מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חלופה לניתוחרבן22/10/2011
- בת 82 .סובלת: ל.ד. גבוה ולא יציב,סכרת, סחרחורות(אפילפסיה קלה).
-מזה כ-4 חודשים כאבים עזים בכתף ימין,וירידה בתפקודה.
להלן תוצאות U.S. F,;
סריקת U.S כתף ימין באמצעות מתמר קוי בשיטת שטי וערב
גיד הביצפם:לא נצפה קרע . לא נצפה נוזל בשרוול הגיד.
גיד סובסקפולריס:דק אטרופי לכל אורכו.
מפרק ACJ :שינויים זיזיים .
גיד אינפראספינטוס:מעובה טנדינוטי עם הסתיידות בנקודת האחיזה 7 מ"מ.
גיד סופראספינטוס : קרע בעובי מלא,לרוב אורכו כ-3 ס"מ,גדם הגיד מעובה,טנדינוטי.
לסיכום
1. קרע מסוג FTT , בגיד ה-SS .
2. קרע חלקי בגיד ה-סוב-סקפולריס.
3. שאר הממצאים כמפורט.
שאלותי :חלופות אפשריות לניתוח?מורכבות הניתוח? סיכויי הצלחת ניתוח? הסתבכויות אפשריות? זמן החלמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלופה לניתוח - תגובה
ד''ר יונה יניב23/10/2011בגיל 82 לרוב האנשים יש קרעים בגידים, לא לכולם זה כואב. לא יודעת מה רמת התפקוד של אימך אבל ניתן לעשות הזרקות סטרואידים, אין חובה בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרקת סטירואידים
רבן24/10/2011קיבלה גם סטירואידים,וגם משככי כאבים. עזר זמנית, הכאבים חזרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרקת סטירואידים - תגובה
ד''ר יונה יניב24/10/2011ודאי שהסטרואידים ומשככי הכאב עוזרים זמנית, ניתן לחזור על כולם. ההזרקה בדכ"ל עוזרת למספר חדשים, ואז לחזור למשככי כאב ושוב להזרקה וחוזר חלילה. אין פתרון קסם והניתוח אכן עם החלמה מאד ארוכה ואין 100 אחוז של שיפור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעדי22/10/2011
אני מעוניינת להתחיל בהורדת שיער בשיטת IPL באזור הבית שחי. לפני עשר שנים גילו שיש לי באזור בית השחי גידול של העצם , מעיין בליטה קטנה מהעצם, אינו סרטני ואינו דורש ניתוח, באזור זה יש גם אוסיפורוזיס בעצם.. רציתי לדעת האם הטיפול שיער קשור איכשהו או מסוכן איכשהו... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יונה יניב23/10/2011אם יש "גידול בעצם" אשר איננו משתנה במשך שנים (אקזוסטוזיס אולי?) - אין קשור לטיפול בליזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה!!!!נופר21/10/2011
שלום, אבי סובל מכאבים עזים בעקב כבר למעלה מחודש עד כדי כך שקשה לו לדרוך על העקב,
הוא עדיין לא פנה לרופא אורטופד.
רצינו לדעת ממה זה נגרם? ואם יכול להיות שזהו דורבן? ואם כן, מהו הטיפול התרופתי לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה!!!! - תגובה
ד''ר יונה יניב23/10/2011יכול להיות שזה דרבן - יש לפנות לאורתופד לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתוח הבלון מתאים לבני 40 ?????יפה21/10/2011
אני בת 42,סובלת מכאבים כרוניים שמתחילים בשכם ימין ומקרינים כאב עז לכל תנועה באצבעות יד ימין,למשל:קשה לי לכתוב,לחתוך עם סכין ,להרים את יד ימין ,לנקות אבק בימין....כלומר כל תנועה ולו הקטנה ביותר מלווה בכאבים איומים.זה נסחב כך מגיל 30.קיבלתי טיפולי פיזיוטרפיה,תרופות כגון אתופאן וארקוקסיה,טיפולי רפואה משלימה כגון דיקור,כירופרקטיקה,מסאזים רפואיים כגון טווינה,טיפלתי בשיטת אלכנדר,השתתפתי בקבוצות גב וכתף בפיזיוטרפיה.הטיפולים הקלו במעט על הכאבים,לא פתרו את שורש הבעיה.נאמר לי שניתוח הבלון לא מתאים לגילי הצעיר וזה לא נראה לי הגיוני בכלל שעלי להמשיך ולסבול ,זה ממש פוגע באיכות חיי.אני מלאת דינאמיקה בחיי האישיים: אישה עובדת שמגדלת ילדים וגם מנהלת בית וסטודנטית למשפטים.השימוש במקלדת ובכתיבה חיוני לפעולותי שבשיגרת היומיום,וקשה לי מאד עם הכאבים המלווים בכתף וביד ימין.וכמובן שאני ימנית.ניסיתי להתאמן בלהפעיל יותר את יש שמאל ,אולם קשה מאד.זה דורש זמן ומיומנות שאין לי.בצילום רנטגן יש היצרות הרווח בין חוליות c-5+c6 בצילום MRI מגיל 30 ישנו חשש לדלקת בגיד המסובב.מאז התחננתי לרופ]א לצילומים עדכניים של MRI ולדבריו זה מיותר,כי זה לא ישנה את הטיפול המומלץ.לא מקובל עלי שהיום אין אבחנה מדויקת כדי באמת לדעת האם ניתוח הבלון יכול באמת לעזור לי.מאד מעוניינת לקבל חו"ד מאחד הרופאים המומחים בתחום ולתאם פגישה בהתאם. תודה רבה לכם על הפורום.היו מבורכים על עזרתכם לחברה.אמן!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתוח הבלון מתאים לבני 40+
יפה24/10/2011ממתינה לתשובתכם בדחיפות.קשה מאד להמשיך ולסבול את הכאבים הללו בשיגרת חיי.חשוב לי להדגיש שגם זריקות וולטורן וקורטיזון שקיבלתי לכתף ימין לא ממש עזרו{בימים בהם הכאב היה עז וקשה מנשוא}.כמו כן המאפיין העיקרי של כאבי מלווה בהרגשה של שריפה בוערת משכם ימין עד לאורך כל היד עם הקרנה לאצבעות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתוח הבלון מתאים לבני 40+?????
יפה28/10/2011האם פסחתם על שאלתי ? מבקשת תשובתכם בהקדם,ב ב ק ש ה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתוח בלון מתאים לבני 40+?
יפה05/11/2011לצערי הרב,לא קיבלתי מכם שום תגובה ,גם לשאלה האם פסחתם על שאלתי. תודה על לא כלום,אני אסתדר גם ללא תגובתכם שהיתה לי חשובה ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת ברגים במועד זהגיא20/10/2011
שלום רב
בן 37, לפני חודש וחצי בעקבות תאונת ספורט - כדורגל- נגרם לי שבר פתוח בקרסול ימין:
distal fibula with sublaxatuin ankle
מה שביצעו:
פתיחה מעל פיבולה ופטישון לטרלי. חשיפת שבר וניקוי ריקמה, רדוקציה עם מחזיק עצם תחת שיקוף וקיבוע עם פלטה 1/3 טובולרית 12 חורים עם 5 ברגים דיסטאלים שני ברגים סימנדיסמוטים ו-4 ברגים פרוקסימאלים.
נקבע תור לניתוח להוצאת שני ברגים סינדיסמוטים למועד שחל חודשיים ממועד ביצוע הניתוח לאיחוי השבר.
שאלתי: האם במועד זה ניתן להוציא ברגים נוספים/פלטה? אני פשוט חושש שהפלטה/ברגים יפריעו במועד מאוחר יותר (בטח אם אני רוצה לחזור לספורט) ואז אצטרך להיות מנותח בפעם השלישית.
תודה וחג שמח
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת ברגים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון27/10/2011האם במועד זה ניתן להוציא ברגים נוספים/פלטה? - לא. זה מוקדם מידי. לפחות שנה הקיבוע הפנימי צריך להיות בפנים וגם אז להוציא רק אם מפריע.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עמום בכתף שמאלדובי20/10/2011
שלום
כבר שלושה חושים שאני חש בכאב עמום בכתף שמאל. אבל במשך היום כשאני פעיל לא כואב כלל . בלילה אני שוב מרגיש כאב ואני אפילו יכול לגעת בנקודה הכואבת.
זה קרה תוך פעילות ספוטיבית של כפיפות סמיכה שעשיתי . אומנם העלתי את מספר הכפיפות בהדרגה אולם בשלב מסוים הרגשתי שמשהו קרה לי ומאז הפסקתי ואני עדיין חש בכאב. מה עושים?
אני מצרף צילום כתף שעשיתי.
דובי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב עמום בכתף שמאל - תגובה
ד''ר יונה יניב23/10/2011צילום לא מספיק, דרושה בדיקה מאחר וסביב הכתף רוב הבעיות קשורות לגידים או לשרירים. יש לפנות לבדיקת אורתופד. אולי הוא אפילו ישלח לבדיקות נוספות כמו אולטרסאונד של הכתף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
דובי23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף רגל!ריקילי19/10/2011
כאבים בכף רגל בזמך הליכה? בהשכמת בקר אצבעות רגל שמאל מכווצות רק אחרי הליכה קצרה הן משתחררות! מה עלי לעשות< הרופא אמר לי שזו שחיקת סחוס לציין אני בת 75 אבקש את עצתכם! בתודה ריקילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף רגל! - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון27/10/2011אני מציע לך לפנות לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעלה19/10/2011
שלום,
לאבי, בן 62, יש כאבים כחודשיים בחלק האחורי של זרוע ימין בין המרפק לכתף (בערך באמצע המרחק בין המרפק לכתף). כאב זה מופיע לו בכל יום.
אבי בריא בדר"כ, ללא מחלות ברקע.
1. ממה יכול לנבוע כאב כזה?
2. אילו בדיקות ניתן לבצע כדי לאבחן כאב זה?
3. יש לציין שיש רקע משפחתי של מחלת הסרטן, כאשר כאשר אחיו ז"ל נפטר מסרטן לוקמיה. האם כאב כזה יכול לנבוע מסיבה אונקולוגית?
אודה לתשובתך,
בברכה,
אברהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יונה יניב23/10/2011יכולות להיות הרבה סיבות. אביך צריך לפנות לאורתופד לבדיקה מדוקדקת, ישאלו אותו מספר שאלות נוספות וכנראה יישלח לבדיקות הדמיה. בלי כל אלו לא ניתן לומר דבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ביופסיהדרור18/10/2011
לפני כשבועיים עברתי ביופסיה בטיביה.
בתוצאות נכתב:
קטעי עצם המורכבים מקוריות קטנות, מעוותות. כמעט ולא נראו osteoblasts. בקוריות העצם לא נראה מבנה ה- lamellar. לשד העצם הפיברוטי.
ממצאים אלו יכולים להתאים ל- Fubrous dysplansia.
1. מה זה אומר? (הבנתי מהרופא שזה לא סרטני)
2. האם יש משהו שאני יכול לעשות לזירוז ההחלמה של הרגל (אני כבר מדדה ללא קביים, אבל עדיין לא יכול לישר את הרגל - שריר מתוח)?
* ברצוני לציין שהגעתי לאורטופד עם שרירים כואבים, וקליקים בברכיים ולאחר שימוש בארקוקסיה ומדרסים לנעלים עשיתי מיפוי עצמות וסיטי ואז נמצאה הבעיה. לא היה לי שום כאב בעצמות, לא היה משהו בולט במקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ביופסיה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון27/10/2011
1. מה זה אומר? (הבנתי מהרופא שזה לא סרטני) - זה ממצא מקומי חסר משמעות שלא דורש מעקב כלשהו.
2. האם יש משהו שאני יכול לעשות לזירוז ההחלמה של הרגל (אני כבר מדדה ללא קביים, אבל עדיין לא יכול לישר את הרגל - שריר מתוח)? - פיזיוטרפיה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ג'ונס שנייואל18/10/2011
שלום אני בן 24 לפני כ-5 חודשים שברתי את כף הרגל בשבר ג'ונס עד אתמול עדיין כאב לי אתמול עיקמתי את הרגל ושברתי אותה שוב (!!!!)בג'ונסהמלצת הרופא היא 5 שבועות בגבס שוב כמו בפעם הקודמת יש לציין שבצילום שנעשה לפני כחודשיים נראה שיש איחוי מושלם או קרוב לזה
שאלתי היא האם יש לשקול ניתוח במצב כזה?
יש לציין שיש לי עודף משקל גבוה מאד כ-130 ק"ג בגובה 1.80
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר ג'ונס שני - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון27/10/2011צריך לראות צילום כדי להחליט. זה שיש שבר חוזר לא מחייב ניתוח.
ברור שהאזור 5 חודשים לאחר שבר לא חזק כמו עצם בריאה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילהנועה17/10/2011
שלום,אני בת 53. נפלתי ושברתי את עצם הרדיוס הדיסטאלי. גובסתי במשך 5.5 שבועות. לאחר הורדת הגבס ביצעתי צילומי רנטגן והאורטופד ציין שיש חשש לשבר נוסף בסקפואיד, והמליץ על סד למשך 6 שבועות נוספים. בתשובת הרנטגן כתב הרופא המפענח - מצב לאחר שבר ברדיוס דיסטלי,
חשד לשבר באולנר סטילויד.
לא ברור לי מהממצאים היכן השבר הנוסף ומה זה אומר, והאם אפשר כבר להתחיל בפזיוטרפיה כי האצבעות נפוחות וקשיחות. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילה - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר17/10/2011שבר ברדיוס הדיסטלי מלווה לעיתים קרובות עם שבר נוסף באולנר סטילויד. לאחר כ6 שבועות מומלץ להתחיל הפעלה של שורש כף היד במסגרת פיזיוטרפיה.
במקרה שלך היות והועלה חשד לשבר נוסף בסקפויד, המלצתי הינה לבצע בדיקת CT לצורך שלילת/הוכחת ממצא זה. במידה ואכן יש שבר בסקפויד, אזי שבר זה דורש התייחסות מיוחדת. במידה ואין שבר, אז להתחיל כאמור הפעלה של שורש כף היד ללא גבס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!תיקי17/10/2011
למהלי הפורום,
שלום רב
שמי תיקי, בת 59. לארוחנה היו לי כאבי צוואר חזקים ועשיתי צילום.
בנוסף יש לי סירחורות ואני מרגישה כמו שרפה ועקצוצים בקרקפת הראש.
היום קיבלתי את תוצאות הצילום להלן:
שינויים ספונדילוארטטרוטיים בגובה c4-c7 ללא עדות תמט או דיסלוקציה.
בדיקה- צ. ע"ש צווארי ap+lat .
אשמח לדעת מה אומרות התוצאות והאם הן יכולות להביא לסחרחורות ולדקרות ולחצים בראש בקרקפת?
תודה תיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף! - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר17/10/2011שלום תיקי,
יש לך ממצא שכיח של שינוניים ניווניים בצוואר. ככל הנראה לפי התאור בצורה מתונה. למרות שבעיה מסוג זה יכולה לגרום לתופעות שאת מתארת, הרי זה נדיר. המלצתי הינה לפנות לרופא נוירולוג לשלילת מקור אחר לבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובהלימור17/10/2011
ד"ר נכבד,לקחתי את הדיסק לרופא והפענוח נכון,אני סובלת ממגבלות בידים לא יכולה לכופף אותם או להרים דברים כבדים בשתי הידיים ,מה עליי לעשות מה זה אומר?
אשמח מאוד לתשובתך רופא נכבד,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה - תגובה
ד''ר יונה יניב17/10/2011לא הבנת את מה שכתבתי בתשובה הקודמת - תקראי שוב ותראי שבלי בדיקת רופא לא ניתן להגיע לאבחנה. רק כשיש אבחנה אפשר לקבוע טיפול. אם אין אבחנה צריך להמשיך ברור. אם הבעיה בשתי הידיים סימטרית אולי יש מקום לפנות לראומטולוג. הכל בגדל - אולי!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים במבנה כף הרגללאה17/10/2011
לאחרונה התחלתי לחוש כאב בכף רגל ימין בצד ימין בקטע שבין העקב לאצבע הקטנה, תחילה יחסתי את הכאב לעמידת יתר/לנעל לא נוחה, אבל באחד הפעמים מיששתי ביתר תשומת לב את אזור הכאב וניתן לחוש בשינוי מבנה העצם ביחס לרגל שמאל. לפני שנה איבחנו אצלי בריחת סחוס, תחילה בברך, שטופל והמצב היום בסדר, ולפני כחודשיים בכף היד (בשניהם) הופיעו כאבים כתוצאה מתנועות במהלכם העצמות כנראה התנגשו זה בזה. מה ניתן לעשות ? כיום אני מטופלת בארטריל, יש הטבה מסויימת אבל חשה עייפות בידיים בשעת הקלדה, ועובודות בית כגון בישול, -החזקת קולפן, חיתוך מוצרים קשיחים, גיהוץ. אשמח לקבל הכוונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים במבנה כף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכף רגל
לאה17/10/2011תודה על התגובה, אכן פניתי , אבל אני מבקשת לדעת היכן המרכז עם הניסיון הרב ביותר בתחום לשם קבלת חוות דעת נוספת. חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה בבקשה דחוףלימור16/10/2011
עשיתי MRI בשני שורשי כף יד לפני כשבוע,התשובה היא:
כף יד ימין: בצקת קלה בקצה המרוחק של הסקפואיד עם מוקד ציסטי תת-קורטיקלי באיזור,ככל רנאה לאחר ריפוי שבר זעיר חלקי, ישנה סובלוקסציה מינימלית בין הרדיוס והאולנח המרוחקים עם תזוזה אחרוית (דורדאלית)מינימלית של האולנה ביחס לרדיוס.נוזל מוגבר במידה מינימלית במפרקי שורש היד,בצקת קלה במפרק בין עצם הפיזיפורם ועצם הטריקווטרום.השאר היה תקין.
כף יד שמאל:נראה שינוי ציסטי בעצם הקפיטט עם בצקת קלה באספקט הקדמי (וולרי) על הצעם,הממצא הציסטי,הבצקת יקולה להעיד על פגיעה,יתכן עם שבר חלקי באיזור זה.נוזל מעט מוגבר במפרקטי שורש היד,השאר היה תקין.
מה זה אומר האם הבדיקה תקינה?אשמח מאוד לתשובתך בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה בבקשה דחוף - תגובה
ד''ר יונה יניב17/10/2011MRI כמו כל בדיקת עזר לא יכולה לבוא בלי בדיקה רפואית. יש הרבה "פגמים" בשרשי כפות הידיים שלפעמים באים לידי ביטוי ולפעמים לא. מנסיוני גם הפיענוח לא תמיד נכון לגמרי. לכן. לא ניתן להתיחס לפיענוח הנ"ל. יש לקחת את הפיענוח יחד עם דיסק הבדיקה לרופא ששלח לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו בבקשה
לימור31/10/2011לקחתי את הפיענוח לרופא הרופא אמר הכל תקין למרות שאני סובלת ממגבלות של כיפוף יש לי כאבים בכיפוף היד מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו בבקשה - תגובה
ד''ר יונה יניב01/11/2011להבדק!!!!! ע"י אורתופד או ע"י כירורג של היד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




