מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ברית מילה חילוניתלי20/11/2008
שלום לכולן, האם מישהי שמעה על ד"ר דב דורפמן? ארגון "מילה טובה"? אני רוצה לערוך את הברית דרכם ואשמח לדעת עליהם פרטים.תודה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר דורפמן
מירב22/11/2008האם הכוונה לד"ר מפ"ת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן,דב דורפמן
לי23/11/2008ד"ר דב דורפמן מפתח תקוה.שמעת עליו? אשמח לדעת..אני לא מצליחה לקבל עליו אינפורמציה בשום מקום... המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דורפמן
מירב23/11/2008הוא עשה ברית לאחיין שלי. מה את רוצה לדעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לדעת איך היה
לי23/11/2008אם ההורים מרוצים,האם הוא אדם נחמד? אם זה לא פס ייצור כמו במקומות מסויימים... אם היו תופעות לוואי...כאלו דברים. כל אינפורמציה חשובה לי, אחרי הכל אני מפקידה את הבולבול של האוצר שלי בידיו... המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דורפמן
מירב24/11/2008התקבלנו במרפאה ע"י הרופא ואשתו (שהיא פסיכולוגת)באופן יוצא מהכלל, אין שום תחושה של פס ייצור, להיפך. הרופא טיפל מאד יפה בילד וגם האמא קבלה יחס טוב (היא חששה מאד). כיוון שאני הייתי צריכה להחזיק את התינוק והיה לי קצת קשה עם זה, אשתו התנדבה וזה הקל מאד. יש לציין כי ניתן לראות שהושאר מעט עור מהעורלה וכי רופא אורולוג שבדק את הילד בגיל מאוחר יותר אמר שלרופאים יש נטייה להשאיר מעט עור ליתר ביטחון, אני מאמינה שזה משהו שאפשר לדון בו עם הרופא. בסה"כ החוויה היתה מאד חיובית, התינוק לא הרגיש כלום ולא בכה בשום שלב. יש לציין כי ההימנעות מהחוויה הטראומתית כנראה גם הקלה על הריפוי כיוון שהתינוק לא הראה סימני סבל לאחר מכן בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
לי24/11/2008תודה רבה לך מירב.עזרת לי מאד. יום נפלא לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מדויק
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/11/2008מירב שלום
אין כל סיבה להשארת עור מיותר /נוסף.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא יש סיבה
שחר23/01/2009תופעה שנקראת מחסור בעור היא לא תופעה נעימה, והאמתי גם אין סיבה לא להשאיר קצת עור ליתר ביטחון. מה שבטוח, עדיף עודף מאשר חוסר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהכוחי19/11/2008
שלום רב, בן זוגי לא עבר ברית מילה. רציתי לדעת, אם הוא יעבור כעת ברית מילה בגיל 30. אחרי כמה זמן נוכל לשוב לקיים יחסי מין? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי נוחות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/11/2008כוחי שלום
קיימת אי נוחות לפחות מספר שבועות אחרי הברית,כמובן שהדבר אינדיוידואלי לחלוטין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור16/11/2008
כמה בממוצע צריכה לעלות ברית אצל רופא שמגיע הביתה ועושה את הברית? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/11/2008הכל תלוי למי פונים , מהיכן מגיע, האם הדבר כולל ביקורת......
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עטרה נכנסת פנימהדנה11/11/2008
שלום, בני בן 3 חודשים ובשבוע האחרון בערב לפעמים אני רואה כי העטרה כמעט כולה נכנסת פנימה. במשך רוב היום זה בסדר ורק בערב זה קורה (גם לא כל יום). זה התחיל רק מהשבוע האחרון. האם יש לפנות לרופא? כמו כן, עדיין יש לו טבעת לא סימטרית סביב העטרה וכן הפרשות לבנות על העטרה. האם זה נורמאלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון12/11/2008דנה שלום
לא כ"כ ברור לי מדוע דווקא בערב!!!!!!
חשוב לפנות למוהל כדי שיבצע ביקורת חוזרת.
אי סימטריות יכולה להמשך לאורך זמן ותעלם כמו שהופיע.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנהמיכל10/11/2008
ד"ר שלום, בננו בן חצי שנה, נראה לנו כי יש עודף עור מתחת לכיפה, בנוסף נראה לנו כי הכיפה לא מופרדת באופן מוחלט. ברצוננו לראות רופא מומחה שיוכל להגיד האם זהו המבנה או שמא צריך לעשות תיקון. למי עלינו לפנות? לאורולוג? למוהל? נשמח לשמוע דעתך או אפילו המלצה על רופא תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/11/2008אשמח לראות את הילד ולחוות את דעתי.
מוהל מוסמך/רופא מוהל מוסמך יוכלו לתת מענה.
במידה ואתם צודקים באבחנתכם לענין הדבקות חלקית,יש לטפל בענין בקרוב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 חודים אחרי הבריתאחת09/11/2008
בני בן 3 חודשים והיום שמתי לב שהפתח של הפיפי בבולבול שלו הוא כאילו טיפה עם זוית שמאלה (כאילו החריץ של הפיפי לא בקו ישר לגוף אלא טיפה שמאלה) זה נורמלי? זה מראה על בעיה? (לא יודעת מה נכנס לי לראש פתאום אולי בגלל כל הסיפורים על סיבוכים בברית שאני שומעת) וגם בעור שמביב לבולבול למטה בצד שמרוחק מהגו, זה נראה כאילו טיפה צלקתי (זה גם משהו נורמלי מהברית?)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/11/2008מזל טוב
קשה מתאורך להבין את מקור הבעיה,תמונות יוכלו לעזור בענין למייל האישי שלי.
[email protected]
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה פוגע?20 אנונימי04/11/2008
אני בן 20 ושוקל לעבור ברית ויש לי כמה שאלות 1. האם הברית פוגעת בגודל האיבר? משום שבסופו של דבר מורידים חלק מהעור. 2. מה הסיכויים שיהיו סיבוכים בניתוח? כלומר האם קורים יחסים הרבה מקרים שיש סיבוך כלשהו בניתוח או לאחר מכן בתקופת ההמתנה? 3. בסוף ההליך מועבר דו"ח לרבנות הראשית שעברתי ברית או שנותנים לי טופס חתום שעברתי או מה קורה? כלומר מה ההוכחה שבאמת עברתי את זה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פורום אורולוגיה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/11/2008אני מציע לפנות לפורום המתאים יותר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה בגיל 16חסוי03/11/2008
שלום. אני בן 16 ואני רוצה לעשות ברית מילה... לאיזה סוג של רופא צריך לפנות? והאם הכאב כל כך נורא בימים הראשונים או שזה נסבל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוהל מוסמך/רופא מוהל מוסמך
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/11/2008הכאב נסבל/ אך קיימת היא נוחות בשבועיים הראשונים אחרי,שהולכת ופוחתת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה לילד בן 10גלגל02/11/2008
בני עבר ברית מילה כשהיה קטן, המוהל השאיר לו עודף של עורלה, אחרי מספר ביקורים אצל כירורגים הם אמרו לחכות קצת, עכשיו אני רוצה לפנות שוב ולדעת מה לעשות, לא רוצה להגיע למצב שהילד יהיה גדול ואז יהיה לו איזשהי טענה כלפי, למה לא תיקנתי, לי זה נראה קטע של אסטטיקה, למרות שנראה כי איבר המין שלו גם ארוך ומפריע לו. ברצוני לדעת מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 10 .
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון02/11/2008חשובה בדיקה ע"י אורולוג ילדים שיקבע האם יש צורך בתיקון.
צריך לזכור כי בשלב זה יש צורך בהרדמה כללית וההתאוששות לא קלה (לפחות שבועיים-לכן עדיף בחופשת הקיץ)
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםחגית31/10/2008
שלום ד"ר. אמש בני עבר ברית מילה. היום בבוקר כשהגיע המוהל להסיר התחבושת היו מעט כתמי דם על הטיטול. לדבריו מדובר בתופעה נורמלית. לקראת שעות הערב כאשר רחצנו את בננו היה דימום אינטנסיבי יותר וכמו כן כעבור מס' שעות היו כתמי דם גדולים בטיטול. יצרנו קשר עם המוהל שטען שזה תקין. האם יש לבדוק העניין בבית חולים? על פניו נראה כי יש פצע שנפתח ומדמם. אודה לעזרתך הדחופה, אנו ממש מודאגים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה חוזרת
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון02/11/2008מזל טוב
חשובה בדיקה חוזרת של המוהל.
למרות שכתמי דם אפילו גדולים יכולים להופיע עד שבועיים מיום הברית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה במתן שתן לאחר בריתאריה29/10/2008
שלום לאחר כמה זמן מהברית יכולה להיות צריבה במתן שתן ? האם לאחר 2 שבועות מהברית זה הגיוני שעדיין יש צריבה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכיצד?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/10/2008אריה שלום ומזל טוב.
כיצד אתה יודע שמדובר בצריבה.
כל אי נוחות במתן השתן מחייבת בדיקת שתן.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאיילת26/10/2008
שלום רב, כמה בערך צריכה לעלות ברית מילה אצל מוהל, וכמה אצל רופא? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי למי פונים
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנתח או לא???אביגיל21/10/2008
שלום בני בן תשעה חודשים. בגיל חודש וחצי עשינו לו ברית מילה אצל אורולוג ידוע. העטרה נשארה מכוסה לחלוטין כשרק קפל עור מציץ מבפנים (זה נראה מעוות לחלוטין, ממש גדם) וכלל לא ניתן היה להוציאה. הוא נתן לנו למרוח היקומיצין וכעבור שלושה שבועות זה השתחרר, אבל העטרה חוזרת פנימה לחלוטין כל הזמן. ולא מציצה אפילו בזמן זיקפה. הלכנו מאז לשלושה אורולוגים/כירורגים להתייעץ. שניים אמרו שצריך לנתח - אחד אמר מייד, השני אמר להמתין ולא לגעת עד גיל שנה... השלישי אמר לבוא שוב. (מיותר לציין שכולם כמובן ממליצים בחום על עצמם כעל מנתחים)... בעוד קסלר טוען שהכל מושלם וזה יצא מעצמו.... אחד הכירורגים, זה שטען שיש לנתח מיד אמר שמדובר בעודף רב של עורלה, שלמעשה זה לא לכאן ולא לכאן. (העורלה אכן נראית כמעט שלמה, הפיפי ניתז הצידה). הילד אכן קצת שמנמן. האם הפרופורציות יכולות להשתנות כשהוא ילך? מה עושים??? מודה שקשה לי לתת אמון במי שהוא המנתח בסוף, וקשה לי לתת אמון שבמי שעשה את זה וטוען שזה מושלם. והכי לא בא לי להכאיב לתינוק שלי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח!!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/10/2008אביגיל בוקר טוב
זה לא יהיה מקצועי מיצדי לחוות דעה מבלי לראות את התינוק.
אשמח אם תשלחי לי תמונות במייל או תתאמי פגישה מסודרת אם מזכירתי.
חשוב לזכור : האם יש בעיה תפקודית/אסטית -השתנה לכיוון .....
וכן לעיתים כשעורלה עדין מכסה את כל הפין יש גם ענין הלכתי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהללי19/10/2008
שלום בני בן השלוש הובחן טרום לדתו כסובל ממום נדיר שנקרא אפיספדיאס , בגיל שנה וחצי הוא עבר ניתוח ראשון שלא צלח במאה אחוז אי לכך הוא נותח שוב לפניי שבועיים . שאלתי האם אתה מכיר את המום הזה? האם אפשר לקבל עוד מידע בנושא מאחר שבאינטרנט אין שום מידע מלבד המונח הרפואי של המום . האם יש עוד מיקרים כאלה בארץ ? בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כוונתך היפוספדיאס???????
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתצרי איתי קשר...אני מכיר את הבעייה
מורן06/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטה מרפןאבא מודאג16/10/2008
בני עב רברית מילה ב 12.10.2008 , היום התחיל בטיפול של ויטה מרפן , יש מצב שהמשחה גרמה לו לאדמומיות ולפצעים בכל גוף (מכיוון שזה קרה ממש לאחר שימוש במשחה) אם כן מה עליי לעשות ? האם יש תחליף למשחה זו ? האם אדמומיות זו מסוכנת לתינוק? האם תרופה זו גורמת לאי נוחות לתינוק ? תשובתכם בהקדם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לרופא ילדים,ולהפסיק את השימוש
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/10/2008איש מקצוע חייב לבדוק את הילד ולחוות דעתו,בינתיים יש להפסיק את השימוש במשחה.
בברכה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)