מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי גב וקשיי נשימהאורטל04/09/2011
אני בת 22 חולת אסתמה קלה מילדות ובתקופה הארחונה סובלת מהתקפים לעיתים קרובות.הייתי אצל רופא ריאות שרשם לי משאף כטיפול מונע לשימוש יומיומי.
לאחר כשבוע תדירות ההתקפים פחתה אך עדיין מרגישה מדי פעם קושי לנשום,מין כבדות כזאת על הריאות וכאבי גב קלים שהתחילו לי לפני כחודשיים בערך לא עוזבים אותי .
השאלה שלי היא::
האם ישנה אפשרות כזאת שכאבי גב גורמים לאיזשהי בעיה בתפקוד מלא ותקין של הריאות או שאין ממש קשר בין שני הדברים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב וקשיי נשימה - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011אורטל את צריכה להיבדק על ידי רופא פנימאי שיבדוק אם יש קשר בין הכאבים, או שמשהו אחר גורם לשניהם.
לא בפורם הזה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר חגי אמיר07/09/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_ריאה_אסטמה' id=link]מחלות ריאה אסטמה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום .יש לי 2 שאלות על שני ילדים ..אבי04/09/2011
שלום .יש לי 2 שאלות על שני ילדים שלי בבקשה . הראשון הרופא הפנה אותו למדרסים והוא ציין supinators למה הוא מתכוון ?? לשני הוא כתב pes cavus . האם המדרסים לילד השני צריכים להיות גבוהים בקשתות או נמוכים עם תמיכה חיצונית בכדי שכפות הרגליים יטו כלפי פנים ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום .יש לי 2 שאלות על שני ילדים .. - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון04/09/2011ממליץ לא לעשות מדרסים לילדים אם לא מפריע להם כלום.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסקורד03/09/2011
שלום רב
אובחנה אצלי פריצת דיסק בין L5 - S1 , קיבלתי מהרופא נרות וולטרן 50מג 2-3 פעמים ביום. אני 8 ימים מתחילת הטיפול. אני מרגישה הקלה למשך כ- 6 שעות לאחר לקיחת הנר והכאב שוב חוזר.
שאלתי היא מתי ניתן לצפות להקלה שאינה תלויה בתרופה.
תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011ורד יקרה,
כאבי גב עקב פריצת דיסק יכולים לקחת בין שבועיים לשנה.
רוב כאבי הגב נעלמים תוך שבוע עד שבועיים.
חלקם הקטן נימשך עד חדשיים.
אחוז אחד או שניים מהמיקרים נמשכים עד חצי שנה.
ובודדים ממשיכים עד שנה.
כולי תקוה שאת תהיי בקבוצה הקצרה.
המשיכי עם התרופות כל עוד את מרגישה צורך. ברגע שהמצב משתפר ולא מחמיר בהפסקת התרופות ניתן להפסיק.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות בחוליהשרית03/09/2011
כבר מס שבועות אני מרגישה כאב כאשר אני נוגעת בחוליה מסוימת באזור T מתחת לשכמות מה עליי לעשות ממה זה נובע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות בחוליה - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011שרית למה את מחכה?
גשי לרואפ ותיבדקי. עשי צילום.
גשי לרופא כירורג או רופא נשים שיבדוק את השדיים,
אחרי זה תוכלי לישון בשקט.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שברתי את כף ידי בנפילה,מתוקה03/09/2011
שברתי את כף ידי בנפילה כתאונת עבודה זומנתי לביטוח לאומי לתת לי אחוזי נכות כי... אייני יכולה לעשות המון דברים שעשיתי אז אם זה לשפשף שטיפת כלים ,אם זה לסחוט בגדים, להרים דברים ,אמרתי להם שהכל אני עושה ביד שמאל והימנית פשוט רק עוזרת ולא מתפקדת כמו שצריך אני חזרתי לעבודה שלי מהפחד לפרנסה ולא מעניין אותי כלום אני מוכנה לסבול ואני סובלת המון אני צריכה לשפשף שם ולנקות מראות גדולות אני מתעייפת וכואב לי אבל מסתירה בשביל לפרנס ורק שלילדיי יהיה מה לאכול ואני ידעתי שאף אחד לא יעזור לי ועובדה ,שם הרופא בדק לי את צבע היד תנועת האצבעות ואמר לי שלום ולאחר מספר ימים נשלח לי מכתב כאילו אין לי כלום והכל בסדר, להלחם עם ביטוח לאומי אתה צריך המון כוחות ,מאז עברה כבר שנה, אני סובלת אבל אני יודעת שאף אחד בבטוח לאומי לא יעזור לי גם אם אני נכה ביד הכל זה מלחמה עו"ד וכאלה. ואותם לא מעניין הסבל שלי היום יומי. רציתי לדעת האם הכאב של התאונה יעבור לי באיזה שהוא שלב? ומה אני יכולה לעשות אחרי שנה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שברתי את כף ידי בנפילה, - תגובה
ד''ר יונה יניב04/09/2011ללכת להבדק אצל כירורג של יד ועם המכתב לפנות שוב לביטוח לאומי. אפשר גם לקחת עו"ד ולעשות מה שיאמר לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפלתי ושברתי את כף היד !!
דודו11/09/2011שלום לך . לי קרה אותו דבר נפלתי ונשברה לי היד אותו מקרה בדיוק את חייבת לגשת לרופא פרטי שמטפל בזה כמה שיותר מהר חייב לעורך דין שהוא יכול לייצג אותך בתיק זה . לי שלחו הזמנה להעריך דרגת הנכות בביטוח לואמי .ואחרי זה קבע רופא ממוחה שיש לי 30% ו 25% בכף היד והיום אני סובל מכאבים חזקים ולא יכול לבצע שום דבר כמו שהייתי מלפני האירוע . עכשיו אני מערר על כך ואני אקבל 10 או 15% נכות ועל זה אני אקבל את הפיצויים שהפסדתי בהם ואני אקבל מה שמגייע לי . אל תזלזלי בזה חבללל .אם עדיין את מרגישה שיש לך כאבים אז זה אומר שיש משהו לא התחבר כמו שצריך ולכן בגלל זה את סובלת ולא יכולה לבצע שו תנועה או שום דבר אחר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי כאבים בקרסולרות03/09/2011
מגיל 36 לאחר שהבאתי את בני השלישי ישר הרגשתי שיש לי תופעה מוזרה בגוף כל פעם שאני מתעוררת וזה לרוב כשאני קמה בבוקר מהמיטה עם כאבים בקרסולים ומקשה עלי ללכת לכמה דקות היום אני בת 53 מה יכולה להיות הסיבה , ומה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי כאבים בקרסול - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון04/09/2011לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסק צוואריתעזרא02/09/2011
שלום,
רציתי לדעת האם יכול להיות קשר בין פריצת דיסק צווארית (בחוליות C5-C6ׂ לבין צרידות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRI ברכיים
עוז הלוי03/09/2011שלום רב.בגיל 60 בצעתי MRI ברכיים .ברקע סובל מבעיות גב תחתון.ובעייה עיצבית ברגל ימין( לפי בדיקת EMG ). להלן תוצאות הבדיקה. ברך ימין -ACL מעובה והסיגנל בו גבוה מתאים לניוון מוקואידי .אי סדירות סחוסית בקונדיל הפמורלי המדיאלי עם מוקד קטן של בצקת לשדית מתאים לנזק אוסטאו כונדרלי. קרע בקרן האחרורית של המניסקוס המדיאלי עם מוקד של חוסר במניסקוס באורך כ- 3 מ"מ. מוקד של כונדרומלציה פטלה סחוסית באורך כ- 5 מ"מ בפסט מדיאלי של הפיקה. בגדוליניום נראית האדרה אחידה של הסינוביה ללא גושים. ברך שמאל -מוקד ציסטי תת קורטילי באספקט האחורי של הטיביה בקוטר כ- 9 מ"מ מלווה בבצקת לשדית מתאים לשינויים ארטריטים. מוקדים קטנים של בצקת לשדית תת קורטיקלית במשטח הפרקי של הטיביה בסמוך מוקד של נזק סחוסי שטחי בקונדיל הפמורלי באורך כ- 8 מ"מ ללא בצקת לשדית.קרע בגוף הניסקוס הלטרלי נמשך אל הקרן הקדמית ומלווה בציסטה פרי מניסקלית קטנה. מניסקוס מדיאלי תקין. מבקש את עזרתך בהבנת התוצאות. ומה סיכויי ההצלחה בניתוח לאור סה"כ המצב. תודה מקרב לב .עוז הלוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת MRI ברכיים.-לא קיבלתי תשובה
עוז הלוי04/09/2011רופא נכבד. לא קיבלתי תשובה לא בפרום ולא במייל. וזאת למרות שיש את הסימן שלכם
שישנה תשובה.
אודה לך מקרב לב על התייסותך לשאלתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת MRI ברכיים - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011מר עוז הלוי היקר.
התשובה היא תאור מסובך של בעיה שכיחה של שחיקת הסחוסים בברכיים ושינויים ניווניים.
בגדול הברכיים שלך עברו הרבה ולכן הם גם ניראות ככה.
זה לא אומר כלום השאלה היא מה אתה עושה מבחינה תפקודית.
לפי התמונה שתוארה אתה פעיל מאד על הרגליים.
ראשית תמשיך . לא להפסיק את הפעילות. ככל שתהיה יותר פעל כך יהיו פחות כאבים.
שנית ניתן לקחת תרופת מרשם להורדת הכאב בברכיים במצב כמו שלך בצורת אבקה הניקראת Arthryl 1500.פעם ביום להמיס בחצי כוס מים ולשתות.
פרט לכך המשך מעקב אצל הרופא וככל שניתן התרחק מהסכין.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריצת דיסק צווארית - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011עזרא שלום,
בדרך כלל לא, אולם לעיתים דיסקים צואריים יכולים לגרום להרגשה של חנק בצואר.
תחושה לא נעימה אולם לא מסוכנת.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרצועה הטלופיבולרית הקדמיתארי02/09/2011
במהלך משחק כדורסל נפצעתי ורציתי לשאול שאלה שקשורה לממצאים שקבלתי בבדיקת אולטרסאונד.
להלן הממצאים:
US קרסול ימין
נסרקו האספקטים הקדמי והלטרלי של הקרסול הימני.
הגידים הפרוניאלים נסרקו במהלך עובי והדיות תקינים עד לאינסרציה שלהם פרונאוס ברביס במטהטרזוס החמישי.
הרצועה הטיביופיבולרית הקדמית והקלקנאופיבולרית נסרקו במהלך ועובי תקינים.
הרצועה הטלופיבולרית הקדמית לא נסרקה בבירור במהלכה התקין עם מעט היפרמיה באזור זה- קרועה ככל הנראה.
לא נסרק נוזל מוגבר בריצס הקדמי של הקרסול.
מומלצת קורילציה עם צילום קונבנציונלי של הקרסול.
רציתי להוסיף שביצעתי רנטגן לפני האולטרסאונד והתשובה היתה שאין חשש לשבר או לתת נקעים.
אני בן 28 בריא ללא בעיות תנועה כלשהן. הרגל נפוחה אבל הנפיחות יורדת לאט לאט (זה קרה לפני יומיים).
רציתי לקבל את חוות דעתך האם כדאי לעשות ניתוח או לחכות כדי לבדוק האם זה יחלים לבד, או לעשות עוד סוגי צילום למינהם. או האם יש טיפול פיזיותרפיה?
אם זה רלוונטי יש לי ביטוח פרטי בהראל עם כל התוספות (פרימיום, אמבולטורי וכו').
תודה רבה רבה.
שלום דוקטור,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרצועה הטלופיבולרית הקדמית - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון04/09/2011בד''כ אין צורך בניתוח.
מנוחה ומעקב אורתופדי מסודר, פיזיוטרפיה נכונה בד''כ זה מספיק.
בשלב זה אין צורך בבדיקות עזר נוספות.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהי המשמעות של תוצאות בדיקת המיפויעדי02/09/2011
"הודגם מוקד של קליטה מוגברת באזור פריאטרלי של הגולגולת מצד ימין, הממצא יכול להתאים לתהליך טראומתי, מוקד נוסף של קליטה מוגברת הודגם בזיז הרוחבי L5 מימין.
הממצא יכול להתאים לשינויים ניווניים או טראומטיים. רצויה קורולציה קלינית ורנטגנית של הממצא. שינויים אוסטיוארטריתיים הודגמו בברכיים. פרט לממצאים הנ"ל לא הודגמה פתולוגיה גרמית בסריקה גופית"
עברתי תאונת דרכים לפני כמה חודשים, השאלה שלי היא- האם זה חמור או שמספיקה פיזיותרפיה, מה בעצם הוא הנזק פה? בשפה שמי שלא רופא יבין.
\בתודה!
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהי המשמעות של תוצאות בדיקת המיפוי - תגובה
ד''ר חגי אמיר05/09/2011עדי קיראי תשובה שלי לשאלות נפוצות על מיפוי עצמות.
אין לכך כל משמעות ללא בדיקה קלינית.
לא אומר כלום!
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלוליטיס ברגלרותם02/09/2011
האודם והכאבים ברגלי הובחן כצלוליטיס. הרגל תמיד אדומה ומודלקת. כיום מטופלת בזריקת דורביוטיק פעם בחודש והמצב קצת הוטב למרות שהרגל ממש לא יפה - כתם חום עוטף אותה. שאלתי - האם הטיפול שאני מקבלת הוא האופטימלי או שקיים טיפול אחר שיכול להועיל לי. מודה לתשובתכם רותם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלוליטיס ברגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון04/09/2011פני לבדיקה וטיפול של רופא עור.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סי טי עמ"ש צוואריזיו02/09/2011
אשמח לשמוע מה תוצאות הCT כי לא כל כך הבנתי
מרווח צ/3 צ/4 - ניצפה בלט דיסק אחורי מרכזי ללא לחץ על השק הטקטאלי
מרווח צ/4 - צ/5 - ניצפה בלט דיסק אחורי מעט ימני הגורם ללחץ מתון על השק הטקטאלי
מרווח צ/5 - צ/6 - נצפה בלט דיסק אחורי שטוח קל של האולונוס ללא לחץ על השק
שינויים היפרטרופים בגופי החוליות עם זיזים מרגינליים קדמיים .
כבר מעל חודש אני עם כאבים עזים בצוואר שמקרין לאורך כל כף היד עם הגבלת תנועה ונימול עד אובדן תחושה ב 2 באצבעות
כרגע אני מטופלת באוקסיקונטין וארקוקסיה יש הקלה מועטה אבל עדיין כואב ברמה של אי יכולת לתפקד ברמה היום יומית.
מה עוד ניתן לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סי טי עמ"ש צווארי - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011זיו(?) שלום.
הצואר שלך רווי בבלטי דיסקים, כמו פנצרים בכל הגלגלים.
בשלב זה את צריכה פזיוטרפיה, מוביליזציות עדינות לצואר ותרגילים לייצוב הצואר.
ליזר רך לנקודות הכואבות בצואר לא יזיקו, ואף יתכן ויועילו.
ניתן לחפש או בבתי המרקחת של מכב"י, וכללית, או אונליין.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמותאיילת זהבי02/09/2011
בעקבות נפיחות וכאבים בכף רגלי השמאלית (בעיקר) מזה שנה ) נשלחתי לבצע מיפוי עצמות. קיבלתי את התוצאות היום ורציתי לקבל הסברים מהרופאה שלי אך היא תהיה במרפאה רק ביום שני ואני די לחוצה. נכתב כי בשלב המאוחר של מיפוי תלת שלבי הודגם מוקד בבוהן I דו"צ, וכן מסתמן מוקד בטרזוס המרוחק האמצעי בכף רגל ימין. כמו-כן, הודגם מוקד בעמ"ש מותני משמאל בגובה L4, וכן הודגם מוקד ב- CVJ 7 לערך דו"צ...בסיכום: כל הממצאים שתוארו יתכנו על רקע ניווני/ דלקתי או טראומטי (טרזוס מימין). אשמח לקבל הבהרה מהם מוקדים אלו? מהי משמעות התוצאות? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון04/09/2011אין משמעות רבה לבדיקה ללא קורלציה לבדיקה קלינית וממצאים בבדיקת רנטגן.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי עצמות המשך...
איילת זהבי12/09/2011ד"ר טיטיון, תודה רבה על תשובתך. אם יורשה לי, אני עדיין קצת מבולבלת. רופאת קופת החולים שלי לא הפנתה אותי להמשך בירור של תוצאות בדיקת מיפוי העצמות. מתוכננת לי בדיקה של מערכת הלימפה וזהו. כפות הרגליים עדיין כואבות וכף רגל שמאל וקרסול שמאל עדיין נפוחים (כשבעצם יש לי אי ספיקה ורידית ברגל ימין). האם ממצאי בדיקת מיפוי העצמות אופייניים לגיל 37?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקפואידסם01/09/2011
אני עם שבר סקפאויד כבר שנתיים ולפני 4.5 חודש עשיתי ניתוח עם השתלת עצם ואחריו שמו גבס..שבוע הבא הגבס ירד אבל הרופא המנתח אמר שאני לא אבצע פיזיתרפיה אחר כך אלה אפעיל בעצמי לאט לאט את היד ולהמנע ממאמצים ומפגיעות כי פגיעה אחת יכולה לשבור אותו שוב וככה למשך חצי שנה!!...
אז אני אודע לך מאוד אם תביע את דעתך על ההחלטה הזאת...האם זאת החלטה נכונה ?
תודה רבה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקפואיד - תגובה
ד''ר יונה יניב04/09/2011אם העצם עדיין לא מחוברת אכן, עדיין לא להפעיל בפיזיותרפיה. אם לא ברור אם העצם מחוברת או לא יש לבצע CT כדי לברר אם היא מחוברת ולהמשיך בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקפואיד
סם04/09/2011קודם כל תודה רבה על התגובה
אבל הרופא המנתח שלי ציין כי יש חיבור מלא של השבר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקפואיד - תגובה
ד''ר יונה יניב05/09/2011אז אפשר להפעיל מלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עז באצבעות הרגלירון01/09/2011
שלום רב
מזה כשנה סובל מכאבים חזקים בכף רגל שמאל במיוחד משלוש האצבעות העליונות אחת מהם שחורה עקב מכה חזקה משולחן,לעיתים בדריכה יש רגישות בכף הרגל
הרופא חשד שמדובר בניורומה ושלח אותי לבדיקת אולטרא סאונד לא נמצא דבר נתן לי כדור ארקוקסיה שעשה לי כאב בטן והפסקתי אחרי יומיים
מרחתי באזור משחת אקסיפן ומשחה הומאפטית אך עדיין יש כאב עז כולל בלילה בזמן השינה מה מומלץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב עז באצבעות הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון04/09/2011לפנות לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגוריך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת CT של עמוד שדרה מותנימתן01/09/2011
שלום, אבקש את חוות דעתכם לתוצאת בדיקה שערכתי :
עקמת קלה עם קימור לשמאל, עדה לורדותית תקינה, הנמכה קלה של גופי חוליות D11-12, בקעי שמורל בחוליות L1-5,D11-12 ללא תמט חוליה.
בגובהL3-L4-L5-S1 מבנה גרמי תקין, רוחב תקין של תעלת השדרה והפורמינות בלט דיסק כללי קל.
זוהי התוצאה של הבדיקה.
אני סובל מכאבי גב קשיים שמקרינים לאזור הצלעות והרגלים.
הכאבים יוצרים גם זרמים לרגל ימין.
מה זה אומר?
מה לעשות?
איך לטפל?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת CT של עמוד שדרה מותני - תגובה
ד''ר חגי אמיר07/09/2011מתן,
יש לך מחלה המתבטאת בכאבים בגב, קרינות לרגליים אבל לא הרבה נזק ממשי.
הכאב יחלוף אם לא תעשה שטויות עם הגב, ותעשה תרגילים לחיזוק הגב והבטן.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




