מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- רגל סוכרתיתהדסה09/08/2007
אני סובלת מסכרת 2 - אינני מרגישה את אצבעות הרגליים.לאחרונה היו לי שלפוחיות ליד האצבעות, ובכרית כף הרגל אשר הפרישו נוזל.
לאחר טיפול שניתן לי על ידי רופא עור, השלפוחיות נעלמו, וחלק גדול של העור הייבש והקשה גם כן נעלם,אבל נוצרו סדקים, וישנה הפרשת נוזל.
שאלותי הן:
1. האם הנוזל המופרש הוא בגלל הסדקים.?
2. מה לעשות כדי שההפרשה תיפסק? אני מורחת את הסדקים בפולידין, וזה עוזר , אבל נוצרים סדקים חדשים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רגל סוכרתית
דניאל א. וייס12/08/2007לא כדאי לייבשם לחלוטין אלא לשים משחה /קרם לרגלים
כדאי להוועץ לגבי העובדה שאת סובלת מחוסר תחושה ברגלים
לפרטים נוספים ניתן לפנות למרפאה - 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם הבוהןמיכל07/08/2007
לאחרונה עצם הבוהן של רגל הימין נוטה כולה הצידה. מלווה בכאבים חדים בעת ההליכה.
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצם הבוהן
דניאל א. וייס12/08/2007להלך עם מדרסים ונעליים רחבות יותר
לפרטים נוספים אפשר לפנות למרפאה - 03-7521670
בהצלחה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות ברגלייםסיון06/08/2007
שלום!
אני בת 17 ויש לי בעיה שמציקה לי הרבה זמן,
האצבעות בשתי הרגליים שליד הזרת יותר קטנות מהזרת עצמה ויותר מזה-הן נדחקות פנימה-כאילו אין להן מקום..זה מאוד לא יפה ואסתטי וזה גורם להרבה אנשים להסתכל על זה ולהיגעל..
רציתי לשאול מה יכולה להיות הסיבה לכך? (לא נולדתי עם זה, אני זוכרת את זה שזה התחיל לאט לאט בערך מגיל 6-7)
ועוד שאלה-איך אפשר לטפל בזה? ניתוח? איפה? כמה זה עולה?
בתודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אצבעות ברגליים
דניאל א. וייס12/08/2007הבעיה לרוב נגרמת כתוצאה מצורת הליכה מסויימת ו\או לחץ של הנעלה או מבנה נעל לקוי.
פתרונות – לצורך יישור אך ורק ניתוח, אולם לא הייתי ממהר לעשות זאת - אלא אם כן את עומדת על כך.
אולם נעל/סנדל שסגורה מלפנים יסתירו את הבהונות ולא יציקו לאחרים.....
לפרטים נוספים אפשר לפנות למרפאה 03-7521670
בהצלחה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיון
אורנה18/08/2007שלום סיוון !
הייתי רוצה להגיד שגם לי יש אותה הבעיה וזה באמת מאוד מפריע ולא נעים בכלל..
האם תוכל לעזור בעניין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלום אורנה
דניאל א. וייס20/08/2007שלום אורנה
ההודעה אלי או לסיוון?
אם ההודעה אלי והמקרה דומה לסיון אז אפשר לקרוא את התשובה שכתבתי לה
אבל כל עניין לגופו
הצעתי שתתקשרי למרפאה או תפרטי את הבעייה בקצרה ואנסה לעזור
03-7521670
יום טוב
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפורמציה באצבעות הרגלייםרוחלה04/08/2007
שלום!
לאחרונה שמתי לב שהאצבע השניה בכף הרגל מאוד התקרבה לבוהן. זה קורה כיום באופן בולט ברגל ימין ויתכן שמכאן נובעים כאבים בכפות הרגליים בעיקר בכריות, באזורים שקרובים לאצבעות. גם אותה אצבע מאוד כואבת. האם ניתן לעשות משהו? האם הכאבים נובעים מהדפורמציה הזאת? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דפורמציה באצבעות הרגליים
דניאל א. וייס05/08/2007סביר להניח שאכן השינויים בכף רגלך גורמים לכאבים, מבנה של נעליים או דפורמציות אחרות יכולות להיות המשפיעים או הגורמים להווצרותם. על כן כדאי להקפיד על רוחב של נעליים ולהתחיל להלך עם מדרסים שימנעו דריכה על האזור הכואב
למידע נוסף ניתן לפנות למרפאה : 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל
www.Wisefeet.org* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייבת 1403/08/2007
השנה שברתי אצבעות (2-אצבע והמה) ברגל ימין.
אחרי חודש כשהרגל כבר בלי שברים נעשו לי קליקים בבוהן באותה רגל וגם ברגל השנייה.
אם אני לא עושה את הקליקים אז כואבת לי הרגל.
מה לעשות?
עליי להתייעץ עם רופא או שיעשו לי צילומים?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
היי
דניאל א. וייס05/08/2007יש לחזור על הצילומים ולהיוועץ ברופא שטיפל בך קודם או לפנות לפודיאטור.
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעל קטנה מדישירי01/08/2007
קניתי נעל ספורט חדשה שנראתה לי נוחה אבל האצבעות קצת צפופות מקדימה, עכשיו כואב לי בין הזרת לאצבע שלידה למרות שנעלתי את הנעל לפני שבוע, יכול להיות שזה מזה? איך אפשר לטפל בזה אם הנעל היא הגורם? אני רוצה להמשיך לשים אותה, יש איזה שיטה כמו גרביים מיוחדות או משחה או משהו שתעזור לי להתרגל לנעל עד שהיא תתאים את עצמה קצת לרגל שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נעל קטנה מדי
דניאל א. וייס02/08/2007נעל שאינה נוחה או אינה במידה המתאימה ברכישתה – אין לנעול אותה!!
ואין לנעל להתרגל לרגל. היא צריכה להיות נוחה וטובה מתחילת נעילתה.
ההמלצה שלי לרכוש נעל נכונה
בהצלחה
דניאל
www.wisefeet.org* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בכף הרגלענתי30/07/2007
מזה כחודש וחצי יש לי כאבים בשתי כפות הרגליים בחלק החיצוני במיוחד בבוקר
לוקח לי כמה שניות עד שאני יכוהל לדרוך על הרגליים
הכאבים מלווים בכאבי ברכיים לאכאשר אני במנוחה ולא תוך כדי הליכה אלא, בישיבה ובקימה
בביקור אצל אורטופד הוא לא מצא שום דבר בברכיים מבחינת דלקת או נוקשות
אני הולכת המון עם נעלי קרוקס
האם יש קשר? האם יש בעיה ביציבה שלי?
אני בת 41 ומעולם לא היו לי בעיות אורטופדיות
קצת מפחיד.....מה עושים למי פונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי בכף הרגל
דניאל א. וייס02/08/2007ראשית, אין מה לפחד!
לפי מה שאת מתארת נשמע כמו דורבנים בעקבים ו/או דלקת בכפות הרגליים שנוצרים כתוצאה מחיכוך.(היינו זאת לא דלקת חיידקית)
ייתכן שהכאבי ברכיים שלך גם נובעים מצורת ההליכה ועל כן מומלץ שפודיאטור יאבחן את הביומכניקה שלך (דהיינו את צורת ההליכה שלך) ויכוון אותך לטיפול הטוב והנכון ביותר.
את יכולה לפנות למרפאה בטל' 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל
www.Wisefeet.org* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה אני אתקשר בהקדם
ענתי02/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור יבשרונן29/07/2007
דניאל שלום,
איך אפשר לדעת מתי יש פטריות ומתי זה סתם עור יבש? מה הטיפולים הכי טובים לפטריות? מאז הצבא זה לא עובר לי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור יבש
דניאל א. וייס29/07/2007היי רונן
האבחנה צריכה להעשות ע"י מומחה.
אולם לרוב בפטרת העור קשקשי, יבש, מתפורר ו/או מתקלף ומגרד למדי.
לאחר אבחנה נכונה ניתן להציע טיפול מתאים - ייתכן אפילו תכשיר שניתן לרכוש בבית מרקחת יעשה את הטריק
העיקר להתמיד
בהצלחה
דניאל וייס
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטרבינאפיןרינת סבו-חגי26/07/2007
אני בת 36, סובלת כבר שנים מפטריות חוזרות ונישנות בציפורני הרגליים,
אחרי המון נסיונות של טיפולים שונים(טיפות,משחות,לק וכו') התחלתי טיפול בטרבינאפין בהמלצת רופא-עור.הייתי מעוניינת לדעת עד כמה הטיפול יעיל ומה הן ההשלכות של טיפול כזה.רופא העור המליץ לי על טיפול יומיומי במשך 6 חוד' כאשר כל חודש עליי לבצע בדיקת דם ע"מ לבדוק את תפקודי הכבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שימוש בטרבינאפין
דניאל א. וייס29/07/2007ראשית הנסיון מעיד על כך שאחוזי ההצלחה גבוהים – למעלה מ- 86%.
מנסיוני את התכשיר נוטלים רק שלושה חודשים ואכן יש לבצע בדיקות דם לתפקודי כבד בסוף כל חודש טיפול וכמובן לפני תחילת הטיפול.
רפואה שלימה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בכף הרגלמלי26/07/2007
שלום,
אני בת 23 ועד היום לא היו לי כאבים ברגלים.
לפני כחודש הלכתי עם נעל לא נוחה למסיבה. מאז כואבת לי כף הרגל הימנית מאד באזור מתחת לבוהן - בכף הרגל עצמה לא באצבע.
אני לא יודעת אם זה קשור אבל אני תמיד הולכת עם נעלי אצבע.
מה ניתן לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב בכף הרגל
דניאל א. וייס29/07/2007לנעול נעליים טובות ויציבות יותר ולשקול מדרסים להסרת העומסים מתחת למפרק הבוהן הראשונה. היות וסביר להניח שאת ממשיכה להפעיל עומסי משקל על הנקודה הבעייתית.
רפואה שלימה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות ולמיסילירדן25/07/2007
שלום רב, הבנתי שיש המלצות על למיסל לפטריות ברגליים. יש לי פטריות בציפורניים ברגליים. יש ציפורניים שהפכו צהובות לחלוטין ויש כאלו במצב חצי חצי. האם למיסיל יהיה יעיל? אני שואל כי ביקרתי אצל רופא עור שאמר לי שאיאלץ לקחת תרופות כדי להעביר את הפטריות.
אגב, האם למיסיל דורש מרשם רופא?
תודה ירדן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריות ולמיסיל
דניאל א. וייס29/07/2007משחת למיסיל מאוד יעילה לפטרת העור לא תהיה יעילה מספיק לטיפול בפטרת הציפורנים.
התכשיר מוגדר כ- OTC ועל כן אינו מצריך מרשם רופא
רפואה שלימה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ירדן29/07/2007חבל מאוד, לא בא לי על תרופות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור יבשטופז25/07/2007
העור שיש לי בכף הרגל ממש יבש וגם כואב ויש לו בקעים מרוב שהוא יבש, ניסיתי לטפל בו בתכשירים של בית מרקחת וזה לא עזר ואני פוחדת להשתמש בשיטות קיצוניות יותר כמו פצירה או סכין כי גם ככה האיזור הזה רגיש ופצוע. איך אפשר לטפל בעור כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור יבש
דניאל א. וייס29/07/2007א. כדאי להקפיד על ניגוב רגליים היטב אחרי מקלחת, ומשיחתם באופן קבוע עם משחת כפות רגליים.
ב. עור קשה יש להסיר אצל מומחה שגם מקפיד על חיטוי כליו.
בהצלחה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף רגל- מראה של הגוף?נורית23/07/2007
האם באמת ניתן ללמוד על מחלות וליקויים שונים בגוף שלנו
באמצעות כף הרגל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כף רגל- מראה של הגוף?
דניאל א. וייס29/07/2007ידוע שכף הרגל ממפה את גוף האדם - זהו תחום ברפלקסולוגיה – ולעניות דעתי כדאי לפנות לרפלקסולוג שיוכל לתת מענה
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכוכית חודרניתזהבית22/07/2007
בחתונה של חברה, רקדתי יחפה ודרכתי כל שברי זכוכית של אחת הכוסות. ירד לי הרבה דם, ואחד החופשים חיטא לי את המקום ושם לי תחבושת (שאותה הוא החליף 4 פעמים בגלל שהדם לא הפסיק לזרום). אני כבר שבועיים אחרי, ועדיין כואב לי מאוד כשאני דורכת על הכף רגל.
אני מורחת פולידין ואלוורה.
יש אולי המלצות, לטיפול בפצע על מנת שיבריא כבר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זכוכית חודרנית
דניאל א. וייס23/07/2007יש לבדוק באולטראסאונד אם אכן אין שאריות זכוכית בפנים לפני שמבצעים כל פעולה אחרת
רפואה שלימה
דניאל
WW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיתרועי20/07/2007
שלום
התפתחה לי שלפוחית גדולה מאוד בכף הרגל ואני חושב שיש בתוכה מוגלה...
כיצד עלי לטפל בשלפוחית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלפוחית
דניאל א. וייס23/07/2007שלפוחית – אין לגעת בה אלא להשאירה מכוסה באספלנית/ פלסתר ולתת לה להתייבש ולהספג מעצמה. אם יש חשש למוגלה רצוי לפנות לרופא המטפל
בהצלחה
דניאל
WWW.WISEFEET.ORG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



