היה חבוש מאוד חזק, עד שהכיפה נראתה סגולה.
המוהל לא הגיע בצאת החג , אלא בנו שהוא גם מוהל.
הוא הוריד את התחבושת וראינו שהאיבר מאוד מדמם מהצד. הוא ציין שכנראה נפגע כלי דם /נים כלשהו וזה מדמם.
הוא בכל זאת רחץ את התינוק , שם לו את המשחה, וחיתל אותו.
ב-2 לפנות בוקר נאלצתי לקרוא למוהל לביתי, מאחר והטיטול היה ספוג דם.
הוא הגיע וחבש אותו.
היום המוהל הגיע בצהריים וכיוון שעוד היה דימום טרי , הוא שם על המקום אבקה צהבהבה שאיני זוכרת את שמה והיא הפסיקה את הדימום.
האיבר של התינוק נראה ממש רע, נפוח ומעוות , צבעוני מהדם וההכחול ....... :(
התינוק אמנם רגוע, אך האם כדאי לפנות למיון או לפחות לרופא משפחה שיראה את המקום???
האם לעזוב ולחכות?
האם יש קשר בין הדימום בנים ובין בעית קרישת דם?
אודה לתשובתך הדחופה.
תודה, חג שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוך שכיח.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/04/2008אורית שלום
דימום הינו סיבוך שכיח בברית מילה.
העובדה כי הדימום נעצר ללא התערבות כירורגית (תפרים) מצוין.
כל האזור ירגע ולאט יקבל את צורתו הטבעית. יש לבצע ביקורת חוזרת ע"י המוהל שוב תוך שבוע ואז שוב תוך 10 ימים רק כדי להיות רגועים.
מה ענין בעית הקרישה האם לתינוק יש בעית קרישה?
מזל טוב
אין סיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישת דם
אורית21/04/2008ד" ג'קסון, תודה רבה!!!
ראשית, הרגעת אותי מאוד בציונך כי הדבר שכיח..... ואחרי שכתבתי את שאלתי, עיינתי בשאלות הקוראים האחרים ונוכחתי לראות כי אכן נשאלו שאלות בנושא.
אז שוב תודה על התשובה המהירה.
לגבי קרישת דם- כיוון שהדימום לא פסק משך שלושה ימים רצופים, אלא רק אחרי השימוש באבקה, המוהל אמר שכדאי לערוך לתינוק בדיקה שתפריך בעיה של קרישת דם. האם כדאי?
התינוק שלי כל כך סבל את ההתעסקות בשלושה ימים האלו עם הסרת התחבושות, הדימום והחבישה החוזרת...שאני לא מסוגלת לחשוב על להכאיב לו עוד....
מה דעתך? האם הכרחי?
ערב טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות יתר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון23/04/2008אורית חג שמח
אני שמח שהצלחתי לעזור, אני ממליץ לפנות לרופא ילדים בענין ולתת לו לגבש החלטה בענין.(אני מסופק אם קיימת בעיתיות)
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלאה21/04/2008
שלום רב,
אם ברית מילה נופלת ביום כיפור או בימי שבת, על פי הדת חייבים לעשות אותה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/04/2008לאה שלום
הכל תלוי האם נולד בניתוח קיסרי, במידה וכן הברית נדחת ליום חול-- נחשב יוצא דופן.
לידה רגילה הברית תתבצע בשבת/ חג.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית ע"י רופא כירורגשני17/04/2008
שלום,
בעוד מס' חודשים ב"ה אני צפויה ללדת.
אני מעוניינת לבצע את הברית ע"י רופא כירורג ושאלותיי הן:
1. למיטב הבנתי ניתנת זריקת הרדמה מקומית לפני שחותכים את העורלה.
האם הזריקה כואבת לתינוק או שניתן אלחוש במישחה או בצורה אחרת כפי שניתן אצל רופא שיניים, למשל?
2. האם ברית שמתבצעת ע"י רופא כירורג שאינו מוהל נחשבת תקינה הלכתית (לי זה לא ממש משנה אבל כך נאמר לי ואני לא בטוחה שזה נכון...)?
3. בנוסף להרדמת המקום ולהפחתת הכאב של התינוק מהם היתרונות הנוספים של ברית רפואית למיטב ידיעתך ונסיונך?
תודה וחג שמח,
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא/מוהל/ מוהל מוסמך/ רופא מוסמך..
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/04/2008שני שלום
ניתן להשתמש במשחה לפני מתן זריקת האלחוש כדי להקל ....
חשוב כי ברית תתבצע ע"י מוהל מוסמך /רופא מוהל שהוסמך ע"י הרבנות הראשית על מנת שתהיה הקפדה על כשירות הברית.(לא אחרי שקיעת החמה,לא לפני היום השמיני, לא בזמן צהבת וכן הענין הטכני-כירורגי....)
מה שחשוב בעיני ---מוהל מוסמך , בעל ניסיון עשיר עם המלצות טובות, שמירה על כללי היגיינה וסטריליזציה גבוהים ואיש נעים הליכות (מוהל חייב לחדש את רישיונו כל 5 שנים במידה ועומד בקריטריונים רפואיים והלכתיים בניגוד לרופא שרישיונו ניתן --------- לכל החיים )
יש לבקש תעודות תקפות-לא להתבייש.
בחירה נכונה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך...
טליה18/04/2008ראשית,תודה רבה על תשובתך.
אני עובדת במרכז רפואי בצפון הארץ ומתלבטת בין מוהל המקום, אדם בעל נסיון רב שלדבריו יכול לתת רק משחה לאלחוש בלבד בעוד שמנהל מח' כירורגית ילדים, רופא אך לא מוהל, מציע גם זריקת הרדמה מקומית לאזור לפני ביצוע החיתוך.
מה שלי חשוב בכל העניין הוא שעוצמת הכאב תהיה פחותה בצורה המינימלית שניתן ושהתהליך יעבור בצורה הכי בטוחה וסטרילית.
ההגיון הבריא אומר לי שבמידה והמקום מורדם (כמו למשל, בניתוח קיסרי או טיפול ברופא שיניים) הכאב הוא נמוך בצורה משמעותית.
מה דעתך בכל מה שקשור לסוגיית הפחתת הכאב?
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בטוחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/04/2008שלי חג שמח
הכי חשוב מקצועיות וניסיון רב וכל המשתמע מכך..
צריך לזכור כי יש ילדים שבוכים גם עם זריקת אלחוש(אומנם הסיכוי קטן).
לשיקולך בלבד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחית ברית מילהארז16/04/2008
נאלצנו לדחות את ברית המילה של בננו בגלל ערכים גבוהים של צהבת ילודים.
הברית היתה אמורה להתקיים בי"א ניסן 16.4.2008
מתי עלינו לקיים את ברית המילה?
האם נדרש לחכות להחלמה מלאה או ניתן לבצע גם בערכים של בילי רובין הנמוכים מ- 12 MG/DL?
אם הילד מחלים במהלך חול המועד האם חייבים לבצע מילה במהלך חול המועד או ניתן לדחות לאחר החג השני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיה ???
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/04/2008ארז שלום
מבחינה הלכתית חשוב לבצע את הברית ברגע שאפשר ז"א שערכי הצהבת ירדו לערכים תקינים -12.5 ומטה.
ניתן לבצע בחול המועד אך לא בשבת או בחג עצמו.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמר16/04/2008
שלום רב,
לבני בן ה-8 חודשים יש איבר מין פיצפון. ממש נקודה קטנה.
רציתי לדעת האם עלי ללכת לבדוק זאת אצל רופא, או שזה טבעי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה פיצפון?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/04/2008תמר שלום
עליך לבדוק עם רופא הילדים שלכם?
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטייה של איבר המין לכיוון שמאליפית פנקה13/04/2008
עשינו ברית מילה ע"י רופא מוהל ביום חמישי, נוצר כריש דם על האיבר והרופא אמר שזה תקין, כאשר הכריש אמור ליפול לבד, ואכן כך היה. הרופא הגיע לביקור וטען שיש נטייה של איבר המין שמאלה אך זה תקין.
מה משמעות הדבר? האם הנטייה נוצרה כתוצאה מברית המילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטייה בד"כ מולדת.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/04/2008יפית שלום
נטיית הפין לרוב מולדת יכולה להיות ימין שמאל ומעלה-אין לזה משמעות.
לא ברור לי ענין הקריש דם!!!!!!!!!(מקווה שלא היו שם כריש(דג טורף)-מוזר).
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחלי13/04/2008
הבנתי שרופא- מוהל שמבצע זריקת הרדמה לא מקבל אישור מהרבנות. איך לך יש? למה לאחרים אין? מה כדאי לעשות? לקחת רופא-מוהל כירורג-אורולוג לא מוסמך מהרבנות או רופא משפחה ומוהל מוסמך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נכון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/04/2008חלי שלום
הנני רופא מוהל מוסמך מטעם הרבנות הראשית כבר 24 שנים.
אין הרבנות אוסרת מתן אלחוש.
גם מוהלים (שאינם רופאים)משתמשים באלחוש (הרדמה מקומית)אשר מותרת להם ע"פ החוק כגון : ספריי, משחת אמלה וכו. החוק מאפשר רק לרופא לתת זריקת אלחוש ומכאן ההבדל.
הכי נכון לבחור מוהל מוסמך על מנת שיבצע את הברית ע"פ ההלכה(כשרה),במידה והוא רופא/אורולוג/ רופא משפחה כל זה נתון לשיקולך .
חשובלבחור בעל מקצוע אשר יוכל להציג את רישיונו התקף(רישיון לביצוע ברית מילה מתחדש כל 5 שנים במידה ועמדת בקריטריונים של הרבנות ומשרד הבריאות לא כמו רשיון רפואי שניתן לכל החיים.)
ושיוכיח ניסיון-זאת אפשר לבדוק באינטרנט.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ברית - באיזה גילגיליו108/04/2008
שלום רב,
בנינו בן שנה.
העטרה של בנינו חבויה כמעט לגמרי מאז הברית שנעשתה בגיל חודשיים.
אורולוג א' המליץ על עריכת תיקון עכשיו.
אורולוג ב' המליץ לחכות עד גיל שנתיים. הסיבה הינה שבננו הוא "בריא גוף" וייתכן כי רקמת השומן באזור החלציים תרד מעט עד גיל שנה ואז עודף העור ייראה פחות חמור ואולי נוכל לוותר על הניתוח.
נשמח לשמוע חוות דעתך: מתי עדיף לבצע ניתוח כזה בגיל שנה או בגיל שנתיים?
הן מבחינת הסכנות והן מבחינת הטראומה לילד.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי שומן
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/04/2008שלום רב
האם מיד אחרי הברית הפין היה בחוץ?
במידה וכן אני מסכים עם הגישה כי עדיף לחכות וכאשר הילד יתחיל ללכת הפין יבלוט כמו שקורה פעמים רבות.
מאוד קשה לי התרשם מתאורך אשמח עם תשלח לי תמונות והביע את דעתי.
בגילאים שכאלו המדובר בהרדמה כללית עם כל המשתמע מכך.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהת07/04/2008
שלום רב,
שאלתי היא האם לתינוק חולה המופיליה אסור לעשות ברית מילה?
ואם אסור לעשות, אז מה, הוא נחשב גוי כל חייו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המופיליה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/04/2008ת שלום
תינוק שנולד לאם יהודיה הינו יהודי כל חייו ,הברית אינה הופכת אותו ליהודי.
ניתן לבצע ברית, אך הכל צריך להעשות באישור הרופא המטפל ותחת השגחה צמודה.
לעיתים יש לבצע בבי"ח בחדר ניתוח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



