מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פן בריאותי בבריתצליל29/01/2008
האם פרט לעניין ההלכתי אכן יש יתרונות לביצוע ברית, הכוונה ליתרונות בריאותיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/01/2008צליל שלום
בודאי ודאי גם לזכר וגם לבת זוגתו אנא בדקי מענה קודם שלי בדיוק לשאלתך.
בהצלחה
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית בבית חוליםהגר27/01/2008
שלום רב,
אני לקראת לידה שלישית (יש לי בבית בת ובן...) אומנם עברו כ-4 שנים מאז הברית של בני והיום אני לקראת ברית נוספת.
אציין כי אני עדיין "סוחבת" טראומה מהברית שנעשתה לבני למרות שהתוצאה טובה ויפה...
כיום אני מאוד מעוניינת לבצע ברית רפואית עם הרדמה ואילחוש ורצוי אף שהדבר ייעשה בבית חולים לפני השחרור.
אני יודעת שהדבר מאוד מקובל בארה"ב, אך האם גם בארצנו?
אני אמורה ללדת בביה"ח קפלן - האם יש אפשרות לבצע את ברית המילה שם?
במידה ואין אפשרות הייתי רוצה לדעת האם מוהל רופא מבצע את הברית בבית ההורים או שזה מחוייב להיות במרפאתו? העדפתי במידה וזה לא יהיה בבית חולים - לבצע בביתי לא חייב עם טקס דתי. וכן האם משהוא יודע מה העלויות לכך?
המשך יום נעים
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית בבי"ח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/01/2008הגר שלום
מצער לשמוע כי הטאומה הייתה כ"כ קשה .אני מקווה שימצא האדם הראוי לבצע חוויה מתקנת.
כיום לא ידוע לי על מוסד רפואי בישראל שמבצע ברית לפני היום השמיני.
יש אפשרות לבצע ברית רפואית ע"פ ההלכה בעזרת אלחוש מקומי.במרפאה או בביתך או במקום אחר שתבחרי הכל תלוי במוהל שיבחר לביצוע הברית.
בחירה נכונה
דר' ג'קסון
נוירוכירוג בכיר
ומוהל מוסמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעולת מציצהמיכל23/01/2008
אנו מעוניינים לבצע ברית עפ"י ההלכה. האם ביצוע פעולת המציצה היא פעולה הכרחית או ניתן לדלג עליה? (האם אי ביצוע המציצה אומר שברית אינה כשרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה עקרונית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/02/2008מיכל שוב שלום
בעקבות פניית בקשת הבהרה על תשובתי המקדימה.
אבקש להדגיש כי ע"פ ההלכה חובה לבצע את פעולת המציצה,פעולה זו מתבצעת ע"י שפורפרת ללא כל מגע בין המוהל לתינוק.
ולשאלתך- פעולה זו הינה הכרח הלכתי.
בברכה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיתוך ברית לא סימטריאורי22/01/2008
שלום ד"ר ג'קסון,
בני בן כחודשיים וחצי, עבר ברית מילה ע"י מוהל בגיל שבועיים וחצי לערך עקב משקל לידה נמוך.
מספר ימים לאחר הברית הבחנתי כי חיתוך העורלה והפריעה אינו סימטרי, בצד אחד ישנה כמות עור גדולה יותר מאשר בצד השני וצורת החיתוך אינה נקיה. הנ"ל הולך ונעשה ברור עם הזמן החולף כאשר בצד בו נותר יותר עור יש מעין בליטת עור שלא קיימת בצד השני (העור לא מכסה את העטרה).
שאלותי אליך:
1. האם בחלוף זמן אי הסמטריה שאינה אסתטית מתקהה, או שהנ"ל יישאר בולט ויזואלית לתמיד ?
2. האם ניתן או רצוי לתקן את הנ"ל, אם כן באיזה גיל.
3. האם תוצאת הברית הנ"ל הינה בבחינת רשלנות של המוהל או שהינהו בגדר דבר מקובל ?
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי סימטריה שכיחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/01/2008מזל טוב
אי-סימטריה הינה שכיחה ופעמים רבות מאוד נעלמת עם הזמן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/01/2008חודשיים וחצי הינו זמן מוקדם מידי כדי לשקול אפילו תיקון.
פעמים רבות האי סימטריה מתאזנת והנוזלים אשר מצטברים בצד אחד של הרקמה מתפזרים בצורה שווה.
אין זו רשלנות מקצועית, אי סימטריה שכיחה אך תלוי באיזו מידה
במידה ותהיו מעונינים תוכלו לשלוח לי תמונות ואחווה את דעתי.
דר 'גקסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסקיונופית21/01/2008
שלום ד"ר, האם אפשר לתת לתינוק רסקיו רמדי לפני הברית וגם לאחריה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסקיו
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/01/2008נופית שלום
הכל תלוי ברצון ההורים.
אין אני רואה מניעה למתן רסקיו לפני או אחרי לפי המינון המומלץ לילדים בגיל 8 ימים.
בהצלחה
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה בגיל מבוגרבן 2319/01/2008
אני בן 23, רציתי לדעת מהם היתרונות של ברית מילה בגילי והאם יש השפעות חיוביות בתפקוד המיני אחר ברית, בדרך-כלל אם יש לי איזשהו פצע הוא מתרפא די לאט- האם זה אומר שתהליך ההבראה שלי אחרי הברית יהיה ארוך??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגיל 23
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/01/2008שלום
לברית בכלל יתרונות רפואיים חשובים גם לנימול וגם לבת זוגתו לעתיד . הרחבתי על כך בעבר.
הליך ריפוי הפצע לוקח מספר שבועות עד להחלמה מוחלטת.
בהצלחה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאבי16/01/2008
בני עבר ברית מילה לפני חודש. איבר המין שלו כחול-סגול ואני בלחץ מזה. האם זה תקין? או שצריך ללכת לרופא? כמו כן, תוך כמה זמן הצבע הכחול יעלם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לדאוג
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/01/2008אבי שלום
שינוי בצבע הינו תקין ויכול להופיע עד 6 חודשים אחרי הברית.
פעמים רבות השינוי מופיע בחילופי עונות כשקר יותר בחוץ.
מזל טוב
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנו חוגגים 7 חודשים ועדיין
דורון16/02/2008אנו חוגגים 7 חודשים ועדיין האזור סגול...
מתי לדעתך צריך לבוא לבדוק?
תודה מראש
דורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינוי צבע
סטיב ג'קסון17/02/2008בוקר טוב
שינוי צבע יכול להופיע לסרוגין והינו תגובה טבעית של הגוף,אשר יכולה להופיע בשינויי מזג אוויר ועונות.
בכל מקרה של חשש יש לפנות לרופא הילדים לבדיקה
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שלומכם???האם הסתדר הצבע????
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות אסימטרית מתחת לעורלהשמעון הירושלמ14/01/2008
ד"ר , שלום רב.
בני בכורי עבר ברית בגיל 8 ימים לפני כחודש וחצי.
ההחלמה הייתה תקינה
החיתוך נראה טוב,
שכבת פיברין צהבהבה כיסתה את האזור
ונתמכה ע"י מריחת משחה במשך 10 ימים שהומלצה לנו ע"י המוהל.
לצערנו עבר חודש וחצי הכל נראה מצויין- הכיפה גלויה ללא שאריות עור, רק שהתפתחה נפיחות אסימטרית שלא נראית דלקתית(לפי צבע , ואי כאב מצד התינוק כשנוגעים בה)
אני מודאג מאוד
יש שם א סימטריות ואישתי ממש דואגת
האם אפשר לשלוח לך תמונות שתתן דעתך?
האם נפיחות לא אמורה לרדת אחר יחודש וחצי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה- הנפיחות מתחת לכיפה
שמעון הירושלמ14/01/2008צבעה כצבע העור,
והיא לא "עוטפת" את כל הכיפה אלא נמצאת רק מקדימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/01/2008שמעון שלום
סליחה על העיכוב במענה.
אנא שלח לי תמונות ואשמח לחוות את דעתי.
לידיעתך - אי סימטריות יכולה להופיע גם כמה חודשים אחרי הברית והיא תעלם בסופו של דבר והפין יקבל את צורתו הרגילה כפי שנראה אחרי הברית.
מזל טוב
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותרננה13/01/2008
1. האם מבצעים הרדמה מקומית באיזו דרך כשעושים ברית מילה לתינוק
2. האם אפשר לבקש לעשות הרדמה מקומית עם מזרק
3. האם קרה בעבר שתינוק לקה בדום לב בעת הברית כתוצאה מהלחץ והכאבים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלחוש מקומי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/01/2008רננה שלום
לא ידוע לי על הסיטואציה שאת מתארת במהלך ברית.
ניתן לבצע אלחוש מקומי .
אני מבצע באמצעות משחת אלחוש או זריקת אלחוש או שילוב של שניהם הכל תלוי ברצון ההורים.
רוב ההורים משתמשים במשחה שעה קודם וכאשר פוגשים את הרופא ניתנת זריקת האלחוש.
בהצלחה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית רפואיתמרינה10/01/2008
שלום הייתי רוצה לקבל מידע כללי על ברית רפואית -
איפה עושים את זה - בבתי חולים, בבית...?
למי פונים?
מה הן העלויות?
מתי מומלץ לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית בבית חולים.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/01/2008מרינה שלום
ברית רפואית יכולה להתבצע במרפאה פרטית .
יש ליצור קשר עם המוהל רופא שאת מעוננינת שיבצע את הברית.
יש חשיבות גדולה לביצוע הברית ביום השמיני בכפוף למצבו הבריאותי של התינוק -משקל תקין/ ערכי צהבת תקינים.
שאר הפרטים הטכניים את מוזמנת ליצור קשר עם מזכירתי בטל -0546-230-246
בהצלחה
דר 'גקסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדגנית09/01/2008
היכרתי בחור כבן 25. אחרי שאנו יוצאים חודש גיליתי שהוא לא עבר ברית מילה. רציתי לדעת שני דברים:
1. מה התהליך לברית מילה בגיל מבוגר כזה וכמה הוא עולה.
2. איך להגיד לו שאני רוצה שיעשה ברית מילה?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת מוקדם אחרי חודש לבקש זאת!!!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/01/2008דגנית שלום
ההליך בגיל כזה מחייב הרדמה כללית ואשפוז בבי"ח פרטי- העלות נקבעת על ידי המרכז הרפואי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרדמה כללית בברית למבוגרים
ד"ר דוד פרנקל15/01/2008אני חושב שטעית בהקלדה. בריתות בגיל 25 נעשים בדרך כלל בהרדמה מקומית -penile block.עשינו אלפים במרכז הכירורגי שלנו בירושלים עבור הרבנות הראשית. אנחנו שוקלים הרדמה מקומית לפי האישיות של הילד וברצון של ההורים, כאשר אנחנו שוקלים את האפשרות מגיל 8 . למבוגרים שמאד חוששים, אנו ממליצים "טשטוש" ומקומית, אבל זה מאד נדיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדת העורלהמירב07/01/2008
בברית שעשינו לבנינו, החלק שהכי כאב היה לפני הברית (כשעוד היינו בחדר) בו המוהל הפריד את העורלה מהגוף באיזו צורה והילד צרח !!!
לאחר מכן בזמן הברית, הילד כמעט ולא בכה. וההחלמה היתה סבירה ונוחה.
אבל, הכאב הנוראי ההוא לפני הטקס לא מרפה ממני, ואנחנו עומדים לפני ברית נוסף בעזרת השם.
מה דעתך? האם חייבים לעבור את הפרדת העור מהגוף, או שאפשר היה לחסוך את הכאב הזה לילד? נתנו רק אקמול לפני הברית.
שאלה נוספת - האם כאב זריקת ההרדמה שווה לכאב המילה לדעתך?
תודה, מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיימים אמצעי אלחוש
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/01/2008מירב שלום
קיימים אמצעי אלחוש להקל על הילד כגון משחה/זריקת אלחוש.
לא כל הפרדה שתארת צריכה להיות מלווה בכאבים-תלוי מי מבצע????
לדעתי שלב זה חשוב על מנת ליצור חתך הכי סימטרי שאפשר.
בשעה טובה דר' גקסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית בגיל ארבעה חודשים וחציאביגיל06/01/2008
שלום ד"ר ג'קסון,
בני בן חודש וחצי, נולד בארה"ב. חיכינו עם הברית ממספר סיבות ובסופו של דבר לא מצאנו כאן מוהל שיש לו נסיון עם ברית בגיל כזה. אנחנו חוזרים לארץ כשהתינוק יהיה בן ארבעה חודשים ושבועיים - האם ניתן יהיה לעשות את הברית באלחוש מקומי, או שהיית ממליץ לחכות לגיל שנה ולעשות בהרדמה מלאה? (יש לציין שמאוד מפחיד אותי הרעיון של הרדמה והייתי מעדיפה להמנע מזה...)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מומלץ לחכות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/01/2008אביגיל שלום
מזל טוב
לא ממליץ לחכות.
ניתן לבצע בגיל 4 חודשים בעזרת אלחוש מקומי ללא כל חשש.
הסיכונים בהרדמה כללית רבים ואין צורך להמתין
החלטה נכונה
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל עושה רושם שנזדקק להרדמה
אביגיל09/01/2008כללית בכל מקרה... ראינו היום אורולוג, ומסתבר שלילד יש Hypospadia קל שצריך לתקן, כך שנעשה את הכל באותו ניתוח. אז נחכה לגיל חצי שנה ונעשה את הכל בבית חולים.
תודה על התשובה בכל מקרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפו ספדיאס קל לא מחייב ניתוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/01/2008שווה לפנות ל second opinion
בהצלחה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז יש לי שאלה נוספת
אביגיל10/01/2008וסליחה על ההצקה :-)
עד איזה גיל ניתן לעשות את הברית בהרדמה חלקית בלבד?
הרופא אמר שמיקום החור יגרום לאיבר להראות שונה משל אחרים, ושזה עשוי להפריע בתפקוד המיני. בכל מקרה נקבע תור לאורולוג מיד כשנחזור לארץ ובמידה והוא יגיד משהו אחר ונראה שאין צורך בניתוח - נעדיף כמובן לעשות ברית בהרדמה חלקית. השאלה היא כמה זמן יש לנו, כי כשנחזור הילד יהיה בן 4 חודשים ושבועיים, ואני מניחה שייקח כמה ימים עד שנגיע לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל תלוי במשקל הילד!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/01/2008אל לכם להלחץ . גם בגיל חצי שנה ניתן לבצע ברית בתנאי מרפאה ..
כל זאת בכפוף להמלצת אורולוג ילדים..
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון לכרגע הוא ממוצע :-)
אביגיל11/01/2008(אחוזון 60 לגילו).
תודה על כל התשובות, הרגעת אותי מאוד. אחרי שנגיע לארץ ונראה אורולוג, אם ימליץ על ברית מילה ולא על ניתוח (הלוואי!), ניצור איתך קשר!
אביגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסיעה טובה דר ג'קסון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר בריתנועה06/01/2008
בוצעה לבננו ברית מילה, ויום למחרת כאשר המוהל בא לביקורת ופתח את התחבושת הדימום המשיך . המוהל טען כי זהו כלי דם שלא נקרש ועשה תפר עם חוט שנספג. שאלתי היא האם הדימום נוצר מחתך עמוק מידי\ חתך לא תקין, והאם עלולים להיוצר מכך סיבוכים בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוהל/רופא
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/01/2008נועה שלום
לעיתים קורה שכאשר מסירים את החבישה יש דמם מכלי דם,זוהי אינה תופעה נדירה ולא צפוי שום נזק עתידי מכך.
דרך אגב לפי ידיעתי למוהל אסור לבצע פעולת תפירה!!!!!!!
מזל טוב
דר ' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית בבי"חתמי06/01/2008
שלום, אני מעוניינת לעשות ברית בבית חולים, לידה קיסרית.
מעדיפה לסיים את זה, האם אפשר לעשות לקטנצי''יק ברית בבית חולים בימים בהם אשהה שם עוד לפני ה 7 ימים שאמורים לחכות מבחינה דתית?
לא מעוניינת בטכס דתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוהל בי"ח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/01/2008תמי בוקר טוב
יש לבדוק את נוהל בי"ח שבו את מתעדת ללדת.
ממליץ לחכות ליום השמיני גם מסיבות רפואיות.
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



