מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבר באצבעניגל23/08/2011
שלום
לפני מספר ימים החלקתי בעבודה ושברתי את האצבע
למיטב הבנתי- השבר נמצא באצבע המורה בגליל המקורב.
האורטופד בקופ"ח קיבע לי את היד עם גבס שמחזיק את האצבע השבורה יחד עם האמה עד שורש כף היד, ואמר לי לחזור בעוד שבועיים.
אני בת 24 ומעולם לא שברתי דבר,
ולכן רציתי לשאול- כמה זמן בד"כ לוקח לשבר שכזה להתאחות?
האם האצבע צפויה לחזור לתפקוד מלא לאחר הורדת הקיבוע, או שלוקח לה זמן לחזור למוטב?
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר באצבע - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/08/2011ניגל שלום, אני הייתי דואג להגיע בהקדם לרופא מומחה בכף יד, שיראה את הצילומים, יצלם שוב את האצבע ויראה אם הקיבוע שנעשה באמת מתאים.
השברים האלה יכולים להשאיר אותך עם מיגבלה לאורך זמן אם לא יטופםלו כמו שצריך.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה בשריר הבייספסאסי23/08/2011
שלום אני מתאמן בחדר כושר אימוני אנרובי שנים ולאחרונה נפצעתי ביד ימין
בשריר הבייספס,לאחר בדיקת אולטרה סאונד נמצא המטומה בשריר
שאלתי היא כמה זמן החלמה לוקח לבעיה זו לחלוף והאם יש טיפול תרופתי שיכול לזרז את תהליך ההחלמה? תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה בשריר הבייספס - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/08/2011שלום אסי.
חשוב לדעת מה גודל ההמטומה, האם היא נוזלית או לא, האם יש זרימה בתוכה , ועוד כהנה וכהנה.
עקרונית ההמטומה נספגת בעצמה בדרך כלל אם לא, ונישארת המטומה נוזלית יש לנקזה.
בגדול הדבר היחיד שידוע לי שיכול לסייע בנוסף למסגים הוא ליזר רך כגון ה- B-cure Laser.
פעמיים שלוש בים 6 דקות כל פעם על האזור יכול לקצר את זמן ההחלמה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח CTנאור23/08/2011
שלום רב
בממצאי בדיקת CT עמוד שדרה גבי-מותני בגבהים D8-S1 נקבעו לגבי חלק מהגבהים ההמצאים הבאים:
בלט קל היקפי של הדיסק
לחץ מינימלי על מוצא השורשים
היצרות קלה של המרווח
יתר הגבהים נמצאו תקינים.
מהי המשמעות הכללית של ממצאים אלו, ומהן דרכי הטיפול האפשריות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח CT - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/08/2011נאור, אין משמעות כללית לממצאים אלו ולא צריך לעשות איתם כלום.
אתה זה שצריך לטפל בו לפי הממצאים שלך לא של הצילום.
בהצחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלט דיסק...נועה23/08/2011
שלום רב,
ברצוני לשאול מהן שיטות הטיפול בבלט דיסק בעמוד השדרה?
(זהו הממצא שהתקבל בC.T )
תודה מראש,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלט דיסק... - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/08/2011ראי מה עניתי כרגע לנאור.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת אולטרסאונד כתףלילי23/08/2011
אבקש לעזור לי במתן הסבר לגבי תוצאות בדיקת אולטרסאונד כתף ימין.
infraspinatus tendon- בחלק הדיסטלי של הגיד הודגם שרוול הסתיידויות באורך 0.5 ס"מ.
supraspinatus tendon- הגיד המשכי עם דיבריז באורך 0.3 ס"מ החודר אל הגיד.
מבנה גרמי -אי סדירות
אין לראות נוזל תוך פירקי.
התלוננתי על כאבים ולאור הבדיקה שלח אותי האורטופד לניתוח.
אנא הסבר בבקשה לגבי הניתוח.
מאד מודה מראש
ליליאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת אולטרסאונד כתף - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/08/2011לילי שלום,
חוץ מזה שקיימת הסתידות סיב אחד הגידים, אינני מבין בדיוק למה התכוון המפענח ב- דיבריז.
ואינני יודע לאיזה ניתוח התכוון האורטופד.
מצטער אינני יכול לעזור.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמות זרוע שמאלאורי22/08/2011
שלום רב,
מזה כשלושה שבועות אני סובל מאפיזודות קצרות (מספר שניות עד כחצי דקה בכל פעם, מספר פעמים ביום) של תחושת הרדמות בזרוע שמאל, החל מחלקה העליון של הזרוע ועד לקצות האצבעות.
בעת שכיבה, התחושה מתרחשת כאשר אני שוכב על הבטן ומפנה את ראשי לצד ימין, ומפסיקה מידית כאשר אני מפנה את ראשי לצד שמאל או מפסיקה לאחר כדקה גם אם הראש ממשיך לפנות לצד ימין.
כמו כן, כאשר מפנה את הראש לצד שמאל מרגיש כאב באזור הצוואר.
האם מדובר בבעיה מסוכנת? מה הטיפול המומלץ?
תודה מראש,
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמות זרוע שמאל - תגובה
ד''ר יונה יניב23/08/2011קודם כל יש לאבחן, נראה לי שהבעיה בצוואר או באיזור הכתף. אתה צריך להבדק ע"י אורתופד או כירורג של יד וייתכן גם בדיקת העצבים היוצאים מאיזור הצוואר ואולי גם בדיקות מסובכות יותר כמו MRI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח פימוי עצםעופר21/08/2011
שלום, בעיקבות פציעה בברך נשלחתי למיפוי עצמות. התשובה מלאה במונחים רפואיים והייתי מעוניין לקבל הסבר בבקשה על חומרת הנזק:
"במיפוי נראתה קליטה דיפוזית מוגברת בולטת ביותר בכל מרכיבי הברך השמאלית כולל עצם הפיקה. בבדיקה ב=הטומוגרםית (ספקט) קיימת הדגשה של המשטח המפרקי הטיביאלי בחלק הקדמי מדיאלי וכן קליטה מוקדית בולטת בחלק האחורי לטרלי. הקליטה בעצם הפיקה בולטת ביותר.בנוסף לממצאים אלו , קיימת קליטה דיםוזית ברקמות הרכות של החלק הדיסטלי לטרלי של השוק משמאל."
אשמח לדעת מה זה אומר , ובלי קשר (או שכן) מה זה אומר שינויים ארטריטים?
תודה רבה מראש לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח פימוי עצם - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011עופר אני מפנה אותך לקרא את תשובתי לשאלות נפוצות בנושא מיפוי עצמות.
שינויים ארטריטיים זה שינוים המתאימים לדלקת במפרק. גם בנושא דלקת אני מפנה אותך לתשובתי בשאלות הנפוצות על דלקת.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש מצוואררועי21/08/2011
סובל מכאבי ראש כרוניים מצוואר ובעיות יציבה(קיפוסיז),האם כדאי לטפל אצל כירופרקט או פיזיוטרפיסט?עשיתי את כל הבדיקות כבר..תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש מצוואר - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011רועי שלום.
לך על מה שזמין.
אם לא יעזור פנה לשני.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכתףזהבה21/08/2011
בת 56, כתף ימין שלי כואבת כבר שנתיים הרופאה שלחה אותי לUS כתף, הכל תקין מלבד:
1. LONG TENDON OF BICEPS MUSCLE- הודגם נוזל במעטפת הגיד.
2. נוזל בפרק של הכתף-לא הודגם.
כל השאר כתוב תקין.
מה המשמעות?
בתודה זהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכתף - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011שלום זהבה,
נוזל במפרק זה סימן לפעילות מוגברת עקב איזה שהוא נזק קל, שחיקה או קרעים מיקרוסקופיים או גדולים יותר.
יש לך כאבים, סביר שיהיה נוזל במפרק. מכיון שזה סביב גיד הביספס הנימצא בתוך המפרק יתכן ויש שם בעיה או שיפשוף.
התשובה לא בבדיקת ההדמיה אלא בבדיקה הפיזיקלית.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדמייה מאוחרת לשבראני21/08/2011
שלום רב. לפני כשנה וחצי נפצעתי והיה חשד לקו שבר עדין בעצם עקב אנטריורית. באמ.אר.איי שנה אחרי הפציעה לא היה ממצא פתולוגי בעצם. כעת ביצעתי סי.טי עם חומר ניגוד ומיפוי עצמות עם חומר ניגוד ואין שום ממצא פתולוגי בעצמות.
שאלתי היא: אם אכן היה שבר בוודאות -האם בהדמיות מאוחרות יותר לא רואים עדות לכך? האם כשזה מחלים, אז ההדמיות תקינות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדמייה מאוחרת לשבר - תגובה
ד''ר יונה יניב21/08/2011כששבר מחלים, אם לא היתה בו תזוזה, ייתכן ולא רואים בהדמיות מאוחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיוע בפענוח מיפוי עצםאביטל מנטיקה20/08/2011
שלום שמי אביטל בת 34,עברתי תאונת דרכים לפני כחודש וחצי,לאחר 10 ימם החלו כאבים בעמוד שידרה תחתון אגן ורגל ימין.הופניתי למיפוי,ותוצאות המיפוי הם:שינויים סקוליוטיים קלים בע"ש גבי,קליטה מוגברתקלה בגוף החוליה l2,קליטה מוגברת קלה בכתפיים ירכיים ברכיים קרסול וכפות רגליים,ולסיכום מצויין כי הממצאים מתאימים לשינויים ארטריטיים-ניווניים בחומרה קלה,שאלתי היא : האם זה ייתכן וקשור לתאונה,או בלאי של הגוף,האם זה חמור,או מה בדרך כלל הטיפול בזה?? אודה לכם אם תסייעו לי,כי אני מודאגת מאוד,והרופא שלי בחופש שבועיים,לכן לא אוכל להיות רגועה עד אז,אלא אם כן תקלו עלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיוע בפענוח מיפוי עצם - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011אביטל שלום,
קודם כל קיראי את תשובתי לשאלות נפוצות בנוגע למיפוי עצמות.
קשה לי לקבל את כל הקליטות בבחורה בת 34 ולייחס לשינויים ניווניים.
סביר שהקליטות קשורות לחבלות או פעילות מוגברת. אולם זאת צריך לבדוק.
בכל מיקרה אין לכך כל משמעות.
הטיפול צריך להיות מכוון לבעיות מהן את סובלת.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתך עמוק באצבעות רגל ימיןמאיה20/08/2011
שלום רב.
אתמול כשיצאתי מהמקלחת דרכתי על כלי חרס חד ונחתך לי החיבור בין כף הרגל לאצבעות. צוות מגן דוד אדום הוזעק למקום וביצע חבישה ונלקחתי לבית חולים קפלן. במיון תפרו לי את האצבעות וקיבלתי זריקת אנטי טטנוס וקיבלתי 3 פעמיים אנטיביוטיקה לווריד היום שוחררתי כשהרגל חבושה בבקשה לחזור לבדיקה ב28 לחודש והמשך טיפול אנטיביוטי במכתב שחרור רשום כך: "נחתכה באספקט הפלנטארי של כף רגל ימין"... "בבדיקתה חתך באספקט הפלנטארי מגליל 1-4 עם הגבלה בפלנטר פלקציה של בוהן 3. תחושה שמורה, דפרים פריפרים תקינים. בוצע ריביזה של הפצע - רושם לפגיעה בגיש המכופף של בוהן 3"... "נבהדקה בשנית ללא רושם לפגיעה ניורווסקורלית."
אבחנות:"
local excision of lesion of skin and subcutaneous rt foot planer."
רציתי לדעת אם אני יכולה לקבל הסבר ב"שפה פשוטה" מה בדיוק קרה ואיך ימשיך הטיפול ומתי יפסיקו הכאבים. וכמה זמן עד שאוכל לחזור לתפקוד מלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי להוסיף שגילי הוא 46
מאיה20/08/2011שכחתי להוסיף שגילי הוא 46
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחכתי להוסיף שגילי הוא 46 - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011מאיה,
במילים פשוטות,
חתך בכף הרגל עם חתך חלקי של הגיד שמכופף את הבוהן האמצעית.
ללא הפרעה בתפקוד.
הכאבים יעברו תוך מספר ימים, תחזרי לתפקוד אי"ה תוך שבועיים שלשה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצוואר וגב ימין במשך שנההדר20/08/2011
שלום רב,
אני פונה אליכם היום בבקשה לקבל ייעוץ / הכוון לגבי בעיה שנמשכת אצלי כבר כ-11 חודשים (כמעט שנה) בספטמבר אשתקד (2010) 3 ימים לאחר הביקור האחרון שלי בסטודיו C נתפס לי הצוואר (תופעה מוכרת בהחלט שארעה לי בעבר וחלפה לאחר מספר ימים...) ואף שנדמה היה כי "השתחרר", הכאבים בצוואר הפכו לדומיננטיים יותר וכל תנועה מאז (סיבוב לצדדים, מעלה מטה) מלווה בכאבים חדים.
העבודה שלי היא משרדית ובעיקר מול מחשב, וכאחת מודעת לתופעות מישיבה ממושכת במחשב, אני עושב הרבה תרגילי הרפייה במהלך העבודה, עושה הרבה הפסקות והולכת במשרד כדי לשחרר. אני 5 שנים עובדת כך ומעולם לא קרה לי מצב שכזה בו סבל ממושך בכאבים כרוניים באשור הצוואר הימני.
הייתי אצל רופא משפחה שהפנה אותי לאוטופד מומחה בתל אביב שבעקבותיו עשיתי צילום רנטגן עמ"ש צווארי שבעקבותיו הפנה אותי לפיזיותרפיה. כאשר ביקשתי לדעת מה יש לי הוא העלה הפניי תשובה מזמזלת ביותר "יש לך משהו שם, אך לא משהו שאמור להדיר שינה מעינייך"... לא אמור ? הרי אני לא ישנה כבר 11 חודשים... התאכשבתי נורא ומצאתי עצמי מחפשת רופא אחר במשך תקופה, כאשר הפיזיותרפיה לא ממש עוזרת, אפילו מרעה את המצב. על דעתי ועל אחריותי הפסקתי עם טיפולי הפיזיו, וכאשר בכאבים נמשכים ומדירים שינה מעיניי יותר מתמיד. על-כן החלטתי לגשת לרופא המשפחה שלי בבקשת עצה והכוון, והוא הפנה אותי לצילום CT עמ"ש צווארי.
התוצאות והאבחון שלו שלא העלו דבר הפנו אותי לצילום רנטגן נוסף של עמ"ש גבי עם הפנייה לאורטופד, המצב שבו אני נמצאת כיום ופונה אליכם. אני אמורה לפנות לאורטופד עם הצילום האחרון (וקודמיו) בבקשה לקבל אבחון, רק שאני שבעה רופאים שלא עונים על שאלות ואני בהחלט רוצה לגשת למישהו שבאמת אכפת לו ובאמת לוקח ברצינות את המטופל שמולו. ממצב של אי קבלת תשובות, העליתי אפשרות שאולי מדובר בעניינים של מתח ועצבים, אולם עדיין אין לי הסבר למה זה כל כך ממושך, מאחר ותמיד הייתי טיפוס מתוח (עברתי אימון גם בזה ובשנתיים האחרונות אני משתדלת לקחת את הדברים יותר בקלות..)
*** המטפלת הפיזיותרפיסטית שלי טענה כי מקור הכאבים הוא באזור בגב התיכון ליד עמוד השדרה וכאשר היא נגעה שם צווחתי מכאבים נוראיים. היא יעצה לי לגשת לרופא שוב אם אראה שהטיפול אינו עוזר, מה שעשיתי..
*** את מנוי שלי בסטודיו C ביטלתי ממש אחרי שהבנתי כי שהעניין לוקח וייקח זמן ולאחר שהאורטופד ההוא נתו לי אישור שאיני מסוגלת לבצע ספורט שכזה במהלך החצי שנה הקרובה (זה היה בדצמבר 2010).
*** אני חשבתי לחזור לטיפולים אלטרנטיביים שעשיתי בעבר הרחוק (שיאצו, עיסויים) אולם נמנעתי מלעשות זאת בגלל הכאבים החזקים ומחשש שזה רק יחמיר.
אנא עזרו לי בנושא, you are my last resort.
תודה ושבוע טוב, מהדר
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין..
הדר20/08/2011אני בת 34, ואני עם חוסר פעילות בלוטת התריס (היפותירואיזם) מלידה,
מטופלת במעקב אצל אנדוקרינולגית מומחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בצוואר וגב ימין במשך שנה - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011שלום הדר,
ניראה לי כי כירופרקטור יכול לעזור לך. האם טופלת אצל כירופרקטור?
במידה ולא פני לטיפול.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה כירופרקטור ?
הדר22/08/2011מה זה כירופרקטיקה ?
למה היא קשורה, במה היא בדיוק מטפלת,
והכי חשוב - איך היא אמורה לעזור לי ?
אני לא שוללת דבר, אולם פעם ראשונה שאני שומעת על המושג הזה...
ערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה כירופרקטור ? - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/08/2011הדר שלום.
כירופרקטיקה הוא אחד מהתחומים של הרפואה המשלימה העוסק בטיפולים ידניים על ידי הפעלת כוחות קצרים עם עוצמה בינונית עד גבוהה על המפרקים. תנועות אלה ניקראות מניפולציות. הכירופרקטיקה עוסקת בעיקר במניפולציות של החוליות, פתיחת הוקום במפרקים ויצירת התפוקקות של המפרק. מאין "קלק".
לא בדיוק ברור מה המניפולציה עושה אולם במקרים רבים של כאבי גב, וצואר כירופרקטיקה יכולה לעזור בהפחתת הכאב.
בעבודות שבוצעו ניראה כי דוקא במיקרים של כאבים והגבלת תנועה על רקע של חבלות במנגנון צליפת השוט מניפולציות יכולות לעבוד.
כמובן שיש ללכת רק לכירופרקטור מוסמך וידוע, שכן פעולות אלו יכולות להיות מסוכנות במידה ונעשות בידיים לא מיומנות ובאינדיקציות לא נכונות.
כיום יש כירופרקטור כמעט בכל מרפאות הכאב ובמרפאות המשלימות של קופות החולים ובתי החולים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ct של אגן ופרקי ירכייםציון תמר20/08/2011
סיבת ההפניה: כאבים בפרק ירך ימין
ממצאים: הודגמו שינויים ניווניים עם יצירת זיזים גרמיים וארוזיות תת-כונדרליות
באצטבולום. הצרות מרווח התוך פרקי.
מה זה אומר? איך מטפלים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ct של אגן ופרקי ירכיים - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011שלום תמר.
ניראה שהמפרקים מראים סימנים של שחיקה.
כל עוד ניתן להמשיך ללכת יש לעשות זאת . הליכות קבועות ומסודרות מידי יום. אם ניתן לדווש באופני כושר ללא התנגדות זה טוב לירכיים.
טיפול תרופתי במידת הצורך, ולמשוך כמה שניתן ללא ניתוח.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MRImay19/08/2011
שלום , איזה סיבה טובה יש לרופא לתת לי בדיקת MRI לרגליים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRI - תגובה
ד''ר יונה יניב21/08/2011אין דבר כזה - MRI לרגליים - הרגליים מורכבות ממספר חלקים ומבצעים MRI לכל חלק בנפרד. רופא שולח לMRI כאשר הוא חושד בפגיעה שלא ניתן לראות ברנטגן או בCT
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)