מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- סוליהמישהו16/10/2007
פיזיוטרפיסטית שאני מכירה אמרה לי שחשוב שהסוליה תהיה הכי דקה שאפשר (בצורה שעדיין מגנה על הרגל) כי חשוב שהילד יחוש את האדמה מאחר והוא קולט את העולם גם דרך הרגליים. עם זאת, כל הנעליים בחנויות הן בעלות סוליה קשיחה למדי ואילו נעליים עם סלויה דקה לגמרי הן נעלי בד שנחשבות לתינוקות לפני שהם מתחילים ללכת (ליופי, לחום וכו'). ניתן למצוא נעליים עם סוליית עור דקיקה אבל לאור העובדה שהן כה נדירות תהיתי מה דעתך בנושא והאם זה באמת עדיף שהסוליה תהיה כה דקיקה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סוליה
דניאל א. וייס16/10/2007צר לי אבל איני מקבל את התאוריה הזאת, או שהולכים עם נעלים או שלא .
לגבי ילדים מומלץ נעליים עם סוליה טובה (לאו דווקא קשיחה)
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות פטיש ברגל-רק ניתוח...נריה14/10/2007
שלום קוראים לי נריה ויש לי אצבעות פטיש ברגל. הייתי אצל אורטופדים וכולם אמרו לי שאני צריך לעבור ניתוח פלסטי - אני יודע ממשהי שעברה את הניתוח -(רק באצבע אחת) שזה ממש כאב לה במשך 6 שבועות שהיה לה בורג באצבע-האם אין שום אופציה אחרת?
האצבעות פטיש הם תורשה מאבי אבל שלי יותר גרועות אם אני אעבור את הניתוח -משהו יכול להבטיח לי שלא תהיה את אותה הבעיה אצל ילדיי בעתיד?
וחוץ מזה איך בכלל נשמור על רגליינו בריאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אצבעות פטיש ברגל-רק ניתוח...
דניאל א. וייס16/10/2007ליישר בהונות אין אלא לבצע ניתוח השאלה אם אי אפשר למצוא הנעלה אשר תאכלס את כפות רגליך ואז לא יהיה חיכוך. ולא יכאב.
לשמור על בריאות רגלינו ישנם הרבה לעשות
המלצות - שמירה על הגיינה וטיפוח כפות הרגליים:
1. רחיצת רגליים – פעם ביום (לפחות...) – עם סבון ומים פושרים
2. ניגוב יסודי בין הבהונות.
3. להשתמש אך ורק במגבת אישית
4. לנעול כפכפים/ סנדלים במקלחות ובמקומות ציבוריים
5. לשטוף את המקלחת בתום השימוש
6. תכשירים: טלק/ספריי נגד פטרת.
7. החלפת גרביים כל יום.
8. העדפת גרביים מסיבים טבעיים – למשל: כותנה/צמר.
9. הנעלה מאווררת.
10. הימנעות מהנעלה עשויה חומרים סינטטיים. (פלסטיק/גומי)
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגלייםאסתר רוזנבלט14/10/2007
דר' נכבד
מזה כחמישה חודשים אני סובלת מכאבים ברגליים. ביקרתי אצל אורטופד והוא הפנה אותי לנוירולוג והוא שלח אותי לבדיקות E.M.G, התשובות מהמכון מסתיימות במילים "האבחנה לא ברורה". הנוירולוג נתן תרופה נגד כאבים, שעשתה לי רע מאד. עכשיו אני מתענה מכאבים ואיני יודעת מה עושים.
איך ואיפה אפשר לעשות ביקור במרפאתך? אני חברה ב"מכבי", ניסיתי לצלצל מספר פעמים לטלפון במרפאתך, אך אין תשובה משם.
אנא.
תודה מראש
אסתר רוזנבלט
טל. 03-7519715* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבים ברגליים
דניאל א. וייס16/10/2007שלום אסתר
אין לי מספיק מידע בכדי לעזור לך
המזכירה שלי ניסתה להתקשר אבל הטלפון איננו נכון
צרי בבקשה קשר עם המרפאה 03-7521670 בכדי שאוכל לעזור
במידה ולא עונים ניתן להשאיר הודעה ונחזור
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרסוליים נפוחיםעליזה11/10/2007
שברתי את הקרסול בשתי הרגלים יש לציין שרק אחרי שבוע גיבסו לי את הרגל בשני המקרים עשיתי פיזוטרפיה ובכל זאת אם אני הולכת ברגל וגם לא הקרסולים מתנפחות לי וכואבות האם ניתן לעשות משהו בנדון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרסוליים נפוחים
דניאל א. וייס16/10/2007עליך לפנות לרופא שטיפל בך ושהחליט על הגבס באיחור של שבוע ולהוועץ עימו
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבןהדס10/10/2007
יש לי מזה שנתיים דורבן ברגל, ניסיתי פיזיוטרפיה, מדרסים, 2 זריקות וזה עדיין לא עבר לגמרי.
אחזה טיפול אלטרנטיבי יכול לעזור?
או האם יש עוד טיפולים שניתן לעשות?
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דורבן
דניאל א. וייס10/10/2007המדרסים צריכים להיות הפתרון האידיאלי והנכון ביותר –על כן הייתי בודק את המדרסים שלך - מדרסים ביומכניים הם הפתרון האידיאלי לדורבן לטווח הארוך, זריקות או טיפול אולטראסאונד מקומי ישכחו את הכאבים אבל לא יפתרו את הבעיה מיסודם.
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- "דורבן".- "יבלות" ויראליותמירי08/10/2007
שלום
לביתי בת 16.5 יש מאין יבלות קשות עם נקודה שחורה במרכז כל יבלת. יש לה כ-4 יבלות בכל כף רגל שמתפתחות וכואבות לה מאוד בנגיעה וכמובן בדריכה על כף הרגל. רופא עור רצה לשרוף לה את היבלות עם חנקן אולם היא פוחדת האם יש טיפול אחר לבעיה זאת. ושה רושם שהיבלות מתרבות....
אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
"דורבן".- "יבלות" ויראליות
דניאל א. וייס10/10/2007
נשמע כמו יבלות ויראליות אשר יש להפטר מהם מהר ככל האפשר. חנקן היא אחת הדרכים להפטר מהם ואם המטפל יודע מלאכתו לא צריך לחשוש.
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פדיקורלילי08/10/2007
שלום לך
אני פדיקוריסטית. אשמח לדעת מהי עמדתך כלפי פדיקור והאם ישנם תחומים חופפים/משיקים בין מקצועך לפדיקור?
תודה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פדיקור
דניאל א. וייס10/10/2007ההשקה היחידה היא שאנו גוזרים ציפורניים ומסירים עור קשה - בתחום הפודיאטרי שהינו תחום ברפואה העוסק בכל הקשור לבריאות הרגליים הינו מקצוע הנרכש לאחר לימודים אקדמאיים ממושכים וההרשאות המקצועיות אחר כך הינם רפואיות ומקצועיות ביותר.
פדיקוריסטיות צריכות להקפיד על חיטוי כליהן, לדעת שיש דברים שאל להם לעשות ולא להתיימר לעשות דבר שעלול לגרום לבעיות קשות אצל מטופלים מורכבים. עדיף להוועץ. ועדיף להשאר צמוד לקוסמטיקה בלבד.
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדק סדק תרדוףיוסי07/10/2007
שלום דוקטור
בשתי כפות רגליים - בגבעונת שמתחת לבוהן - סדקים עמוקים או "חתכים טבעיים אלכסוניים" גם בימין וגם בשמאל (סדק אחד על כל גבעה) . לדעתי נולדתי איתם. לרוב הסדק או החתך סגור אך לעיתים נפתח ואז זה כאבים חזקים. לרוב זה רק מציק.
בימים אלו אני מתאמן לריצת מרתון וכמובן ששיעור ההצקה משני סדקים אלו עולה ובנוסף לכאבים הרגילים אחרי איצמון מתיש בן כ- 20-30 ק"מ . האם יש משהו שניתן לעשות? משחות מיוחדות, אולי זה מצריך טיפול רציני יותר?
אודה על תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סדק סדק תרדוף
דניאל א. וייס10/10/2007צריך להקפיד על ייבוש הרגליים היטב היטב בעיקר במקומות הבעייתיים ומשיחתם באמצעות קרם רגליים טוב באופן קבוע.
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותמיק02/10/2007
לד"ר דניאל שלום!
משנת 1992 אני הולכת עם מדרסים בריאותיים עקב כאבים שהיו לי בכף רגל שמאל.
מאז הנני סובלת מיובש רציני בכף רגל זו בלבד. הפדיקור והמשחות למינהם שאני משתמשת עוזרות רק למס' ימים ושוב חוזר ומתגלה העור הקשה,בעקב ובחלק העליון של הרגל .
שאלתי היא-האם ניתן להיפטר מהעור הקשה הזה לתמיד? וכיצד
פנייתי אליך היא לאחר גם שפניתי לרופאי עור וללא כל הצלחה
אודה לעזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התייעצות
דניאל א. וייס10/10/2007עור קשה נוצר כתוצאה מחיכוך בין הרגל לנעל. ויש להפסיקו – זה יכול לנבוע מצורת הליכה מסויימת, מבנה לקוי ועוד לכן הייתי בודק את הסיבה הגורמת לעור הזה להווצר ומדוע המדרסים לא נותנים את המענה הנכון. פודיאטור יוכל לענות לך על כך
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה מוזרה באצבעות כף הרגלמיכל01/10/2007
שלום רב,
אני בת 40 ובריאה בסה"כ. בימים האחרונים שמתי לב לתופעה מוזרה בכף רגל שמאל, האצבע הקטנה וזו שלידה מרגישות כאילו הן רדומות או נפוחות. בהתבוננות לא ראיתי שום דבר מיוחד וגם לא זכור לי שקיבלתי מכה או משהו. התחושה היא כל הזמן, גם בהליכה וגם במנוחה. לפעמים זה מרגיש כאילו הדביקו לי את שתי האצבעות האלו בפלסטר. אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.
האם יש לך מושג מה זה יכול להיות? האם יש צורך לפנות לרופא או שזה יעבור מעצמו (בינתיים זה 4-5 ימים).
אציין כי מלבד זה אני סובלת מפטריות בצפורני הרגליים אשר טופלו מקומית ללא הצלחה ובכוונתי בקרוב להתחיל טיפול בכדורים (עד עכשיו לא יכולתי בגלל הריונות והנקה). וכמו כן שמתי לב לאחרונה שאני סובלת מעור יבש וקשה עד כדי כך שלפעמים נהיה פצע. האם מספיק טיפול אצל קוסמטיקאית? אני לא יודעת אם יש קשר בין כל הדברים.
תודה וסליחה על אורך השאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תחושה מוזרה באצבעות כף הרגל
דניאל א. וייס10/10/2007נראה שיש קשר , אם כי בעקיפין, וצריך לפתור את הבעיה של הפטריות. כי יתכן ששאר קילופי העור נובעים מפטרת גם כן, לכן כדאי לשקול את כל הטיפול שאת חושבת להתחיל אותו כרגע. פני לפודיאטור או רופא עור לאבחון כל הבעיות והטיפול בהם. תחושת ההרדמות בבהונות הקטנים כנראה נובעים מלחץ של נעל – כדאי מאוד לשקול נעליים רחבות יותר .
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורנייםללא שם01/10/2007
יש לי מין שכבה לבנה בציפורן הבוהן ברגליים תחילה התחילו סימנים קטנים אחר כך גדלו ולאחר מכן הופיע בהוהן ברגל השניה וישנם קצת סדקים בשאר ציפורניי הרגליים..
האם מדובר בפטריות בציפורניים? אין לי בדיוק מושג מזה תמונה להמחשת פטריות ברגליים תעזור לי..
(בן 17.5)
אשמח לקבל תשובה
המשך יום טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ציפורניים
דניאל א. וייס10/10/2007שלום רב, תאורים מסוג אלו יכולים להעיד על מספר דברים על כן אבחנה מדוייקת ונכונה יותר יכולה להנתן רק ע"י בדיקת מומחה
ניתן לפנות למרפאה - 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועה לא רצונית של אצבעות רגל ימיןאורן01/10/2007
שלום,
מזה כחצי שנה ואני סובל מבעיה של מין קפיצות עצביות של 3 האצבעות המרכזיות בכף הרגל. בלילה בעיקר אני מרגיש בעיניין לפני שינה ולעיתים זה מפריע. קורה שלאחר מאמץ גדול על הרגל כמו הליכה מרובה או נעליים לא הכי נוחות אני חש את הדברים הללו ביתר שאת. אני כבן 30 סובל מעודף משקל ממוצע ובריא תודה לאל. לעיתים כשאני לוחץ על השריר בקידמת שוק הרגל אני כאילו מגרה את הקפיצות הללו. אודה לחוות דעתך? האם זה עניין עצבי או משהו אחר?
בברכה, אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תנועה לא רצונית של אצבעות רגל ימין
דניאל א. וייס10/10/2007מאחר והסימנים שאתה מתאר הינם ניורולוגים – אני מציע לפנות ישר למרפאה ניורולוגית.
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדקים חמורים בכף הרגלפלפלת29/09/2007
שלום רב ומועדים לשמחה!
אימי סובלת מסדקים חמורים מאוד לאורך כל כף הרגל. פעם היה מדובר רק ביובש ומשחה היתה מקלה אבל הפעם הסדקים ממש עמוקים וארוכים והיא בקושי יכולה לדרוך על הרגל . היא הלכה לכמה מומחים שהביאו לה משחות שלא הועילו. מה עליה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סדקים עמוקים
דניאל א. וייס10/10/2007מועדים לשמחה
בהנחה שבריאותה תקין יש להקפיד על ייבוש רגליים היטב לאחר רחיצתם ומשוח אותם במשחה מתאימה לבעיה - צריך לראות את רגליה ע"מ לתת מענה מדוייק יותר
חג שמח
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור צהוב וקשה בכף הרגלדדי29/09/2007
שלום, מאז גיל ההתבגרות אני סובלת מעור שגדל בלי סוף בכף הרגל, צהוב וקשה. העור כל הזמן גדל, ושבוע אחרי שאני עושה פדיקור כבר העור צומח. גם בפדיקור אי אפשר להעלים את העור הקשה והצהוב ואני מתביישת מאוד בכפות הרגליים שלי (הן מאוד מאוד צהובות) הבעיה תורשתית - מאבי. האם יש פתרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור צהוב וקשה בכף הרגל
דניאל א. וייס10/10/2007עור קשה נוצר כתוצאה מחיכוך חוזר ונשנה וכלעוד שצורת ההליכה שלך כפי שהיא החיכוך יימשך ועל כן הסבירות של העור הקשה שיחזור על עצמו הינו גדול מאוד.
יש צורך לבצע בדיקה ביומכאנית לראות מה הסיבה הבסיסית להווצרות העור הקשה הזה וכיצד לפתור את הבעיה לצמיתות
ניתן לפנות למרפאה 03-7521670
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פלסטי בכף הרגלאור27/09/2007
שלום,
ברגל ימין יש לי בוהן גדולה לעומת רגל שמאל. כמו כן, העצם שלה רחבה יותר. אסטתית זה נורא מפריע לי. אני לא הולכת עם נעלים פתוחות. לעיתים יש לי כאבים- תלוי בנעל. הייתי שמחה לדעת אם יש ניתוחים שההתמקדות שלהם היא פלסטית ומה סיכויי ההצלחה להצר אצבע ועצם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניצוח פודיאטרי ולא פלסטי
דניאל א. וייס10/10/2007ישנם פודיאטרים שזהו סוג התמחותם וכדאי לפנות לקבל את שם המנתח הקרוב למגוריך שיוכל לייעץ לך
בהצלחה
ומועדים לשמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




