מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פיענוך בדיקת זרע דחוףיוסי25/02/2011
בבקשה רוצה דחוף לדעת אם בדיקת הזרע תקינה ואוכל בדרך טבעית להביא ילד לעולם תודה יוסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיענוך בדיקת זרע דחוף - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011שלום יוסי,
תוצאות בדיקת הזרע שלך תקינות לחלוטין. אומנם קיימים דברים שלא ניתן לבחון בבדיקת זרע רגילה, כמו דחיסות חומר הגנטי בראש הזרעון, אך בשימוש תוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע, ניתן "לחזק" את הנתוני הזרע על כל הפרמטרים שלו. שוב, זרע שלך לפי הנתונים ששלחת, תקין ואפשר להרות בדרך הטבעית. אם לא מצליחים להרות בדרך הטבעית במשך שנה של נסיון, פנו למומחה פריון. חשוב לקיים יחסי מין במשך 6 ימים סביב ביוץ (4 ימים לפני הביוץ ויומיים אחרי הביוץ).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בעקבות תוצאות זרע נמוכותטלי24/02/2011
שלום לכולם...
אני ובעלי מנסים מעל לשנה להיכנס להריון, עקב תוצאות זרע נמוכות של בעלי, כאשר כל הבדיקות אצלי תקינות.
פנינו למומחה פוריות דרך הקופה, אשר נתן לנו בתור טיפול ראשון לעשות מעקב אחרי הזקיקים להזריק אוביטרל ולעשות הזרעה. טיפול ראשון שלא צלח.
בינתיים נעשו שינויים בקופה והרופא המומחה שלנו עזב והיגעה רופאה חדשה המוגדרת בתור מומחית ביילוד וגניקלוגיה במקומו.(לא שאנחנו מזלזלים, אלא פשוט רצינו מומחה בפוריות...)
הרופאה החדשה התאימה לנו טיפול חדש שבו אצטרך לקחת החל מיום שיש הקרוב כדור איאקלומין פעם ביום, לעשות מעקב זקיקים, בזמן המתאים להזריק אוביטרל ומיום הביוץ להשתמש באוטרוגסטן עד לקבלת תשובה חיובית בעז"ה.
ההתלבטות שלנו היא לגבי הטיפול..לקיחת כדורי האיאקלומין דיי מרתיעה (זה ממידע שקיבלנו באינטרנט). אנחנו מבינים שזה נועד להגביר את הביוץ ואת הסיכוי להיקלט. אך מאחר שהבעיה היא בזרע, האם הטיפול הזה הוא הדרוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגביי טיפול בזרע
אפרת01/03/2011אני לא יודעת לגביי הטיפול בביציות, אבל שחשדנו שלבעלי יש בעיה קלה הרופא המליץ לו ללכת עם תחתונים נוחים, לא לשבת עם לפ טופ על הבירכיים והוא נתן לו תוסף תזונה מיוחד שנקרא ל- ארגינין 1000 מ"ג של סולגאר, שגורם ליווצרות זרע ועוזר לתנועתיות הזרע. אני ממלעצה לך שתשאלי את הרופאה שלכם על התוסף הזה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טיפול בעקבות תוצאות זרע נמוכות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011שלום טלי,
זה טיפול המקובל ביותר בתחילת טיפולי פוריות. איקקלומין גורם להבשלה של מספר זקיקים (ביציות), וכך עולה סיכוי להפריה בהזרעה. אם לא תצליחו להרות בשיטה זו, שלב הבא הוא הפריה חוץ גופית. בגלל שבעיה היא זכרית, אני ממליץ על מספר דברים: קודם כל להבדק אצל אורולוג, לבדוק פעילות האשכים. דבר נוסף, להתחיל כבר עכשיו להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע. קיימת אפשרות נוספת, אך זה כבר במסגרת טיפולי הפריה חוץ גופית, לנסות הפריה בשיטת IMSI (בחירת זרעונים הטובים ביותר תחת הגדלה גבוה ולאחר מכן להזריקם לביציות).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרע....א.22/02/2011
אני נשואה בשני. לבעלי ילד 1 מנישואים קודמים מטיפולי הפרייה שכן הייתה בעיה לאשתו הקודמת להכנס להריון. בעלי עשה בדיקת זרע/פריון ולא התוצאות:
מראה כללי N
נפח זרימה 5 ML
ריכוז תאי זרע במליונים-0
סה"כ תאי זרע במליונים-0
תנועתיות 0%
חומציות 8.1%
צמיגות N
מה זה אומר??? האם יש בעיה כלשהי שמרבית הנתונים הם 0?
לציין כי לא קיימנו יחסים כשבוע לפני הבדיקה.
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת זרע.... - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011קשה להבין את תוצאות הבדיקה שתארת מבלי לקבל אינפורמציה נוספת לגבי גיל הילד ואיכות הזרע בזמן טיפולי ההפריה שביצע בעלך בעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי מומלץ ללכת לבדיקות פוריותג22/02/2011
שלום.
אני בן 28, אשתי בת 27. אנחנו מנסים כבר חצי שנה להיכנס להריון ללא הצלחה.
רציתי לשאול האם פרק הזמן הזה חריג ואם אנחנו צריכים ללכת לבדיקות, ובמידה וכן איזה בדיקות.
בנוסף רציתי לשאול מהי התדירות המומלצת לקיום יחסים בזמן הביוץ של האישה, והאם ישנן איזשהן פעולות והמלצות להגברת הפוריות והסיכוי להרות בצורה טבעית.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי מומלץ ללכת לבדיקות פוריות - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011כדאי להמתין עד 12 חודשים לפני שנבדקים.
כדאי לקיים יחסים ביום שלפני הביוץ, ביום הביוץ ויום לאחריו.
ההמלצות הן להיות רגועים ולנהל אורח חיים בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה לד"רדוד22/02/2011
שלום ד"ר.
יש לי בעיה חמורה, אני גומר מהר ואשתי לא.. איך אפשר לשפר את המצב ? יש כדורים או משהו ?
דבר נוסף, איך אפשר להגדיל את האיבר אם הוא לא מספיק גדול בשבילה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה לד"ר - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011כדאי שתפנה בשאלות אלה לפורום מין וסקסולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבישיות בזרעאלי21/02/2011
שלום, בחודש האחרון עשיתי בדיקת זרע בעקבות תשומת לב לגבישיות מוזרה שהזרע יוצא בעת השפיכה,אז רציתי לדעת אם זאת בעייה מסויימת.(מנסים בערך חצי שנה להכינס להריון,יש ילדה בת 2) הבדיקה יצאה לא תקינה-ריכוז נמוך-תנועיות נמוכה-ותאים תקינים 0 אחוז.
הייתי כבר אצל אורולוג,אחרי בדיקות דם הורמנוליות,אולטרסאונד לאשכים,ובדיקת זרע שנייה,שאף היא יצאה לא תקינה-אפילו פחות טובה מהראשונה.
שאלתי אותו אם יש קשר לגבישיות של הזרע, הוא אמר שהוא חושב שלא.
השאלה שלי היא: האם לפי דעתך יש קשר, כי ההרגשה שלי היא שזה לא מקרי,יש לציין שבחיים לא היתה לי תופעה כזאת(אני בן 30)הזרע יוצא קצת נוזלי, וכל השאר גבישי צהבהב,עם הרגשה שכאילו זה נחסם ומתאמץ לצאת.-האורולוג שלל דלקת
וחשבתי הגיונית,שאולי בגלל שזה גבישי זה מפריע לתנועתיות,ואולי גם לפרמטרים אחרים בבדיקה.
אשמח לשמוע את דעתך המקצועית?
ובכלל,חוץ מהגבישיות, מה עוד אפשר לעשות עם הזרע? האם אפשר לשפר אותו? יש לציין כי אני אדם בריא,ולא זכור לי משהו שקרה ב3 שנים האחרונות
תודה מראש
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשם ההבהרה, בדיקת האשכים יצאה תקינה
אלי22/02/2011כמו גם בדיקת הדם.
רק בדיקות הזרע יצאו לא תקינות (הפרש של כחודש מאחת לשנייה)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבישיות בזרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011על פי התיאור שנתת נראה לי שרצוי לבצע תרבית זירמה כדי לשלול אפשרות של דלקת א-סימפטומטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
אלי22/02/2011האורולוג שלל אפשרות של דלקת, מהנתונים של בדיקת הזרע (PH תקין)
האם לדעתך כדאי בכל זאת לבדוק את הדלקת שציינת?ישנם כמה דלקות שונות?
ההריון הקודם היה מהיר מאוד, ומעולם לא היה לי גבישיות בזרע, ולכן הנחתי שאולי אכן מדובר בדלקת. אבל האורולוג פסל את האפשרות ולכן לא חשבתי לעשות בדיקה.
יתרה מזאת, הוא הסביר שגבישיות זה משהו טבעי מאוד, מה שלא הסכמתי כי מעולם לא היה לי כזה דבר.
אשמח לשמוע את חוות דעתך, מדוע לדעתך אכן יש סיכוי לדלקת?.
תודה רבה ויישר כוח על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות טסטוסטרוןNOF21/02/2011
מה ההבדל בין הבדיקות הבאות:
Testosterone total Ichil
Testosterone Total
Testosterone Bioavailable
מה באה כל בדיקה לבדוק, מה המטרה (בירור פוריות אצל אזוספרמי),
על מה יכולה תוצאה גבוהה או נמוכה להעיד? (בעיקר נמוכה בTestosterone Total)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלוס FSH גבוה וחוסר זרע
NOF22/02/2011ולהשלמת התמונה- טסטוסטרון total נמוך, FSH גבוה, ברוב הבדיקות- אין זרע (בבדיקה אחת היו בודדים).
נשאות לCF יש (במוטציה מסוימת)
US די תקין בס"כ
אשך טמיר בילדות (אשך אחד קטן מהשני)
הצלחה בTESE בעבר (נגמרו הזרעים בפריזר נכון להיום...)
אזוספרמה חסימתית?
אזוספרמה לא חסימתית?
שילוב של השניים?
האם בעקבות הצלחת TESE הייתם ממליצים על TESE בשנית או משהו פחות פולשני- TESA או משהו כזה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלוס FSH גבוה וחוסר זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011מאחר ונמצאו בזירמה תאי זרע בודדים באחת הבדיקות, יתכן ומדובר ב-
poor spermatogenesis
כלומר ייצור נמוך של תאי זרע באשכים שלא על רקע חסימתי.
לכן כדאי לחפש ביסודיות תאי הזרע בזירמה לאחר מספר רב של ימי נזירות מיחסים ולנסות למצוא תאים אלה ולהקפיאם, כך שתוכל לחסוך TESA נוסף.
אם תרצה הסברים נוספים תוכל להתקשר אלינו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות טסטוסטרון - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011עליך לשאול רופא אנדוקרינולוג המתמחה בתחום הפוריות לגבי הבדיקות השונות של הטסטוסטרון והשלכתם על איכות הזרע שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי בגרות ואוננותאלמוג20/02/2011
שלום דוקטור,
ברשותך רציתי לשאול מספר שאלות:
1.האם אוננות בגיל ההתבגרות פוגמת באיכות הזרע?ובתקופת בליעת הכדור ריאקוטן?(בן 14.5)
2.האם התגברות בפצעי הבגרות וזקיקי השיער בגוף ובפנים נובעת כתוצאה מאוננות?האם זה עובר?
תודה רבה מראש דוקטור!
משה אלמוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעי בגרות ואוננות - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011אוננות לא פוגעת באיכות הזרע. פצעי בגרות והופעת סימני מין זיכריים (שיעור, קול, שרירים) לא נגרמים מאוננות אלא מעליה ברמות הטסטוסטרון בדם. תופעה זו וכן הופעת פצעי הבגרות מתרחשות בגיל ההתבגרות שבו אתה נמצא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעחיה19/02/2011
אני בן 34 -
בדיקת זרע לפני השבחה:
נפח זרימה (סמ"ק) 0.9
צמיגות : צמיג
ריכוז זרעונים: 30 מיליון
זירעונים בתנועה: 26 %
דרגת תנועה 2-4
זרעונים נורמלים :5 %
לאחר השבחה :
נפח(סמ"ק) : 0.50
ריכוז זרעונים : 34 מיליון
זרעונים בתנועה : 40 %
דרגת תנועה : 2-4 זרעונים נורמלים : 5 %
הבדיקות של אישתי בסדר -
האם יש סיכוי להריון - ומתי עוברים ל-IVF ?
הזרעה רביעית עכשיו
תודה לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש19/02/2011שלום אביב,
לפי נתוני הזרע התחלתיים יש לך זרע חלש, אך בהכנתו להזרעה אתם מגיעים לנתונים סבירים בשביל הפריה, לכן יש סיכוי להרות בהזרעה. מקובל לנסות להרות בהזרעה 3-4 מחזורי טיפול ואם לא מצליחים להרות, יש לעבור לטיפולי הפריה חוץ גופית. בכל מקרה, ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספתן האשךרונן בוכריס16/02/2011
לאחרונה אני מרגיש אצלי כאבים חזקים באשכים בזמן הריצה .
נבדקתי אצל רופא ואבחנו אצלי תוספתן האשך בצד שמאל והוא אמר שזאת הסיבה לכאבים.
הרופא אמר לי שלא כדאי לעשות שם ניתוח כי זה אזור רגיש .
עכשיו לא הבנתי ממנו אם הכאבים בסופו של דבר יעברו לבד עם הזמן , אם אני צריך לנוח או משו כדי שהכאבים יעברו , והאם זה יכול להפריע לי בעתיד אם אני אהיה קרבי בצבא וכו' .
אני מתגייס בקרוב ואני רוצה לדעת אם אני אמור להודיע על זה לצבא או לא .
אם אפשר עזרה בדחיפות תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוספתן האשך - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום רונן,
לא קיים תוספתן באשך. יש חלק באשך הנקרא יותרת האשך. האם היתה כוונה לזה? דחוף גש לרופא אורולוג לבדיקת תפקוד האשכים. בועדה רפואית בצבא יש להגיד על מצבך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
רונן בוכריס20/02/2011יש דבר כזה שנקרא תסביב האשך לפי מה שהבנתי ,
והוא אמר שזה מה שיש לי שבזמן הריצה זה מסתובב ובגלל זה נוצרים כאבים .
אורולוג אמר לי שזה לא מפריע לתפקוד .
אבל השאלה שלי אם הכאבים יעברו לבדם עם הזמן או שצריך לעשות משו בשביל זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך - תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/02/2011שלום רונן,
סיבוב האשך יכול לגרום לחסימה בהספקת דם לאשך וכך לפגיעה בתפקוד. לדעתי חשוב לקבל חוות דעת נוספת מרופא אורולוג נוסף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השבחת זרע והזרעהרותם16/02/2011
שלום
אני בן 40 ואשתי בת 38 אנחנו מנסים להרות חצי שנה. הרופא המטפל הפנה לבדיקת זרע ולאחר קבלת התוצאות אמר שהולכים להשבחה והזרעה. התוצאות של הבדיקה נראות לי לא טובות בכלל ורציתי את חוות דעתך הנוספת - האם השבחה והזרעה יכולים לעזור לנו בהנתן התוצאות הבאות?
Motile spermatozoa - תאיזרע ללא תנועה (גם אחרי 4 שעות)
viable spermatozoa 10% (אחרי 4 שעות בודדים חיים)
volum - 1.3 ml
pH 9.7
sperm concentration - 30 million
total sperm count - 39 million
normal forms - 2%
tapered heads - absent head
microcephalus - double
macrocephalus - tail abnormality
amorphous - immature forms
round heads - leucocytes RBC
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השבחת זרע והזרעה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום רותם,
במצבך סיכוי להרות בעזרת הזרעה תוך רחמית נמוך מאוד, אך קיים. לדעתי סיכוי גבוה יותר יהיה בטיפול הפריה חוץ גופית. על מנת לשפר את מצבך מבחינת הזרע ממליץ לקחת תוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע. חשוב להבדק אצל אורולוג ולברר מקור הבעיה ואם ניתן לטפל במצב הנתון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באשךרוני14/02/2011
שלום,
בעלי סובל מכאבים באשך השמאלי כבר למעלה מחודשיים.
היום בבוקר היינו אצל אורולוג שחושד בדלקת באשך.
הוא שלח את בעלי לבדיקות זרע ושתן.
כמו כן, הרופא ביקש גם ממני להבדק כדי לראות מהו מקור הדלקת..
3 שאלות לי:
1. מדוע אני גם צריכה להבדק?
2. מה הסיכונים בדלקת האשך?
3. האם יש סיכון בבעיות פוריות?
אודה לתשובה בהקדם.. אני נורא נורא מודאגת.
תודה רבה רבה!
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לפנייתי הקודמת..
רוני14/02/2011שכחתי לציין כי הרופא נתן לבעלי טיפול אנטיביוטי ואסר על אכילת מאכלים פיקנטיים וחריפים ואסר על קיום יחסים במשך שבועיים..
אשמח לדעת מה הסיבה..
תודה שוב,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בהמשך לפנייתי הקודמת.. - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011לגבי קיום יחסי מין: במצב של דלקת במערכת הרביה, קיימת אפשרות שבן זוג שמקבל טיפול אנטיביוטי שוב נדבק מבת זוגתו אם היא חולה גם כן ולא קיבלה טיפול בזמן. במשך שבועיים הללו אנטיביוטיקה אמורה לעזור וגם עד אז תתקבלו תוצאות בדיקות של שניכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דלקת באשך - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום מיכל,
אורולוג שולח גם אותך לבדיקה על מנת לברר האם גם לך יש דלקת. קיימת אפשרות שאחד מבני הזוג הדביק את השני וזאת צריך לברר או לשלול.
כל דלקת באשך יכולה לפגוע בפוריות הגבר, אך בדרך כלל רק לפרק זמן מסויים. אחרי טיפול נכון מערך פריון הגבר חוזר לתפקוד תקין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפאת זרעשרה13/02/2011
שלום,
בעקבות כריתת אשך לבני בן ה- 22 (רשלנות רפואית) ברצוני לדעת מה ההליך להקפאת זרע. למי פונים?
ספירת הזרע שלו נמוכה מאוד.
אודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הקפאת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום שרה,
חשוב להקפיא מספר מנות זרע על מנת להבטיח אפשרות של שימוש במנות הללו לצורך הפריית ביציות בעתיד/טיפול פריון. הקפאת זרע אפשר לבצע דרך בנק הזרע של מרכז רפואי בו מטופל בנך. קיים גם בנק זרע פרטי באסותא ראשון לציון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח 2 בדיקותNeli13/02/2011
שלום,
אנחנו בני 33 לא מצליחים מזה שנה וחצי להכנס להריון.מצ"ב 2 בדיקות זרעה שנעשו :
הראשונה ,אחרי התנזרות של יומיים:
Viscosity-n
Volume-2.5
PH-8.2
Concentration-8
total count-20
motility-40
grade-moderately prog
borderline-2
head defects-98
mid/tail defects-27
בדיקה שניה לאחר 17 יום מהראשונה
אחרי התנזרות של 4 ימים
Viscosity-n
Volume-4
PH-8.2
Concentration-5
total count-20
motility-30
grade-moderately prog
borderline-1
head defects-99
tail defects-26
לאחר בדיקה שניה בוצע הזרעה:להלן תוצאות לאחר השבחת זרע:
נפח - 0.5
ריכוז-1.8
תנועה- מתקדמת/טובה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח 2 בדיקות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום נלי,
לפי תוצאות בדיקת הזרע, גם ראשונה וגם שניה, רואים כי קיימת בעיה בריכוז הזרעונים, תנועתיות שלהם וצורות תקינות שלהם.
ממליץ:
לפנות לאורולוג ולבצע בדיקת אשכים (אולטרסאונד, דופלר, מצב וריקוצלה, דלקת, חסימה וכו')
להתחיל לקחת תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
לפנות לרופא פריון להמשך הטיפול: הזרעות, ואם זה לא יעזור, טיפול הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת זרעאלעד13/02/2011
ד"ר שלום,
בבדיקת זרע הנתונים הבאים:
נפח 1.2 לאחר 2 ימי התנזרות.
pH: 7.7
ריכוז: 66 מליון לסמ"ק
תנועה: 40% פרוגרסיבית תקינה: 60%
איטית: 15%
במקום 25%
צורות פתולוגיות: 65% תאור: Head % neck pathology
סיכום הבדיקה: Asthenozooospermia
האם יש סיכוי להריון טבעי? מה משמעות הערכים?
אני ואשתי מנסים להרות כשנה ללא הצלחה.
ברצוני לציין כי הדגימה ניתנה תחת לחץ בשירותים ציבוריים של בית החולים. האם יש לזה השפעה על איכות הזרע?
אודה לך על תשובותיך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום אלעד,
קודם כל אין שום בעיה בלתת זרע בשירותים של בית חולים. לדעתי, מנתונים של בדיקת הזרע שלך, ניתן להכנס להריון ספונטני. צריך להקפיד לקיים יחסי מין כל יום במשך 6 ימים סביב הביוץ, ז.א. כ- 4 ימים לפני ביוץ עד יומיים אחרי ביוץ. ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. אם לא תצליחו להכנס להריון במשך 3 חודשים של נסיון לקיים יחסים סביב הביוץ ובטיפול של Vitamale, פנו לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

