מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ארטרוסקיפית ירךשרון21/09/2011
שלום
לפני כ 9 חודשים נפלתי ברחוב ומאז אני סובלת מכאבים עזים באיזור המפשעה שממש פוגעים לי בשגרת החיים כולל בתחום העבודה שלי. ככל שעבר הזמן עשו לי יותר ויותר בדיקות כולל MRI והגיעו למסקנה שאני צריכה לעבור ארטרוסקופיה של הירך.
רציתי לשאול אם יש רופא מומלץ לביצוע הפרוצדורה הזו.
תודה רבה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארטרוסקיפית ירך - תגובה
ד''ר יונה יניב22/09/2011כן, בבי"ח איכילוב. נסיון רב יש לדר' רט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בקרסולציפי20/09/2011
שלום רב,
מזה מס' ימים יש לי נפיחות בקרסול בצד החיצוני. כואב בלחיצה. אין הגבלה בהליכה או בתנועות . ספירת הדם היתה תקינה. שקיעת דם 44, crp -0.13.
מה זה יכול להיות?
מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך - בינתיים הגיעו בדיקות מעבדה
ציפי21/09/2011בינתיים הגיעו בדיקות מעבדה נוספות:
ANTINUCLEAR Ab_(ANA) - שלילי
DNA (ds) Ab - 1.0
C-REACTIVE PROTEIN - 0.13
RHEUMATOID FACTOR -< 9.69
תודה רבה על התייחסותך לתשובות ומה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בקרסול - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011לא ניתן לעשות בירור דרך המחשב.
פני לבדיקת אורתופד העוסק בבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך. יש צורך בבדיקה קלינית מסודרת ובדיקות עזר בהתאם.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרסוליים
ציפי14/10/2011דר' נכבד,
הייתי אצל אורטופד שהפנה למיפוי עצמות ולהלן התשובה: "בוצע מיפוי עצם כשעתיים לאחר הזרקה של כ- tc-99m mdp mci 20 נסרק השלד כולו כולל הגפיים העליונות והתחתונות . כמו כן בוצעו מבטים מכוונים לקרסוליים.
מימצאים: קליטה מוגברת קלות בקרסול שמאל טיביו-טלרי (שינויים ארטריטיים).
אי סדירות קלה בקליטה בעמוד שדרה מותני תחתון היכולה לנבוע משינויים ניווניים.
בינתיים לקחתי כדורי אטופן - לא עזר. ואני נמצאת כרגע בטיפול של ברקסין גם כן ללא שיפור.
האם יש לבצע בדיקות נוספות? האם ניתן לנסות טיפול אחר?
תודה על התייחסותך וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנא תשובה - תודה!
ציפי16/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנא תשובה - תודה! - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011במיפוי אין ממצא מאוד מרשים. אין לי מה להגיד מעבר לכך.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעליים אורטופדיותריקי20/09/2011
אני כבת 30 וסובלת מכאבים ברגל ימין (תחושה של הדם לא זורם טוב עיקצוצים ותחושת הירדמות בכף הרגל לאחר עמידה או ישיבה ממושכת)
רציתי לקנות כפכפים ושאלתי היא מה מומלץ קרוקס או פליפלוט
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעליים אורטופדיות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011מה שיותר נוח לך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הודגם קרע חלקי באספקט ארטיקולריסיוון20/09/2011
אני סובלת מכאבים נוראיים בכתף ונשלחתי לצילום אולטראסונד ובתשובה לאולטרסאונד כתוב: הודגם קרע חלקי באספקט ארטיקולרי ברוחב כ- 5 מ"מ, אי סדירות קלה בשטח GT. מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
סיוון22/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בכתף - תגובה
ד''ר יונה יניב26/09/2011זה אומר שכמו להרבה אנשים גם לך יש קרע בשריר ממסובבי הכתף. לחלק מהאנשים הבעיה כואבת ושי צורך בטיפולים - החל מפיזיותרפיה דרך הזרקות וכלה בניתוח במקרים קשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בעצם הקוניפורםחני19/09/2011
שלום ,
עפ"י בדיקה בבית חולים קבע האוטופד שיש לי שבר בעצם הקוניפורם וגיבס לי את הרגל. בקופ"ח אמר האורטופד שאין לי שבר והוריד לי את הגבס וחבש לי את הרגל עם תחבושת אלסטית. למחרת קמתי בבוקר וכף הרגל שלי נפוחה כבלון. מה עלי לעשות כעת? אני עדיין לא מצליחה להזיז את האצבעות, הרגל נפוחה וכואבת.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בעצם הקוניפורם - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011לפנות שוב לבדיקת אורתופד.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה בידאלמוג18/09/2011
שברתי את היד ושמו לי פלטה נראה לי, אם ברגים(הם אמרו לאבא שלי שהם שמו לי בתוך היד את הסוג הכי טוב וחדש שיש) אני לא בטוח אם זה פלטה אבל זה יצפצף שאני יכנס לחנויות ולקניון וכל זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה ביד - תגובה
ד''ר יונה יניב19/09/2011לא יצפצף. הפלטות החדשות והברגים עשויים טיטניום ואינם מצפצפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בגידחנה18/09/2011
בני בן ה 17 שחקן טניס. החלו לו כאבים בין המרפק לכתף ביד ימין.ניראה כמו דלקת בגיד. מופיע עם מאמץ בזמן אימון. נמצא במנוחה קרוב שבוע ללא כאבים כלל במנוחה. מתחיל פיזיוטרפיה. האם ניתן להתחיל להתאמן או לנסות להתחיל להתאמן עד קצה גבול הכאב?האם אימון בזמן שהדלקת עדיין לא עברה עם לקיחת אדוויל לפני האימון יגרום נזק כלשהוא או יחמיר את המצב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בגיד - תגובה
ד''ר יונה יניב22/09/2011ייבים לבדוק אותו, ללא בדיקה לא ניתן בכלל לייעץ. ייתכן ויזדקק גם לצילום רנטגן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרסים והגבההבן17/09/2011
שלום
אני בן 20, סובל מעקמת ורץ
עשיתי מדרסים קשיחים במכון שגם עשה לי בדיקת תנועה תלת מימדית בריצה, ונמצא שבגלל שהאגן שלי בזווית יש המלצה להגבהה של 4 מ"מ ברגל ימין (הרגליים עצמן שוות)
ככה אני רץ כבר 3 חודשים
שחכתי לציין שהסיבה שעשיתי את המדרסים היא היפרפרונציה בכפות הרגליים (יותר משמאל) והופעה של כאבים על פני הטיביה בצד המדיאלי בהעלאת קילומטראז'
עד עכשיו רצתי הרבה ללא שום בעיה והרגשתי שהמדרסים עושים עבודה מצויינת, אבל עכשיו אני מרגיש שוב את אותו כאב מעצבן (חשוב לי מאוד לציין כי אני מקפיד על העלאת מרחקים הדרגתית, תזונה נכונה, שינה מספקת)
אני אנוח קצת ואולי אמרח וולטרן ואראה איך זה משתפר תוך שבוע
אבל חשבתי על ההגבהה הזאת, האם להמשיך איתה ?
ולכמה זמן ? לכל חיי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרסים והגבהה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011אם אתה מרגיש שזה עוזר לך אז תמשיך. פעם בשנה - שנתיים הייתי ממליץ לך להבדק שוב ולראות אם חלו שינויים.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גיד הפיקהיובל17/09/2011
יש כאב קבוע, עם נפיחות בחלק התחתון של הברך.
אורטופד אבחן דלקת גיד הפיקה אבל לא המליץ על טיפול.
אילו טיפולים מומלצים לדלקת גיד הפיקה?
האם פיזותרפיה עשויה לעזור לדלקת גיד הפיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עקשנית בגיד הפיקה
נמרוד19/08/2012שלום שמי נמרוד ואני בן 29, סטודנט לרפואה באוניברסיטת תל אביב.
אני סובל מזה כחמש שנים מדלקת בגיד הפיקה שהחלה לאחר ריצת מרתון ולא הגיבה לכל אפשרויות הטיפול השמרניות, כולל חודשי פיזיותרפיה רבים וסדרת זריקות PRP. הכאב שלי קיים לעיתים גם במנוחה ומתעורר במהירות בכל פעילות גופנית ולו הקלה ביותר.
השאלה שלי היא בנוגע לניתוח במצב הנ"ל- ראיתי בספרות הרפואית שהתוצאות המדווחות טובות מאוד אך שמעתי כי יש גם מקרים בהם המצב של הברך עשוי להחמיר. אשמח לשמוע את דעתכם, תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר באצטבלוםלי17/09/2011
בן זוגי עבר בתקופת הצבא פציעה שגרמה לשבר באיצטבלום , הוא בן 53 ומאז כל שנה
בעונות המעבר בעיקר הכאבים מחמירים , לאחרונה הוא ממש סובל מכאבים , מתקשה להרדם , ולזוז , הוא טוען שהכאבים הם כמו לאחר הפציעה , מה יש לרפואה להציע מאחר שככל שהוא מתגבר המצב מחמיר אודה לתגובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון באצטבולום
לי17/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולפוסאני14/09/2011
שלום. סובל מכאבים בשוקיים הקדמיות. מתגבר מאוד במצב שכיבה. בימים שאני עושה צעידות הכאבים מתגברים ואילו לאחר מנוחה מפעילות, של מספר ימים, עוצמת הכאב יורדת.
האם יתכן והסיבה היא קשת גבוהה בכף הרגל??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולפוס - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011יתכן.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר באצבע ברגלמשה14/09/2011
שלום ביום שבת נפל עלי ברזל על הרגל ושבר לי אצבע ברגל שמאל [ האצבע ליד הזרת ]
עכשיו רציתי לדעת כמהזמן החלמה יקח לי עד שאני אוכל לחזור לפעילות [ אני חייל קרבי]
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר באצבע ברגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011בין חודש וחצי לשלושה חודשים
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת קורטיזיון במפרק הידענת14/09/2011
שלום
אני התחלתי להרגיש כאבים במפרק של שני הידיים בהריון ואובחן לי דלקת בגיד בשני הידיים וכמובן שלא יכלתי לטפל עד לאחר סיום תקופת ההנקה.בביקורי האחרון אצל האורטופד הוא עשה לי זריקת קורטיזון בכל יד.הכאב נעלם (וסבלתי מזה מעל 7 חודשים) אך היום לאחר בערך חודשיים מהזריקה הופיעו באיזור הזריקה כתמים בהירים מצבע העור שלי כמו אובדן פיגמנט בעור.אני ממש מודאגת מבחינה אסטטית זה לא נראה טוב האם יש טיפול? מה עלי לעשות?
תודה ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת קורטיזיון במפרק היד - תגובה
ד''ר יונה יניב15/09/2011אין טיפול, זו תופעה ידועה לאחר הזרקת סטרואידים. לרוב חולפת לאחר שנה-שנתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתף קפואה לאחר שבר בפרק הידסיון14/09/2011
לפני כחודשים וחצי שברתי את פרק היד.
כחודש וחצי לאחר מכן היחלו כאבים בכתף והגבלה בתנועה.
צילום כתף- ללא ממצאים.
כיום אני עדיין סובלת מכאבי תופת ואינני יכולה לבצע תנועות ופעולות פשוטות.
לאחר בדיקות אצל אורטופד קיבלתי משככי כאבים והומלץ לי לא לעשות פיזוטרפיה על הכתף עד שיעברו הכאבים.
הרופא הזכיר מצב של פוסט טראומה והחלמה ממושכת.
רציתי לשאול האם ידוע לכם על טיפול שונה ממשככי כאבים שיוכל לקצר את זמן ההחלמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתף קפואה לאחר שבר בפרק היד - תגובה
ד''ר יונה יניב15/09/2011התופעה נקראת - shoulder-hand syndrom ובדכ"ל מופיעה כשאנחנו לא מפעילים את כל הגף בתגובה לכאב מהפציעה.הטיפול הוא פיזיותרפיה וזמן, זמן, זמן. אם עובר יותר מדי זמן ואין כבר כח וסבלנות, יש רופאי כתף שמטפלים בחדר ניתוח
לפעמים יש צורך גם בטיפול במרפאת כאב - הזרקה נגד כאבים והפעלה בפיזיותרפיה לאחר מכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- hallux rigidisיוסי14/09/2011
אבחנו אצלי אוסטאופיטים בפרק בבסיס הבוהן. הסבירו לי שכתוצאה מכך אני סובל מהלוקס ריגידיס.
קבעתי תור לניתוח. אני מבין שבניתוח מטפלים באוסטיאופיטים ולא בסחוס עצמו.
האם זה נכון?
האם זה יפתור לי את העית הכאב בהליכה? ואת הכאב והלחץ בעת נעילת נעליים ?
האם מומלץ ניתוח שסיכוייו הסבירו לי כ 50% או לסבול שארית החיים ולהשתמש במדרס שיקל קצת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר hallux rigidis - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011קבעתי תור לניתוח. אני מבין שבניתוח מטפלים באוסטיאופיטים ולא בסחוס עצמו.
האם זה נכון? - כן.
האם זה יפתור לי את העית הכאב בהליכה? - מאחר ולא ראיתי צילומים ולא בדקתי אותך לא אוכל לדעת ספציפית לעניינך אך זאת מטרת הניתוח.
ואת הכאב והלחץ בעת נעילת נעליים ? - ראה הנ''ל.
האם מומלץ ניתוח שסיכוייו הסבירו לי כ 50% או לסבול שארית החיים ולהשתמש במדרס שיקל קצת? ראה הנ''ל.
לדעתי סיכויי ההצלחה גבוהים הרבה יותר רק צריכים לבחור את הניתוח הנכון.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)
