מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם מתישהו האיבר גדל מהר יותר מהעורהילית09/03/2009
דוקטור שלום יש לי חשש שבני נותר עם פחות מידי עור... נראה שיש בדיוק, בלי שום ספיירים וקראתי איפשהו שמתישהו האיבר גדל מהר יותר מהעור שסביבו? האם זה נכון או שהכל גדל יחד באותן פרופורציות? הילית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חג שמח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/03/2009הילית שלום
לא שמעתי על התופעה שאת מתארת , כל האזור גדל פרופורציונלית .
בברכת חג פורים שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי בריתמילי08/03/2009
בני עבר ברית לפני יומיים וחצי. הנחיית המוהל היתה לעשות לו אמבטיה 48 שעות לאחר הטקס בכדי שהחבישה תיפול במים. עד עכשיו שימנו את התחבושת בשמן תינוקות. באמבטיה התחבושת ירדה רק אחרי ששטפתי לו את המקום במים זורמים וקצת קילפתי עם האצבע. המקום נראה בסדר, לא מדמם ולא נפוח. הבעיה היא שהליפוף הראשון של התחבושת נשאר צמוד לאיבר ואני חוששת להסירו כי אולי הוא דבוק ואני לא רוצה להכאיב או לגרום נזק. מאז האמבטיה אני שמה לתינוק משחת ויטה מרפן על פיסת התחבושת הדקה שנשארה. האם זה בסדר להשאיר את זהעד שזה ירד לבד בשטיפות של מים? האם מספיק בימים הקרובים ויטה מרפן או שצריך להמשיך גם עם שמן תינוקות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תקין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/03/2009מילי מזל טוב
לא תקין להשאיר תחבושות באזור זה אשר נספגת בצואה ושתן לאורך זמן.
אנא קיראי למוהל חזרה על מנת שישלים את עבודתו ויסיר את אשר נשאר ---- לא להמתין.
פורים שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחת ויטה מרפן
לא מבין09/03/2009האם נחוץ למרוח במשחה זאת? מה המלצותיך על כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל לפי גישתו של המוהל שביצע
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/03/2009אני לא משתמש במשחה ויטה מרפן רק במקרים מסוימים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לאחר בריתדן07/03/2009
שלום לפני חודש בני עבר ניתוח כשעה לאחר הברית כיוון שחלק מהעטרה נחתך במהלך הברית. במהלך הניתוח שבוצע ע"י מנהל מחלקה אורולוגית ילדים נתפרה חתיכה מהעטרה חזרה. הניתוח עבר בהצלחה לדברי הרופאים. וכן גם מראה הפין נראה עכשיו (חודש אחר הניתוח) די סביר (עדיין יש תפרים שאמורים להעלם עם הזמן). הבעיה היא שנתקלנו במצב שכאשר התינוק מטיל שתן השתן יוצא משני חורים, אחר הרגיל וחור שני מעט למטה. השאלה שלי היא האם מצב כזה יכול לעבור מעצמו עם הזמן ? ואם כן אחרי כמה זמן ? או האם יש צורך בניתוח נוסף או בטיפול אחר ? והאם ניתן לעשות את זה עכשיו או בשלב מאוחר יותר של החיים ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולד
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/03/2009דו בוקר טוב
מזל טוב.אני שמח לשמוע כי הניתוח עבר בהצלחה .
המצב אותו אתה מתאר הינו מולד ומחייב בדיקה אצל אורלוג ילדים מומחה.
במידה וש צורך בהתערבות ניתוחית דעתי היא כי חשוב לעשות זאת מוקדם ככל האפשר.
בברכה
חג אורים שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
דן08/03/2009קודם כל תודה. לגבי ה "מולד", לא הבנתי איך זה מולד הרי הבעיה צצה לאחר הניתוח שבא לצערי בעקבות חיתוך יתר של המוהל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דן
סיגל10/03/2009היצטערתי מאד על מה שעברתם,מקווה שההחלמה תהיה מהירה,אפשר לדעת מי המוהל?אני לפני לידה ורועדת מפחד,לפעמים אני חושבת לוותר על הברית לגמרי...סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/03/2009חג שמח
התיחסתי לשאלתך לענין מקום יציאת השתן.
"הבעיה היא שנתקלנו במצב שכאשר התינוק מטיל שתן השתן יוצא משני חורים, אחר הרגיל וחור שני מעט למטה.
השאלה שלי היא האם מצב כזה יכול לעבור מעצמו עם הזמן ? ואם כן אחרי כמה זמן ?
כפי שתארת זהוא מצב מולד ,גם התיקון שבוצע לא מגיע לצינור השתן וגורם ליציאת שתן משני מקומות. אני ממליץ לפנות לאורולג ילדים על מנת לקבל את חוות דעתו.
פרופ יורם מור מתה"ש - מומלץ מאוד .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלכות של ברית מילהנועה06/03/2009
שלום רב, בננו בן 6 שבועות, עבר ברית מילה במועד. בעצת אחות טיפת חלב שהבחינה באדמומיות פנינו לרופא ילדים שהפנה לאורולוג. בבדיקה ציין האורולוג: "בצקת בעור הפין קווטרלי ובנוסף חסר עור פין דורסלי ניכר". הומלץ על ביקורת חוזרת תוך 6 חודשים. הרופא ביקש שנעקוב אחר הפין בזמן מתן שתן וזקפה לראות שהפין ישר וציין כי "התוצאה של ברית המילה אינה אידאלית אולם סביר שיראה טוב לאחר ההחלמה". למותר לציין כי אנו מאד מאד מודאגים (ולחוצים מאד) וגם כעוסים על המוהל ועבודתו שנראה כי הייתה רשלנית. נשמח לחוות דעתך ובמידת האפשר לקביעת פגישה עימך לחוות דעת. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נשמע מדאיג לחלוטין.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/03/2009נועה שלום.
לא היייתי מתרגש יתר על המידה.
תשובתו של האורולוג : וציין כי "התוצאה של ברית המילה אינה אידאלית אולם סביר שיראה טוב לאחר ההחלמה".
היא החשובה ביותר.
במידה ותהיו מעונינים להפגש אשמח לסייע לכם .
אנא צרו קשר עם מזכירתי 0546-230245/6
חג פורים שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני בנים ועוד שאלותאמא02/03/2009
אנחנו מצפים לשני בנים תאומים במאי. אני מבינה שיש צורך בשני טכסים שונים באם אחד הילדים קטן מדי או חולה, אבל אם נצא מנקודת הנחה שב"ה התינוקות בריאים ובמשקלים טובים וניתן לבצע ברית בגיל 8 ימים - איך מבצעים שני טכסים?(אם מזמינים אורחים לאירוע) דבר שני - בעלי אינו יהודי. האם עפ"י ההלכה הוא יכול להשתתף? להגיד את הברכות שהאב אומר בעת הברית? להתעטף בטלית? מה נהוג לעשות במקרה זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/03/2009במידה והברית מתבצעת ביום השמיני אכן יש צורך בטכס נפרד לכל ילד.(מתחילים תינוק ראשון לאחר סיום הטכס מתחילים שוב הכל מהתחלה)
שילוב הבעל תלוי ביצירתיות של המוהל וברגישות שלו למעמד-כדי לגרום לו לנוחות ולהרגיש חלק מהטכס.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד קטןאבנר26/02/2009
ד"ר שלום המוהל אמר לנו שעד שהתינוק לא מגיע למשקל 2.5 ק"ג לא עושים לו ברית. היום הוא שוקל 2.070 אנחנו רוצים לסגור אולם לברית ולא יודעים כמה זמן לוקח להגיע למשקל הנכון. הילד אוכל טוב ומצב בריאותו תקין לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאוד אישי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/02/2009ארז שלום
מאוד קשה לדעת מתי הילד יגיע למשקל הרצוי.
לפי התקדמות העליה במשקל תוכלו לתכנן
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהasjsk
ajajksk27/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה בבאר שבעסרגיי24/02/2009
שלום. אנחנו מאוד מתלבטים האם לעשות את הברית לבני שעתיד להיוולד בימים הקרובים, אצל מוהל או בבה"ח. האם בסורוקה מבצעים את הניתוח הזה או שברית בבה"ח מקובלת רק במרכז הארץ? תשובתך אודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה,ניתן לברר במרכז הרפואי .
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין מוזרמירית23/02/2009
הבן שלי בן חמישה חודשים ויש לו מום מולד -הידרוניפרוזיס ניכרת בכליה השמאלית. על פי עצת הנפרולוג נתבקשתי מהמוהל שביצע את הברית לא להדק את התחבושת חזק על הפין לאחר הברית על מנת שלא ליצור לחץ על הכליה. לאחר הברית המוהל חבש את הפין בתחבושת (לטענתו לא חזק) אבל הילד לא הפסיק לצרוח. נבהלתו והתקשרנו למוהל שיבוא לבדוק את הברית ובשביל להראות לנו שזה לא חבוש חזק הוא התיר את התחבושת כבר ביום הברית בערב. אני לא יודעת אם יש קשר אבל יש לי תחושה שהצורה של הפין לא טובה הכוונה שהעורלה כמעט באותו מישור עם הפין ונוצר לא פעם מצב שהעורלה נכנסת פנימה לתוך הפין עצמו. במצב כזה אני מותחת לו את הפין ואז זה יוצא....נשאלת השאלה האם יש קשר לכך שהפין לא היה חבוש כמה ימים ואז לא נוצרה ההפרדה המשמעותית במישור. והאם זה משהו שכיח שמסתדר עם הזמן, או שמא חתכו לו יותר מדי ונגרם נזק? מודה לך מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מדויק
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/02/2009מירית שלום
אין קשר בין החבישה להפרדה,קשה לי להבין מתאורך מה ז"א העורלה נכנסת לתוך הפין עצמו!!!! הרי את העורלה מסירים בברית
לא ברור לי כ"כ האם נגרם נזק מתאורך ומה כוונתך בתאור נזק.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני....
מירית24/02/2009קודם כל תודה על התשובה המהירה, יתכן שהשתמשתי במילה הלא נכונה ויצרתי סלט... אז קודם כל לאחר שמורידים את העורלה נוצרת הצורה של העטרה (כיפה)-אני מקווה שזה מה שאני מתכוונת. נצא מנק' הנחה שהבנת למה התכוונתי...אז כוונתי היתה שהעטרה והפין עצמו כמעט באותו מישור, לעיתים נוצר מצב שכל העטרה נכנסת לתוך הפין ורק על ידי נגיעה בבסיס הפין נגלה כל הפין. נשאלת השאלה האם זה נורמלי ואם כן מתי זה יסתדר? לבן הבכור שלי זה לא היה לכן זה מוזר לי ואני חוששת שזה לא דבר נורמלי כי שאלתי גם כמה חברות וגננות (שמחליפות טיטול לאין ספור בנים ורואות אין ספור פינים) אם תופעה זו מוכרת להן וכולם הסתכלו עלי בפליאה. אודה לך אם תענה לי בשנית יום טוב, מירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומלץ ביקור חוזר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/02/2009מירית שלום שוב
לדעתי חשוב לבקר מומחה- מוהל או אורולוג ילדים על מנת לקבל הערכה מדויקת של תקינות הברית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מירית25/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאז הברית פין חבויד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/02/2009
שלום רב
בננו בן שנה וחודש. מאז הברית הפין חבוי, רק קצה העטרה מציץ. העטרה יוצאת במלואה בעת זקפה, אך לא גזע הפין. הרופא אמר שהוא יצא, אך לא ציין מתי... שאלתי: מתי זה קורה בדרך כלל? האם זה עניין הורמונלי? האם זה קשור לשרירים? יציבה? האם זה קורה בבת אחת או בהדרגה? ומה שמטריד אותי יותר: האם יכול להיות מצב של חסר עור בגלל זה? זאת אומרת האם בעת הברית ניתן היה למדוד בדיוק כמה עור צריך או שיכולות להיות הפתעות ויצא "עוד פין" שיגרום לעור מתוח מידי?
מקווה שהבהרתי את עצמי כראוי... מעט מודאג...
תודה מראש
נועם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין חבוי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/02/2009נועם בוקר טוב
פין חבוי הינו תופעה ידועה ומוכרת,לרוב הדבר מסתדר כאשר הילד מתחיל ללכת ואז הפין יוצא.
אין הדבר קשור לשרירים/הורמונים/הדרגתיות .
אנני חושב שזהוא ענין של חוסר עור. חשוב לעקוב ולוודא כי כל הפין יהיה חשוף בשלמותו.
אתה מוזמן לשלוח לי תמונות אשמח לחוות את דעתי.
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה + תוספת
נועם22/02/2009כאשר לוחצים על בסיס הפין, הפין יוצא בשלמותו והגזע מוקף עור, האם זה אומר שככה זה יראה בסוף? זאת אומרת האם המוהל יכול למדוד בדיוק כמה עור הפין יצטרך גם אחרי שיצא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדידה לא אפשרית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/02/2009נועם שוב בוקר טוב
לא ניתן למדוד קודם.
מתאורך זה נשמע תקין,אבל לא אוכל להתחייב על כך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נשמע מלחיץ
נועם22/02/2009אם המוהל לא יכול למדוד, אז לפי מה הוא חותך? איך הוא יכול לחתוך בדיוק במקום הנכון? הוא מנחש?? (הוא אמר שעל ידי הלחיצה הוא יכול לראות בדיוק לאיזה אורך הפין יגיע...) ו... האם אפשר לדעת בשלב זה אם זה בסדר? (הרי הפין עדיין חבוי) או שאני צריך לחכות ולקוות שלא נעשתה פשלה... ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא להלחץ
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/02/2009נועם שלום
אין להלחץ,ניסיונו של המוהל אכן יכול להספיק כדי לבצע ברית כשרה /אסטית /ותקינה.
אין צורך בכל מדידה .אני מציע להגיע לביקורת אצל מוהל מומחה או אורולוג ילדים, על מנת לשפר את הרגשתך ולוודא שאכן הכל תקין.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נועם25/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית לנכדיולי20/02/2009
ביום שישי הקרוב בתאריך 27/2/09 צפוי להתקיים טקס ברית מילה לנכד שנולד לי היום לפנות בוקר. אני מחפש מוהל מוסמך שהינו גם רופא ונראה לי שהנתונים שלך מתאימים לדרישותיי. אשמח שתחזור אלינו אם אתה פנוי בתאריך הזה וכמובן לקבל פרטים בהרחבה. נייד: 050-5572088.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב,בשמחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהנטלי19/02/2009
ד"ר נכבד, שלום רב! אינני יודעת אם זהו המקום בכדי לשאול את שאלתי, אך בכל זאת אנסה. אני בהריון שבוע 25 עם בן זכר. לאחרונה התחלתי להתעניין ולקרוא לגבי הברית מילה. הבעיה היא שאני חוששת שלא אוכל לבצע לבני את המילה דרך רב, שכן אינני מוגדרת כיהודיה, בעוד שבעלי יהודי. אנחנו מאוד מעוניינים לבצע ברית מילה לבנינו, איננו רוצים לדון אותו לסבל ולהקנטות מצד ילדים אחרים. מהן האפשרויות שלי? האם גם אצל רופא מוהל עלי להביא מסמכים שמוכיחים את יהדותי? האם אין לי אפשרות למול את בני למרות שבעלי יהודי? אודה לך מאד על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוודאי שכן
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/02/2009נטלי שלום
אשמח לעזור אנא צרי עימי קשר טלפוני 0546-230-245/6 .
בברכה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור צלקתינועם16/02/2009
האם מוכרח להישאר עור צלקתי (שארית עורלה) אחרי הברית? בננו עבר ניתוח תיקון וכמעט ולא נותר מהעור הצלקתי, כפי שידוע לי עור זה הינו חשוב בהמשך לזקפה ולתפקוד המיני. יש לציין שאין לו כאבים בזקפה והעור - עור הפין נראה מונח על הפין בצורה פרופורציונלית ויפה. הוא בן שנה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סיבה לדאגה.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/02/2009מיכל שלום
אין צורך בהשארת עור צלקתי.
אם הכל נראה יפה והילד נינוח אני לא רואה מקום לדאגה .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע רפואיאולגה12/02/2009
ערב טוב בן זוגי ואני חושבים על ילדים משלנו, אך דעתינו חלוקה בעניין הברית בעוד הוא הביא לי המון הוכחות נגד המילה, ולאמר את האמת כמה מהן הפריחו בי מיתוסים של שנים (!), הייתי מעונינת להראות לו את הצד השני, בעד המילה האם ברשותכם מידע בשפה האנגלית המסבירה את יתרונותייה הרפואיים בכדי לעזור לנו להגיע להחלטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרנט שופע במידע בהצלחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנסה להסביר שובדקלי'ה10/02/2009
בס"ד ד"ר שלום. אנסה להסביר שוב את האבחון של מומחה לאורולוגיה ילדים. בני עבר מילה לפני 3.1/2 שנים. המוהל המקורי אומר שזה כשר אך מודע לעובדה שהעור גדל במקום להתרפא , אך כשר . המומחה הוסיף שיש תאים מתחת לעור הזה שגדל שצריכים להסיר והוא רשם לנו תור לניתוח באבחון בשם: revision of circumcision, המומחה לא ידע לפסוק בעיניין כשרות. העורלה לא מכסה את העטרה בכלל, פשוט אין צורת 'כיפה' . איך אני שולחת לך תמונות ?, בברכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיזה מייל נשלחו התמונות?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/02/2009אנא שילחו למייל הפרטי שלי
[email protected]
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאים מתחת לעורדקלי'ה09/02/2009
בס"ד בני בן שלוש וחצי,נבדק ע"י מוהל (לא המקורי) מכיוון שבעלי חשב שאיבר המין שלו לא נראה עם צורת פטריה (עטרה קוראים לזה?) המוהל התייעץ עם מוהל נוסף ושלחו אותנו למומחה. המומחה אמר שיש בעיה רפואית ושיש מן גבשושים מתחת לעטרה שבגללם כביכול לא רואים את צורת העטרה. (לא הגליד באופן רגיל, יש תאים שמומלץ להסירם בניתוח). ששאלתי מה אם לא נעשה עכשיו מה יכולים להיות הסיכונים ח"ו והוא אמר שזה יכול לגדול לציסטה המוהל המקורי אמר שהברית כשר. האם זה נחוץ? האם זה יכול להעלם מעצמו? הוא כבר ילד גדול כמובן שכל עיניין הצעת הניתוח מלחיץ אותי מאוד. עצתך בבקשה בברכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשה להבין !!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/02/2009דקלי'ה בוקר טוב
קשה לי להבין מתאורך את הבעיה .את מוזמנת לשלוח לי תמונות כדי שאוכל לחוות את דעתי.
האם הייתם אצל אורלוג ילדים?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



