מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעבר לסיגריה אלקטרוניתירון16/07/2009
שלום לכם,
לאחר אין ספור ניסיונות להיגמל מעישון סיגריות של שנים רבות למעלה מקופסה אמרתי נואש (וניסיתי המון שיטות גם אלן קאר)
לפני כמה ימים קניתי סיגריה אלקטרונית עם ניקוטין (16 מ"ג).
בסה"כ אני מרוצה אך בכ"ז אני מרגיש תסמיני גמילה יחסית קלים יותר מהפסקה ללא הסיגריה האלק' אך עדיין אני חש טיפה עצבנות וחוסר ריכוז.
שאלתי היא האם הסיגריה האלקטרונית מסרטנת או מזיקה?
תוך כמה זמן אני אמור לחוש הקלה בתסמיני הגמילה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמיני גמילה
רמי רומנובסקי19/07/2009ירון שלום,
ראשית אמרת שניסית את השיטה של אלן קאר, האם קראת את הספר או שהשתתפת בסדנה?
קח בחשבון שהאפקטביות שונה.
תסמיני הגמילה שאתה חווה אינם קשורים לניקוטין!!! עובדה אתה משתמש בסיגריה אלקטרונית שיש בה ניקוטין. ההקלה שאתה מחפש תגיע ברגע שתפסיק להשתמש בניקוטין ובו במקביל תבין את הפן הנפשי של ההתמכרות ותשנה את דפוס החשיבה.
אגב זה לא מזיק אבל זה גם לא עוזר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברו לי תסמיני הגמילה
ירון19/07/2009קראתי את הספר. אני אכן מסכים לרובו. הוא הוציא לי אכן החשק לעשן ואף חיזק את דעתי להפסיק לעשן.
בניגוד לספר, אני חושב שעזרים להפסקת עישון אכן מאוד מקלים על תסמיני הגמילה. ירידה מבוקרת לדעתי תמיד עדיפה. אמנם הגמילה יותר איטית אך הרבה יותר נסבלת. כרגע אני שולט בכמויות הניקוטין שנכנסות לי לגוף ואני יורד בהדרגה.
היום ניסיתי לעשן סיגריה רגילה ופשוט סבלתי - היה לה טעם פשוט רע ולא יכולתי לעשן אותה.
בקרוב אעשן את הסיגריה ללא ניקוטין בכלל.
אני מאחל לכולם להפסיק לעשן כל אחד בדרכו.
העיקר - תפסיקו לעשן!
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה
רמי רומנובסקי21/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

