פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שחזור רצועות ומיניסקוס
    דני
    11/09/2011

    שלום,

    בני חייל והוא זקוק לניתוח הנ"ל לאחר שביצע בדיקת MRI . השאלה היא האם תוכלו להמליץ על רופא שינתח, אנחנו גרים באזור ירושלים,, אבל זה לא מחייב כמובן.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שחזור רצועות ומיניסקוס - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    איננו נוהגים להמליץ על רופאים ספציפיים אולם אני בטוח שהוא נמצא במעקב במרפאה בבית חולים ויופנה לביצוע הניתוח בהתאם לצורך.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק - אודה מאוד לעזרתכם!
    אסף
    11/09/2011

    לפני כשנה התרחשה אצלי פריצת דיסק ב-L5-S1. בנוסף קיים בלט ב-L4-L5. פיזיותרפיה שיפרה את המצב פלאים, אך לפני כחודשיים חלה החמרה, הלכתי שוב לפיזיותרפיה, והמצב כרגע הוא סביר אך אני עדיין סובל מכאבים - בעיקר התכווצויות ותפיסות שריר בגב התחתון, ומדי פעם מעין עייפות של הגב התחתון שמצריכה ממני לשכב לכמה דקות. הכאבים אינם נוראיים והם באים והולכים. MRI נוסף לא גילה שינויים, למעט התדרדרות במצב הדיסקים וחור קטן באזור שבו היה הבלט (לא פריצה של ממש).
    שאלותי הן:
    1. אני חושש בעיקר מהתדרדרות המצב לכדי כאב כרוני או אפילו שיתוק. כיצד מבדילים בין כאב הנובע מהמצב הנוכחי לבין כאב המעיד על התדרדרות המצב?
    2. האם יש סכנה שחוליות השדרה תקרוסנה עקב התדרדרות הדיסקים?
    3. האם קיימים כיום ניתוחים המאפשרים יצירה מחדש של הדיסק, אולי באמצעות תאי גזע?

    תודה!
    עידו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק - אודה מאוד לעזרתכם! - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    עידו שלום,
    חשוב שתכנס לפעילות לחיזוק שרירים מייצבי הגב והאגן בהנחיית פיזיוטרפיסט או כירופרקטור כדי לנסות ולמנוע החמרה או חזרה של מצב חריף כפי שהיה לך בעבר, וכן ללמוד כיצד להתנהג עם הגב, כיצד להרים, איזה תנועות לא לעשות וכו'.
    חוליות השידרה לא קורסות עקב בלט או פריצת דיסק, ואין חשש שזה יקרה.
    הגוף מחדש את עצמו ובונה מה שחסר לו. כך שאל דאגה , אתה לא מתפרק.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפירוש בדיקה
    רמי
    11/09/2011

    שלום
    האם אתם יכולים לעזור בפירוש בדיקת מיפוי עצמות?

    במיפוי?
    קיימת קליטה מוגברת קלה ב - LT. SACROIALIC JOINT
    קליטה קלה בגג האורביטה משמאל וקליטה קלה במנדיבולה קדמית משמאל - טיפול שיניים? דלקת?
    קליטה קלושה דיפוזית בברכיים

    בסיכום:
    הקליטה ב LT. SACROIALIC JOINT - שינויים ארטריטים? מקור לכאבים?
    הקליטה בגג האורביטה השמאלית 0- ממצא מקרי ללא משמעות קלינית?

    מה המשמעות? האם יש משהו מסוכן פה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בפירוש בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפירוש בדיקה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    12/09/2011

    דיקת מיפוי עצמות היא בדיקת עזר!!! ולא אבחנה מדויקת. היא יכולה לעזור לרופא שבדק אותך אם אכן יש בעיה גרמית, מפרקית או רקמה רכה שניתן לזהותה כדלקת או בעיה אחרת. מיפוי עצמות לא "בא לבד" ולכן הפיענוח והפירוש צריך להעשות ע"י הרופא שבדק ושלח לבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברגליים
    עינבל
    11/09/2011

    שלום רב, לפני כ 9 חודשים מיד לאחר לידת בתי החלו להופיע כאבים בכפות רגלי.
    בבקרים,לא הצלחתי לדרוך על הריצפה ונאלצתי לדדות ולאחר מספר דקות הכאב חלף.
    לאחרונה הכאב החריף ונמשך לאורך כל היום (אם אני יושבת מספר דקות וקמה -אינני מצליחה ללכת כראוי).עלי לציין כי אני עוסקת מזה כ6 חודשים בפעילות אירובי הכרוכה בריצה וקפיצה ובמהלך השיעור ואחריו אני מרגישה זרמים ברגליים.-כעת הפסקתי עם הקפיצות והריצה כי אני כאובה.(הכאבים הופיעו לפני שחזרתי לפעילות גופנית)
    פניתי לצילום רנטגן ומיד לאורטופד אשר הסתכל בצילומים ולא מצא דבר ולא חצי דבר שיכול לרמז על הכאבים עליהם אני מתלוננת.-הוא רשם לי ג'ל(בגלל הנקה)ועדיין לא השתמשתי בו.
    ברצוני לדעת מה עוד ביכולתי לעשות ולמי כדאי לפנות?האם ייתכן כי מכיוון שעליתי הרבה במשקל במהלך ההריון נוצר לחץ על הרגליים?אודה לכם על התשובה..יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ברגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברגליים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    עינבל שלום,
    במהלך ההריון והלידה עקב שינויים הורמונליים בגוף האם, יכולים להופיע סימנים של נפיחויות באזורים שונים בגוף.
    בדרך כלל אין לכך משמעות רבה, באזורים בהם עובר עצב בתעלה צרה יכולה להיות לכך משמעות.
    מקומות כאלה הן תעלה קרפלית בשורש כף היד, ותעלה טרסאלית באזור הקרסול.
    מכיון שהעצב עובר בתעלה צרה עטוף בעצם ורצועות חזקות מאד שאינן גמישות, שינוי בנפח הרקמות העוברות באותה תעלה יכול לגרום ללחץ על העצב.
    במידה והמצב לא יחלוף לאחר חזרתך למשקלך, ולאחר מספר חדשים מהפסקת הנקה, ועדיין תרגישי כאבים וזרמים מטרידים ,כדאי להועץ ברופא כף רגל.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק
    רינת
    11/09/2011

    איך צריך לנהוג כשיש פריצת דיסק האם הליכה למרות הכאבים בגב וברגל מזיקה יותר?
    מה הטיפול המומלץ כירופרכטיקה או פיזיוטרפיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    קרן שלום,
    עקרונית לכאבי גב הדבר הטוב ביותר הוא תנועה לפי היכולת.
    אם את מסוגלת ללא אי נוחות רבה ללכת זה מצוין.
    גם כירופרקטיקה וגם פיזיוטרפיה הם טובים.
    לכי למי שזמין, ולמי שאת מתחברת טוב יותר.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך ימין
    לאה
    10/09/2011

    אני בת 60 ועושה ספורט כגון הליכה ברגל וגם חדר כושר,לפני כחודש התחילו כאבים בברך ימין.קיבלתי כדורים כגון ,אטופן וגם ארקוקסיה ,וזה לא עזר ,קיבלתי זריקת קורטיזון שלא עזרה,לאחר שעשיתי אולטרסאונד ברך יום חמישי ,התגלה שיש נוזלים בברך.
    מה הטיפול במקרה זה?האם עלי לפנות למומחה ברכיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בברך ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך ימין - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    לאה שלום את צריכה להבדק על ידי האורטופד ואם הוא זה שצילם והזריק לברך אז תמשיכי מעקב אצלו.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצם בריח ימנית בולטת יותר מהשמאלית
    אלון
    09/09/2011

    אני בן 23 ועצם הבריח הימנית בולטת יותר מהשמאלית (ניתן להבחין בזה בעיקר על ידי מישוש ולא כל כך מהסתכלות במראה). האם זה בסדר ?

    יש לציין שאני סטודנט שיושב הרבה בגלל הלימודים ואני ימני, כך שזאת הסיבה שישר קפצה לי לראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצם בריח ימנית בולטת יותר מהשמאלית - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    11/09/2011

    נשמכע כמו המבנה שלך. בכל מקרה אין לזה קשר לעובדה שאתה ימני או שמאלי, אול עושה משהו עם היד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח EMG ברגל ימין
    יפית
    09/09/2011

    ביצעתי בדיקת ENG ברגל ימין ולהלן התוצאות the study suggest mild chron.rt.l5 radiculopathy. normal other study.

    כמו כ משכו את תשומת ליבי שני דברים בטבלה מטה:

    right peroneus longus (superficial peroneal,l4 l5)-si inact neur amp large recruit late

    rght at (deep peroneal l4 l5)-si inact neur amp large recruit late

    מה הפיענוח של הבדיקה ומה עושים עם זה?
    חשוב לציין שעבור ניתוח צריבת דיסק לפני כ- 5 חודשים.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח EMG ברגל ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח EMG ברגל ימין - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    שלום יפית,
    אין הרבה משמעות לבדיקה ללא קורלציה קלינית.
    בגדול שני המשפטים שמשכו את תשומת ליבך הם אלו שסביר להניח הביאו את הבודק להשערה כי יתכן ומדובר במצב כרוני בשורש L5.
    אין לכך כל משמעות ללא הבדיקה הפיזיקלית של הרופא ששלח לביצוע הבדיקה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר תוצאות בדיקה
    איציק
    09/09/2011

    שלום לאחרונה ביצעתי בדיקה אורתופדית ולהלן התוצאות:
    א)-מפרקי הירכיים כיפוף 60 מעלות דו צדדי יישור 0 מעלות דו צדדי סיבוב פנימי 0 מעלות
    דו צדדי סיבוב חיצוני 0 מעלות דו צדדי אבדוקציה 30 מעלות דו צדדי אודדוקציה -30 דו
    צדדי .
    ב)-מפרקי ברכיים כיפוף 90 מעלות דו צדדי יישור 20 מעלות.
    ג)-הפרעות בגידים פרונאליים בשוק ימין.
    1: האם התוצאות בסעיף א ו- ב מעידות על הגבלה קשה במפרקי הירכיים והברכיים?
    2: האם לפי התוצאות בסעיף א ישנה כוויצה בכיפוף?
    3: מה זה אומר סעיף ג ?
    4: מה זה אומר כיפוף ברך 135 מעלות ויישור 160 מעלות? תודה ....איציק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר תוצאות בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר תוצאות בדיקה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    11/09/2011

    איציק שלום,
    אני מבין שאתה רוצה לבדוק אם אתה מתאים לליקוי ניידות.
    אכן נישמע שישי לך לפי בדיקה זו הגבלות בתנועות הירכיים והברכיים.
    פנה לועדת ניידות והם יקבעו את סעיפי הגבלת הניידות שלך.
    הם אלה שבודקים וקובעים לפי בדיקתם.
    לפי בדיקת הירכיים שציינת אין לך כויצה כיפופית.
    לפי מיטב הבנתי , ההגבלות ביישור ובכיפוף ברך הן מחמירות ביותר, וקשה להגיע לחוסר התנועה הנידרש.
    הגידים הפרונאליים הם אלו שמסיטים את כף הרגל הצידה. אינני יודע מה הכוונה בבעיות בגיגים הפרונאליים.
    בכל מיקרה גש לועדה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלירים ותחושות מוזרות במרפק
    סטס
    09/09/2011

    בזמן האחרון התחלתי לעשותשכיבות שמיכה וכל חזרה שאני עושה אני שומע קליקים מהמרפקים שלי, אני שומע רק את הקליקים ואין כאב. גם שמתי לב אם אני שם את כף היד שלי על המרפק ואני מזיז את היד שלי למעלה למטה אני מרגיש מן תזוזות או קפיצות מוזרות במרפק.
    האם זה נורמאלי? אני כבר קבעתי תור לאורטופד אבל אני רק רוצה לדעת אם יש סיבה לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלירים ותחושות מוזרות במרפק - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    11/09/2011

    עליך לפנות לכירורג של היד.יכולות להיות 2 סיבות עיקריות - 1. שריר הטריספס (מיישר המרפק) "התנפח" בעקבות האימונים שלך והוא "קופץ" מעל העצם. 2. - העצב שעובר במקום אינו נמצא במקומו הטבעי ולכן "קופץ" מעל העצם.
    יש צורך בבצוע US מכוון, דינמי, כדי לבדוק מי מהם "קופץ". אם הבעיה בשריר, הפסקת האימון תועיל. אם העצב קופץ וזה מפריע ניתן לעשות ניתוח. אם ההפערה מתבטאת בבעיה תחושתית או תנועתית יש צורך בניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בקרסול - ניתוח
    אתי
    09/09/2011

    שלום.
    אני שברתי את הרגל לפני חודש. הבעיה היא שזה היה בתאילנד.. המשכתי את הטיול למרות השבר כי לא הייתה לי הזדמנות להגיע לשם שוב.
    לפני שבוע וחצי הגעתי ארצה ומיד פניתי למיון. בלי לתת לי לחשוב, אמרו שאני צריכה לעבור ניתוח ולהתאשפז.
    בהתחלה נלחצתי אבל נשארתי. לאחר שראיתי שאני אחרונה ברשימת ההמתנה ותמיד נדחקת עוד ועוד "כי המקרה שלי לא ממש דחוף" כי עברו שלושה שבועות, קמתי והלכתי. אמרתי שאני אלך לרופא מומח לעוד דיעה. אתמול הייתי אצלו והוא המליץ את אותו דבר.

    אני לא יודעת מה לעשות יש לי המון דילמות כרגע. אני מתחילה השנה ללמוד. ואם אני עוברת את הניתוח הזה זה גולש לי ללימודים ואני לא רוצה שזה יפגע.
    בנוסף אם אני עוברת את הניתוח אני מוותרת על קורס לפני הלימודים שיכל לעזור לי מאוד.

    כל רופא ששאלתי לא היה מוכן לומר לי מה התוצאות אם לא אעשה ניתוח.
    כולם אמרו לי שהם ממליצים לעשות אבל אף אחד לא ידע להגיד לי מה קורה אם אני מחליטה לוותר עליו. ואולי לא לוותר עליו - מה קורה אם אני אעשה אותו עוד שנה למשל? כרגע זה ממש לא מתאים פשוט.
    (אגב, אחי עבר את אותו ניתוח ביד והיד שלו נשארה עקומה. המון אנשים לא ממליצים לי לעשות את הניתוח הזה)
    אז אחד הרופאים פה יוכל לומר לי אולי - מה יקרה אם אעשה את הניתוח בשלב מאוחר יותר? יש לציין שכרגע אני לא סובלת מכאבים ואני ממש הולכת על הרגל. וזה מאוד "יבאס" אותי לחזור אחורה ולסבול מכאבים וחוסר מעש שוב.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בקרסול - ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בקרסול - ניתוח - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    אתי שלום,
    אינני יכול לדעת איזה שבר יש לך ואיזה ניתוח רוצים לעשות לך,
    לכן אין באפשרותי להסביר לך מה קורה.
    אשמח לתת לך תשובה לאחר בדיקה וצפיה בצילומים.
    בכל מיקרה במידה ואין לך כאבים ואת הולכת חדש לאחר שבר זה מרשים. וכניראה לא כל כך נורא.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה שבר בפטישון

    אתי
    09/09/2011

    ככה אמרו... תזוזה של 3 מ"מ - זה מה שהרופא מומחה אמר אתמול.
    יש לי את הצילומים על דיסק אבל כרגע לא יכולה לעלות אותם.

    לומר את האמת? הלכתי בלי קביים כבר אחרי שבוע וחצי.
    מבחינתי לחזור על אותו כאב, אחרי שאני כבר הולכת על הרגל, נראה לי קצת מייאש.

    אתה חושב שאם אני הולכת על הרגל זה לא יכול להיות כזה גרוע כמו שהרופאה אמרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב אני רואה שיש לך קליניקה פרטית

    אתי
    09/09/2011

    אני אשמח לעוד ייעוץ.
    להתקשר למספר שרשום בחתימה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב אני רואה שיש לך קליניקה פרטית - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    אתי את כבר כחדש לאחר השבר זה מתחיל להיות קצת מאוחר אם צריך לנתח. אז הזדרזי. התקשרי ישירות לדר' טיטיון הוא מומחה כף רגל ויוכל גם לנתח במידת הצורך.
    אם לא תשיגי אותו התקשרי אלי לפלאפון.
    תכלי להשיג אותו במספר שרשום.
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    אתי
    09/09/2011

    אני אתקשר...

    אבל שוב, אם ההחלטה שלי היא לא לעשות ניתוח ולקחת סיכון, מהו בעצם הסיכון?

    כי למיטב הבנתי גם בניתוח הזה יש המון סיכונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בATFL
    DIDI
    08/09/2011

    שלום,
    לפני קצת יותר מחודשיים נקעתי את קרסול ימין תוך כדי משחק כדורסל. פוניתי למיון ע"י רופא שחשד לשבר ולאחר צילום שם נשלל שבר.
    התחלתי טיפול פיזיותרפיה פעמיים בשבוע מאז עם שיפור משמעותי בתפקוד אך עם מעט מאוד שיפור בכאב.
    בבדיקת אורתופד לפני שבוע נאמר לי שיש לי "אי יציבות קדמית ניכרת" והרופא ציין בע"פ כי מדובר בחשד לקרע של ה ATFL. הרופא המליץ על המשך פיזיותרפיה וזהו.

    האם אין מקום לבקש בירור נוסף כאשר רופא מעלה חשד שכזה בייחוד לאור הימשכות הכאבים ואי היציבות?
    מה הסיכוי לקריעה של רצועה ללא שבר ולמה לוקח כל כך הרבה זמן לעלות את החשד?

    תודה מראש על התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע בATFL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בATFL - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    דידי שלום,
    כל מה שאמרו זה אותו דבר במונחים שונים.
    נקע בקרסול = קרע ברצועות
    אי יציבות קידמית = קרע ברצועות הקידמיות
    קרע ב- ATFL = קרע ברצועה הקידמית הצדדית.
    ולכולם הטיפול הוא פיזיוטרפיה .
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ישור גב
    חדוה
    08/09/2011

    שלום רב.
    אני רוצה לשאול אם יש מכשיר או מתכן שיכול לעזור לי להיות עם גב ישר ויציב?
    אני בת 24 ובהריון ותמיד סבלתי מגב עקום (לא עקמת)
    עכשיו אנימרגישה שפשוט אני נאית מאד עקומה כאילו שאני יושבת בעיקר אז הגב שלי נראה כמו כדור אני גם קצת שמנה וזה לא תורם הרבה לענין.
    מה עושים אני רוצה מכשיר ליישור הגב יש כזה ? דבר אני מרגישה שאני צריכה איזה מקל ארוך שיחזיק לי את הגב ישר.
    יש לכם איזה עצה??????.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי ישור גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ישור גב - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    חדוה שלום,
    יש מכשירים אולם הם אינם עוזרים.
    את צריכה לעבוד על כושר, חיזוק שרירי הגב העליון וחגורת הכתפיים,
    ומודעות רבה לנושא. תמיד כשאת ניזכרת - להזדקף.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 24, סובל מאוסטיאוטו
    קובי
    08/09/2011

    אני בן 24, סובל מכאבים כרוניים מפושטים בכל הגוף, עייפות תמידית וכאבים ממוקדים בעמידה באזורים שונים ברגליים.
    לפני כשנתיים אובחנתי כלוקה ב"CFS" וטופלתי בהמון כדורים מאז כמו: סיבמאלתה, אתופן, קספו, סטראואידים לברכיים וכו'..
    לפני כשנה אובחנה אצלי אוסטיאוטומיה בשוקיים ובירכיים ובקרוב אני אמור לעבור תיקון של ציר השוקיים בניתוח איליזרוב ותיקון של פרקי הירכיים.
    התמכרתי לכמה סוגים של כדורים אך כולם בסופו של דבר עודים לי רע! מדכאים, מורידים את החשק ונותנים תחושה סמרטוטית וגם לא ממש משככים את הכאב. יש לציין שאני גם נעזר בכדורי שינה מכוון שאני לא נרדם כמעט תמיד!
    האם כדאי לנסות לקבל אישור לקנאביס רפואי? האם זה יכול לעזור לי בשיכוך הכאב וכעזר לשינה? הבנתי שתקופת יישור הרגליים עם מכשירי האיליזרוב מאוד קשה ושיש סבל רב מהמכשיר ושמי שעובר את זה מתמכר לרוב למורפיום (מה שאני ממש לא רוצה!).
    אודה על התייחסותך האוהדת
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 24, סובל מאוסטיאוטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 24, סובל מאוסטיאוטו - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    08/09/2011

    יש להפנות את השאלה לפורום מרפאת כאבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע בקרסול -בבקשה עזרתכם
    מיטל
    08/09/2011

    שלום רב,
    בעלי נקע את הרגל לפני יומיים במשחק כדורגל. הגענו ישר למיון עקב נפיחות רבה, שם חבשו לו את הרגל ואמרו לו שהוא צריך לא לדרוך על הרגל יומיים ולאחר יומיים להתחיל לדרוך עליה.
    שאלתי היא:
    האם לאחר יומיים קיים צורך להתחיל לדרוך על הרגל גם אם היא עדיין מאוד נפוחה והדבר מלווה בכאבים ומ ה לגבי התחבושת? כמה זמן לאחר הפציעה יש להמשיך ולחבוש את הקרסול?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקע בקרסול -בבקשה עזרתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע בקרסול -בבקשה עזרתכם - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    מיטל,
    מרגע שהוא מרגיש שיכול לדרוך, שידרוך.
    כל עוד כואב מאד - לא ידרוך.
    כדאי להשיג לו קביים לימים הראשונים.
    חבישה שימשיך כל עוד יש נפיחות וכל עוד הוא מרגיש שזה עוזר.
    חשוב שיתחיל כמה שיותר מהר פיזיוטרפיה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    מיטל
    08/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום