מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף-הרגשת נימול ברגל שמאלפלא03/10/2011
שלום, לאחרונה התחלתי לעבוד עבודה של הרבה שעות על הרגליים.
משקלי הוא 125 וגובהי הוא 1.74, לאחר שבועיים שלוש של עבודה התחלתי להרגיש הרגשת נימול בבוהן ובאצבע ברגל שמאל עם גלישה קלה לעבר מרכז הכף רגל (בערך רבע מכף הרגל שלי בהרגשת נימול כל הזמן), קבעתי תור לאורטופד אך לוקח המון זמן עד שיקבל אותי אשמח לשמוע מה יכולה להיות התופעה הזו.
בתודה, פלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף-הרגשת נימול ברגל שמאל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011נשמע כמו פגיעה עצבית מקומית. מעבר לכך לא ניתן לדעת ללא בדיקה ובדיקות עזר.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מנקע בקרסולהילה02/10/2011
נקעתי את הרגל לפני שבועיים וחצי אני לאחר מנוחה כל הזמן הזה.אני לא מסוגלת ללכת על הרגל וסובלת מכאבים חזקים בעקב , אני הולכת עם קביים אךלא מסוגלתלשים אתכל משקל הגוף על הרגל מכוון שהעקב מאוד כואב ,הנפיחות ירדה וגם שטפי הדם אך הכאב בעקב לא עובר ,רציתי לדעת אם זו תחושה מקובלת כתוצאה מנקע ומה אני יכולה לעשות בכדי לחזור לתפקוד כמה שיותר מהר ? מהו זמן ההחלמה המקובל של נקע בעקב ? יש צורך בצילום נוסף בכדי לראותמהו מקור הכאב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה מנקע בקרסול - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011יש צורך בבדיקה ובירור נוסף.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בשוקית רגל שמאלנורית02/10/2011
שלום רב,
לפני כחודש שברתי את השוקית, מצ"ב הצילום.
במוקד חירום גיבסו לי את הרגל בצורה מאוד לא מקצועית ועקומה, לכן לאחר 5 ימים החלפתי (באופן פרטי) את הגבס לגבס פלסטי קל.
הרופא במוקד החירום אמר לי שאסור לי לדרוך על הרגל במשך 6 שבועות.
האם ניתן לדעת לפי הצילום הנ"ל אם השבר הוא "שבר יציב" והאם מותר לי לדרוך על הרגל?
אני חייבת לציין שאני מצליחה ללכת על הרגל ללא כאבים,
האם זה גם סימן של איחוי העצם?
תודה מראש על התשובה
נורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בשוקית רגל שמאל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011הצילום מדגים רק מנח אחד. במנח שבצילום העמדה נראית טובה. ממליץ לא לדרוך ולפנות להמשך מעקב אורתופדי.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שברי מאמץ וחזרה לכושראלעזר02/10/2011
שלום לכם,
לפני כמה חודשים התחלתי לרוץ (אחרי שנים שלא עשיתי זאת). אני בן 25, שוקל 93 קילו (הורדתי 5.5 בחודשים האחרונים). התחילו לי כאבים ברגליים ולפני כחודש הייתי אצל אורטופד שאיבחן שברי מאמץ. הוא אמר לי לעצור את הפעילות לחודש וחצי, ועכשיו אני רוצה לחזור בהדרגה.
בנוסף אציין שיש לי פלטפוס והיום קיבלתי מדרסים חדשים עם בולמי זעזועים.
השאלה שלי היא איך כדאי להיכנס חזרה לכושר בצורה המהירה והמיטבית, תוך כדי שמירה על הרגליים והימנעות משברי מאמץ. האם יש איזשהי תכנית מומלצת? מה כדאי לעשות?
תודה מראש!
אלעזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שברי מאמץ וחזרה לכושר - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011הדרך הנכונה היא לא לעשות זאת במהירות.
באופן מאוד הדרגתי עם הדרכה מקצועית של מאמן כושר והכל בגבול הכאב.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר יונה יניבlule02/10/2011
לפני חודש נחתכתי במקצר באצבע אורטופד תפר לי 5 תפרים (בחלק ליד הצפורן לפי צילום אין שבר אחרי שבועיים הורידו תפרים.עדיין האצבע (העצם) כואבת אדומה כחולה נפוחה עד כף היד לפני שבוע עבדתי כיומיים עם מים אולי בגלל זה העור מתקלף ודק מאוד ורגיש גם הצפורן כואבת. כמה זמן לוקח ריפוי והאם ביכולתי לעשות משהו והאם רופא חייב לראות את האצבע (האצבע יבשה לא נראה שיש זיהום) בכבוד רב ותודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר יונה יניב - תגובה
ד''ר יונה יניב03/10/2011ייתכנו מספר מצבים - אחד - שהיתה פגיעה בעצב שלא אובחנה
או - הפציעה גרמה למה שנקרא "תסמונת כאב" - בעיה קשה, זקוקה לטיפול אינטנסיבי בריפוי בעיסוק ובפיזיותרפיה, לוקח זמן רב עד שזה חולף.
אני ממליצה בחום לגשת לכירורג של יד להבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםו.27/09/2011
איזה פעילות הכי טובה להגדלת מסת העצם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר יונה יניב03/10/2011הליכה והתעמלות עם משקולות, לא בישיבה או שכיבה. כי יש צורך גם בכח הכבידה על העצמות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם הסירהסם27/09/2011
שלום וברכה דר ..אני עם שבר עצם הסירה כבר שנתיים ולפני כ חצי שנה עשיתי ניתוח עם השתלת עצם מאחת העצמות הסמוכות לה ומאז אני גבס ..הרופא המנתח טען כי ישנו חיבור מתקדם של העצם אך עדיין לא מלא והבדיקה הבאה רק בסוף חודש הבא
אני אודה לך מאוד מאוד אם תוכל להסתכל בבקשה בצילומים הנל מהבדיקה האחרונה שהייתה לפני כמה שבועות ולהביע את דעתך כמה זמן עוד אצטרך להיות עם גבס..ובכלל כמה זמן פיזיותרפיה אצטרך לעשות אם בכלל וכמו כן הבנתי שיש אצלי שחיקת סחוס..עד כמה זה רציני כי הרופא המנתח מסרב לענות על זה בינתיים...הוא טען את זה לפני הניתוח ואמר כי יש אפשרות שהתהליך ימשך בלי קשר לאיחוי העצם....אז בבקשה דר..זה מאוד חשוב לי אם תוכל להביע את דעתך בנושא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זווית שניה לצילום
סם27/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוית שלישית
סם27/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוית שלישית - תגובה
ד''ר יונה יניב03/10/2011אני מבינה שבצעו ניתוח של השתלת עצם אבל לא קבעו עם בורג. מהצילומים קשה להתרשם אם כי נראה לי לא מחובר. האמצעי הטוב יותר לברור חיבור (חלקי או מלא) הוא CT מכוון לעצם הסירה עם שחזורים.
גם חיבור חלקי לרוב מספיק כדי להוריד גבס ולהפעיל. תמיד נשארת הגבלה בתנועה, קשה מהתמונות להעריך את מידת שחיקת הסחוס וקצב התקדמות השחיקה איננו ידוע כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחוס
סם03/10/2011קודם כל תודה רבה לך על התשובה!!
אבל אם היית יכולה אולי בבקשה להגיד על סמך הנסיון שלך ...בהנחה והגבס ירד סוף חודש הבא שזה אומר 6 וחצי חודש עם גבס..כמה זמן יקח תהליך של פיזיותרפיה (אם בכלל צריך)בדרך כלל אחרי תקופה כזאת עם גבס לצורך שיקום היד..
והשאלה שבאמת הכי חשובה בשבילי..האם באמת תהליך של שחיקת הסחוס יכול להמשך גם אחרי שהשבר מתאחה ..
אודה לך מאוד אם תוכלי להביע את דעתך על זה..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחוס - תגובה
ד''ר יונה יניב05/10/20111. תמיד! צריך פיזיותרפיה. תקופה כה ארוכה בגבס מגבילה ביותר! את תנועות היד לאחר מכן.
2. שחיקת הסחוס יכולה להמשיך, כשהעצם מאוחה - יש האטה של התהליך ולפעמים גם עצירה שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיסאלעד25/09/2011
שלום רב,
אתמול החלקתי עם הקטנוע והקטנוע פגע לי בכף הרגל הימנית.
לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיס של MT 1."
יש לי מספר שאלות ברשותכם, נכבדיי :
1. מה אורך ההחלמה משבר כגון זה ?
2. מהי תקופת הזמן המינימלית והמקסימלית להסרת הגבס מהרגל ?
3. אני מתאמן במרתונים, האם אוכל לחזור לרוץ לאחר שבר כגון זה ?
אני בן 31 ובכושר מצוין. ריצה היא אחת מההנאות הגדולות שלי ותחביב של שנים,
האם אצטרך להפסיק לרוץ ?
אודה מאוד על תשובתכם הדחופה, אני קצר רוח לדעת את תשובתכם המלומדת.
המון תודה,
אלדד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיס - תגובה
ד''ר יונה יניב26/09/2011לשאלה זו אני יכולה לענות מנסיון אישי ומקצועי כאחד.
1. אין צורך ללכת עם גבס. שמים כדי לנסות להקל על כאבים בעיקר בהליכה. מנסיוני, היה לי קל יותר ללכת ללא גבס, כאב, כן.
2. שבר כזה מחלים בדכ"ל תוך 3-6 שבועות. תראה לבד לפי הכאב. ברגע שהשבר מתחיל להחלים ולא זז יותר הכאב יורד באופן פתאומי
3. אין שום סיבה שלא תמשיך לרוץ ברגע שהכאב יורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיול עם פריצת דיסק?נדב25/09/2011
שלום רב,
לפני כשנה וחצי פריצת דיסק lL5-S1
הכאב התמתן לרמה 1-2 למשך רוב היום בעיקר לאחר זריקה אפידורלית שנייה
ונשמר ע"י פילאטיס (2-3 פעמים בשבוע)
שאלתי היא האם ניתן לדעתכם לעשות טיול רגלי בצפון עם משקל של כ-10 קילו על הגב?
תודה,
נדב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוץ ותיק
אני02/10/2011היי, איני רופא אך בעל נסיון מר של שנים עם פריצה. תראה בעיקרון אין פה פתרון/המלצת קסם המתאימה לכולם. לא הוכח מחקרית שקיים קשר בין נשיאת משקל לפריצה או החרפה שלה. סביר להניח שהרופא יגיד לך שתעשה מה שאתה יכול, כלומר אם אתה יכול לסחוב 10 קילו ואינך חש שהכאב מחמיר אז הכל בסדר, כלומר המבחן החשוב הוא איך אתה מרגיש. עצתי אליך: היה זהיר. מרגע שפרצת דיסק המצב לעולם לא יהיה כשהיה אך ביכולתך לחיות (כמו שאתה עושה) עם מינימום כאב וזאת ע"י פילאטיס למשל (כמו שאתה עושה), שחיה וכו' אך גם ע"י נקיטת משנה זהירות בכל הנוגע להרמת חפצים כבדים. לדעתי מוטב להימנע ככל שזה אפשרי. לי היתה פריצה שחייתי איתה בשלום יחסי 6 שנים עד שעזרתי לחבר לעבור דירה ואחרי זה כ-3 שנים הכאב לא עזב אותי. גם אם אתה מחליט לסחוב בטיול 10 ק"ג אזי תשים לב איך אתה מרים/מוריד את המשקל כי כרגע, ממה שאני מבין, האיזור רגיש ואתה לא עושה עדיין מספיק זמן פילאטיס כך שהאיזור גם לא חזק מספיק ולכן די בתנועה קלה ולא נכונה על-מנת לגרום לכאב לחזור ולהתעצם לרמות חזקות מאלו שידעת. (ואני מאחל לך שלא תדע). בקיצור - אני במקומך הייתי נמנע בזמן הקרוב מנשיאת משקל כבד (הליכה זה מצויין) וממשיך בפילאטיס ובחיזוק/גמישות האיזור ושרירי הבטן. תהנה בטיול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בישיבהנעמי24/09/2011
שלום לדר
אני ממש אובדת עצות. מזה חצי שנה שאיני מוצאת ספה או כורסא שנוחה עבורי
ומאחר ועלי לשבת מפאת עבודתי שעות רבות אני סובלת ממיגרנות ומכאבים בצואר וגב עליון כתוצאה מכך. אני פשוט מיואשת האם יש לכם איזה עצה בשבילי?
בתודה מראש
נעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בישיבה - תגובה
ד''ר יונה יניב26/09/20111. לגשת לאורתופד - אולי יש בעיה שיכולה להפתר בטיפול
2. לגשת למרפאה בעיסוק שתבדוק צורת ישיבה ומנח צוואר ותמליץ על שינוי בהתאם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשורש כף הידשרון24/09/2011
שלום, אני חודשיים לאחר לידה והתפתחה לי דלקת בשורש כף היד ממנח לא נכון. טופלתי בסד, ומשלא עזר, קיבלתי כדורי ארקוקסיה (ונאלצתי להפסיק את ההנקה). לאחר שגם הם לא עזרו, החלה להתפתח דלקת גם ביד השנייה.
אני לא יכולה להרים את התינוק שלי ולעשות דברים בסיסיים אחרים.
אנא עזרתכם בדחיפות.
תודה,
שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בשורש כף היד - תגובה
ד''ר יונה יניב26/09/2011שלום שרון. הדלקת לא התפתחה כתוצאה ממנח לא נכון. זו דלקת האפיינית לאמהות לאחר לידה (וגם לסבתות טריות) בגלל המאמץ הכרוך באחיזת התינוק.
עלייך לפנות לאורתופד או יותר טוב לכירורג של היד להבדק, כדי לאשר את האבחנה ולקבל טיפול. הכדורים בדכ"ל אינם יעילים פרט לזמן שלוקחים אותם. יש צורך בטיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. אם אלו לא עוזרים ניתן לתת הזרקת סטרואידים (קורטיזון בפי העם). ואם גם ההזרקות לא מועילות - ניתוח לשחרור הגידים. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית ונמשך כ20 דקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף הרגלמור23/09/2011
שלום!
לפני ארבעה ימים נעלתי נעלי עקב במשך כ-5-6 שעות וגם רקדתי איתן(בדר"כ אני לא לובשת עקבים ובטח שלא לזמן ממושך כל כך)לקראת סוף הערב לא יכולתי יותר לדרוך על כף הרגל. מאז אני מרגישה שכף הרגל (באיזור האצבעות ובכריות שמתחת)"רדומה" וממש לא יכולה לדרוך עליה. הרגל לא נפוחה או אדומה, רק קצת קשה. רופא במוקד רפואה דחופה טען שזו כנראה דלקת (לא נעשה צילום)ורשם לי אטופן600. עד היום אין שום שיפור והאטופן גם לא מקל על הכאב ותחושת הרגל "הרדומה". גם אקמול לא עוזר.האם יכול להיות שמדובר במשהו אחר ולא בדלקת,מה זה יכול להיות? האם כדאי להמשיך ליטול את האטופן?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון25/09/2011האם יכול להיות שמדובר במשהו אחר ולא בדלקת,מה זה יכול להיות? - זה די בטוח משהו אחר. גרמת לעצמך נזק עצבי מקומי ויקח עוד זמן שזה יעבור צריך הרבה סבלנות, ללכת עם נעליים נוחות ורחבות.
במידה ותוך מספר שבועות לא עובר, לפנות לבדיקת אורתופד העוסק בבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
האם כדאי להמשיך ליטול את האטופן? - לא. זה לא יעזור.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בקשר לבדיקת אולטרסאונדdorin1119022/09/2011
אבקש הסבר על תוצאות הבדיקה :
בדיקה של הכתפיים
מימין השרוול המסובב :
נראית אטנואציה ואי סדירות של הגיד ה- SSP והגיד הסובסקפולריס.
לסיכום : התמונה מתאימה לקרע בשרוול המסיבב מימין , לא ניתן לשלול טנדינופתיה של גיד הביצפס מימין .
האם המצב הקיים גורם למגבלות וכאבים בהרמת היד ?
האם המצב מצריך ניתוח ?
האם עבודה פיזית עלולה לגרום להחמרה במצב היד?
האם פיזייוטרפיה חיונית?
אך ניתן לשפר את המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות בקשר לבדיקת אולטרסאונד - תגובה
ד''ר יונה יניב26/09/2011חסרים מספר נתונים אבל באופן כללי עיקר הטיפול הוא פיזיותרפיה ממושכת! אם ההקלה לא משמעותית והכאבים חזקים מאד ניתן להזריק סטרואידים. במקרים מאד קשים מנתחים. עליך לפנות לאורתופד המתמחה בבעיות כתפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בברך - כנראה שחיקה....אלירן22/09/2011
מזה כ3 שבועות בערך שאני סובל מכאבים שהתחילו בברך הקרינו לירך ולשוק וחזרו בחזרה לברך ולירך
רופא המשפחה בדק אותי בדיקה בסיסית במצב שכיבה, והפעלת שריר הירך... כאשר נראה שהברך לא זזה (ברגל ימין, זאת שכואבת).
האבחנה שלו הייתה בעיה בPatella שזו פיקת הברך בעצם, והבעיה שהוא חשב היא
osteochondroma הופניתי לאורטופד ששלח אותי לצילום ברך ימין
כעת יש לי את הצילומים ואני מחכה לבדיקה חוזרת אצל האורטופד.
האם מישהו מהמומחים פה יכול לתת לי חוות דעת לפני שאני ניגש שוב לאורטופד (כמובן שאני אלך אליו אבל תמיד ללמוד על הנושא זה טוב )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת
אלירן22/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד אחת אחרונה
אלירן22/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרופאים כאן עונים רק על שאלות קלותויקטור21/09/2011
תענו גם על שאלות יותר מסובכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרופאים כאן עונים רק על שאלות קלות - תגובה
ד''ר יונה יניב22/09/2011לא, לכל אחד יש תחום מומחיות בו הוא עוסק ולכן משתדל לענות רק בתחום זה. בנוסף לפעמים אנחנו בחופשה ולפעמים השאלות לא רלבנטיות לאתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאים כאן עונים רק על שאלות קלות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון22/09/2011צודק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)












.jpg)




.jpg)