פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שורש כף היד,
    צליל
    08/09/2011

    שלום ברצוני לברר דבר מה, עבדתי כל חיי עבודה פיזית, בשנה וחצי האחרונות מאז לידת בני אני סובלת מכאבים איומים בשורש כף היד מסביב לכף יד עצמה , אולי זה הגידים, הרופא אמר לפני שנה ממאמץ מהרמת עגלה וכו, כרגע מה אני עושה עם כאבים כאלה איומים יש צילום שאפשר לבצע, הכאבים מעירים אותי בלילה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שורש כף היד,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שורש כף היד, - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    טוהר שלום,
    אם את כל כך סובלת פני לאורטופד שיאבחן את מצבך יראה מה כואב לך ויוכל להפנותך לטיפול הנכון.
    סביר שמדובר בדלקת של מעטפת הגידים.
    ניתן לשלב טיפול בסד, ובטיפול תרופתי, ובמידת הצורך גם הזרקה מקומית.
    גשי שוב לרופא ודירשי טיפול.
    שם את יכולה להזמין את המכשיר או לשכור אותו. ניתן גם להשיגו בבתי המרקחת של קופות החולים בהנחה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מסביב כף היד

    צליל
    09/09/2011

    תדוה על ההסבר רק לא הבנתי דבר מה, איזה מכשיר אני יכולה לשכור? בבית המרקחת לכאבים שיש לי בשורש כף היד,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שורש כף היד, - תגובה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    11/09/2011

    מצטער קטע מהתשובה נחתך.
    ניתן לטפל הדלקות גידים על ידי הקרנה בליזר רך. פעמיים ביום 8 דקות.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע ברצועה בכף היד
    שני
    08/09/2011

    שלום, לפני כחודש וחצי מעדתי בחוזקה במדרגות, בלמתי עם כף היד, הופיעה נפיחות וכאבים חזקים ולאחר כ-8 צילומים בשורש כף היד, התברר כי לא מדובר בשבר/סדק, לשמחתי הרבה, אך האבחנה המשוערת היא, קרע ברצועה. לא הומלץ על פיזיותרפיה של האזור, אלא, על חבישה אלסטית בלבד, והודגש כי הכאבים עלולים להימשך מספר חודשים. אני סובלת מכאבים חזקים בשורש כף יד ימין. מה אוכל לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע ברצועה בכף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע ברצועה בכף היד - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    שני שלום.
    ממליץ לך לבקש הפניה לפיזיוטרפיה ולריפוי בעיסוק כדי לשפר את תפקוד היד.
    כמו כן אם לא ביקרת עדיין אצל רופא אורטופד כף יד, אני ממליץ מאד לעשות כן, כי לפעמים הרופא המנוסה יותר בנושא כף יד יוכל לראות דברים שאורטופד רגיל לא ידע, וכן יוכל להמליץ על טיפול בהתאם.
    בהצחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה המלצה על אורתופד
    :)
    08/09/2011

    שלום,
    לפי שנתיים כשהייתי בת 17 פניתי לאורתופד בנושא עקמת, פשוט רציתי לטפל בה - לא היו לי כאבים. נתקלתי באורתופד עם יחסי אנוש כ"כ רעים שלא רציתי יותר לחזור עליו, גם מתברר שלא יכלתי להחליף אותו למשך כמה חודשים וזה מה שגרם לי כל הזמן לדחות את עיניין הטיפול בעקמת. עכשיו החלטתי שוב לבקר רופא. אבל אני לא רוצה לתקל ברופא כזה שוב, יש לכם המלצות על מישהו טוב? גם מקצועי וגם עם יחסי אנוש טובים?
    זה הרשימה של הרופאים של קופאת חולים שלי:
    ארנביצקי ויטלי
    פאן מיכאיל
    פיסרנקו בוריס
    ספדי ריאד
    אוצ'יטל מיכאל
    ריידמן דוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה המלצה על אורתופד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה המלצה על אורתופד - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    מצטער :)
    אינני מכיר אישית את הרופאים וגם לו היכרתי לא הייתי ממליץ על אחד יותר מאחר.
    את מוזמנת בכל מיקרה לפנות למנהלי הפורם הזה שיוכלו לסייע לך.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצערי שברתי את הקרסול, זקוק לעזרה
    גבע
    08/09/2011

    שלום לרופאים הנהדרים באתר,

    שמי גבע, בן 31, לצערי, לפני כשבוע שברתי את הקרסול + פריקה.
    מאז עשיתי את כל שהרופא הנחה אותי, ובנוסף, קראתי טונות של מאמרים בנושא על מנת לתת לעצמי את סיכויי ההחלמה הטובים ביותר.

    אני זקוק לתשובות על כמה שאלות שלא הצלחתי להבין בכוחות עצמי:

    הגבהת הרגל
    ההגיון אומר שרגל מוגבהת מקבלת פחות דם = פחות חומרים לבניית העצם מחדש. לא כדאי לאפשר לאזור הפגוע זרימת דם טובה כל עוד הכאב נסבל ?

    עישון
    הפסקתי לעשן על מנת לתת את הסיכויים הטובים ביותר למהירות ואיכות ההחלמה. מצאתי מחקרים רבים המשווים בין קצב החלמה בין מעשנים ללא מעשנים והמסר היה ברור. לא מצאתי מחקרים המשווים בין לא-מעשנים למעשנים שהפסיקו לכבוד השבר. האם אתם מכירים מחקר כזה? מה דעתכם?

    תזונה
    מאז השבר, אני מקפיד על תזונה באופן מיוחד, אוכל בעיקר מזונות שמופיעים במאמרים בנושא צמיחת עצם [מזון עשיר בקלציום וכדומה].
    האם ידוע לך עד כמה תזונה נכונה באמת עוזרת?

    כללי
    אם ליהיות אופטימי, שבר קרסול + פריקה, כזה זמן עד לנשיאת משקל מלא ?
    בנוסף, כמה נפוץ סיבוכים עקב סוג שבר זה (עם הבונוס הנהדר של הפריקה)
    מה קורה לרוב האנשים בגילי? מחלימים לגמרי? מחלימים חלקית עם סיבוכים בעתיד?

    תודה וסליחה על החפירה,
    מאחל לכם - רופאים יקרים, ולקוראים, בריאות עד 120,
    בידידות, גבע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצערי שברתי את הקרסול, זקוק לעזרה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    גבע שלום.
    יש לך שאלות טובות.
    1. דם מגיע לכל מקום בגוף.
    הראש מוגבה כל הזמן , אז הוא מקבל פחות דם?
    מטרת הרמת הרגל היא לא הגעת הדם לרגל אלא לאפשר פינוי טוב יותר של הדם שחוזר ממנה.
    בעת שהרגל פעילה, פעולת השרירים עוזרת בהזרמת הדם הורידי המפונה מכף הרגל השוק והירך לכיוון הלב. אם השרירים לא פועלים הרגל מתחילה להתנפח כי הדם לא מתפנה כמו שצריך ואז יש עליה בלחץ הדם הורידי ברגל ומים מתחילים לחדור לרקמות הרקות והרגל הופכת לבצקתית.
    הבצקת מונעת מהפצעים ומהרקמות להחללים כמו שצריך.
    2. הפסקת עישון מסייעת לך להיות יותר בריא. לא רק בריפוי הפצע או השבר שאתה רואה כרגע אלא בכל פעילויות הגוף גם שאתה אינך רואה מול עיינך.
    יש לנו שכל שמאפשר לנו לחשוב יותר מבהמה. אנו יכולים לחשוב אבסטרקטית גם על דברים שאינם כרגע מול עינינו. גם אם אנו איננו רואים את התועלת המיידית. לכן איננו יורדים לכביש מבלי להסתכל גם אם אינננו שומעים או רואים רכב מגיע. ולא נלך באמצע הכביש כי אולי כשיגיע האוטו לא נספיק לעבור למדרכה ואז יקרה לנו משהו רע. העישון לא ניראה רע ברגע שעושעם אותו, אולם רגע אחרי כבר מאוחר מידי. העשן כבר בפנים ועושה שמות מצלי שניראה או נרגיש בכל איבר בגופינו, וניתן למנות את הנזקים בכל איבר ואיבר!!!
    בהצלחה בחיים
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !

    גבע
    08/09/2011

    וואו, זה היה מהר יותר ממה שחשבתי, תודה דוקטור !

    דוק, מה בנוגע לתזונה והשאלה הכללית, מה דעתך?

    תודה רבה (:
    גבע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ! - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    תזונה זה חשוב אולם התזונה שלנו בארץ אם אתה אוכל הכל אין בעיה מיוחדת ואתה מקבל כל מה שהגוף צריך לרפא שבר.
    לגבי נשיאת משקל סביר שתתחיל לאחר כחדש וחצי מהשבר לשים משקל עד חשיים וחצי תגיע לדריכה מלאה ללא תמיכה.
    זה ימשיך לכאוב ולהיות נפוח ביןן חצי שנה ושנה, ולבסוף אם הניתוח היה טוב והחזירו את כל העצמות למקומן, תחזור לפעילות מ ל א ה .
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בכף רגל וכרסול
    לינה
    08/09/2011

    שלום
    ביום שבת נפלתי וגיבסו לי את כף הרגל והקרסול ממתחת לאצבעות עד הברך מאחורה ועטפו בתחבושת. נתנו הוראה לא לדרוך על הרגל עשרה ימים עד הביקורת. (אמרו ששברתי כף רגל וקרסול לא הסבירו בדיוק- הרופא אורטופד במיון היה אנטיפט)
    האם בביקורת יורידו את הגבס וישלחו לצילום או יעשו צילום עם גבס? האם יש סיכוי שמורידים לי את הגבס לגמרי אחרי עשרה ימים או ששמים גבס דריכה?
    ממש לחוצה ולא מבינה כלום (אפילו ממכתב השחרור לא ניתן להבין כי הכתב לא ברור).
    תודה רבה
    לינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בכף רגל וכרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בכף רגל וכרסול - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    לינה חמודה כמה שאת צודקת. וחבל שלא היקדישו שתי דקות להסביר לך מה עומד בפניייך.
    אילו היה הצילום מול עיני הייתי יכול לפחות לנסות לומר לך מה מצפה לך.
    ככה אני רק יכול לנחש.
    וניחוש יכול להיות בדיוק הפוך ממה שהתכוון הרופא במיון.
    אז או שתיגשי לבית החולים למחלקת הרנטגן ותוציאי את הצילום על דיסק שיהיה לך לצורך התייעצות ולהראות לאורטופד בקופה על מה מדובר, או שכשתגיעי לאורטופד הוא יצטרך לצלם שוב את הרגל, וסביר להניח שלא יקח סיכון ויצלם עם הגבס לכתחילה כדי לא להזיז כלום ממקומו.
    בכל מקרה, השתדלי לשכב רגל למעלה כדי להזרים את הדם (ראי תשובתי לשואל לפנייך, הסברתי למה חשוב להרים את הרגל ולהפסיק לעשן)
    לקחת משהו נגד כאבים אם כואב.
    ולקרא ספר טוב.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לקרסול שמאל לאחר mri
    שושי
    07/09/2011

    בני נפגע בינואר האחרון כתוצאה מנפילה בקרסול שמאל במיון שמו לו גבס לשלוה שבועות אך גם לאחר מכן הקרסול לא נרפא.נשלחנו ע"י רופא פרטי לעשות MRI התוצאה הגיעה אך אנחנו לא מבינים מה התשובה .אבקש עזרתכם .
    עצמות הקרסול והטרוס-מוקדים בודדים של אות פתולוגי בחלק מהעצמות הטרזליות,כנראה שרידי קונטוזיה.
    זה מה שנכתב אבקש הסבר אם אפשר כי הבעיה לא נפטרה עדיין והילד צולע כבר מעל 8 חודשים ואינו יכול לבצע מספר פעולות הכף הרגל ולחזור לשגרה אבקש תשובתכם בהקדם
    תודה שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות לקרסול שמאל לאחר mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לקרסול שמאל לאחר mri - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    שושי שלום,
    כל מה שתשובת ה- MRI אומרת זה שאין ממצאים מרשימים בקרסול ובכף הרגל. יש אזורים שמראים עדיין סימנים של החבלה שהיתה אולם כלום חוץ מזה.
    צריך לבדוק את הבן ולראות מה בדיוק כואב.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ
    טניה
    07/09/2011

    שלום אני בת 26 ואני סובלת כבר שנים מכאבי גב ורק עכשיו שלחו אותי לעשות ct גב ואני לא מבינה את התוצאות עם אפשר עזרה אשמח

    תאור הבדיקה והממצאים

    סיבה :lbp
    עם שחזורים קורונליים וסגיטליים d12 - סקרום.
    ישור של לורדוזיס פיזיולוגיL3-L2 'L1-L2' D12-L1
    אין לזהות פתולוגיה דיסקאלית
    אין עדות להיצרות ספינאלית
    אין עדות להיצרות פורמינאלית, ללא לחץ על השורשים העצביים.
    L4-L5. L3-L4
    בלט דיסק הקפי אחורי משיק אל השק הטקלי.
    אין עדות להיצרות ספינאלית
    אין עדות להיצרות פורמינאלית, ללא לחץ על השורשים העצביים.
    S1-L5
    היצרות המרווח הדיסקלי
    בלט דיסק הקפי מרכזי גורם ללחץ על השק הטקלי
    אין עדות להיצרות ספינאלית
    אין עדות להיצרות פורמינאלית ללא לחץ על השורשים העצביים.
    שינויים סקלרוטים קלים ב SIJ דו"צ באספקט האחורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    שלום טניה.
    לפי תוצאות ה- CT משם לא תבוא הישועה.
    יש צורך בבדיקה טובה כדי לאבחן מה מקור הכאב, ולהמיץ על טיפול בהתאם.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות צילום- חשד לדורבן בעקב
    אילי
    07/09/2011

    שלום
    הופנתי לצילום רנטגן בעקבות כאבים עזים בעקבי הרגליים, ואלו הם התוצאות:
    עמדה סבירה של עצמות קרסוליים
    אין עדות לשבר או ממצא גרמי אחר
    רווח תוך פרקי שמור
    אנטוזופיטים אחורים בעקב דו צדדי.
    מזה אומר? ומה ניתן לעשות עם כאבים אלו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות צילום- חשד לדורבן בעקב - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    אילי שלום.
    לא מטפלים בצילומים .
    הרופא האורטופד שלך יבדוק אותך ויראה איפה הכאב. ולפי זה ימליץ על הטיפול.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי ACJ דרגה 1-2 ואני חייב עזרה
    יקיר
    07/09/2011

    אוקיי, אני יקיר בן 18 מהמרכז, מתגייס לקרבי עוד חודשיים.
    יש לי בכתף שמאל ACJ (פריקת עצם הבריח) בדרגה 1-2.
    הייתי אצל 2 אורטופדים ששתיהם אמרו לי שאין יותר מדי מה לעשות,
    העניין הוא שאני מפחד שלפריקה תהיה השפעה על השירות שלי בצבא,
    אני מתאמן בכושר קרבי, הייתי בגיבושים סחבתי משקלים כבדים (15ק"ג) ואחרי שחזרתי לבית תמיד יש לי הרגשה מוזרה כזו בשכמות שלא הייתה לי לפני הפריקה.
    ומבחינת אסתטיקה זה בכלל לא יפה כי הכתפיים לא באותו גובה וגם העצם בכתף ממש בולטת ואני לא ארצה להיות עם כזאת כתף כל חיי.
    בבקשה אני חייב עזרה זה הדבר הכי חשוב לי בחיים כרגע..
    כששאלתי אורתופד אחד בקשר לניתוח הוא אמר שניתוח יכול רק להרע ואני פשוט לא יודע מה לעשות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי ACJ דרגה 1-2 ואני חייב עזרה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    יקיר שלום,
    ל1 ול-2 לא צריך לעשות כלום .התוצאות טובות יותר בלחכות מאשר בלנתח.
    לדעתי כדאי לקבוע פגישה עם מומחה כתף בבית חולים גדול. כדי לודא כי אכן מדובר בדרגה 1-2.
    ולשאול אותו מה צריך לעשות.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מישהו שאתה יכול להמליץ לי עליו?

    יקיר
    07/09/2011

    אני גר בת"א..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מישהו שאתה יכול להמליץ לי עליו? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    מבית חולים תל השומר - דר' אורן אריאל, דר' פרי.
    מבית חולים איכלוב - דר' גבריאל מזס , דר' ערן ממן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות CT לאחר נקע בקרסול
    מיכל
    07/09/2011

    שלום, אני בת 20,
    לאחרונה נקעתי את הקרסול בפעם השנייה בחודשיים, ולאחר צילום של האזור היה חשד לOCD ונשלחתי לבצע בדיקת CT
    אלו היו התוצאות:
    "בדום הלטרלי של הטלוס השמאלי קיים פגם אוסטאוכונדרלי בגודל כ1X0.4 ס"מ עם פרגמנטים גרמיים חופשיים עד 5 מ"מ. מוגדם נוזל במפרק טיביו-טלרי ובמדור הלטרלי משמאל. מרווחים מפרקיים שמורים."

    מה התוצאות האלו אומרות? לפני הבדיקה האורטופד הסביר לי שייתכן ואצטרך ניתוח בהתאם לגודל הממצא, האם זה הכרחי ?

    תודה רבה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות CT - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    שלום מיכל,
    לפי תוצאות ה-CT ניראה שמדובר בנזק בדרגה 3-4.
    נזקים בדרגה זו כדאי מאד לעזות ניתוח דרך טלסקופ, ניקרא ארטרוסקופיה, ולגרד את הנגע "ולנקות " אותו ואת הקרסול. אם לא עושים זאת קיים סיכוי גבוה להתפתחות שינויים ניווניים במפרק היכולים לגרם כאבים בעת פעילות וגם הפאעה בתפקוד.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת מזרן
    אלי
    07/09/2011

    שלום, אני לא נוהגת לסבול מכאבי גב. החלפנו מזרן מזה שבועיים ומאז אני קמה לעיתים עם כאב גב שעובר כעבור זמן קצר. האם עלי להסיק שהמזרן אינו מתאים לי? או שמא מדובר בהסתגלות למזרן חדש? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת מזרן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת מזרן - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    שלום אלי,(?)
    אם הכאב הופיע לאחר החלפת המזרן סביר להניח שיש למזרן קשר.
    יתכן שאם המזרן שונה בקשיחותו מהמזרן הקודם שהיה הגוף לא רגיל לעומסים המופעלים עליו.
    אם המזרן היה מתאים לא היו כאבים כלל בקימה מהמיטה.
    קיראי את תשובתי לשאלות נפוצות בנושא בחירת מיזרן.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצם הזנב
    נעה
    07/09/2011

    שלום רב.
    אני בחורה בת 33,לאחר ניתוח גב.
    לפני כ-5 חודשים החלו לי כאבים חזקים בעצם הזנב,הכאבים הם בעיקר במהלך הישיבה ובקימה,לעיתים אפילו לבישת לבנים מכאיבה לי.
    הרופא המנתח טען שאין לדעתו קשר בין הדיסק לכאבים בעצם הזנב ולאחר הניתוח לא חל שיפור והופנתי לבדיקת סיטי,מה אומרים הממצאים?לאיזה רופא עליי לפנות?האם יש קשר בין הדיסק לעצם הזנב?
    להלן הפענוח סיטי (אני 5 שבועות לאחר ניתוח)
    תודה רבה
    L1-S1 להלן ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת של : ע"ש מותני
    הסריקה בוצעה במנח אקסיאלי עם שחזור סגיטלי וקורונלי.
    מימין. L5-S1 סיבת הפניה: מצב לאחר דיסקטומיה ולמינקוטומיה
    ממצאים:
    תעלה גרמית ברוחב תקין.
    ישור לורדוזיס מותנית.
    מבנה גרמי תקין. :L1-2
    פורמינות נוירליות שמורות.
    ללא בלט דיסק. :L2-3
    נקבים בינחוליתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין.
    ללא בלט דיסק. :L3-4
    נקבים בינחוליתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין.
    ללא בלט דיסק. :L4-5
    נקבים בינחוליתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין.
    זיזים אינטרא פורמינליים ובלט דיסק אינטרא פורמינלי מימין,גורמים להיצרות פורמן :L5-S1
    הנאורלי מימין.מצב לאחר למינקטומיה.מלאות רקמתית קלה במיטת למינקטומיה.
    הנקבים הבינחולייתיים חופשיים.
    מודגמת קולקציה בעלת נוזל סמיך לאורך צלקת ניתוחית.
    2.4 ס"מ.לציין הסננת שומן תת עורי סביב הקולקציה. X1.8 X4.1- מימדיו של הקולקציה כ
    . L5-S1- סיכום: היצרות פורמן הנאורלי מימין ב
    קולקציה תת עורית לאורך צלקת ניתוחית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בעצם הזנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצם הזנב - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    שלום נעה,
    במידה ואכן יש קשר בין הקולקציה התת עורית לכאב שלך, זה שייך לניתוח, גשי חזרה למנתח.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זאת אומרת הקולציה התת עורית?

    נעה
    07/09/2011

    תודה על התגובה
    אם מדובר על נפיחות שיש לי באזור הצלקת אז אני לא בטוחה שזה קשור לכאב בעצם הזנב מפני שהכאב בעצם הזנב הוא כבר 5 חודשים והניתוח היה לפני 5 שבועות.
    ושוב,תודה על התגובה המהירה,הכאב הזה הוא בלתי נסבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זאת אומרת הקולציה התת עורית? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    נעה , זה מצריך בדיקה גשי לאורטופד ושאלי אותו.
    אם לא יגיע למסקנה פני לאחר.
    את מוזמנת להגיע לבדיקה במידת הצורך.
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון דחוףףףףףףף
    ליאת
    06/09/2011

    שלום וערב טוב,

    אני בהריון שבוע 34. הריון תקין. מיום חמישי שעבר יש לי כאבי גב תחתון איומים בחצי גב- צד ימין. אני כל הזמן מחממת את המקום, משתצדלת לא להתאמץ, ממוצא"ש מורחת טראומיל, משחה הומפטית ושום דבר לא עוזר אני חושבת שזה קרה מהמזגן שכנראה נתפס לי המקום או שאולי התפתחתה דלקת. מה ניתן לעשות?................. הכאבים לא עוברים...האם ניתן למרוח בנגיי או וולטרן? כי ממה שקראתי באינטרנט אסור כי זה נספג בדם, האם יש איזושהי זריקה או משהו כזה? לא נראה לי שזה כאבים שגרתיים המתלווים לסוף ההריון כי זה רק בצד אחד ולא עוברים....

    אשמח לעזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב תחתון דחוףףףףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון דחוףףףףףףף - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    ליאת, גשי להבדק על ידי הגינקולוג ועל ידי אורטופד.
    כאבים כאלה יש לבדוק.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באמצע הגב
    אורטל
    06/09/2011

    אני בת 22 חולת אסתמה קלה מילדות ובתקופה הארחונה סובלת מהתקפים לעיתים קרובות.הייתי אצל רופא ריאות שרשם לי משאף כטיפול מונע לשימוש יומיומי.
    לאחר כשבוע תדירות ההתקפים פחתה אך עדיין מרגישה מדי פעם קושי לנשום,מין כבדות כזאת על הריאות וכאבי גב קלים שהתחילו לי לפני כחודשיים בערך לא עוזבים אותי .
    השאלה שלי היא:
    האם ישנה אפשרות כזאת שכאבי גב גורמים לאיזשהי בעיה בתפקוד מלא ותקין של הריאות או שאין ממש קשר בין שני הדברים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים באמצע הגב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באמצע הגב - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    אורטל שלום,
    יתכן אבל יש לבדוק מה גורם לכאבי הגב, ויתכן שהכאבים נובעים בההתקף.
    כדאי להבדק על ידי רופא אורטופד.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק בצוואר דחוף!
    ישראל יהודית
    06/09/2011

    שלום,שמי ישראל יהודית,לפני חודשיים החל להופיע לי נפיחות במפרק יד שמאל שהגיע במהירות לכיוון הצוואר,רופא משפחה הפנה אותי למיון אחרי אישפוז לא גילו אצלי כלום וטענו שכמו שזה בא כך זה יעלם,בהמלצה בשיחרור המליצו שאעשה MRI עמוד השדרה הצווארי, קיבלתי תשובות כאלה:
    c2-c3-ללא עדות לבקע הדיסקית.הפורמינותחופשיות.
    c3-c4-בקע דיסק לאחור עם לחץ על השק.
    c4-c5-בקע דיסק ניכר לאחור עם סימני לחץ על השק ועל החוט.
    c5-c6-בלט דיסק קל לאחור.
    c6-c7-בלט דיסק קל לאחור עם היצרות קלה של הנקב משמאל.
    c7-D1-ללא עדות לבקע הדיסקית.הפורמינותחופשיות.

    הבנתי מרופא המשפחה שמדובר בפריצת דיסק וכי לא ניתן לעשות כלום!אני ממשיכה לסבול מכאבים ואפילו מאבדת את התחושה ביד,מנסה להרים משהו וזה נופל לי מהיד.אשמח לקבל תשובה ממך בהקדם האפשרי.
    תודה רבה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק בצוואר דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר חגי אמיר
    07/09/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחי_גב_כאבי_גב_עמוד_שדרה' id=link]ניתוחי גב, כאבי גב, עמוד שדרה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום