פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שברי מאמץ
    רשרש2604
    27/08/2011

    שלום, אני מ"כית (מפקדת כיתה) בצהל. אני כבר כשנה בתפקיד. בתפקיד זה אין שעות שינה- מדובר על כ4 וחצי שעות שינה בלילה ממוצע, הליכות מרובות, חוסר בתזונה נכונה מפאת חוסר זמן. לפני כחודשיים החלו לי כאבים עזים בברך ימין ובשתי השוקיים. בצילום שעשיתי, נאמר לי כי יש לי שבר מאמץ בברך שגורם לחוסר איזון בפיקה, דלקת בברך ושברי מאמץ ברגליים עצמן. רציתי לדעת מה ניתן לעשות עם זה מבחינת טיפול רפואי (משום שהמפקדים שלי די מונעים ממני טיפול רפואי והליכה לרופאה בבסיס ולאורטופד)
    כדי להבהיר את גודל הכאב, זה מתבטא בכך שאני לא יכולה לעשות פעולות פשוטות כמו: לנהוג, ללכת, לשבת, אופניים, לעמוד, לנגן בפסנתר...

    אשמח לתשובה מהירה... תודה ושבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שברי מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברי מאמץ - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    רשרש שלום,
    אני רואה שהצלחת להגיע לאורטופד ששלח אותך למיפוי כי הוא חשד בשיברי מאמץ.
    את חייבת !!! לשוב לאורטופד שיבדוק אותך וינחה אותך מה לעשות.
    אם המפקדים שלך מונעים ממך להגיע לרופא הם פושעים גם כלפייך וגם כלפי כל חיילייך שיסבלו יותר ממפקדת שאינה מסוגלת לתפקד.
    אנא קחי את עצמך בידיים וגשי לאורטופד.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה
    טל
    27/08/2011

    אני ובעלי בני 40, בעלי עודף משקל, לא סובלים כלל מהגב. אולם, אנו ישנים על הצד באותה תנוחה. נוצר מצב שבכל מזרון שקנינו, תמיד של מותג אבל בסכום שפוי של 3000-4000 שקל, נוצר שקע בנקודה בה אנו שוכבים, ואחרי שנה המזרון מסב לנו כאב גב (למרות שאחת לחודש אנו הופכים וגם מסובבים את המזרון). כל בוקר אני קמה עם כאב גב שחולף במהלך היום. הוצאה שנתית כזאת מאוד מאוד קשה לנו. כעת לא אכפת לנו להשקיע אף יותר, אך אנו רוצים מזרון שלא יווצר בו שקע וילווה אותנו לאורך שנים. כיצד נדע מה לקנות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    טל שלום,
    באמת חבל להעשיר את חברות המזרונים.
    קיראי את תשובתי לשאלות נפוצות כיצד לבחור מיזרן בריא.
    אין צורך להוציא כסף רב כדי לקבל מזרן טוב. וגם שיחזיק מספר שנים לא קטן.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרנים ועודף משקל

    אודי
    28/08/2011

    טל שלום,

    גם אני סובל מעודף משקל מסויים, ולכן כשרכשתי לפני כשנתיים מזרן, המליצו לי על מזרן איכותי יחסית.
    קניתי בחנות מקצועית מאד, שם לימדו אותי לשנות את מיקום המזרון מידי כחודש - גם לסובב אותו, כך שהאזור שתמך ברגליים, יתמוך בראש ולהיפך, וגם מידי פעם להפוך אותו, כך שהאזור עליו שכבתי יהיה למטה והחלק התחתון יהיה למעלה.

    כל סיבוב כזה מידי פעם מאריך את חיי המזרון, ואם המזרון איכותי כמו מזרן הטמפור של הולנדיה שרכשתי - שהוא לא מזרון קשה, אלא רך ותומך דווקא, אז הוא חי עוד יותר.
    שלי בן למעלה משנתיים, וכמו חדש.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין צפיפות עצם, מסת עצם וגדילה
    אודי
    27/08/2011

    האם ישנו קשר בין צפיפות העצם להתארכותה בזמן גדילה?
    למשל, האם ילד עם צפיפות עצם גבוהה יהיה גבוה יותר מילד עם צפיפות עצם נמוכה יותר (בהנחה שכל שאר הגורמים הרבים שמשפיעים על גובה, כמו גנטיקה, הורמונים, תזונה ופעילות גופנית זהים)?

    כמו כן, האם מסת עצם (שכנראה מושפעת מצפיפות עצם) יכולה להשפיע על גובה?

    חיפשתי מאמרים בנושא ולא מצאתי. מעט המאמרים שמצאתי ניסו להראות קשר בין איבוד גובה לבין צפיפות עצם נמוכה באוסטאופורוזיס בנשים.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין צפיפות עצם, מסת עצם וגדילה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    אודי שלום.
    בעיה של צפיפות עצם נמוכה בילדים צריכה להיות קשורה לפתולוגיה כלשהיא. או בעיה תזונתית חמורה או בעיה מטבולית הורמונלית.
    עם שתי בעיות אלה יפגעו גם הסכוסים ואזורי הצמיחה.
    כדאי להווועץ עם רופא אנדוקרינולוג או מטבולי.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    טלי
    26/08/2011

    למישהי שסובלת מכאבי צוואר ויד ונטלה ארטופן. האם מותר במקביל גם מוסקול (כי גם השרירים תפוסים ויש לה רושם שהדלקת התפתחה בעקבות זאת. היד ממש חמה. בעבר סבלה מאותו דבר ונטלה משהוה אנטי אינפלמטורי שפעל - האם ארקוקסיה יכול לעזור? תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    שלום מלי,
    מישהי שסבלה ולקחה ארטופן יכולה לקחת גם מוסקול.
    אולם רצוי לבצע ברור וטיפול מסודר אצל אורטופד כי זה נשצע כמו בעיה צוארית שצריכה ברור.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במפשה
    שני
    26/08/2011

    מלפני חודשיים החלו לי כאבים באיזור המפשעה לאחר ריצה שביצעתי. הכאבים לא פסקו עד היום והם מלווים בצליעה. הכאבים מתגברים בשעת מאמץ אך קיימים גם בהליכה רגילה. ביצעתי אולטרסאונד, צילום רנטגן, בדיקת אלקטרומיוגרפיה והכל יצא תקין ובבדיקת מיפוי עצמות נמצאה קליטה מוגברת במדיאל קונדיל בטיביה, האם יש קשר לממצאים ומהם אומרים, האם עליי לבצע בדיקות אחרות לגילוי הבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים במפשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במפשה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    שלום שני,
    קודם כ בדיקה פיזיקלית טובה, על ידי רופא אורטופד ספורט מומחה בירך.
    אחר כך הוא כבר ימשיך ויאמר אם צריך בדיקות הדמיה נוספות.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בראש הרדיוס מרפק ימין
    אלמוני
    26/08/2011

    שלום רב

    שברתי את ראש הרדיוס עקב נפילה מגובה

    בצילום נאמר לי שהשבר קטן והאורטופד אמר שיש צורך רק במתלה יד פשוט

    לשאלתי אם יש צורך בניתוח הוא השיב שאין רק פיזיוטרפיה עצמית הפעלת המרפק ומעקב רפואי

    מייסון 1

    כרגע קשה לי ליישר את היד אך אני מצליח לכופף
    ממה נובע הקושי ביישור היד (אני מרגיש כאילו אין לי שליטה ביישור עד נקודה מסויימת)
    האם נשארת נכות מוגבלות

    2 האם באמת לא צריך ניתוח תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בראש הרדיוס מרפק ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בראש הרדיוס מרפק ימין - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    שלום אלמוני,
    אכן אם מדובר במיסון 1, מדובר בשבר ללא תזוזה משמעותית, והרצועות סביב ראש הרדיוס שומרות עליו במקום בעת התנועה.
    יש להפעיל את היד במסגרת כאב ניסבל. הכאב ילך וירד כעבור מספר שבועות.
    לא צריך בדרך כלל ניתוח.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במפשעה ובבטן תחתונה....
    ניר
    26/08/2011

    שלום לכולם.
    שמי ניר,בן 30.
    מזה שנים רבות אני סובל מכאבים ומיחושים באזור הבטן התחתונה (צד ימין),ובמפשעה הימנית.
    הכאבים באים והולכים בתקופות,ובכל ניסיון אבחון שאני מבצע התוצאות כולם חוזרות תקינות.
    בסשן האחרון של הבדיקות ביצעתי כמעט כל בדיקה אפשרית על מנת לבדוק מה מקור הכאבים.
    CT,אולטראסואנד,אפילו קולונוסקופיה...והכל תקין.
    המצב כיום הוא שאני פשוט חי עם הכאב..על בסיס יום יומי...תחושה בלתי נסבלת לדעת שיש בעיה ולא עולים עלייה.

    מאחר והנושא הכירוגי נבדק ונשלל כמעט ב 100 אחוז,אני מנסה לבדוק איזה סוג של אבחון/בדיקה/צילום נוסף יכול לעזור לי עם הבעיה,אולי מהפן האורטופדי שלה..
    חבר שלי,ספורטאי במקצועו,אמר לי שכדאי לי לגשת ולבצע בדיקת MRI,אפילו במימון פרטי,כי הבדיקה הזאת א.לא מסוכנת לגוף מבחינת קרינה. ב.יכולה לאבחן בקלות ובמהירות כל בעיה שקשורה לגידים/שרירים/דלקות/מתיחות.
    ושאלתי אליכם...האם הבדיקה הזאת אכן יכולה לעזור? האם אין סכנות בבדיקת MRI באזור המפשעה מבחינת השפעה על האשכים,ומה באמת היכולות של הבדיקה הזאת מבחינת אבחון.

    תודה רבה,ניר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במפשעה ובבטן תחתונה.... - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    ניר שלום,
    בדיקת MRI כמו כל בדיקה אחרת היא בדיקת עזר.
    יש צורך בתכנית איבחון בדיקה גופנית טובה עם אבחנת עבודה, ולנסות מה שצריך כדי לאמת את האבחנה. לא יורים באויר כי ככה לא פוגעים בכלום.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול לפגיעה בברך
    שלום
    25/08/2011

    שלום רב,

    נפגעתי בתאריך 18/08/11 בברך בטיול בחו"ל, נבדקתי אתמול אצל מומחה ברך שקבע כי יש קרע חלקי (sprain knee) ברצועה התיכונה (mcl) וכן קיים קרע בקצה המיניסקוס (סימנים מיניסקליים חיוביים)שצפוי להתאחות לבד תוך מספר שבועות. מאחר והתור שנקבע לי לביצוע פיזיותרפיה הוא רק לעוד מספר ימים רציתי לדעת האם כדי לא להעמיס את משקל הגוף על הברך אכן מומלץ להשתמש בקביים? אני יכול לדרוך על הרגל תוך צליעה קלה, האם כאשר אני הולך ללא עזרים אני מזיק לברך? מהו פרק זמן סביר להחלמה והאם אכן מומלץ על מנוחה מוחלטת תוך הרמת הרגל?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול לפגיעה בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול לפגיעה בברך - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    26/08/2011

    שלום שלום.
    תן לברך מנוחה מספר ימים,עם קביים ונשיאת משקל חלקית.
    לאחר שתתחיל פיזיוטרפיה תהיה במעקב האורטופד ששלח אותך והוא יודיע לך איך להמשיך ומתי.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות למיפוי עצמות
    חייל
    25/08/2011

    אני חייל בן 19 ולאחרונה ביצעתי מיפוי עצמות

    במיפוי היה כתוב:
    קורטקס פנימי בפמור דיטסלית שמתאים לSF בדרגה 2.

    אשמח אם תוכל לתרגם לי את הממצא כי עוד לא ראיתי אורטופד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובות למיפוי עצמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות למיפוי עצמות - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    26/08/2011

    חייל שלום.
    יש לך שבר הליכה בעצם הירך.
    גש עם התשובה לרופא היחידה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת אלקטרומיוגרפיה בהריון?
    עמית
    25/08/2011

    בוקר טוב, לפני כשנתיים נפגעתי בתאונת דרכים בעקבותיה עברתי ניתוח הוצאת דיסק בL4-L5. בכדי שביטוח לאומי יקבעו לי אחוזי נכות הם רוצים שאבצע בדיקת EMG בגפיים תחתונות בעוד כשבועיים. אני בשבוע השישי להריוני. האם מותר לבצע את הבדיקה כשאני בהריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת אלקטרומיוגרפיה בהריון? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    25/08/2011

    עמית היקרה,
    קודם כל בשעה טובה ומוצלחת.
    אין הוריית נגד של הריון לביצוע הבדיקה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אולטרסאונד ברך - תאונת דרכים
    עדי
    24/08/2011

    אחרי תאונת דרכים עם הקטנוע, שבר ביד (כרגע עם גבס).
    לפי הרנטגן ברך - תקין
    לפי האולטרסאונד ברך שמאל :
    גיד קוודריצפסט - ב.מ.פ.
    גיד פטלרי - ב.מ.פ.
    L.C.L - ב.מ.פ.
    M.C.L - הודגם עיבוי ל M.C.L בחלקו הפרוקסימלי בהשוואה לצד ימין.
    בורסה סופרפטלרי - אין עדות לנוזל.
    בורסה פטלרי - אין עדות לנוזל.
    אזור פופליטאלי - לא הודגמו שינויים פתולוגיים. אין עדות לציסטה ע"ש בייקר.

    הייתה השוואה עם ברך ימין


    כאבים חזקים בצד הפנימי אחורי של הברך עם תחושה של אי יציבות.
    לא חזרתי לפעילות גופנית אחרי התאונה ככה שאני לא יודע אם זה משפיע בפעילות עדיין


    תודה מראש כל תשובה תעזור לי מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אולטרסאונד ברך - תאונת דרכים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    25/08/2011

    שלום עדי,
    תתחיל לחזור בצורה הדרגתית לדברים שאתה מסוגל לעשות.
    במידת הצורך קח כדורים נוגדי דלקת למספר ימים.
    היוועץ עם האורטופד כיצד להמשיך.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר תפוס עם כאב בבליעה
    אבי
    24/08/2011

    שלום רב.
    אני בן 42 עובד כמתקין של תריסים.
    לפני כחודש וחצי נתפס לי הצוואר בזמן העבודה די קשה.טופלתי באתופאן ומשחה.
    לאחר כשבוע הייתה הקלה ולאחר שבועיים נעלם הכאב לגמרי.
    לאחר שבועיים של שקט,קמתי עם צוואר תפוס שוב,וכאן יש להדגיש שאני לא ישן עם מזגן רק עם מאוורר תקרה על המהירות הכי נמוכה,מה שכן כשאני מזיע בעבודה בד"כ יש מזגנים סביבי וגם ברכב כמובן אבל לא מכוון אליי ישירות.
    מה שמוזר הוא שהפעם הזאת גם נתפס לי הצוואר בעורף מימין ולאחר יומיים גם בצוואר בצד ימין.ומה שעוד יותר מוזר הוא שנוספו לכאבים אלו גם כאב בזמן בליעה ואנסה לפרט כדי לתת לך את הנתונים המדוייקים.אז ככה;
    1.כשאני בולע רוק כואב לי קצת בצד ימין בצוואר למטה בדופן הצוואר,בעצם מתחת לאיפה שהצוואר תפוס.
    2.כשאני בולע אוכל מוצק אני מרגיש כאב חזק ונקודתי באותה נקודה שהזכרתי בסעיף 1,אך בנוסף גם כאב קל באותה נקודה בצד שמאל של הצוואר וגם לפעמים בעורף ממש במרכזו,ז"א שכשאני בולע מזון מוצק אני מרגיש את הכאב הכי חזק בצד ימין,קל בצד שמאל וחד{לא תמיד}גם במרכז העורף.

    כרגע אני מטופל בארקוקסיה 90 ומשחה+צווארון רך.
    כרגע לאחר חמישה ימים של טיפול אין הקלה ואין החמרה במצבי,די תקוע!
    האורטופד שלל פריצת דיסק צווארי ולא מוכן לתת הפנייה ל-CT,טוען שזה שריר מכווץ וזה הכל ובקשר לכאב בזמן בליעה{שדרך אגב לא מופיע כלל בלוע עצמו אלא איפה שהזכרתי}טוען שזה גם קשור כנראה לשרירים שהתכווצו ולא פירט מעבר לכך אך הציע לי גם לפנות לאף אוזן גרון שאליו פניתי היום כדי לשלול איזושהיא דלקת ואבחנתו של הרופא שהוא חושב שזה כלום ואולי באמת קשור לשרירי הצוואר,אך רוצה לשלוח אותי ל-CT צוואר כדי לשלול שאין איזה חוליה בצוואר שבולטת כיוון הלוע שאולי גורמת לכאבים אלה.
    בינתיים אני כואב,ירדתי במשקל בגלל שקשה לאכול ושאלותיי בבקשה אלייך הם;
    1.יכול להיות שאחרי טיפול של חמישה ימים ואין עדיין הקלה במצבי?לא ייתכן שזו פריצת דיסק?דרך אגב הרופא שלל בבדיקתו הנויירולוגית בעייה עצבית.
    2.ממה לעניות דעתך המקצועית נובעים הכאבים בזמן הבליעה ושהכאב הוא כלל לא בלוע אלא במקומות אחרים שהזכרתי לעיל?ואיך כואב גם בצד שמאל ששם לא תפוס הצוואר כלל וכלל?
    3.כמה זמן צריך לדעתך להיות עם הצווארון הרך ביום והאם מותר\צריך לישון איתו?

    רציתי להזכיר עוד פרט קטן והוא שכאשר אני שוכב על הגב ומזיז את הראש לצדדים כמעט ולא כואב לי לעומת הכאב החד שאני מרגיש כשאני יושב או עומד.
    תודה רבה מראש על הסבלנות והיחס.אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צוואר תפוס עם כאב בבליעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר תפוס עם כאב בבליעה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/08/2011

    אבי,
    שאלותיך מרובות, מצבך מסובך, ודורש בדיקה מקיפה שכבר עברת אצל רופאים רבים.
    תמשיך מעקב אצל רופא המשפחה שינחה אותך לאן לפנות וכיצד להמשיך.
    אני חושב שבדיקת CT שהמליץ רופא א.א.ג. רעיון גמרי לא רע.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברכיים מזה כמה שנים מגיל 17..
    שלומי
    24/08/2011

    מגיל 17 אני סובל מכאבי ברכיים כיום אני בן 19.5 בצבא אחרי אין ספור אורטופדים באזרחות וצילום רנטגן שלא ממש נתנו תשובות משמעיות שלחו אותי מהצבא למיפוי עצמות + ספקט לברכיים

    התוצאות כאלה

    עקמת מותנית קלה, ללא ריכוזים פתולוגים.

    קליטה מעט לא סדירה בכתפיים, ברכיים וכפות הרגליים.

    בברכיים קיימת הדגשת קליטה בטיביאל טוברוסיטי דו-צדדית.

    הממצאים מתאימים לתגובות מאמץ, יתכן עם אנטזופטיה בברכיים.

    אין עדות ל CMP , פרט לכך ללא ממצאים פתולוגים בשלד.

    A bnormal results of radioisotope scan of bones' nonspecific

    בנוסף קיבלתי צילום שלא מבהיר לי הרבה.

    בהמשך מביקורים חוזרים אצל אורטופדים רבים אלו התשובות שקיבלתי

    אני חייב לציין כל התוצאות הם לפני המיפוי הייתי אצל אורתופדים רבים שרובם אמרו תשובות שונות מהשני. (הכאבים נגמרו בעקבות כך שבגיל 16 התחלתי להתאמן בצורה מופרזת בריצות ומשקולות לגוף)
    בצבא מודעים לתוצאות השונות מהאזרחות.
    חשוב להזכיר שבנוסף לכאבי הברכיים יש לי גם פלטפוס.
    אלה התשובות העיקריות מהאזרחות : סימנים מניסקילאים תקינים טווח תנועות הברכיים 0-140 מעלות FLATFOOT BILATERAL, ARTHRALGIA OF KNEES, כאב PFJ טחינה +-, J חיובי, PAIN KNEE BIL.

    תשובות מהצבא: הרחבה של הקשת הרוחבית קשת שמורה, יש סימנים לפסיטיס פלאנטרית, רגשיות המתאימה לכאב הנובע מה ITB ומלחץ קדמי על הפיקה בפרט באזור הגיד הארבע ראשי. BIL PLANTAR FASCIITIS, יש רגישות על פני ה ITB שבני הצדדים CMP CHONDDROMALACIA OF PATELLA
    בדיקות מעבדה שעשיתי באזרחות נכללו בתוצאות הצבא מיולי 2010 CK מוגבר וספירת נפוציטים מוגברת בערכים לא מאוד גבוהים ביחס לנורמלי.
    ישנם אנטזופטיות בכפות הרגליים ובברכיים, אין גמישות יתר כללית.
    ישנה גם MALALIGMENT של הפיקות.
    מקמורי שלילי סדקים שלילי, יציבות תקינה עיכוב הפיקה חיובי דוץ ימין יותר שחיקה PF חיובי דוץ.

    אחרי הרבה בדיקות באינטרנט ולפי הבנה מה שבעיקר גורם לי לכאבים זאת בעיה בגיד הארבע ראשי שנמצא מתחת לפיקה להפי הבנתי מכיוון השוק ולא הירך מה ניתן לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברכיים מזה כמה שנים מגיל 17.. - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    25/08/2011

    שלומי שלום,
    קשה לומר לך מה לעשות על סמך מספר בדיקות שציטטת.
    יש תשובות אולם הן יכולות להגיע רק לאחר בדיקה פיזיקלית מדוקדקת.
    בחר אורטופד טוב שיתן לך תשובות ולך איתו.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה
    שגיא
    24/08/2011

    לפני כחודש וחצי התחילו לי כאבים בגב התחתון עשיתי בדיקת סיטי והבדיקה יצאה תיקנה במשך החודש וחצי האלה התחלתי להרגיש כמו נוקשות בגב לאורך כל העמוד שידרה וכשאני נושם אני שומע כמו קליקי פיצפוצים בזמן הנשימה בצד שמאל בגב העליון כמו כן יש לי כאבים גם בכתף שמאל המוקרנים לכל היד הכאבים לא עוברים לי והם מעיקים עליי מאוד גם בגב לכל אורכול וגם בכתף שמאל כמו כן רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה העם זה דלקת פרקים חשוב לציין כי אני מרגיש בהרגשה הכללית מאוד עייף וחולה מזה יכול להיות אודה לכן על תשובתם אני מאוד פוחד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/08/2011

    שגיא קודם כל גש לרופא המשפחה שיבדוק אותך ויראה למה אתה מרגיש כל כך חולה.
    תהיה בריא
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ct גב
    טניה
    24/08/2011

    שלום אני בת 26 ואני סובלת כבר שנים מכאבי גב ורק עכשיו שלחו אותי לעשות ct גב ואני לא מבינה את התוצאות עם אפשר עזרה אשמח

    תאור הבדיקה והממצאים

    סיבה :lbp
    עם שחזורים קורונליים וסגיטליים d12 - סקרום.
    ישור של לורדוזיס פיזיולוגיL3-L2 'L1-L2' D12-L1
    אין לזהות פתולוגיה דיסקאלית
    אין עדות להיצרות ספינאלית
    אין עדות להיצרות פורמינאלית, ללא לחץ על השורשים העצביים.
    L4-L5. L3-L4
    בלט דיסק הקפי אחורי משיק אל השק הטקלי.
    אין עדות להיצרות ספינאלית
    אין עדות להיצרות פורמינאלית, ללא לחץ על השורשים העצביים.
    S1-L5
    היצרות המרווח הדיסקלי
    בלט דיסק הקפי מרכזי גורם ללחץ על השק הטקלי
    אין עדות להיצרות ספינאלית
    אין עדות להיצרות פורמינאלית ללא לחץ על השורשים העצביים.
    שינויים סקלרוטים קלים ב SIJ דו"צ באספקט האחורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת ct גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ct גב - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/08/2011

    שלום טניה.
    בגדול כמעט הכל תקין לגמרי.
    רואים כי הגב שלך ישר מדי, במקום שצריך להיות טיפה כפוף. אין ממצא פתולוגי בשום מקום.
    דבר אחד שיכול אולי לרמוז על הסבר אפשרי לכאבי הגב הוא המשפט האחרון, סקלרוזציה של מפרקי SIJ.
    באופן כללי זה אומר שהעצם במפרק האחורי של האגן יתכן ומראה סימנים של פעילות דלקתית קלה.
    את זה אולי כדאי לבדוק עם האורטופד שלך.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום