מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הבדלי מחיריםאהובה29/06/2008
שלום, האם התשלום על ברית על ידי מוהל (רב) או על ידי רופא מוסמך הוא שונה בצורה משמעותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי במבצע
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/06/2008
תלוי למי פונים: מוהל /מוהל מוסמך/ מוהל מומחה/ רופא/ רופא מוהל וכו'
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית להורים שהתחתנו חתונה אזרחיתאריקה25/06/2008
שלום רב אני ובעלי התחתנו בחתונה אזרחית בקפריסין משום שלא רצינו לעבור את כל הבירוקרטיה של אישור יהדות ברבנות (שנינו עולים). בעוד כמה חודשים יוולד לנו בן ואנו מעוניינים לעשות ברית, האם זה יכול להוות בעיה עבורנו? איזה מסמכים ידרו מאיתנו המוהל? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם האמא יהודיה?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
אריקה30/06/2008שני ההורים יהודיים זאת גם השאלה: איזה מסמכים דורש המוהל כדי להוכיח זאת אם התחתנו לא דרך הרבנות ולא עברנו את התהליך המייגע בבית דין רבני להוכחת יהדות (מה שדרוש מכל עולה חדש לעבור לפני שיוכל להתחתן דרך הרבנות) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפרד לחלוטין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/07/2008אריקה שלום
הליך הנישואין לא קשור ליהדותו של הילד.
כאשר התינוק נולד לאמא יהודיה-הינו יהודי והברית הופכת אותו ליהודי נימול.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשימרית24/06/2008
שלום רב,
האם קרו מקרים בעולם שבהם התינוק מת מהכאבים והלחץ מיד אחרי הברית מילה?
מה הסיכוי שזה יקרה? 1%? פחות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרנט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/06/2008ערב טוב
לא שידוע לי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין עם כיפוףמודאגים21/06/2008
בננו עבר ברית לפני כשבוע, נראה כי ההחלמה בסדר גמור. ישנה נפיחות אסימטרית מסביב לעטרה אך קראנו כאן שזה תקין. הבעיה היא שיש בפין מעין כיפוף. ראש הפין כאילו פונה למעלה קצת בעוד שתחילת הפין למטה. האם זה יכול לנבוע מהנפיכות האסימטרית?
האם נוכל לשלוח לך תמונה ואם כן מהו הדוא"ל?
תודה רבה רבה,
אנחנו נורא נורא מודאגים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפוי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/06/2008הורים יקרים
לעיתים לוקח מס שבועות עד להחלמה מוחלטת של אזור הברית ולכן יש להעזר בסבלנות.
במקרים שיש חשד לכיפוף/סיבוב פין,יש לפנות לאורולוג ילדים.
אני חושב שמוקדם מידי ויש לתת לאזור להתאחות בשלמותו.
ניתן לשלוח תמונה-
[email protected]
מזל טוב
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מודאגים23/06/2008ננסה לראות רופאת ילדים ואם יש צורך נשלח לך תמונה. רוב תודות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשד לפין מסובב
מודאגים25/06/2008רופאת הילדים אמרה שנלך לאורולוג ילדים לבדיקה. היא חושבת שאם ישנה בעיה היא לא חמורה אך מעדיפה שאורולוג יסתכל. אולי תוכל להסביר לנו מהו פין מסובב והאם במקרים שזה לא חמור האם עושים משהו? האם יכול לגרום לבעיה בתפקוד מיני? היכן יכול לעורר בעיות?
תודה רבה,
מודאגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה קטנה
מודאגים25/06/2008האם זה נובע מידי המוהל או מעצם ביצוע הברית או שזה מולד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוב מולד.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפין מסובב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/06/2008סליחה על העיכוב במענה.
רק כאשר הסיבוב קיצוני וחמור יכול לגרום בעיה תיפקודית-מאוד לא שכיח
ניתו לתיקון כירורגי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב תודות!!!
מודאגים30/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהchordee
מודאגים מאוד03/07/2008היינו אצל אורולוג ילדים והאבחנה היא CHORDEE . הוא אמר שכדאי לנתח בסביבות גיל 7 חודשים. העניין הוא שהכיפוף של בננו הוא כך שראש הפין פונה למעלה ולא למטה. באינטרנט ראינו שלרוב זה פונה למטה באבחנה כזו. הרופא אמר שיציאת השופכה קטנה ובאותה הזדמנות ירחיב אותה. לגבי ה-CHORDEE הוא הסביר שבמקרה של כיפוף כזה לא ניתן לקיים יחסי מין בגיל מבוגר. שאלותנו: 1. האם יש סיכוי שזה יסתדר ככל שנתרחק מהברית? 2. מהי הסיבה לבעיה כזו 3. האם זה קשור לעצם ביצוע הברית או לידי המוהל? 4. האם נפוץ? האם מתוקן לחלוטין בניתוח?האם הניתוח מסוכן? אני בהסטריה רק לחשוב על המתוק הזה תחת הרדמה מלאה כך שכל הסבר שלך יכול לעזור. המון תודה, מודאגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמולד לחלוטין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/07/2008הורים יקרים
הקורדי הינו מולד ומלווה לרוב בהיפוספדיאס(מיקום נקב השתן לא במקומו) ,לא קשור לברית ,חייב תיקון במידה והקורדי בעל כיפוף משמעותי ונקב השתן לא במקומו.
מדובר בהליך כירורגי לכל דבר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אחרי ברית מילהאילונה18/06/2008
המוהל המליץ על משחת ויטה מרפן כטיפול ביתי אחרי ברית מילה לתינוק. האם התכשירים הבאים יכולים להחליף את המשחה:
משחת ביאפין (לכוויות ופצעים)
משחת רפאל (לפטמות סדוקות)
תרסיס אלו פירסט (טבעי על בסיס אלו ורה וצמחים ושמנים)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות למוהל שמל
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/06/2008מזל טוב
מה היתה סיבת ההמלצה?
למשך כמה זמן?
יש לפנות למוהל שמל
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בן 20 מנתניה בן למשפחה יהודיתליאור18/06/2008
אבל אני לא נימול ההורים שלי החליטו לא לימול אותי כי הם לא רצו ופחדו הם שיכאב לי[ הם חברים בפורום בן שלם כיום] אני כיום החלטתי ואני מאוד רוצה לעבור ברית מילה כמו שצריך תוכל לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לעזור
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/06/2008אנא צור עימי קשר טלפוני
0546-230-246* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה שוב ליאור מנתניה יש לי כמה שאלות
ליאור19/06/2008שאני יעדיף לשאול אותך קודם באיימיל
יש לך איימיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה[email protected]
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין לשאלותיך......
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיגל15/06/2008
שלום ד"ר ג'קסון.
שאלתי היא כמה אחוזים מהגברים בכל העולם נימולים?
כמו כן, כמה אחוזים בערך בישראל נימולים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרנט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/06/2008סיגל בוקר טוב
האינטרנט יכול לתת תשובה מדויקת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שארית ניכרת של עור פין צלקתיאלינור12/06/2008
שלום רב,
בני בן ה-7 חודשים הופנה ע"י אורולוג מומחה לניתוח MEATOMY כאשר המליץ באותה הזדמנות לתקן גם את עודף העורלה. הבנתי שהניתוח של הרחבת פית השופכה הינו פשוט. שאלתי היא לגבי הפרוצדורה השניה -האם היא מסוכנת? מה הסיבוכים? זה לא משהו שאמור להתסדר עם הזמן כאשר הפין גדל? איך זה קורה? האם מדובר ברשלנות של המוהל?
בתודה רבה מראש,
אלינור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורולוג
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון15/06/2008אלינור שלום
אין אני יודע מדוע חושב כך האורלוג!!!
נכון הדבר כי "עודף עורלה" לרוב מסתדר לבד-העובדה כי הדבר לא ממש הטריד אתכם או הבחנם בכך!!!! ולכן לא ברור האם משמעותי.
תוכלי לשלוח לי תמונות ואשמח לחוות את דעתי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נא להכנסגדי11/06/2008
שלום אמא שלי מרוסיה ואבא שלי מכאן אני יודע שאינני יהודי, בכול זאת אני מעוניין לעבור ברית מילה..
אני רוצה לדעת מה עלות של הברית?
וכמה זמן צריך לחכות להחלמה של הניתוח עצמה?
תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית כירורגית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון15/06/2008גדי שלום
הדבר מעט מורכב, אנא צור עימי קשרטלפוני לקבל הסבר מפורט
0546-230-246* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלימור10/06/2008
שלום רב,
האם זה נכון שבמדינות מסויימות עושים ברית מילה לנשים?! לאיזו מטרה עושים זאת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכון לצערי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/06/2008לימור שלום
לצערי הדבר נכון .
לפני מספר חודשים התפרסם כי נפטרו 2 ילדות לאחר הליך כירורגי שכזה.
האינטרנט יוכל לספק מידע מורחב יותר בענין.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללא מילהתמי06/06/2008
אני לקראת לידה ובוחרת שלא למול את בני.
בעצם מה שחשוב לי עוד להבין זה האם הרופאים בארץ (רופאי משפחה וכד'' ) יודעים כיצד להתמודד עם איבר מין שאינו נימול? (אם חלילה צצה בעיה כל שהיא באיבר..)
האם זה יכול ליצור התמודדויות רפואיות בעיתיות בעתיד? או שמא הטיפול הוא זהה בכל המקרים ואין ממה לדאוג כלל?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברתית!!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/06/2008תמי שלום
אין אני מצפה לשום התמודויות חריגות(מבחינה רפואית),אך יתכן כי ברמה החברתית יופיעו בעתיד ........
לידה קלה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף עורשרון כהן04/06/2008
שלום ותוד מראש על תשובתך. בני בן 9 חודשים עבר ברית אחרי 8 ימים ומאז יש לו עודף עור מתחת לעטרה. רופא ילדים מומחה ראה זאת בגיל 3 חודשים בערך ואמר שזה שום דבר אולם העודף עור נשאר. הדבר מפריע מבחינה אסטתית. כמו כן גם המוהל ראה ואמר שזה יסתדר אולם אני אל רגועה. שאלתי היא אם יתכן שעודף עור אכן מתפזר ומסתדר כי בני כבר יחסית גדול וגם אם יש צורך לקחת אותו לכירורג? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטתי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/06/2008שרון שלום
ברור כי אנשי מקצוע סבורים כי הדבר יסתדר,אך בכל זאת זה מפריע לך-יש לזכור כי עם הזמן פין גדל העור נמתח והדבר מסתדר מעצמו.
האופציה השניה היא לבצע תיקון(ניתוחון!!!!) יש לשקול האם זו האופציה הרצויה
בחירה נכונה
את מוזמנת לשלוח לי תמונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה לגוילאה04/06/2008
בס"ד
שכנתי שאינה יהודיה אולם בעלה יהודי, מאוד רוצה לעשות לבנה ברית מילה. הבן בן 13 גם רוצה מאוד לעשות. אולם הם פנו לכל מיני מוהלים והם סירבו בתוקף לערוך את הברית שטענה שאינו יהודי.
אז שאלתי איפה בכל זאת ניתן לערוך את הברית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליך כרורגי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/06/2008לאה שלום
ברית לילד לא יהודי בגיל 13 ,צריכה להתבצע בחדר ניתוח באופן פרטי(אין זה מכוסה על ידי הקופה)
במידה והיא מעונינת אנא הפני אותה אלי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמה כן או לא בכלל מותר?פלג02/06/2008
שלום דר ג'קסון
בעוד כ- 7 שבועות אני צפויה ללדת בע"ה בן.
בעלי ואני החלטנו כבר מזמן שאת ברית המילה נבצע ע"י רופא מוהל
ועם מספר נפשות מצומצם.
זה מספר שבועות אני מבררת את כל המידע הניתן בנושא.
(חייבת לציין ששמך עלה מספר רב של פעמים ותמיד באופן חיובי)
לפני כמה ימים נתקלתי באתר של דר סיריל פיין כי הרדמה מקומית
בעת ביצוע הברית אינה מומלצת כלל וכלל ואף, גורמת להרבה מאוד סבל
יותר מהברית עצמה.
בנוסף מצויין באתר כי "הועד לפיקוח על מוהלים, הוציא איסור מוחלט על שימוש בהרדמה מקומית בזריקות בבריתות של תינוקות" ואף משרד הבריאות אינו ממליץ על שימוש בחומרי הרדמה"
האמת אני מרגישה קצת אבודה....
אשמח להבהרות ממך גם על הנושא וגם האם אתה מבצע הרדמה מקומית (לא הבנתי זאת מהאתר שלך)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/06/2008פלג שלום
הרדמה מותרת ע"פ החוק ולא נוגדת כל ענין הלכתי.
יש לזכור כי מדובר בהליך כרורגי(מלבד כל ההיבט הדתי החשוב) -ניתוח קטן וחשוב לנסות להקל על הכאב.
אני מבצע זריקת אלחוש לפני הטקס-כמובן שאין זה חובה והכל לפי רצון ההורים(בשבת/ חג לא ניתן, משתמשים רק במשחת אלחוש)יש הורים שגם מוסיפים משחת אלחוש קודם.
הכל תלוי ברצון ההורים ובתחושותיהם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבא גוי לתינוק יהודישני01/06/2008
שלום לך
בן זוגי אינו יהודי. התינוק שיוולד ב"ה - יעבור ברית מילה ויהיה יהודי.
א. האם בטקס הברית - אכפת למוהל אם אב התינוק (בן זוגי) אינו יהודי? אני פוחדת שהוא יעשה לי בושות ויבטל את הטקס או משהו דומה....
ב. האם האבא הלא יהודי יוכל לשאת את התינוק בזרועותיו בעת המילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התינוק יהודי לכל דבר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/06/2008בשעה טובה
הילד יהודי לכל דבר.
חשוב שתדברי עם המוהל קודם הטקס ותבקשי ממנו כן לשתף את האב.-זה אפשרי.(כמו לשאת את התינוק בזרועותיו)
הסדירי זאת קודם למנוע אי-נעימויות מיותרות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



