מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משקולות רגליים..לילך10/08/2011
שלום רב ,
אני בת 21 ובזמן ההליכה (שעה וחצי) אני משתמשת במשקולות לרגליים(שנקשרות בעקב אכילס כל משקולת 1.5 קילו) . השאלה שלי היא , האם זה לא מומלץ ויכול לגרום לבעיות לטווח ארוך יותר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקולות רגליים.. - תגובה
ד''ר חגי אמיר13/08/2011לילך שלום,
במידה והיגעת למשקלים ולמרחקים האלה בהדרגה זה בסדר גמור.
אם עשית זאת ללא הכנה ולא בהדרגה הדבר יכול לגרום לנזק.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביטות בברךמעיו10/08/2011
שלום רב
אבי קיבל 4 פריצות דיסק לאחר אימונים ממושכים בכל יום מסוגים שונים ובין היתר
מתלונן על כאבים חזקים מאוד בשרירי התאומים של הרגלים מעין צביטות חזקות
שתמיד מכאיבות ללא הרפיה רציתי לדעת האם זה נובע משרירים תפוסים עצם הכאב או כאב שבא ממע' העצבים דווקא ומה עושים חוץ מעיסוי שבאמת מרגיע ?אודה לתגובה בהקדם בכבוד רב מעין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביטות בברך - תגובה
ד''ר חגי אמיר13/08/2011מעין שלום,
אני מכבד את רצונך לסייע בפתרון בעיותיו של אביך אולם קשה מספיק לנסות לסייע ולהסביר כאשר מדובר באדם עצמו שסובל מהבעיה, כאשר מדובר במישהו נוסף זה הופך להיות טלפון שבור.
במדה ואכן הוא סובל מהגב לאחר פעילות יש מקום לבדיקה טובה של אורטופד וקביעה איזה פעילות עליו להמשיך לבצע כדי שלא יפגע.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה בקרסול ימין - איזה בדיקות ?בנד10/08/2011
בוקר טוב , אני עברתי תאות דרכים עם חבלה בגב וקרסול ימין , בצילום ואולטרה סאונד קרוב למועד התאונה יש נפיחות ושטפי דם , התאונה היתה לפני כ שנה ויש לי כאבים בעת הליכה ובעת ירידה ועלייה במדרגות בקרסול ימין , לעיתים גם אני לא יכולה לדרוך בכף הרגל לבצע בכלל הליכה , הרופא אומר שזה כלום , ביצענו מיפוי עצמות ולא מצאו כלום , איזה עוד בדיקות אני יכולה לעשות ? האם לחבוש את הרגל עם תחבושות אליסטית , האם אני צריכה לבקש סי טי ? נ.ב יש לי עוד שאלה קטנה האם מיפוי עצמות בודק את כול הגוף האם אני יכולה לבקש הסבר או בדיקה לגבי חלק אחר בגוף .אשמח לתשובתכם הרחבה. כנרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה בקרסול ימין - איזה בדיקות ? - תגובה
ד''ר חגי אמיר13/08/2011שלום בנד,
כאבים שנימשכים יותר משנה לאחר חבלה , מצריכים התייחסות.
זה שאין קליטה במיפוי אומר שאין פעילות אקטיבית של דלקת או שינויים בעצם באזור הקרסול אולם יש מקום לבדיקה טובה, ובמידת הצורך בדיקות מכוונות נוספות.
כדאי לגשת לבדיקה של אורטופד מומחה לכף רגל.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע ברצועות שורש כף ידלירון10/08/2011
שלום,
בתחילת חודש מאי עקב נפילה עם ידיים מושטות קדימה נקבע חשד לפריקת הDRUJ ותחת שיקוף בוצעה רדוקציה ושמו גבס ארוך, לאחר חודש הורד הגבס ולפי הצילום העמדה טובה.
עברתי חודש וחצי פזיותרפיה ועדיין אין סיבוב מלא של שורש כף היד, ישנם קליקים כואבים ואין ישור מרפק מלא(קיים כאב במרפק) והיד חלשה מאוד ולא מסוגלת לבצע פעולות בסיסיות כמו לנעול/לפתוח דלת או לפתוח בקבוק(עכשיו אנו בחודש אוגוסט) חשוב לציין שהפזיותרפיסט החליט לאחר החודש וחצי להפסיק את הטיפול כי טוען שזוהי תכינת מים לדעתו, כי קיים קרע ברצועות. לאחר ביקורת בכירוג כף יד הופנתי לבדיקת mri בשל שאלה של קרע רצועות מייצבות.
כרגע אני ממתינה לתשובות פיענוח,והשאלה שלי האם ניתן לגלות אם אכן קיים קרע כי ברטגן לא הופיע כלום ובמידה והוחלט על ניתוח, הוא ניתוח מסובך,ההרדמה היא מקומית או כללית,לאחר הניתוח מגבסים שוב את היד?
תודה רבה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע ברצועות שורש כף יד - תגובה
ד''ר חגי אמיר13/08/2011שלום לירון,
אכן בדיקת הבחירה היא MRI, שתראה את כל המבנים ואת שלמותם.
במידה ויהיה צורך בתיקון הוא יהיה קרוב לודאי ניתוחי.
איזה הרדמה זה כדאי לשאול לאחר שיוחלט שיש צורך בניתוח.:)
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות לצילוםעוז09/08/2011
ד''ר שלום לפני כחצי שנה נפלתי על הברך והיה לי כאבים עכשיו הרבה פחות עשיתי לפני שבוע צילום מיפוי עצמות ובתשובות של הצילום רשום "הודגמה קליטה מוגברת ברקמות פרק ברך ימין עם מוקד ריכוז יתר באזור קוניל מדיאלי של הירך תמונה מתאימה אחרי חבלה.... מה זה אומר ? ומה הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות לצילום - תגובה
ד''ר חגי אמיר13/08/2011עוז יקירי, זה אומר בדיוק מה שזה נישמע, מצב לאחר חבלה.
למיפוי אין צורך לעשות כלום.
מה יש לך? את זהיאמר הרופא האורטפד המטפל לפי הבדיקה הפיזיקלית.
הוא גם ינחה אותך מה לעשות.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובהזאב09/08/2011
המפרק בתנועתיות מלאה, אין לי כל כאב ואני מסוגל לרוץ.
אני רוצה להיכנס לכושר וכן לרוץ ריצות ארוכות אבל אני לא רוצה להיפצע בשנית. השאלה היא מבחינת העומס על המפרק - מתי קיים יותר עומס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011לא משנה העומס, חשוב לעשות זאת בהדרגה ולהתחיל ריצות ארוכות לא בעוצמה רבה .
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע במיניסקוסהילה08/08/2011
בת 32. רצתי 7 ק"מ ודיוושתי באופן קבוע, במשך כשנתיים.
לפני כחצי שנה התחילו כאבים מאחורי ברך ימין בעת הריצה והדיווש.
מרחתי משחות לכאב, לקחתי טיפול תרופתי אנטי דלקתי (ארקוקסיה). ללא שיפור. הפסקתי את הפעילות הגופנית.
אח"כ הכאבים הופיעו גם בעליית מדרגות, והליכה בשיפוע עולה.
היום בהליכה רגילה יש כאב קל שמתגבר ככל שהולכים. הכאב בקדמת הברך בצד ימין, מעל השוק. כאב חזק ומגביל תנועה בזמן קיפול/כיפוף הברך.
במנוחה בעיקר כשאני מיישרת את הרגל יש הרגשת לחץ באזור, כאילו השרירים נתפסו.
צילום רנטגן ואולטרא סאונד-אין ממצאים.
במיפוי SPECT נמצא "מוקד קליטת יתר באספקט המידאלי-אחורי בקצה הדיסטלי של הפמור מימין. להמשך בירור לשלול אוסטאויד אוסטאומה". נאמר לי שאין קשר לכאב.
לא ביצעתי MRI.
אורתופד ברך קבע שיש לי קרע במיניסקוס הלטראלי ושיש לבצע ניתוח ארתרוסקופיה.
הרופא לא ענה על שאלותיי, ואני מהססת "לרוץ" לניתוח.
שאלותיי:
1. האם אין צורך ב- MRI על מנת לקבוע את סוג הקרע, והאם הניתוח הכרחי?
2. האם יש טיפול תחליפי או מקדים, כגון פיזיותרפיה?
3. האם התאמצות (הליכה, כיפוף ברך המלווים בכאב) תחמיר בינתיים את המצב?
4. מה עושים בניתוח, מה הסיכונים, אחוזי הצלחה?
5. אחרי הניתוח, האם הברך חוזרת לקדמותה ולפעילות רגילה ולריצה? ואם כן - אחרי כמה זמן?
6. האם בטווח הארוך הבעיה תחזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע במיניסקוס - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/20111.. האם אין צורך ב- MRI על מנת לקבוע את סוג הקרע, והאם הניתוח הכרחי?
MRI מדגים את אברוני ברך אולם אין מנתחים לפי MRI. קביעת הניתוח נעשית לפי הבדיקה הקלינית. בעת הארתרוסקופיה ניתן לראות את כל המיבנים בברך ובמידה וניתן לתקן באותה עת מתקנים.
2. האם יש טיפול תחליפי או מקדים, כגון פיזיותרפיה?
ניתן לטפל על ידי פיזיוטרפיה אולם הדבר לא בהכרח יעזור. במידה ואין שיפור על ידי פיזיוטרפיה לאחר כחדשיים ורוצים להמשיך או לחזור לפעילות הגופנית אין טעם להמשיך וכדאי ללכת לארתרוסקופיה.
3. האם התאמצות (הליכה, כיפוף ברך המלווים בכאב) תחמיר בינתיים את המצב?
אינני מאמין גדול בפעילות עם כאב. הכאב הוא מנגנון התראה של הגוף . אם כואב סימן שאנו עושים נזק. רק במיקרים בודדים ולפי הצורך כדאי לעבוד כנגד כאב. וזה לא במיקרה שלך.
4. מה עושים בניתוח, מה הסיכונים, אחוזי הצלחה?
בניתוח קודם כל עושים סקירה של תוך הברך ורואים ובודקים את שלמות האברים הפנימיים זוהיא ארתרוסקופיה אבחנתית. במידה ומוצאים קרע במניסקוס ניתן שליף או לתקן את הקרע, ואם מוצאים קרע ברצועה מחליטים מה לעשות אתה בעתיד לפי המצב שנמצא בארתרוסקופיה. זה ניתוח עם כל הסיכוניים שיכולים להיות החל מסיכוני ההרדמה, סיכוני זיהום וסיכונים של פגיעה במשהו שלא רצינו לפגוע בעת הניתוח. החל מהחתך העורי ועד החתכים והתיקונים בתוך הברך. אחוזי ההצלחה גבוהים מאד, שכן רואים את הבעיה ובמיקרים רבים מתקנים אותם. כמובן שהדבר דורש פיזיוטרפיה אינטנסיבית לאחר הניתוח.
5. אחרי הניתוח, האם הברך חוזרת לקדמותה ולפעילות רגילה ולריצה? ואם כן - אחרי כמה זמן?
בהתאם לפגיעה שנמצאה בניתוח כך תהיה הפרוגנוזה, ככל שהפגיעה יותר חמורה או שהפגיעה בסחוסים המפרקיים כך הנזק יכול להשפיע יותר זמן ולמנוע חזרה לרמת הפעילות שהיתה לפני כן.
הרמה הסופית תלויה כמובן ברצון של המשתקם. ככל שהרצון וההשקעה רבים כך השיקום הסופי יהיה טוב יותר.
6. האם בטווח הארוך הבעיה תחזור?
יתכן והבעיה ניגרמה מבעיה מובנית ולכן יתכן שהבעיה תחזור. אולם אם תיקון טוב ושיקום נכון סיכוי טוב לחזור לפעילות מלאה ולהפתר מהבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעות באיבחון קרע מלא גיד כתףג. יפית08/08/2011
נפלתי על הכתף לאחר אולטרא סאונד אובחן קרע מלא בגיד כתף, לאחר שהובהר לי שרק ניתוח יפתור את הבעיה , יצטרכו לתפור לי את הגיד הקרוע בניתוח. הוכנסתי לניתוח ולאחר ההתאוששות הוסבר לי שלא היה קרע רק שטפי דם והידבקויות, טעו באיבחון ניקו וסגרו . וההחלמה תהייה קלה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות באיבחון קרע מלא גיד כתף - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011שלום יפית ג.
ברוך ה' שהיתה פגיעה קלה.
אני מאחל לך החלמה מהירה.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייקר ציסטדפנה07/08/2011
אמא שלי בת 70 סובלת לפי שהרופא הגדיר נזילה של בייקר ציסט לשרירים בשוק.
זה מאופיין בכאבים נוראיים שאיננה יכולה לסבול.
טרומבוזה נשלל באולטרסאונד מבחינת עצמות הכל בסדר.
אין אוסטופרוזיס.כרגע מקבלת תרופות טרמידקס וXEFO8 כנגד כאבים
אין ניתן לאתר האם זו באמת הבעיה מתי יחלפו הכאבים? האם יש דרך אחרת לטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בייקר ציסט - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011שלום דפנה.
סביר להניח שמדובר במחלה ניוונים של הברך עם התלקחות של המצב, יצירת עודף נוזלים שפרצו לשקית מאחורי הברך שניקראת ציסטה על שם בייקר.
הציסטה כשלעצמה איננה הבעיה.
הבעיה היא המצב הדלקתי של הברך. ואת זה יש לסדר.
קיימות דרכים רבות כל אחד לפי מצבו כדאי להוועץ באורטופד בקופה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת דרכים וכאביםסובלת07/08/2011
שלום רב,לפני כמעט כשבועיים נפגעתי בתאונת דרכים. עצרתי ברמור אדום כאשר רכב אחר לא עצר ונכנס בי. ראשי הוטח בהגה, כמכונה "מכת שוט". מיד לאחר הפגיעה, הצלחתי לעמוד, לדבר, לתפקד ואף לנהוג. עם זאת, מאז הפגיעה אני סובלת בכאב באזור הצוואר ואזור כתף ימין. צילום במיון לא העיד על שבר, כך שהנני סבורה שהפגיעה היא ברמת השריר/ רקמה רכה. האם יש לעשות פזיותרפיה כדי לזרז את ההחלמה? כמה זמן יש להמתין עד החלמה מהירה? האם יש להימנע מפעילות גופנית? רופא הפנה אותי לצילום חוזר- האם צעד זה יקדם אותי בצורה כלשהי? האם להיות מודאגת מן הכאבים הלא חולפים? רק אציין כי למרות הכאב, ותחושת החוסר נוחות טווח התנועה תקין.
תודה רבה ושבוע טוב של בריאות ועשייה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונת דרכים וכאבים - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011שני היקרה,
אכן את עוברת מה שמכונה צליפת שוט, וכפי שאמרת זה בדרך כלל פגיעה של רקמה רכה.
כדאי ורצוי לטפל בפיזיוטרפיה בהקדם וגם להגיע לכירופרקטור לטיפול במידה והמצב לא ישתפר בשבוע הקרוב.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום גבשני07/08/2011
היי
אבי סובל מכאבי גב תחתון צד ימין.
להלן צילום הרנטגן שלו, אשמח לפענוח.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום נוסף
שני07/08/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום נוסף - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011שלום שני
וכי מה יעזור הפיענוח?
חשוב יותר לבודקו ולראות כיצד ניתן לעזור לו.
בצילום קיימים שינויים ניוניים מפושטים של עמוד השידרה , עם הטיה של הגו לשמאל בגובה L5-S1.
זה לא אומר כלום.
שיגש לרופא להמשך טיפול.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בירכייםגלי07/08/2011
אני בת 31 ובחצי שנה האחרונה אני סובלת מכאביי בירכיים, עברתי סידרה של 5 טיפולים בפיזיותרפיה ולא ברור מה הבעיה, כי לכאורה הכל נראה תקין ולאחרונה אני גם עושה פילאטיס,בינתיים אני לא מרגישה שינוי ואף ישנם ימים שאני מרגישה החרפה בכאב ולא ההכרח בגלל מאמץ מיוחד כמו הליכה ספורטיבית למשל והכאב העיקרי הוא בברך ימין.
יש לציין שצילום לא עשיתי כי לטענתו של הרופא זה לא ממש ישקף אם יש בעיה.
מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בירכיים - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011גלי שלום,
מקור כאבי בירכיים יכול להיות ממספר מקומות לא בהכרח מן הברך.
יש לבצע בדיקה טובה אצל אורטופד למצא את מקור הכאב, ואז לראות כיצד לפתור הבעיה.
צילום לא יקדם אם אין כיוון אבחנתי בבדיקה פיזיקלית.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בירך האחוריתעדנה07/08/2011
מזה שלושה שבועות יש לי כאבים בירך האחורית של רגל ימין, רק בזמן שאני מתיישבת וקמה מישיבה ומשכיבה. הרופא נתן לי כדורים נגד כאבים אך זה לא עזר, כרגע אני לוקחת וולטרן וזה קצת עוזר, 50%, לכמה שעות.
מה יכולה להיות הבעיה? כמו המ זה נשמע?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בירך האחורית - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011עדנה יקרה,
קשה לאבחן כאב כללי שאת מתארת באינטרנט.
יש צורך בבדיקה מדוקדקת כדי להגיע לאבחנה.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרס ועקב מסיליקוןחיים06/08/2011
בעקבות דורבן הומלץ לי לרכוש עקב מסיליקון עם הנקודה הכחולה
אני הולך עם מדרסים
האם יש להניח את העקב סיליקון על המדרס או עלי להוציא את המדרס ולהכניס את
הספידה הרגילה של הנעל ועליה את עקב הסיליקון
תודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרס ועקב מסיליקון - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011חיים שלום.
במידה ואתה שם את המידרס עם הסיליקון הייתי מחליף את המידרס שלך ברפידות הנעל ועליו את מידרס הסיליקון.
אין מקום בנעל לשני המדרסים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכים ואופנייםדודו06/08/2011
שלום
אני סובל מחיקת סחוס בברכים רוב הזמן פעיל בלי כאבים
בתקופות של עומס יש כאבים שנמשכים מספר ימים
אני שוקל לרכוב על על אופניים האם התנועה של הרכיבה תביא להחמרת השחיקה ולהגברת הכאב
תוך כדי רכיבה ולעיתים אחריו ישנו כאב ברכים לא חזק אבל קיים
תודה דודו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכים ואופניים - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/08/2011שלום דודו,
אם תרכוב בצורה הדרגתית ולא תגזים , ותתמיד, הכאב ילך ויעלם.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)




