מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- שאלהליאל03/02/2008
אני בחורה נמוכה ואני רצה ללכת תמיד אם עקבים. יש לי שתי שאלות .
1. האם עדיף פלטפורמה או עקב (שבעקב גבוה ומאצבעות נמוך)?
2. מהו הגובה המקסימאלי המומלץ על ידי מומכים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעליים
קרולין צמח04/02/2008ליאל ערב טוב,
נעליי עקב עדיפים עם פלטפורמה מכייון שהם יותר יציבים על הקרקע, במידה ואת מחליטה ע נע על עקב עם שפיץ עדיף עד 5 ס"מ גובה וכמובן עפ סוליה טובה שתיתן איזו שהי תמיכה לכריות כף הרגל.
המשך יום נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפת רגלייםיפית31/01/2008
אני סובלת משריפה בכפות הרגליים יש לציין שיש לי נטיה לסכרת אבל עקב דיאטה שירדתי 50 קג לפני 6 שנים אני מאוזנת מאז. תחושת השריפה בכפות הרגליים גורמת לי להיות מאד עצבנית. הרופאים מכנים זאת ניאורופותיה כל התרופות שקיבלתי לא עזרו לי, האם יש תרופה שיכולה להקל על התחושה הזאת יש לציין שאני נועלת נעלים עם מדרסים תפקודיים וזה טיפה מקל עלי, גם מקל עלי עכשיו בחורף כשאני הולכת בבית בלי גרביים והקור מקפיא לי את תחושת השריפה (בקיץ הייתי שמה את הרגליים באמבטיות עם מים קפואים וזה גם היה מקל עלי אבל לא להרבה זמן) עברתי טיםוליפ בגלי הלם ואוזון וכלום לא עזר לי האם יש מזהו שיכול להקל עלי (אני גם משתמשת באייס ג'יל כששורף לי חזק)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שריפה
דניאל א. וייס03/02/2008ראשית, לאור העובדה שאת סוכרתית יש לוודא שהסוכר שלך מאוזן. וזה באופן חד משמעי.
ישנם כל מיני אמצעים , גם תרופות ותוספי מזוןם שיכולים להיות מותאמים לך לאחר אבחון מדוייק שאכן בזה הענין.
אוזון וגלי הלם אינם מחזירים תחושה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי תופת בכף הרגלליה29/01/2008
לפני כשבוע נפל לי שולחן חבד עד כף רגל ימין, בעיקר על הבוהן והאצבע שלידה.
עברתי יומיים של כאבי תופת עם שטפי דם ורגל נפוחה וסגולה, התכוונתי ללכת לרופא אבל כולם מסביבי אמרו שאצבעות בין כה לא מקבעים גם אם זה סדק.
ידוע לי שלא מדובר בשבר, שכן אני מסוגלת (בכאב, אבל אפשרי) לקפל ולישר את הבוהן. עם זאת, עבר כבר שבוע, האצבע שליד הבוהן כבר די חזרה לעצמה. הבוהן עדיין סגולה וגם כל האיזור סביבה. הנפיחות אמנם ירדה אך התחילו גושים מעל מקום הצמיחה של הציפורן. הכאבים נמשכים. בלילה האחרון סבלתי מתחושת "נמלים" בכל רחבי כף הרגל, האם זה טבעי? כיצד ניתן להקל על הכאב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי תופת בכף הרגל
דניאל א. וייס29/01/2008ראשית כדאי להראות את המכה לפודיאטור או רופא המבין בזה.
בכל מקרה הייתי מציע לבצע צילום למעקב.
אני חושב שכדאי מאוד להבא לא להצייעץ עם הסביבה כי עם אנשי מקצוע - כי לפעמים טיפול מיידי כלשהו יכול לחסוך בכאבים או אף להחיש טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרת בציפורן בבוהןמיטל27/01/2008
שלום, אני בהריון וסובלת מהפטריה מזה 3 שנים לערך. אני גוזזת את הציפורן כמה שיותר. השאלה האם ניתן לטפל בפטריה בהריון ? האם יש דרכים טבעיות ?
לתגובה אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטרת בציפורן בבוהן
דניאל א. וייס29/01/2008אהלן רוני,
כדאי מאוד לטפל בפואת הציפורן וישנן מספר זוגי טיפולים אפשריים הכל תלוי במצבך הבריאותי וכן למורכבות של הפטרת
על כן הייתי מחכה לאחר הלידה (שהיה בשעה טובה) ואז נשקול מה לעשות
בהצלחה בינתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה בציפורן
מיטל29/01/2008תודה ד"ר.
רק האם זה בסדר שאני מדי פעם גוזזת את הציפורן , אפילוכמעט והוצאתי את כולה מרוב שהציפורן נחלשת. איך אפשר לחטא אותה בהריון.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פטריה בציפורן
דניאל א. וייס03/02/2008ראשית, יש להפסיק עם החטטנות הזו בציפורן
לחטא עם אלכוהול
בהצלחה ושיהיה בשעה טובה ובמזל טוב
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף מאוד !!משה23/01/2008
לפני כ7 שנים נפצעתי בצבא פציעת מעיכה בכף רגל שמאל ,לפני כשנתיים חזרו לי הכאבים,
אינני יכול להזיז את אצבעות כף רגל שמאל ,יותר נכון הגבלה בתנועה ,כאבים בכל כף הרגל
בהליכה ,בבדיקות:C.T.-תקין,MRI-תקין,בבדיקת EMG-התגלתה ירידה באמפליטודה מוטורית
משמאל רושם של TTS,נאלצתי לעזוב את מקום עבודתי בגין הכאבים.שאלתי היא,ממה אני סובל?
מדוע לא התגלה שום דבר בMRI ?,מהו הפתרון לבעייתי ?,ומי המומחה הכי טוב שבו
אוכל לקבל חוות דעת רפואית למצב כף רגלי?.דחוף בבקשה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
קרולין צמח23/01/2008שלום רב משה,
אם יש לך TTS (TARSAL TUNEL SYNDROM אז יש פיתרון כירורגי.
אני ממליצה ליפנות לפרופסור היים מיכאל, הוד השרון רח' הבנים 14 טל: 09-7401181/1080
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטה באמצע כף הרגל
יהודה24/01/2008לפני יומיים התחלתי לחוש בכאבים בכף הרגל בזמן דריכה והליכה. בהסתכלות על כף הרגל רואים בליטה באמצע הקשת, ממש באמצע כף הרגל לא בעקב. הבליטה כואבת במישוש ובזמן דריכה על הרגל.
רציתי לדעת מה זה יכול להיות ואיזה סוג רופא מטפל בזה.
אני מבין שזה לא דורבן כי זה לא בעקב.
אני בן 54* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטה
קרולין צמח24/01/2008ערב טוב יהודה,
יש צורך לגשת לאורטופד כף רגל או פודיאטור, מומחה לגפיים תחתונות, יש לבצע בדיקה של אותה בלוטה. אפשר אולטראסאונד או רנטגן, צריך לראות את הרגל בכדי לדעת איזו בדיקה מתאימה לך.
יום נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחזי23/01/2008
אבקש לדעת לאיזה רופא יש לפנות בנושא חוסר תחושה
חלקי באצבעות הרגליים וכאבים בזמן מנוחה.
יש לציין שיש לי כאבים גם בגב התחתון, סוכר 150 , ולחץ דם.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תחושה
קרולין צמח23/01/2008חזי שלום רב,
יש לפנות לרופא משפחה שיפנה אותך לבדיקת EMG של גפיים תחתונות, בדיקת דם לגילוי סכרת.
ייתכן שיש צורך גם בבדיקת CT לגב אם נפצעת או קרה דבר מה שלא ציינת ב אימייל. לשם קח צריך לפנות לאורטופד מןמחה לגב.
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהאלירן21/01/2008
כרתו לי את חצי הציפורן בבוהן ברגל מכיוון שהייתה לי ציפורן חודרנית אז רציתי לשאול מה קורה אחרי זה הציפורן גדלה לכיוון שנחתן או שהעור מחלים והציפורן גודלת רק מהחצי?
ועוד שאלה אני אמור לעשות בעוד ציפורן חודרנית ניתוח כירורגי האם לייזר הוא פחות כואב??
והאם סיכויי ההצלחה גבוהים יותר ומה משך הההחלמה יותר גרוע מכירורגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורן חודרנית
קרולין צמח21/01/2008שלום אלירן,
אם רק הוציאו לך את הציפורן ולא טיפלו בשורש הציפורן אז תיגדל לך חזרה הציפורן כפי שהייתה לפני כן, אם כן טיפלו בשורש הציפורן תיגדל ישר ללא החתיכה שהוציאו לך.
אין שום הבדל בין ליזר לידני, אותה החלמה אותו ניתוח רק כלי חיתוך שונה.
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ציפורן חודרנית
שחר28/01/2008
עברתי ניתוח ציפורן חודרנית אצל קרולין צמח והיא מקסימה ממש בלי כאב היאפשוט נסיכה מזה כאב לפנילא יכולתי ללכת רק לאחר הניתוח מרגיש נניפלא תודה לךךך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שחר
קרולין צמח29/01/2008שחר שלום,
תודה רבה על המילים היפות,
שיהיה לך המשך ערב נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבן?אחת שהיתה שם20/01/2008
שלום,
ביתי בת שנה ושמונה חודשים , התחליה ללכת ב1.4 ולאחרונה התפתחה לה מעין יבלת פנימית בעקב ..כשנוגעים זה מחוספס ומרגיש שזה יחסית עמוק..
האם יתכן שזה דורבן?
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט
קרולין צמח20/01/2008שלום גל,
כאבים בכפות רגליים בזמן אימון, בייחוד אינטנסיבי כמו שאת מתארת יתכן מחוסר איזון בכפות רגליים. דוגמא: פרונציה, סופינציה, קריסה של מטאטרסלים ועוד רבים אחרים...
בשביל לאבחן במדוייק מה גורם לכאבים אלה צריך שיבדוק מומחה (פודיאטור, אורטופד כף רגל), לדעתי בסוף התהליך יונפקו מדרסים ע"פ מידה להקל על הכאבים.
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהולדימיר17/01/2008
יש לי בעיה של רגליים בעלות ריח רע. בקיץ אני נועל סנדלים אבל בחורף אני בבעיה .
אפשר לקבל המלצות מה לעשות בנידון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע
קרולין צמח20/01/2008שלום ולדימיר,
ישנם הרבה סיבות לריח רע חוסר היגיינה, הזעה, נטייה. ישנם תכשירים בשוק שעוזרים מאוד להפחתת הריח כגון דיאודורנט לכפות רגליים, קרם רגליים מייבש ל7 שעות ללא הזעה ואז אין ריח, טלק ועוד.
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי טיפול כירורגי בציפורן חודרנית:דני17/01/2008
עברתי טיפול כירורגי בציפורן החודרנית ועברו ארבעה ימים וכל יום אני מחליף תחבושת ושם סנטמיצין משום מה ליד המקום שבו הציפורן נחתכה(הוא כרת חלק מהציפורן) יש כמו מין שחור כזה בכאילו קיבלתי שם מכה אבל לא קיבלתי מכה וקצת אדום עוד כמה ימים אני הולך לכירורג שלי לבדקיה אחרי ניתוח...האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורן חודרנית
קרולין צמח21/01/2008שלום דני,
מה שאתה מתאר נורמאלי לחלוטין, הסר חשש מליבך.
ערב טוב
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה באגודלריבה15/01/2008
שלום, יש לי פטריה שגורמת לכל הציפורן להתעוות, יש לי את זה כבר 5 שנים, כל פעם ניסיתי משהו אחר ולא עזר, האם לפודיאטור יש אפשרויות טיפול טובות יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריה באגודל
דניאל א. וייס17/01/2008שלום ריבה,
ישנם כמה טיפולים שניתן להציע לפטרת – בהתאם לחומרת הבעיה. הפודיאטר יאבחו את הבעיה וחומרתה ובהתאם יציע טיפול מתאים
את מוזמנת לפנות למרפאה 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בעצמות כף הרגלציפי13/01/2008
לאימי יש אלוס וגוס(עצם בולטת בבוהנות של 2 הרגליים), והיא רוצה לעשות ניתוח, היא התייעצה עם מומחה בצפון שאמר שלא בטוח שזה יצליח, כיוון שהאצבעות כבר זזו קצת. אני מבקשת לקבל עוד יעוץ נוסף ממומחה, והייתי רוצה לקבל שמות מומחים בנושא או אנשים שעברו ויכולים להמליץ.
+כמה זמן החלמה צריך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניתוח בעצמות כף הרגל
דניאל א. וייס13/01/2008שלום ציפי,
לצורך התייעצות נוספת של מומחה את מוזמנת ליצור קשר עם המרפאה 03-7521670
רפואה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הלגוס ולגוסאהובה לוי09/01/2008
לפני כשנה התברר לי שיש לי הלגוס ולגוס ברגל שמאל וקשתות גבוהות עם צניחת קשת ברגל שמאל.
התחלתי ללכת עם מדרסים גמישים שהקלו על כאבי ,אך ,לפני 8 חודשים עברתי ניתוח הלגוס ולגוס.
הכל היה בסדר עד שלפני כחודש החלו שוב כאבים עכב בלאי של המדרסים,הוצע לי במכון לרכוש מדרסים ביומכנים שהם עמידים יותר.
לפני כשבוע קבלתי מדרסים אלה ואז החלו כאבים באזור הניתוח,במכון אמרו לי שלוקח זמן להסתגל.
1.האם אכן כך או שהמדסים האלה אינם מתאימים לבעיה שלי ואני צריכה לחזור למדרסים גמישים?
2.האם הליכה עם מדרסים גורמת לתלות בהם?
3.האם קיים טיפול אחר לבעיה ללא מדרסים?
תודה מראש, אהובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלוקס ואלגוס
קרולין צמח09/01/2008אהובה שלום,
מדרסים מטרתם להקל על הליכה ועמידה, לתת תמיכה נכונה ומאוזנת לכפות רגלינו, לאפשר למפרקים תווכי תנועה טובים יותר, להקל על עומסים בשרירים וברכיים. בעיקרון למדרס צריך לתת בערך שבוע עד שבועיים להסתגלות, אך אם כואב מאוד לפני ואם לא נוח בכלל אז צריך לשנות את המדרס לפני הזמן המינימלי. אם ישנם כאבים באיזור הניתוח משהו שם לא בסדר, וצריך לבדוק למה, המדרס אמור אך ורק לשפר ולא להכאיב. אם המדרס החדש שקיבלת מפלסטיק והוא איננו נעים אז זה לא נכון לכף הרגל שלך, יש צורך להסביר לאורטוטיסט שתווכי התנועה במפרק הראשון שלך אינם עוד עקב הניתוח שעברת. אין תלות במדרסים אך אם המדרס נעים וטוב לך כשאת ללא, כף הרגל שלך מתאמצת יותר ונוצרת הרגשה של "משהו חסר" בנעל. לא קיים טיפול אחר.
במידה ותירצי שאבדוק את המדרס ואת כף רגלך על מנת להרגיע אותך ואולי לתת הוראות יותר מדויקות לאורטוטיסט את יכולה ליצור קשר במספר 03-6731240
מקווה שעזרתי לך קצת,
יום נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף רגל שטוחהדוריס07/01/2008
שלום, כף הרגל שלי שטוחה יחסית, מעולם לא אובחנתי, לכן איני יודעת אם זה פלטפוס, השאלה היא אם לא מטפלים בכך, המצב יכול להחמיר, האם עלי לטפל כרק כשיהיו לי כאבים? בעיקרון לעיתים רחוקות אני מרגישה מין מתיחה לא נעימה באיזור השקע בכף הרגל בין העקב לאצבעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטפוס
קרולין צמח07/01/2008ערב טוב דוריס,
בכף רגל שבה הקשת נעלמת או קורסת וכף רגלינו באה במגע עם הקרקע זה פלפוס. כף רגל שטוחה איננה בהכרח מתכונת לכאבים זה נכון שויזואלית ניתן לאבחן כף רגל שטוחה אך סביר להניח שאין כאבים. פלטפוס לא יכול להחמיר ומה שיש לך עכשיו ילווה אותך לאורך השנים. מה שיכול להחמיר זה רק כאב (לא חייב) או הרס נעליים. המתיחה שאת מרגישה קשורה לפסיה שנמצאת במרכז כף רגלך שבעיקבות הפלטפוס פשוט נמתחת. הרצועה בכף הרגל נועדה לשמור (בין השאר) על הקשת ויש מעט מאוד קולגן ואלסטיות ולכן כל מתיחה שלה מורגשת היטב.
מדרסים יוכלו מאוד להקל עליך ועל תחושותייך, וכמובן הנעלה נכונה, שלא כולל עקבים ופלטפורמות למיניהם.
מקווה שעזרתי קצת,
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בניתוח כך רגלחלי07/01/2008
שלום רב,
מזה חצי שנה אני סובלת בעור קשה בכף הרגל
ניסיתי את כל התכשירים והפלסטרים שהפודיאטור המליץ והפדיקורסטית שלי
אבל הפודיאטור המליץ על ניתוח האם כדאילעשות או יש פתרון אחר
תודה רבה רחל אשדוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
קרולין צמח07/01/2008שלום רב רחל,
אינך נותנת מספיק אינפורמציה לגבי, מיקום עור קשה, האם יש תופעות נילוות כגון עצמות בולטות, מהו גילך ועיסוקך. אשמח לקבל עוד פרטים בשביל שאוכל לענות לך ביתר דיוק.
יום נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח בכרית כף הרגל -עור יבש מציק
חלי14/01/2008שלום רב ,
בהמשך לשאלתי על כף הרגל האם לנתח יבלת כמו עור יבש כמו מן מסמר בכרית כף הרגל
עצמות אין לי והרגל בריאה ב"ה אני בת 39
כמו כן ניסתי את המדבקות במיוחדות את הלק כתכשיר
אצל רןפא עור לשרוף את היבלת בחמצן ,ואפילו לא עזר וכן גל פדיקורסטית כל הזמן ,
קשה לי להתהלך ולעשות הליכות כפי שאני רגילה
הפודיאטור של הקופה אמר שאם הרצה ינתח !
האם כדאי או שיש אופציה אחרת
תודה רבה - רחל אשדוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
קרולין צמח14/01/2008שלום,
ובכן עדין הכל מבולבל, אינני מבינה בדיוק מה גורם לעור הקשה, היכן הוא בדיוק נמצא, יתכן והסיבה שהציעו לך ניתוח הגיע עקב שינויים במבנה עצמות, שגורמות לעור הקשה להופיעה וייתכן שניתוח יוריד לחצים וימנע מהעור הקשה לצמוח שוב.
מקווה שעזרתי,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



