מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פס מתחת לכיפהג07/03/2010
שלום, אנחנו כ-3 שבועות אחרי הברית וישנה הבצקת שכולם פה כותבים עליה והיא פחות מטרידה אותי. המוהל שמל את בני שם תחבושת שירדה לבד כעבור מספר ימים אך יש לי התחושה שבמקום שבו הוא חתך בחיבור של הכיפה עם האיבר כאילו נשאר פס לבן שטיפה "חונק" את האיבר, כמו שמפפים חוט סביב בלון רפוי. האם זה ורמלי? האם זה אמור להיעלם? המוהל טוען שהכל בסדר אבל אנחנו בכל זאת קצת מודאגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/03/2010ג שלום
קשה להתרשם מתאורך לגבי "הפס הלבן" לדעתי הכוונה לפיברין חומר אשר הגוף מייצר להשלים את אזור החתך.
חומר זה יעלם בהדרגה -אין צורך לנקותו.
במידה ותהיו מעוניינים בבדיקה -אשמח לעזור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום !!!תומר06/03/2010
שלום רב,
במזל וברכה נולד לנו בן בכור, עשינו לו ברית מילה לאחר 8 ימים בזמן ולפי ההלכה.
כעבור 5 ימים גילינו דם באיבר, טיפות של דם סביב האיבר.
האיבר אדמומי ונפוח ואם קילופי עור דקים מהמוגלה המלווים בדם.
לדיברי הרב הכל בסדר..לנו זה לא נראה בסדר !
אנא עזרו לנו .
תודה רבה
תומר מדני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב נשמע תקין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/03/2010תומר שלום
ראשית חשוב להרגע הכל נשמע בסדר-טיפות דם יכולות להופיע אפילו עד כחודש אחרי הברית.
האזור עדין מחלים לכן אדום ונפוח תנו לו זמן.
"מוגלה" לדבריך הינה הפרשת פיברין חומר אשר הגוף מפריש על מנת להשלים את אזור החתך-תקין
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
תומר07/03/2010תודה רבה ד"ר ,
הורדת לי סלע מהלב..
בכבוד רב
תומר מדני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה מספר חודשים לאחר הבריתמיכאל02/03/2010
ד"ר ג'קסון שלום רב,
ברצוננו להתייעץ בנושא הברית שעשינו לבננו לפני כארבעה חודשים שבעיניי לא נראה מי יודע מה. נראה שעם העטרה הכל בסדר אך מאחוריה נוצרה מין שכבת עור (כמו מין בצקת כזאת) וזה לא נראה טוב או יותר נכון לא נראה יפה ולפעמים יש הרגשה שנחתך יותר מדי.
היינו אצל אורולוג ילדים שאמר שהכל בסדר ובאמת כאשר האיבר זקוף אז הכל נמתח וזה נראה טוב, אבל רוב הזמן האיבר לא זקוף וזה נראה....איך שאמר האורולוג כמו גרב מגולגל כזה. האם אני סתם נלחץ או שצריך לפעול איכשהו בנדון?
תודה מראש
מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/03/2010מיכאל שלום
לאור המלצת האורולוג נראה כי הברית תקינה.
קשה להתרשם מתאורך לגבי מה בדיוק מטריד אותך אסטתית.
נכון כי המדד הוא בזקפה ואם כל האיבר חשוף אז הכל בסדר.
אשמח לפגוש אותך במרפאתי לייעוץ
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה על התגובה
מיכאל07/03/2010קודם כל באמת תודה על התגובה והמרגיע במקצת, אך אני עדיין טרוד מהמצב האסטטי כפי שהגדרת את זה, וכנראה נמשיך לבדוק את הנושא ולהתייעץ בעניין.
האם הטלפון המופיע אצלך הוא של מרפאתך או הנייד שלך?
שוב תודה מראש,
מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הכל בסדר???.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה בחו"למיכה24/02/2010
בני גר בתאילנד ובקרוב עומד להיוולד לו בן ראשון
רציתי לבקש עזרה בפרטים לגבי ברית מילה
מה האפשרויות שעומדות לרשותו?
האם קיימים מוהלים פעילים באזור?האם ישנם בתי חולים שמבצעים הליך כזה?
מה עדיף?
עם מי אפשר להתייעץ
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית בתאילנד
ד``ר צבי שקולניק25/02/2010ראשית, מאחל לכלתך ולבנך לידה קלה.
מאחר ובתאילנד אין מוהל קבוע, הרי שיש צורך בהבאתם.
במידה ואמו של התינוק יהודיה, יש אפשרות ליצור קשר עם הארגון"ברית יוסף יצחק"
או ליצור קשר עם מוהל ספציפי (ואז עלות הנסיעה והשהות חלה על המזמין).
אשמח לתרום מידע נוסף, אם תתקשר אלי ישירות.
בברכה
ד"ר צבי שקולניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות ואודם מתחת לעטרהאורלי14/02/2010
ד"ר ג'קסון שלום ,
כשבועיים לאחר הברית הופיעו פיתאום נפיחות ואודם מתחת לעטרה ,הצורה של זה היא מעין טבעת מתחת לעטרה.
האם יכול להיות שאם זה הופיע שבועיים אחרי הברית אז זה קשור ??
מה זה יכול להיות ??
אודה לעזרתך בהקדם ,אני מאוד מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקין לחלוטין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/02/2010אורלי מזל טוב
אכן טבעת לא סימטרית יכולה להופיע אפילו עד שבועות אחרי הברית וזה תקין ונורמלי לחלוטין.
יעלם כמו שהופיע.
אנא העזרי באתר שלי לקבלת פרטים נוספים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתןדה רבה ד,ר ג'קסון !!!! ושאלה קטנה
אורלי16/02/2010האם בעקבות נפיחות זאת יש להמשיך באיזשהו טיפול מיוחד ??
להמשיך למרוח לו ויטמרפן ??
להחליף בתדירות גבוהה חיתולים ??
המון תודה לך !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא להתנהג כרגיל
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/02/2010הנפיחות תעלם כלאומת שהופיע.
ויתכן כי תופיע שוב בעוד מספר שבועות ותעלם-תקין.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהג'ני14/02/2010
שלום, רציתי לשאול מה קורה אם היום ה-8 יוצא ביום שבת או חג שאין לו באותו היום מוצאי שבת (למשל ראש השנה). האם דוחים את הברית או מקדימים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסור להקדים הברית לא כשרה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון15/02/2010ג'ני שלום
מצווה גדולה למול ביום השמיני גם אם זה בשבת או בחג כל זמן שהתינוק --לא נולד בניתוח קיסרי.
מותר לדחות ברית כמו משיקולים בריאותיים (צהבת ,משקל נמוך....)אין הדבר פוגם בכשרות הברית
אך אסור להקדים הברית לא כשרה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ברית מילהויקטוריה04/02/2010
שלום, בני בן 7 חודשים מגיל 4 חודשים הבחנתי שהברית לא בוצע כמו שצריך, יש לו מסביב לכיפה שכבה עבה של עור שמכסה את כל הכיפה ,וכתוצאה מכך מצטבר לו לכלוך. פניתי למוהל שעשה לו את הברית והוא אמר שאין צורך לעשות דבר שאם הזמן זה מסתדר.לא נרגעתי מדבריו ופניתי למוהל אחר והוא אמר לטפל בדחיפות . אני לא יודעת מה לעשות מה אתה יכול לייעץ לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הילד חשובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/02/2010ויקטוריה שלום
קשה לי לחוות את דעתי בצורה זו.
לא ברור לי כמה מכסה והאם באמת יסתדר מעצמו.
את מוזמנת ליצור קשר עם מרפאתי לתאום בדיקה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה מאוחרת מאודרביטל01/02/2010
אמנם עברו מעל לחודשיים מאז שביצעת את הברית ורציתי להגיד לך תודה על העבודה המעולה שעשית לאייל שלנו,ממליצים עליך לכל בני הפורום כי אתה הטוב בתחומך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב מזל טוב ותודה שמצאתם זמן לשלוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/02/2010הודעה זו.
רביטל שלום
תודה רבה על המחמאות וכן על ההמלצות.
נפגש רק בשמחות
יום טוב
סטיב ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע העטרהמיכאל24/01/2010
ד"ר שלום רב,
אני בטוח שנשאלת את השאלה הזו ולא פעם אחת בפורום אך בכל זאת אודה להתייחסותך.
אנו כחודשיים לאחר הברית והצבע הסגלגל קצת מפחיד שלפעמים נראה סגול די חזק.
היינו אצל רופא אורולוג ילדים בבדיקה שגרתית לפני כשבוע ודווקא בביקור, הסגול "התאדה" ושכחנו אפילו להעלות את הנושא של הצבע בפניו. הבדיקה אגב יצאה כתקינה והליך הריפוי לדבריו של הרופא מתקדם מצויין.
לפעמים צבע האיבר נראה עם קצת סגול אך לרוב זה בולט.
האם יש סכנות כלשהם הקשורות לצבע הסגול? האם זה אמור להיעלם מתישהו? אודה מאוד לתגובתך והסברים בנושא.
בברכה ותודה מראש,
מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה רפואית מוכרת ללא הסבר.....
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/01/2010מיכאל שלום
שינוי צבע ראש הפין נפוץ ביותר עד צבע סגול/כחול כהה ללא כל הסבר.
תופעה זו מוכרת וידועה וכמו שמופיע כך נעלמת,יותר שכיח בשינויי מזג האוויר,-אין כל סכנה בשינוי הצבע כתופעה זו אבלללללללללללל
בכל חשש יש לפנות לרופא המטפל.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה בגיל 8 ימים?נוגה20/01/2010
האם יש יתרון לביצוע הברית בגיל 8 ימים?
הבנתי שאם עושים את הברית בגיל מבוגר יותר, אחרי גיל 3, העורלה כבר מופרדת ולכן לא צריך להפריד אותה בכוח. האם יש בעיה עם זה?
למה בגיל מבוגר יותר הניתוח נעשה עם הרדמה מלאה או חלקית ובגיל 8 ימים ללא הרדמה בכלל? האם זה לא כואב או כואב פחות?
תודה על התשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההלכה קבעה כ הברית מתקיימת ביום ה-8
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/01/2010נוגה שלום
לא נכון כי העורלה מופרדת לבד,תמיד יש צורך להפרידה במידה זו או אחרת .
ניתן לבצע את הברית עם הרדמה מקומית בגיל 8 ימים-כך אני נוהג.
אין ספק כי ברית בגיל 8 ימים קלה יותר טכנית וכן מבחינת ריפוי והחלמה לתינוק.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענין הלכתי לחלוטין .
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/01/2010נוגה שלום
כך קבעה ההלכה ,המקור פסוק בתורה: "ביום השמיני ימול בשר עורלתו ....."
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- uncut foreskin in circumcisionמוטרדת מהברית13/01/2010
האורולוג כתב: uncut foreskin in circumcision
במקרה של ערלה שלא הוסרה כליל- בילד בן 3 חודשים. כיום ניתן לחשוף עטרה במשיכת עורלה אחורה. יש כמה נקודות קטנות שעדיין העורלה דבוקה לעטרה.
רופא אורולוג נתן בקטרובן למשך חודשיים, למרות שלא היה זיהום. הטיפול הופסק בעקבות הוראת הרופא, ועכשיו הרופא הורה רק למרוח וזלין פעם ביום.
1. האם יש משחה המונעת הדבקות ערלה או המסייעת בהפרדות ההידבקות (נראה שנותרו כמה מילימטרים של הידבקות בקצה התחתון של העטרה)
. האם במצב של הדבקות קטנה יש צורך בניתוח של הפרדת העורלה, או שמא יש סיכוי שזה ייפרד לבד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא כ"כ ברור לי מתאורך מהי ההדבקות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/01/2010שלום רב.
במידה וזוהתה הידבקות -מדוע לא שוחררה כולה???????????
הטיפול הנכון הוא לשמן את האזור ולחשוף את ראש הפין,במידה וניתן -הברית כשרה אך קיים הענין האסטתי.
חשוב ביותר ליצור שחרור מלא של כל טבעת הפין.
מומלץ לפנות למוהל רופא מומחה להתייעצות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח תיקון ברית
מוטרדת מהברית27/01/2010תודה על תשובתך,
--הוסבר לנו שהערלה לא הופרדה מספיק בברית
--שהערלה לא נחתכה מספיק
--שאם יוחלט לעשות הפרדה , אז זה יהיה רק באמצעות ניתוח- וזה רק בגיל שנה.
אורולוג ראה אותו ואמר שעדיף להמתין לראות אם זה ייפרד לבד עד גיל שנה.
האם סיבוך זה של הדבקות ערלה הינו שכיח בקרב נימולים?
בהנחה שההדבקות תיעלם האם למצב הנוכחי של ערלה כמעט מלאה, יש השפעה רפואית?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקות לרוב לא נפרדת מעצמה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/01/2010שלום רב
אני ממליץ בחום לפנות למומחה מוהל.רופא מוהל מומחה ,על מנת לבדוק אפשרות של שחרור ההדבקות במידה וניתן כבר עכשיו.
יש לזכור כי ככל שהילד גדל ההליך יותר קשה לילד גם נפשית וגם פיזית .
לצערי קשה לי להמשיך לחוות את דעתי כי אין אני יודע באיזה סוג הדבקות מדובר , מיקומה,וכו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאמרים בעד ונגד ברית מילהאמא ספקנית13/01/2010
שלום רב.כאמור,מאמרים בעד ונגד ברית מילה והאחד סותר את השני..מי צודק ?
האם תוכל להוות צד אובייקטיבי ולחוות את דעתך בנושא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיבות בריאותית גדולה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/01/2010מלבד הצד ההלכתי.
עליך לבחור בעצמך מול בעד ונגד הם השיקולים: הבריאותיים, ההלכתיים והחברתיים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין שום סיבה רפואית למילה.
שני22/02/2010המילה פוגעת בהנאה המינית של הגבר וגם בת זוגתו. אם אתה יהודי אתה יהודי בלי קשר לפין שלך. ואם אתה בסרטים שהחברה הישראלית תשפוט את הבן שלך אך ורק בגלל מצב הפין שלו, אז אני מניחה שמדובר בסיבות חברתיות בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם חשוב לציין!
שני22/02/2010חשוב לציין שלא סביר שד"ר ג'קסון ייתן חוות דעת "אובייקטיבית" כיוון שהוא מל בנים למחייתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה למבוגרא.א.12/01/2010
שלום רב,אני בן 25 ולאחר ברית מילה .
אני כעת לאחר חודש ושבוע לאחר הברית ורק היום התפר האחרון ירד , הנפיחות יורדת לאיטה אך מה שמפריע הוא שנהיו לי בליטות גדולות מסביב לפין (בין תפר לתפר) כתוצאה מהתפרים שנעשו לא כל כך טוב.. (נאמר לי באותו היום מהרופא כי התפרים יורדים לאחר 10 ימים אך רק היום התפר האחרון יצא.) האם הנפיחויות הללו ירדו? האם יישארו צלקות של התפירה?
אני די מרגיש נגעל מהמראה הלא אסתטי הזה וגם אשתי לא נעים לה המראה .
אציין כי ראיתי אורולוג שאמר שהכל תלוי בשיטת התפירה והתפירה הייתה כמו של סנדלר בערך..
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי לא אוכל לסייע -
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/01/2010אנא פנה למנתח
בכל מקרה מוקדם מאוד מאוד להכנס לכל מיני השערות ויש לתת לאזור להחלים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריתטלי11/01/2010
שלום רב
ברצוני לדעת כמה טיפות טיינול עלי לתת לבני לאחר הברית?
תודה מראש
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לקרוא את עלון היצרן -בברכה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ברית מילהקרן05/01/2010
שלום רב,
בננו בן חודשיים וחצי. פנינו לאורולוג ילדים היות ומראה הפין לא נראה לנו תקין.
בבדיקה אמר האורולוג כי הפין מסובב ב-60 מעלות וכי מתחת לכיפה יש שארית של עור העורלה.
הוא אמר שיש אפשרות לתקן את העניין, אך מדובר בניתוח קוסמטי בלבד.
בכל מקהר הוא המליץ לחכות לגיל שנה.
שארית העורלה נראית כמו שק הנמצא מקדימה מתחת לכיפה.
ולשאלותינו:
1. האם יש סיכוי שמצב העורלה ישתפר עם הגיל?
2. האם יש סיכוי שהסיבוב בפין יתישר?
3. מהם הסיכונים שבניתוח מסוג זה?
4. האם מדובר בהחלמה קשה או במשהו הדומה להחלמה מברית המילה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקדם מידי לבצע כל הערכה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/01/2010קרן בוקר טוב
יכול להיות שמה שנאמר לך ע"י אורולוג מדויק(הרי לא בדקתי את הילד) אבל אני חושב שבכל מקרה מוקדם מאוד לבצע כל הערכה לגבי תיקון
כן יש להמתין לפחות עד גיל שנה ולהעריך מחדש .
מצב הפין בהחלט יכול להשתפר ככ"כ שהילד גדל העור נמתח והפין יוצא החוצה והדברים נראים אחרת לגמרי.
מדובר בניתוח לכל דבר בהרדמה מלאה.
אנא המתינו בסבלנות זה ישתלם
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
