פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בירור בקשר לבעיה גנטית
    מוחמד
    23/04/2011

    שלום וחג שמח...
    יש לי בעיה גנטית...ואחרי הבדיק נאמר לי שלעולם לא יהיה לי זרע ולא יהיו לי ילדים.
    האם יש משהו במה שנאמר לי?
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בירור בקשר לבעיה גנטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור בקשר לבעיה גנטית - תגובה

    ד''ר שי שפי
    24/04/2011

    הדבר תלוי מאוד בתוצאה המדוייקת של הבדיקה. רצוי שתתייעץ עם אורולוג מומחה לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    נועה
    21/04/2011

    שלום רב,

    האם ניתן להיכנס להריון טבעי מנתונים אלו?

    volume 1.3
    concentration 11
    total concentration 14.3
    procent of motile sperm 15%
    rapid -
    moderate ++
    slow ++
    non progresive +
    ml total motile sperm 2.15
    procent of motile sperm after 4 hors 5%
    vitality 37%
    agglutination none
    morphology (קרוגר)
    normal forms 8%
    abnormal forms 92%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר שי שפי
    21/04/2011

    1. הבדיקה שצירפת בעייתית מבחינת הנפח, ריכוז, תנועתיות. לכשעצמה, איננה שוללת אפשרות להשגת הריון ספונטני, אך הסיכויים פחותים משמעותית בהשוואה לגבר עם נתונים תקינים.
    2. יש לחזור על הבדיקה. צריך גם לזכור שבדיקות הזרע הן רק חלק מהבירור אותו אמור בן זוגך לעבור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיום יחסים אחרי אוביטרל
    טובית
    20/04/2011

    יש לי זקיק בגודל 19 מ"מ ועוד זקיק בגודל 13 מ"מ .מחר בבוקר אני לוקחת אוביטרל :

    1. הזרע של בעלי במצב בינוני שהבעיה העיקרית היא מורפולוגיה
    לאור זה :
    מתי מומלץ לקיים יחסים שהזרע ישאר איכותי והכי קרוב לביוץ?
    מה קורה לזקיק הקטן יחסית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיום יחסים אחרי אוביטרל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיום יחסים אחרי אוביטרל - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/04/2011

    שלום טובית,
    הזקיקים ימשיכו לגדול. אם את מתוכננת להזרעה תוך רחמית, הם יגדלו עד הביוץ. אם את מתוכננת להפריה חוץ גופית, הם יגדלו ויתפתחו עד רגע של שאיבה. לגבי מתן זרע. אני ממליץ להתנזר 2-4 ימים לפני מתן זרע.
    בהצלחה וחגשמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה הורמונלית לא מטופלת
    רות
    19/04/2011

    שלום! לחברי יש מנינגיומה בראש שלוחצת על ההיפופיזה, שהתגלתה בערביום כיפור האחרון. הוחלט לא לנתח והוא עבר הקרנות, כשכבר לא היה כמעט נוזל זרע וזה גם המצב עכשיו.ההקרנות הסתיימו לפני 3 חודשים. הטסטוסטרון נמוך. ממתינים לפיענוח m.r.i.האחרון ולמה שיאמר הנאורוכירורג. הזמן חולף, ואני בת 41. ניסינו כבר הזרעות, כ8 מחזורים לפני שהתגלה הגידול ונתוני הזרע היו עוד בסדר (לפי הבדיקה שעושים בהשבחה- בהתחלה היתה כמות מצוינת, תנועתיות בסביבות ה40 אחוז מקסימום ובהדרגה איכות וכמות הזרע הדרדרה ועד שגילו מה קורה, כבר לא היה מה להקפיא). לי אין ילדים. הורמונאלית לא נתגלתה אצלי בעיה. לא לקחתי הורמונים. לחברי 2 בנות. האנדוקרינולוגית אומרת לפנות למרפאת פוריות הגבר ומסבירה שדוקא הוספת טסטוסטרון עלולה להשפיע לרעה על הזרע. האורולוג אומר לפנות לאנדוקרינולוג. אנחנו מאד מבולבלים. למי לפנות? האם קופ"ח לא מטפלת בפוריות הגבר?? לאן לגשת??? תודה רבה! רות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה הורמונלית לא מטופלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה הורמונלית לא מטופלת - תגובה

    ד''ר שי שפי
    20/04/2011

    יש להגיע לאורולוג מומחה בפוריות הגבר.
    תוכלי למצוא כאן את פרטי המרפאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בשפיכה
    איתי
    17/04/2011

    שלום דוקטור!
    אני בן 15 ובשנתיים האחרונות אני מאונן בתדירות כמעט יומיומית ואף לעיתים מספר פעמים ביום.
    בחודשים האחרונים שמתי לב שעוצמת השפיכה נהייתה חלשה, האם עוצמת השפיכה פוגעות בפוריות ובסיכויים להביא ילדים?
    והאם בכלל אוננות כזו יכולה לפגוע בפוריות ולגרום הפרעות ביום יחסי מין בעתיד?
    תודה רבה לך מראש,
    איתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בשפיכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בשפיכה - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/04/2011

    שלום איתי,
    קודם כל עוצמת השפיכה אינה פוגעת בפוריות. האוננות מהווה מרכיב חשוב במיניות שלנו, בהתפתחות התקינה שלנו לאורך כל החיים, ואפילו רופאים ופסיכולוגים מדברים בשבחה. יותר מזה, האוננות אינה מזיקה. האוננות היא ביטוי טבעי ותקין של מיניות בריאה אצל גברים ונשים כאחד. למרות כל האמור לעיל, ברור שאוננות אינה מקובלת בשיחה הסלונית, ומלווה דווקא בחרדה ורגשות אשם. על פי נתונים שנאספו בארה"ב, האוננות היא חוויה המשותפת למרבית הנשים – 89% וכמעט לכל הגברים – 95%.
    העינין הוא אולי בתדירות. אוננות בתדירות גבוהה יכולה לשנות מאזן הנוזלים המרכיבים את המירוק, ממצב סמיך לנוזלי יותר.
    חג שמח ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טסטוסטרון נמוך
    נתן
    15/04/2011

    שלום רב,
    בבדיקות מעבדה נמצא שרמת טסטוסטרון הינה 2.91ug/l האם רמה זאת נמוכה מדי לגבר בן 57 ואם כן, איזה טיפול מומלץ ?
    כמו כן, מהו תווך הנורמלי ?

    תודה מראש,
    נתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טסטוסטרון נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טסטוסטרון נמוך - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    16/04/2011

    שלום נתן,
    טסטוסטרון נחשב בתחום התקין בטווח של 3 ננוגרם למיליליטר עד 10 ננוגרם. לגברים, עם גיל, ישנם שינויים ברמות הורמון טסטוסטרון וזה קשור באנדרופאוזה (בדומה למנופאוז אצל נשים), יש פחות תאים באשך שמייצרים טסטוסטרון וזאת אחת הסיבות לירידה ברמת ההורמון זה. קיימים פתרונות, כגון תוספת טסטוסטרון חיצוני. לדעתי, אתה צריך להתיעץ עם אנדוקרינולוג ואורולוג לגבי הבעיה שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה נמוכה
    אשר
    15/04/2011

    שלום רב ,עשיתי 2 בדיקות זרע באחת מורפולוגיה 1% ושנייה מורפולוגיה 2 %.
    שאלותיי הן :
    1. האם יש קשר בין מורפולוגיה נמוכה לעובר עם מומים ??
    2. האם בעזרת הזרעות אפשר להשיג הריון עם נתון כזה ?

    אודה לתשובתך ,
    בברכת חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מורפולוגיה נמוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה נמוכה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    15/04/2011

    לא הוכח כל קשר בין מורפולוגיה נמוכה למומים מולדים.
    המורפולוגיה אינה עומדת בפני עצמה. יש צורך להעריך את שאר הפרמטרים, ויותר מכך, להשלים בירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.
    סיכויי IUI (הזרעה) תלויים בגורמים רבים, חלקם קשורים ישירות בשאר הפרמטרים של בדיקת הזרע, חלקם לפרמטרים אחרים אצלך, וחלקם נשיים. יש לזכור שתיקוף (ולידציה) של המורפולוגיה כגורם פרוגנוסטי בהשגת הריון בוצעה רק עבור IVF (הפריה חוץ גופית).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת זרע
    נינה
    14/04/2011

    שלום,

    בעלי בן 32. לפני כ- 4 שנים עבר נותוח וריקצלי בצד אחד עקב כאבים וריכוז נמוך בספירת זרע. לאחר הניתוח הריכוז עלה מעל סף המינימום אך הכאבים לא עברו. לאחרונה רופא אמר לו שיש לו וריקאצלי בשני הצדדים.

    להלן תוצאות בדיקות הדם מלפני שבוע:

    תקפופת התנזרות – 3 ימים

    צבע - צהבהב
    צמיגות – 2
    PH – 7.8
    נפח – 4.5 מ"ל
    ריכוז 54*106

    תנועה – 57%
    פרוגרסיבית טובה – 7%
    איטית 39%
    מקומית – 11%

    ליקוציטים 0*106

    בדיקות מבנה – KRUGER

    תאים תקינים 7%
    פתולוגית ראש 84%
    פתולוגית זנב 9%

    האם הבדיקה סבירה? האם כדאי לעשות שוב ניתוח וריקצלי?

    אני בת – 30, יש לי שחלות פוליציסיטיות. אנחנו מנסים להרות כחצי שנה.

    לאור כל הנתונים, כמה זמן מומלץ להמשיך לנסות בצורה טבעית? אם לא יוצא, מה השלב הבא?

    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספירת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת זרע - תגובה

    ד''ר שי שפי
    14/04/2011

    1. בדיקת הזרע בעלת פרמטרים תקינים, אך יש לזכור שהיא מהווה רק חלק מהבירור שבעלך צריך לעבור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.
    2. יתכן שיש צורך לטפל בוריקוצלה, אולי אף בצורה דו"צ. יש להעריך את הממצאים והכאב באותו הבירור אצל אורולוג כנ"ל.
    3. במקביל, רצוי שאת תעברי בירור אצל גינקולוג מומחה בפוריות האשה, בגלל הפרעה אפשרית של שחלות פוליציסטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה תוך רחמית
    תמי
    13/04/2011

    שלום

    אתמול עברתי IUI לאחר שהזרע של בעלי עבר השבחה ונותרו 1.2 מליון הטובים ביותר.
    אני עברתי מעקב זקיקים והזרקתי לעצמי את האוביטריל.

    שאלתי היא : מה הם סיכויי ההצלחה? והאם כדאי אחר כך לבצע את ה IUI שוב או לוותר ולעבור ל IVF?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרעה תוך רחמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה תוך רחמית - תגובה

    ד''ר שי שפי
    14/04/2011

    תנאי התחלה מקובל עבור IUI הוא, שמתקבלים סה"כ לפחות 5 מיליון תאים נעים אחרי הכנת הזרע. הנתונים שצרפת חלקיים, אך לא נראה שהגעתם לערך סף זה. לגבי סיכויי ההצלחה ואפשרות עליה ל-IVF, אתם צריכים לפנות לגינקולוג מומחה בפוריות האשה.
    לפני כן, או במקביל, חשוב שבעלך יעבור בירור מלא אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר, כדי לנסות למצוא ולטפל בגורמים למצב אצלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיריון מומחים יקרים
    דני
    13/04/2011

    מדוע אינכם עונים לי על שאלתי האם אתם לא בקיאים בתרופות נאורולוגיות או....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיריון מומחים יקרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון טעות!

    דני
    13/04/2011

    סליחה רק עכשיו שמתי לב שכתבתי נשוי 9 חדשים במקום 19חדשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיריון מומחים יקרים - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    14/04/2011

    לשאלתך, אפילפסיה אכן מורידה את כמות ההורמון הזיכרי ובכך משפיעה על כמות תאי הזרע וכן על איכותו באופן מועט יחסית. השימוש בפנטואין עשוי לשפר את המורפולוגיה (מבנה) של תאי הזרע.
    רצוי שתבדוק את איכות הזרע שלך כדי שתדע מדוע עדיין אינכם משיגים הריון ואם יש צורך בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיריון
    אין שם
    12/04/2011

    שלום רב,
    אני בן 28 נשוי 9 חדשים ללא ילדים.
    אני מטופל בפנטואין 200מ"ג במשך 10 שנים ללא פירכוסים.
    האם התרופה מפריעה לאכות הזרע ואם כן כדאי ליבדוק זאת
    בהקדם או שאין מקום לדאגה?
    תודה דני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות זרע גרועה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    12/04/2011

    1. בדיקת הזרע שלך איננה תקינה, ובאופן משמעותי.
    2. הבדיקה איננה עדכנית, ויש לבצע שוב כעת.
    3. יש צורך בהשלמת בדיקות נוספות אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר. רק אח"כ ניתן יהיה לקבוע האם אתה מועמד מתאים לניתוח, ומה ניתן לצפות אחריו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיריון - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    14/04/2011

    לשאלתך, אפילפסיה אכן מורידה את כמות ההורמון הזיכרי ובכך משפיעה על כמות תאי הזרע וכן על איכותו באופן מועט יחסית. השימוש בפנטואין עשוי לשפר את המורפולוגיה (מבנה) של תאי הזרע.
    רצוי שתבדוק את איכות הזרע שלך כדי שתדע מדוע עדיין אינכם משיגים הריון ואם יש צורך בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקת זרע
    דניאל
    12/04/2011

    פרופסור/ ד" ר שלום רב,
    בעלי ואני מנסים להרות למעלה משנה ללא כל הצלחה. אנו נשואים 5 שנים ובגלולות למניעת הריון לא השתמשתי כלל. גילו 35, גובהו 190 ומשקלו 87 קג. גילי 29, גובהי 164 ומשקלי 58 קג. הבדיקה נערכה כעבור כמעט 3 ימים של התנזרות. אשמח לעזרתך בפיענוח הממצאים.
    volume 3.2 ml
    ph 8.7
    motile spermatozoa 1 hr 45%
    4 hrs 35%
    sperm concentration 6.0 million\ml
    total sperm count 19.2 million
    round cells
    morphology
    normal forms 1%
    abnormal forms 99%
    absent head
    double
    tail abnormality
    immature forms
    leucocytes
    RBC
    תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר שי שפי
    12/04/2011

    1. הבדיקה אינה תקינה, ויש לחזור עליה.
    2. עם התשובות יש לגשת לבירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע
    מיכל
    12/04/2011

    פרופ' / דר' שלום רב לכם,

    אודה לכם אם תוכלו לעזור בפענוח, ולתת חוות דעת כללית.
    בעלי כבן 47 משקל 132 ק"ג 1.75 גובה.
    האם ניתן להיכנס להיריון באופן טבעי עפ"י תוצאות אלו:

    Abstinence - 7
    Viscosity - n
    נפח - 8.5
    pH - 8.2
    ריכוז תאי הזרע - 90
    Total - 765
    תנועתיות - 65%
    Grade - תוצאה Prog
    Vitality -ללא
    מורפולוגיה - עפ"י הנחיות ארכון הבריאות העולמי WHO לשנת 2010
    Normal 4%
    Borderline 4%
    Head defects 92%
    Tail defects 29%
    Premature cells - ללא תוצאה ?
    W.B/C- ללא תוצאה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    12/04/2011

    איכות הזרע תקינה למעט המורפולוגיה שלדעתי מעט נמוכה. כדי לענות לשאלותיכם יש לציין את שנות הצפייה לילד וגיל האישה.
    בנוסף יש לציין כי השמנת יתר הינה גורם סיכון לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לתגובתו של פרופ' ברטוב

    מיכל
    13/04/2011

    פרופ' ברטוב שלום רב!

    ראשית, תודה רבה!
    יש לנו ילדה כבת 5. הריון טבעי לחלוטין ומהיר (נקלטתי אחרי 3 חודשים).
    אני אישה בת 37 (החודש).
    בעלי השמין כ- 15 ק"ג מאז לידת הילדה.
    אנו מנסים כ- 7 חודשים.
    כ-4 חודשים עפ"י חישוב תאריך הביוץ בלבד, וכ- 3 חודשים נעזרים בערכת ביוץ.
    אך אנו מתבגרים כבר ואין זמן לנסיונות ...
    האם ניתן להערכתך להיכנס להיריון טבעי?
    מה עושים במקרה ואנו כבר לא צעירים?
    האם 92% תאים בעלי ראש בעייתי, אינם מהווים אינדיקציה ברורה, לאי יכולת להפרות ביצית?
    אודה למענה מהיר בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לתגובתו של פרופ' ברטוב - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    14/04/2011

    לאור הנתונים שהצגתם, כדאי לדעתי לנסות שני מחזורי טיפול של הזרעות תוך רחמיות כאשר הגבר נותן את הזירמה לאחר חצי יום של התנזרות ושהמעבדה תעשיר את הזרע על גבי מפלי צפיפות. באם לא הצלחתם, ותשקלו הפריה חוץ-גופית, רצוי למיין פרטנית את תאי הזרע האיכותיים ביותר שיוחדרו לביציות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - אחרונה, לפרופ' ברטוב.

    מיכל
    16/04/2011

    פרופ' ברטוב, שלום רב.

    תודה רבה עבור התייחסותך לשאלותיי.

    שאלתי האחרונה, לאור תגובתך.
    האם לצורך הזרעה (השבחה?), והכנסה תוך רחמית, אזדקק לאיזשהו מינון הורמונאלי?
    לאיזשהו טיפול זריקתי / תרופתי לצורך העניין?
    אני שמעתי רבות ע"כ ,שטיפול כזה מסרטן ואינו בריא כלל? האם יש אמת בכך?
    האם אני מחוייבת לעבור צילום רחם לפני התהליך?
    בגדול, האם אני צריכה הכנה כלשהי - תרופתית (הורמונים / רפואית (צילומים וכדומ'..) ע"מ לקדם את התהליך?

    רב תודות מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - אחרונה, לפרופ' ברטוב. - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    27/04/2011

    הזרעה תוך רחמית אפשר לעשות עם או בלי טיפול הורמונלי. בהחלט את יכולה לבקש מהגניקולוג המטפל לבצע השבחה והזרעה על מחזור טיבעי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע נמוכה
    אין שם
    11/04/2011

    שלום רב,


    לפני שנה וחצי נבדקתי אצל אורולוג והתגלה כי יש לי וריקוצל (דרגה 4 משמאל בלבד), ביקרתי אצל הרופא לאחר שהיה לי חשד שיש משהו לא תקין אבל האמת היא שאני ראיתי שיש משהו לא תקין לפני זה אבל לא חשבתי שזה לא תקין, אבל לא זוכר כמה זמן הזנחתי את הנושא הזה, אבל גם נאלצתי לא לעשות את הניתוח גם כאשר היה ידוע לי כבר שיש וריקוצל וצריך לנתח - עכשיו אני מעוניין לנתח והלכתי לאורולוג שוב ועשיתי אולטראסאונד אשכים ונמצא כי יש וריקוצלה משני צדדים בקוטר עד 6.1 ממ . בנוסף היה רשום כי " הודגמו שני אשכים תקינים בגודל ובמבנה ובמירקם אחיד. ללא עדות לממצאים מוקדיים".

    עשיתי בדיקת זרע לפני שנה ,תוצאת הבדיקה אינה טובה (OTA Syndrome)
    ריכוז : 2.2 מיליון
    תנועה :10%
    צורות פתולוגיות : 90%

    עכשיו, הרופא קצת הפחיד אותי כשאמר לי שלא בטוח שתשתפר איכות הזרע לאחר הניתוח, הוא אומר שרק ב 70% מהמקרים רואים שיפור, ואני רואה שאיכות הזרע אצלי לפי הבדיקה מאוד גרועה וגם אם אני אקח בחשבון את משך הזמן שיש לי וריקוצל, אז אני חושב שיש לי סיכוי מאוד גדול לקבל שוב ערכי בדיקת זרע נמוכים ולא תקינים ולכן אני מאוד מודאג , כי איך שציינתי שהוריקוצל לא נמצא אצלי רק שנה וחצי אלא יותר אבל לא יודע כמה ואין בזיכרון שלי שום מידע שיכול להעריך את התקופה הזאת אבל מה שכן נכון שהיה לי וריקוצל ושמתי לב שיש נפיחות בשק האשכים אבל חשבתי שזה תקין ולכן הזנחתי את הנושא .
    ולכן השאלה שלי היא ככה האם עצם העובדה שבבדיקת האולטרסאונד נמצא כי האשכים תקינים מבטיחה שלאחר הניתוח אני אגיע לספירת זרע תקינה? כלומר לפי ההגיון אם האשכים תקינים ואין וריקוצל אז אין סיבה לייצור לא תקין של זרע. האם זה נכון? או לפחות האם זה מגדיל את הסיכויים שלי להגיע לספירת זרע תקינה?
    אני בנוסף רוצה לציין כי במשפחה שלנו אין בעיות של עקרות או בעיות באי תקינות איכות הזרע לא במשפחה של אבא וגם לא במשפחה של אמא, כלומר אין בעיה גנטית של עקרות וכל קרובי המשפחה שלי נולדו ללא צורך בהפריה חוץ גופנית או טיפולים דומים.
    אני מודאג לגבי איכות הזרע אחרי הניתוח, הרופא לא הבטיח לי להגיע לספירה תקינה אחרי הניתוח, אינני יודע מה הסיבה לכך שהוא לא הבטיח לי למרות שהוא יודע שמצבי הבריאותי תקין.
    אני מודאג אם הוריקוצל גרם לנזק בלתי הפיך כי הרופא אמר לי שלפעמים הוריקוצל גורם לנזק בלתי הפיך אבל לא הסביר לי באיזה מצב זה קורה. החשש נמצא אצלי בגלל שלפי הערכתי הוריקוצל נמצא אצלי זמן רב ולא טיפלתי בו ולכן אני מודאג אם כבר יש נזק בלתי הפיך
    רק שחשוב לציין כי תוצאת בדיקת הזרע (לפני שנה) משקפת וריקוצל דרגה 4 משמאל בלבד, עכשיו יש משני צדדים
    מה הסיכויים להגיע לספירת זרע תקינה לאחר הניתוח בהינתן כל הנתונים שהצגתי בהודעה?

    הערות:
    אני בן 25.5 , בריא בדרך כלל.
    אני בעל משקל נמוך ותקין, 57 ק"ג, גובה 168 ס"מ
    רמת כולסטרול נמוכה
    פרופיל הורמונאלי תקין.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע נמוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אין שם
    11/04/2011

    בדיקת הזרע בוצעה לאחר 3.5 ימי התנזרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת עישון ואלכוהול
    עדן
    11/04/2011

    שלום,

    רציתי לדעת עד כמה משפיעים צריכת אלכוהול ועישון סיגריות על פוריות הגבר ועל העובר?
    האם תזונה לקויה של הגבר (למשל לא לאכול כל היום, אלא רק בערב/לילה כשמגיעים
    מהעבודה) משפיעה משמעותית על איכות הזרע והפוריות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השפעת עישון ואלכוהול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת עישון ואלכוהול - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    12/04/2011

    שמירה על אורח חיים בריא עשויה לשפר את איכות הזרע.
    עישון, אלכוהול וסמים אחרים מהווים גורמי סיכון לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום