מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרע ב2 גידים בכף הרגליוסי09/10/2011
שלום רב.
לפני כשבועיים נחתכתי מזכוכית באיזור הדורסאלי של כף הרגל וסבלתי מקרע מלא בגיד שאחראי לתנועת כף הרגל למעלה ולמטה ומקרע חלקי של הגיד שאחראי לתנועת הבוהן.נותחתי לאחר יומיים והניתוח עבר בהצלחה בוצעה אקספלוריזציה של החתך ותפירת גידים ללא הוצאת גיד ממקום אחר בגוף השאלות הן:
האם זה תקין שאצבעותיי עדין נפוחות ובעלות צבע עור שונה?האם זה בסדר שעדין אין באפשרותי להזיז את הבוהן?האם 6 שבועות בגבס זה אכן הזמן המומלץ? לתשובתכם אודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע ב2 גידים בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011האם זה תקין שאצבעותיי עדין נפוחות ובעלות צבע עור שונה?- כן.
האם זה בסדר שעדין אין באפשרותי להזיז את הבוהן?- זה סביר אך דורש בדיקה.
האם 6 שבועות בגבס זה אכן הזמן המומלץ? - אכן כן.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויי מזג אוויר?דן08/10/2011
שלום
לפני 4 שנים נשברה לי היד, שבר קשה, קצת לפני שורש כף היד.
שמעתי כמה פעמים ששינויי מזג אוויר משפיעים על היד וגורמים לכאבים, ובאמת מידי פעם אני מרגיש כאבים, ובעיקר כשאני נשען על היד, כמו למשל בכמה ימים האחרונים.
רציתי לשאול אם מזג האוויר באמת משפיע על היד? ואם כן למה???? ואם אפשר לטפל בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויי מזג אוויר? - תגובה
ד''ר יונה יניב10/10/2011לפעמים מזג אויר משפיע אבל יש לגשת לבדיקה לברר אם זו הסיבה היחידה. לא ניתן לטפל בזה, אולי אפשר לחמם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח תוצאות צילום X-RAYעופר08/10/2011
עשיתי השבוע צילום X-RAY, STRESS .. ויש לי תשובות, אך איני מצליח לפענח מה הן אומרות..
קרסול ימין - מדידות בגדר הנורמה
קרסול שמאל - anterior-draw-stress-film- מרווחים שמורים.
inversion-stress-film- זווית יותר מ25 מעלות
לסיכום: פגיעה ב-LT.LAT.COLLAT.LIG
אשמח לדעת מה זה אומר,
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפענוח תוצאות צילום X-RAY - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011זה אומר שיש לך חוסר יציבות משמעותית בקרסול.
פנה לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מבקש פעינוח המושגים הרפואיים מהשי06/10/2011
מצורפת תמונה עם אבחנת רופא.
אני מבקש פעינוח המושגים הרפואיים מהתמונה.
תודה מראש
שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מבקש פעינוח המושגים הרפואיים מה - תגובה
ד''ר יונה יניב10/10/2011בוקר טוב
נראה לישזו הגזמה לתרגם לך מסמך. או שתחזור לרופא ששלח את הבדיקה או שתבב מוזגים בגוגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה!!!רונית05/10/2011
שלום רב!
לאחר כמה חודשים ארוכים של כאבי בשורש כף היד נשלחתי לצילום. (לקחתי 10 ימים אנטיביוטיקה כי אולי זה דלקת אך לא הועיל....)
יש לי גם בליטה של העצם כלפי חוץ.
מה שנכתב בצילום:
"אקזוזטוזיס באספק האולנרי של אפיפיזה דיסטלית של הרדיוס".
נאמר לי לחזור לרופא המשפחה אך הוא בחו"ל...
אשמח אם בינתיים תוכלו מעט להסביר לי מה אומרת אבחנה זו?
אפילו רק במילים כלליות כדי להפיג במעט את חששותי עד שאגיע לרופא..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה!!! - תגובה
ד''ר יונה יניב06/10/2011לא לרופא משפחה - לאורתופד או לכירורג של היד- עלייך להבדק, יכול להיות שהבעיה בכלל לא בליטת העצם הזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לבעיית גבנירית אברהם05/10/2011
שלום, אני סובל מכאבי גב למעלה משנה, במקביל לבדיקות רפואיות וחגורת גב המליצו להשתמש בכיסא אורטופדי. בדקתי כמה חברות, יש איזו המלצה ספציפית??
מה אני צריך לבדוק בו? מה טווח המחירים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים והמלצה
נירית אברהם06/10/2011שלום יואב, כיסא אורטופדי מומלץ בכל מקרה, גם אם אינך סובל מבעיות גב, הוא בריא יותר לגב שלך. יש סוגים שונים של כיסאות, מכיסאות בהתאמה אישית שהם היקרים יותר דרך כיסאות שהם יותר סטנדרים ומומלצים יותר מכיסא "מחשב" ממוצע בשוק.
אני באופן אישי ממליצה לבדוק מספר חנויות, אך שמעתי מכמה מלקוחותי כי ב"כיסאות צרעה" היו אדיבים ומהירים. שיהיה לך בהצלחה ותרגיש טוב!
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילים לאחר שבירת ידשרון05/10/2011
שלום, שברתי את יד שמאל (זרוע) והייתי עם גבס במשך כמה שבועות, ועכשיו חזרה היד והכל בסדר בערך. אני צריך לעשות פיזוטרפיה דחופה אבל אין תורים כרגע בגלל עומס וחגים, אז רציתי לשאול האם יש תרגילים שאני יכול לעשות עם היד בכדי שתחזור לאט לאט לפעילות עד שיגיע לי התור פיזוטרפיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרגילים לאחר שבירת יד - תגובה
ד''ר יונה יניב06/10/2011אם השבר היה ברוע אזי יכולה להיות בעיה עם הנעת הכתף - יש להשען על שולחן עם היד הבריאה, גו נוטה מעט לפנים, לשחרר את היד החולה למשיכת כח הכובד ולצייר איתה עיגולים. לגבי המרפק - להפעיל כמה שיותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה לפעילות גופנית לאחר שברלוטם04/10/2011
שלום,
אני בת 23 עם שבר בשורש כף היד. כמה זמן לאחר הסרת הגבס מומלץ לשוב לפעילות גופנית? והאם ישנן הגבלות? אני בעיקר מתאמנת במכון כושר (מכשירים) ושוחה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה לפעילות גופנית לאחר שבר - תגובה
ד''ר יונה יניב05/10/2011אם עברו 6 שבועות מהשבר והוא מאוחה לגמרי אין מניעה מפעילות מלאה. עלייך לזכור שתקופה בגבס יכולה לגרום להגבלת תנועות וכאבים ויש להשיג טווחים באופן הדרגתי. כמובן לאחר תקופת מנוחה, חזרה לפעילות חייבת! להתבצע באופן הדרגתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולפוס - צריך עזרה:)04/10/2011
שלום,
אני בן 22 וכבר 4 שנים שאני סובל מבעיות מוזרות ברגליים.
הכל התחיל כשהתגייסתי לצבא, כבר ביום הראשון של הטירונות כפות הרגליים שלי התנפחו לממדים דיי גדולים,
שלחו אותי לרופא שהביא לי משככי כאבים ,זה הגיע למצב שלא יכולתי לגעת בהם אפילו, גם כשהם היו באוויר מעל המיטה הם כאבו.
שלחו אותי הביתה ל3 גימלים.
לאחר 4 חודשים שבהם הבעיות ברגליים הופיעו כל יום, אבל לא התנפחו כמו בפעם הראשונה הפעם הכאב עבר לשוקיים בשתי הרגליים,
שלחו אותי לאורטופד שקבע שיש לי אולפוס (קשת גבוהה בכף הרגל) ושלח אותי להרצליה לעשות מדרסים שמותאמים אישית
לכף הרגל.
עם המדרסים הכאבים מופיעים מדיי פעם, לא כל יום, יותר קשור לימים שבהם אני יושב הרבה בלי לזוז או עומד הרבה בזמן (בלי ללכת), ואלה כאבים בלתי נסבלים
כאבים שאני על סף דמעות כבר ובלי יכולת ללכת בכלל חשוב לציין שהכאב מופיע בהדרגה וקיים סיכוי סביר שאם הוא יופיע הוא ישבית אותי לגמרי
יום למחרת, כלומר גם אם הוא מופיע היום יש סיכוי טוב שמחר אני לא אוכל לעבוד.
עכשיו אני כבר משוחרר ורוצה לעבוד בעבודה מועדפת שגם תכניס לי כסף, לא תחנות דלק ושטויות, אלה גננות ועבודה במפעלים.
שמתי לב שעם סנדלים כמעט ולא כואב לי, אולי בגלל שאין מה שילחץ על כף הרגל מלמעלה, אבל אצל רוב המעסיקים אי אפשר לעבוד עם סנדלים
מטעמי בטיחות.
עכשיו השאלה שלי היא האם ישנם נעליים מיוחדות שיכולות להתאים למצב שלי? סוג מדרסים שונה? המלצה אולי על הוספת רפידה נוספת?
נעל גמישה יותר?
אני מקווה למצוא פתרון לבעיה הזו במהרה, תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולפוס - צריך עזרה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011עליך ללכת לחנויות נעליים ולמדוד נעליים שונות. אין מה לעשות, עד שתמצא מה מתאים לך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשיטת מקנזיהדס04/10/2011
שלום, אימי סובלת מבלט דיסק באחת החוליות הלומבריות, כמו כן יש לה סטנוזיס באזור הלומברי וספונדילוליסטזיס דרגה אחת גם באחת החוליות הלומבריות, עקב כג"ת הלכה לפיזיותרפיסט שמעוניין לטפל בה בשיטת מקנזי, האם תנועות הפלקשיין, אקסטנשיין לא מסוכנות ועלולות להחמיר את הספונדילוליסטזיס או ליצור גירויי חוט שידרה נוספים בגלל ההיצרות?
תודה רבה
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשיטת מקנזי - תגובה
ד''ר יונה יניב05/10/2011עליה לחזור לאורתופד להבדק, רצוי כזה המתמחה בבעיות גב כדי לבדוק את יציבות ע"ש, מה גורם לכאבים וכו'. ואז יוכל להמליץ ע לשיטת טיפול טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שולחת בפעם השנייה את ההודעה, תודהיכ04/10/2011
שלום לבאי הפורום, אבא שלי סובל מזה שנתיים לפחות בכאבים כרוניים יומיומיים במפרקים- מפרקי הירך והברכיים (בעיקר). הוא גר בנתניה, וניסיונו בתחום הרפואה לא חיובי= מאוכזב מרופאים רבים שטיפלו בו. קשה לו מאוד ללכת, הקצב מאודד איטי, הוא בן 74, טופל בכל מיני דרכים, עשה צילומים, עבר ניתוח בגב שלטענתו לא הצליח במיוחד, הומלץ לפני זמן רב על ניתוח החלפת מרק הירך והוא חושש מאוד ודוחה את המועד. אני צריכה עזרה בהפניה למטפל ממש טוב שיוכל לזרז, לעודד, לתמוך, לפעול במקצועיות ללא מריחת זמן נוסף. הוא לוקח משככי כאבים בכמויות ואין סוף ניסיונות לכדורים שונים. הוא מטופל בקופת חולים לאומית בנתניה. אשמח מאודדדדדדד לקבל אינפורמציה הפניות וכל דבר שיקדם אותו. תודה ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולחת בפעם השנייה את ההודעה, תודה - תגובה
ד''ר יונה יניב05/10/2011לא ברור לאיזה סוג מטפל אתם זקוקים. אם אביך זקוק להחלפת פרק ירך והוא דוחה את הענין אין לרפואה הקונבנציונלית פתרונות אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפרק הירך
יכ05/10/2011תודה על ההתייחסות, אך חשוב לי לקבל המלצה על מנתח או מקום לניתוח + השיקום שאחרי. אשמח לקבל תשובה תודה וגמר חתימה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפרק הירך - תגובה
ד''ר יונה יניב06/10/2011מאחר ומנתחי פרקי ירכיים יש רבים, וברוב המרכזים זהו ניתוח מוצלח, לא יהיה קולגיאלי מצד מי מחברי הפורום להמליץ דוקא על מנתח ספציפי. יש הרבה טובים. אם את רוצה למצא המלצות תכנסי לפורומים של חולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יכ06/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות us דחוףיערה03/10/2011
שלום רב, בעלי רוכב על אופני שטח ולפני מספר חודשים הוא נפל מהאופניים וקיבל מכה חזקה בצד ימין של הבטן. לפני כשבועיים הוא חש בגוש בצד בו הוא קיבל את המכה (שלא בהכרח קשור אליה... ) הוא הופנה לבדיקת us וזה מה שנכתב בממצאים:
us רקמות רכות מכוון לבליטה תת- עורית מעל אגן ימין-
נסרק ממצא מורכב, בחלקו נוזלי באורך, 3,0 ס"מ,
ממוקם בשכבת השומן.
לאחר הפעלת דופלר צבע ללא זרימה בתוכו.
הוא היה אצל רופאת המשפחה שהפנתה אותו להמשך בדיקת אורטופד ופלסטיקאי. אשמח אם תוכלו להסביר לי מה משמעות מה שנכתב שם. מכיוון שאני ממש דואגת.
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות us דחוף - תגובה
ד''ר יונה יניב05/10/2011זה לא הפורום המתאים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ברגלאודי03/10/2011
שלום
לבעלי נשברה עצם המסרק מספר 5
הגיבוס וכל ההתנהלות היתה גרועה כרגע חצי שנה אחרי הרגל גדלה במספר נעל ונפוחה לצערנו בבית החולים הבינו שעשו כנראה טעות
מה ניתן לעשות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר ברגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון17/10/2011
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגליפה03/10/2011
שלום רב!
אני בת 61 עשיתי תנועה לא טובה עם הרגל והירגשתי שמשהוא קרה,אחרי יומים היתחילו כאבים וכמעט שלא יכולה לעמוד על הרגל עשיתי פיזיוטרפיה יותר מחודש אולטראסאונד ברכיים אחרי כשלושה חודים שלח אותי האורטופד למיפוי עצמות.
התוצאה שינויים ספונדילותיים בעמוד השידרה s1 l5 זה יישן שינויים אוסטיאוארטיטיים פרק ימין הדגשה בקרן הקידמית והאחורית קונדילוס טיבאלי מדיאלי מימין נזק סחוסי וחשד לקרע חלקי בסהרון הפנימי.רציתי בבקשה לדעת מה זה אומר ואני הרגשתי כמו משהוא שניקרה [ברגל ימין] תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגל
יפה05/10/2011שלום רב !
בתאריך 3.10.11 שלחתי שאלה לפורום וראיתי שיש תשובות מתאריך ה5 לחודש יכול להיות שדילגו עלי? בתודה מראש יפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגל
יפה09/10/2011שלום רב!
שלחתי שאלה בתאריך 03.10 בקשר למיפוי עצמות ותוצאה עדיין לא קיבלתי תשובה .שליחה על ההטרדה מקוה לתשובה מהירה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שרירים בגב התחתוןשירלי03/10/2011
שלום רב!
אני בת 35 ובשבוע האחרון (כל השבוע) סבלתי מכאבי שרירים בגב התחתון. נכון להיום הכאב עבר ונשאר רק כאב קטן ונסבל.
בדרך כלל כאב מסוג כזה עובר לי אחרי יום (כאשר אני מורחת לילה לפני וולטרן אמולג'ל)
אני דואגת שמה התחלתי לפתח כאבי גב כ-ר-ו-ני-י-ם.
מה יש לך לומר על כך, ד"ר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה בבקשה
שירלי05/10/2011ממתינה לתשובה בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)
