מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ישיבה על מיטה כתחליף לכיסאליאור16/10/2011
שלום ד"ר,
אני מעוניין להיפטר מהצורך לשבת על כיסא, ומעתה והלאה לשבת על מיטה שיש לה "גב מתכוונן".
זה חוסך לי מקום בחדר (הקטן), וגם הרבה יותר נוח להירגע על המיטה מאשר על כיסא...
השאלה - האם מבחינה אורתופדית יש בעיה? מהי הדרך הנכונה לבצע את זה?
אני מתכוון לשבת כך שעות ארוכות ולעבוד מול המחשב.
תודה רבה!
חג שמח,
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישיבה על מיטה כתחליף לכיסא - תגובה
ד''ר יונה יניב17/10/2011כדאי להתיעץ עם מרפא/ה בעיסוק מאחר והם בודקים ומדריכים לישיבה נכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף רגלאורלי14/10/2011
שלום, בני עבר לפני חודשיים תאונת דרכים וריסק את כף רגלו. הוא עבר ניתוח לחבור חלקי כף הרגל ואמור לבוא לביקורת בעוד שבועיים כדי לקבוע תור לניתוח לשם קיבוע.. כל יומיים אנו מחליפים לו את החבישה בכף הרגל (עם גזות פרפין-הוא עדיין אינו דורך עליה). היום בבוקר באנו להחליף והמסמר שבלט כל הזמן נעלם(נכנס לכף הרגל). מה לעשות? לא מצליחה להשיג אורטופד. האם יש סכנה לזיהום? האם לרוץ לביטת חולים? מחכה לתשובתכם המהירה.
בתודה מראש
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כף רגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011המסמר כבר נעלם פנימה. אין משהו דחוף לעשות כרגע. אלה אם יש סימני זיהום כגון אודם נפיחות הפרשה וכ''ו ואז יש לפנות למיון.
פנו להמשך טיפול אצל האורתופד המנתח.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגלייםמיכל13/10/2011
שלום רב
אני בחורה בת 22. לפני זמן מה התחלתי באימון די אינטנסיבי במשך שבועיים וחצי שכלל ריצה יומית של 3 ק"מ.
לאחר זמן מה הופיעו לאחר הריצות כאבים בקרסול ימין (מעין תחושה כזו שיש לאחר שמעקמים את הקרסול). המשכתי באימונים כרגיל ואז הכאבים החלו להתחזק, בעיקר לאחר ריצה או בתחילתה, אך לא במהלכה.
בסופו של דבר הפסקתי את האימון. הופיעו לי אותם הכאבים גם בקרסול שמאל ולאחר מכן הכאבים כבר החלו להתפשט לכף הרגל ולשוקיים עד למצב שכאב לי מאוד ללכת.
ביצעתי מיפוי עצמות לשלילת שברי מאמץ, ורנטגן לקרסול ימין לאחר שהופיע שם כתם כהה במיפוי העצמות. כל הבדיקות יצאו תקינות ונאמר לי שאין לי כלום, ושצריך רק לשלול OCD בקרסול.
גם לאחר כשלושה שבועות מהפסקת האימון עדיין יש לי כאבים במקומות לא קבועים ברגליים, וקושי בהליכות ממושכות.
אם הבדיקות יצאו תקינות ולא התאמנתי כבר הרבה זמן - מדוע עדיין יש לי כאבים וקושי בהליכה? האם צריך מנוחה ממושכת יותר? האם זה יכול להיות תוצר לוואי של OCD?
בברכה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי רגליים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri בכתףדוד12/10/2011
שלום רב.
אני חייל לוחם.לפני 3 חודשים נפצעתי במהלך משחק כדורסל בכתף.לאחר בדיקת ct וus שלא ראו בהם כלום האורתופד שלח אותי לmri ארתרו עם חומר ניגוד.עשיתי אותו ובתשובה היה כתוב:
"באזור החיבור של גיד הביצפס ללברום העליון הודגמה לוקולציה של חומר ניגוד-מתאים לslap עם התפשטות אחורית בעיקר לכל אורך הגלנואיד עד ללברום התחתון.
סיכום:קרע נרחב של הלברום האחורי-כנראה כחלק מהslap"
מבחינת הכאב-כואב לי רק שאני עושה תנועות חדות עם הכתף.בשגרה היומית אני כמעט לא מרגיש את זה.
מה אני עושה עם זה? ניתוח? יכול להיות שזה יעבור לבד??
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפ
דוד16/10/2011.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכתפייםנטלי12/10/2011
אני בת 25 אני סובלת כבר כמה שנים מכאבים בכתפיים עד כדי כך שאני לא יכולה ללכת לעבודה אני עובדת על מחשב שאת זה אני גם לא יכולה לפעמיים לעשות,ונאלצת להשאר בבית. עשיתי אולטרסאוד ,EMR, ומיפוי עצמות ,ולא מצאו כלום אני ממשיכה לסבול ועיתים קרובות אני קמה בבוקר ואני לא מצליחה לתפקד אפילו להתלבש קשה לי. לסרק את השער ועוד. מה יכולה להיות מקור הבעיה ? ולמה הרופאים לא עולים על משהו האם זאת יכולה להיות כתף קפואה כמו שקראתי באינטרנט .ואם כן מה עושים למי פונים ? לא יכולה לחיות עם זה. המיואשת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר יונה תתייחס לבעיה בכתפיים בבקשה
נטלי14/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח EMGרועי11/10/2011
שלום,
מרגיש כנימול בידיים כעשרה חודשים איך שאני קם בבוקר, ובנוסף כאבים בחיבור שבין הכתף לצוואר כחצי שנה, שמתחילים להתפשט לשאר היד.
קורה בעיקר בצד שמאל העליון של הגוף (גם נימול וגם כאב באיזור כתף-צוואר).
לאחר שביצעתי בדיקות EMG, בדיקת דם, CT עמוד שדרה צווארי ואלטרסאונד לכתף שבכולם התוצאות היו תקינות, הייתי אתמול בבדיקת EMG נוספת, שבה נמצא כי ישנה כנראה בעיה קלה בחוליה c7-t1.
אשמח להערכה במה בדיוק מדובר או לרבות הכוונה, בהתחשב בכך שבCT הצווארי לא מצאו כלום (כולל בחוליה המוזכרת).
מצרף תצלום של בדיקת הEMG.
יש לי תור בעוד כשלושה שבועות לאורטופד, אך הייתי רוצה לדעת בינתיים על המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלק שני של EMG
רועי11/10/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלק שני של EMG - תגובה
ד''ר יונה יניב12/10/2011הEMG יצא באותיות קטנות וקשה מאד לקריאה, אבל אין לכך משמעות רבה. נראה שיש לך בעיה - אולי היא לא צווארית ממש - יכולה להיות "צלע צווארית" - לא חייבת להיות ממש צלע - יכול להיות אפילו מעין מיתר - שריד לצלע שלוחץ על העצב, יכולה להיות בעיה בפלקסוס הברכיאלי ויכולה להיות דלקת של העצב.
בכל מקרה אתה צריך לעבור בדיקה מדוקדקת כדי לברר את מיקום הבעיה (יחד עם הEMG).
הטיפול, כמובן, לפי הבעיה. ייתכן ותישלח גם לבדיקת נוירולוג לשם כך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוב גידאופיר11/10/2011
לדוקטור שלום רב.
לפני כשבוע הלכתי לתרום דם, חשתי כאב במהלך התהליך. לאחר בדיקה אצל אורתופד הוסבר לי שבתהליך, המתרים כנראה עבר דרך גיד.
עבר בערך שבוע ואני כבר לא מרגיש כאבים. כמה זמן אני צריך להמתין לפני שאני יכול לחזור להתאמן (כושר וג'וג'יסטו)
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוב גיד - תגובה
ד''ר יונה יניב12/10/2011יכול חפשי לחזור לאימונים. יכלת גם לאחר הדקירה. גיד נחלש אם נחתך ממנו יותר ממחצית בערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחדד מעט
אופיר15/10/2011לאחר התרומה לא יכולתי פיזית להתאמן, הייתי מקבל סוג של "זצ" כאב חד שקיפל לי את הזרוע.
זה היה במשך שבוע בערך.
לאור העובדה שפיזית הכאב נמשך והגביל אותי אני יכול מניח שהוא יותר מרק נחלש.
האם לאור העובדה הקיימת עדיין מותר לי לחזור להתאמן?
תודה על תגובתך המהירה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחדד מעט - תגובה
ד''ר יונה יניב17/10/2011מותר לחזור להתאמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לפיענוח תוצאות CTעינב11/10/2011
שלום רב
קיבלתי את תוצאות הסיטי שעשיתי בקרסוליים ואשמח אם אקבל ממכם פיענוח
התוצאות:
פרטים קליניים:חשד לOCD מימין
הבדיקה נעשתה בחתכים דקים במישור האקסיאלי עם שיחזורים במנחים שונים
בדום של הטלוס מימין באספקטו המדיאלי מודגם פגם אוסאוכונדרלי 1.3X7.4 ס"מ עם פרגמנט גרמי חופשי 1.1X0.4 ס"מ. מודגם נוזל בכמות קטנה באיזור הנ"ל ובמדור הלטרלי
מרווחיםמפרקיים שמורים
לסיכום:פגם אוסאוכונדרלי בטלוס ימני כמתואר
מזה אומר במילים פשוטות, מה גילו לי בקרסול? האם אצטרך ניתוח?
תודה ענקיתתת מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עם הפיענוח שלכם ?
עינב15/10/2011שלחתי בקשה לפעינוח CT קרסוליים פה בפורום וטרם נענתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשה לפיענוח תוצאות CT - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011מה גילו לי בקרסול? - גילו לך אזור בעצם שהוא לא תקין ואם יש לך בקרסול כאבים אז זה דורש טיפול. האם אצטרך ניתוח? - הטיפול בד''כ אכן טיפול ניתוחי.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה אזור בעצם לא תקין ?
עינב17/10/2011קודם כל תודה על הפיענוח :]
מה הכוונה שאמרת שגילו לי אזור בעצם שהוא לא תקין .?.. זה חור בסחוס, או קרע ברצועה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה לי?טליה11/10/2011
שלום לכם:
אני בת 38.
מזה יומיים אני מרגישה כי כף רגל ימנית שלי רדומה,והיא לא חוזרת לעצמה.
זה גורם לי לגרור את הרגל במיקצת ולהליכה משובשת מאחר ויש לי חוסר תחושה שם.
אינני יודעת מאיפה זה בא לי,מה קרה פתאום...והאם זה מסוכן????
אודה לתשובה בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קורה לי? - תגובה
ד''ר יונה יניב12/10/2011יכול להית מסוכן אבל את זקוקה לבדיקה - של רופא משפחה קודם כל והוא יחליט לאיזה מומחה לשלוח אותך - אורתופד או נוירולוג, שניהם או שהוא יוכל לפתור את הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטרמפולינהשולה11/10/2011
שלום אני בת 40 וסובלת מעודפת משקל משמעותי. רציתי לדעת האם יכולה להיות בעיה להשתמש בטרמפולינה לשיפור הכושר ולשריפת שומנים? יש חשש לגב? לברכיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בטרמפולינה - תגובה
ד''ר יונה יניב11/10/2011אם את נופלת ממנה - כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובבתך
שולה11/10/2011ברור שאם אני נופלת.... השאלה אם אני מקפידה על שמירה על האיזון. אין נזק בקפיצות עצמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובבתך - תגובה
ד''ר יונה יניב12/10/2011אין נזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולפוס ברגל וכאברותם10/10/2011
שלום רב
אובחנתי עם אולפוס כף רגל גבוהה והתחלת דורבן
יותר בכף רגל שמאל ופחות בימין בישיבה הכאב יותר עז או בעמידה ממושכת מדוע?
לקחתי ארקוקסיה עשה הקלה ליומיים בקושי,אמבטיות קרח לא עזר
משחה להקלה לא ממש כרגע עושה טיפולי פיזותרפיה האם יכולים לסייע?
יש לי מדרסים איכותים עוזרים רק בהליכה בעת שינה או מול מחשב הכאב עז מדוע ומה מומלץ לעשות,והאם מומלץ שימוש במכשיר חדש מסוג טנס שמקל על התחושה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולפוס ברגל וכאב - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011הכאב במנוחה יכול לרמז על בעיה עצבית. יש לברר את העניין.
פיזיוטרפיה יכולה להקל לאחר השלמת הבירור.
במידה ואכן הבעיה עצבית, TENS יכול להקל.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמונה שמראה שבר?אלון פלדמן10/10/2011
עיינתי בדיסק ה-MRI שביצעתי לפני 4 חודשים
ושעיינתי בתמונות מצאתי שקף שמראה סוף של שבר(אני חושב) בחוליה בגב העליון.
אם תסתכלו על התמונה אז תראו שבדיסק השני מלמעלה מתפרסים קווים החוצה..
אם תוכלו להגיד לי בהקדם האפשרי מה אתם רואים בתמונה אני אשמח,
כי בינתיים הצבא לא מתייחס לבעייתי וכתבתי גם הודעה על כל הבעיות שלי בגב והוא נמצא עדיין בעמוד הראשון אני אשמח אם תוכלו לעיין בהכל,
תודה מראש
אלון פלדמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה שמראה שבר? - תגובה
ד''ר יונה יניב11/10/2011אתה זקוק לפורום של רדיולוגים - רופאי רנטגן. זו לא שאלה לפורום אורתופדי.
כעיקרון - שבר בחוליה - 1. יש צורך בסיפור חבלתי ברור! 2. יש צורך בהקשר לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי פרקים בזמן מחלהנעמה09/10/2011
שלום,
מגיל קטן, בכל פעם שאני חולה, אפילו וירוס קל, יש לי חולשה בשרירי הרגליים, ומפרקי הברך וכף הרגל רגישים מאוד וכואבים.
אשמח לדעת האם יש לכך הסבר, וכמו כן, לדעת האם מדובר בתסמין מוקדם למשהו יותר רציני שעלול להתפתח בגיל מאוחר יותר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי פרקים בזמן מחלה - תגובה
ד''ר יונה יניב10/10/2011התסמינים שתארת הם בדכ"ל תסמיני שפעת. לצורך הסבר - פנה לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב לאחר 3 חודשיםישראל09/10/2011
נפלתי לבור על שוק ימין,נעשה שם פצע עמוק,שניתן היה לראות את העצם,לדעץ הרופאים היה שפשוף קל מאד בעצם.
הפצע נתפא וכמעט התרפא,אך החלו לי כאבים בכף רגל, וגם אני מרגיש לפעמים שכף רגל נמצאת בבצת ,מעין הרגשת מים שעוטף את כף הרגל.הכאב הוא לעתים כאב חד ולעתים כאב עמום.התחושות האלה מתחזקות לאחר יום עבודה שבו אני עומד ויושב לסירוגין .אני מציין שחודש הלכתי בעזרת קביים,עקב הכאבים.בבקשה סיועך.איך להציג זאת לאורטופד.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב לאחר 3 חודשים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011אין דרך נכונה להציג לאורתופד. לך אליו ותסביר לו מה מפריע לך בדיוק כמו שכתבת בפורום.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום לאחר ניתוח בכף הרגלאור09/10/2011
שלום רב. שמי אור בן 29. לפני חודשיים שברתי את כף רגלי במסרקים 2-4 שברים מרוסקים מרובים כתוצאה מנפילה. בניתוח קובעו מסרקים 3 ו2 כמוכן בוטל מפרק 2 ומפרק 3 שוחזר. עכשיו הורד הגבס והועברתי למגף לדריכה חלקית. אני עובר טיפולי פיזיוטרפיה לשיפור תנועתיות. רציתי לדעת אם יש דרכים לעזור לגוף לשקם את העצמות השרירים והרקמות הרכות. תזונה נכונה, תוספי תזונה או טיפולים חדשים. כל דבר שאפשר לעשות כדי להקל ולעזור לגוף ישמח אותי מאד.
כמו כן רציתי לשאול על פי נסיונכם בתוך כמה זמן אוכל לחזור לתפקוד מלא.. כרגע שבועיים לאחר הורדת הגבס אני יכול לשים את רוב משקל גופי על הרגל כשאני נעזר בקביים ובמגף והתנועתיות באצבעות ובקרסול משתפרת מעט כל יום.
מוסיף גם צילום אחרון שנעשה לפני הורדת הגבס
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום לאחר ניתוח בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011אין דרך ''לזרז'' ריפוי.
פיזיוטרפיה, הידרוטרפיה, סבלנות ומעקב אצל המנתחים. אני לא בטוח שעברת כבר את הניתוח האחרון בכף הרגל שבצילום.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם תוכל בבקשה להרחיב?
אור17/10/2011פיזיוטרפיה והידרוטפיה כבר בפעולה. אני לא מחפש דרך קסם להאיץ את תהליך ההחלמה אלא למצוא דרכים לעזור לגוף להתמודד עם הטראומה.
למה אתה מתכוון ב "לא הניתוח האחרון"? האם להוצאת הפלטה והברגים או משהו אחר שנראה מדאיג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ לד"ר טיטיון אם אפשר בבקשה
אור22/10/2011אם אפשר בבקשה הרחבה בקשר לתגובתך ולדעתך בקשר למצב הרגל לפי הצילום.
סליחה שאני לוחץ אבל המחשבה שזה לא הניתוח האחרון מעט מלחיצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
.jpg)




.jpg)