מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני צריך לתת זרע לשם הקפאהאבי01/02/2011
ושאלתי אני לוקח אנטיביוטיקה זינט 500 כפול 2 ליום למשך 10 ימים דלקת בלימפה בגרון
כמה זמן אני צריך להתנקות מהצרה הזו משום שאנו ממהרים לשליחת הזרע המוקפא לחו"ל לפונדקאית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אני צריך לתת זרע לשם הקפאה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום אבי,
לא ידועה לי כל השפעה שלילית של זינט על איכות הזרע. לא נראה לי שצריך "להתנקות", אבל מבחינת ייצור הזרעונים לוקח להם כ-3 חודשים להתפתח, כך שאם בכל זאת ברצונך להמתין אז צריך לקחת בחשבון תקופה של 3 חודשים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח ספירת זרעAviv31/01/2011
תקופת התנזרות 3 ימים
נפח 1.5 מ"ל
ריכוז 46 מ"ל/x10M
pH 8
תנועתיות 57 תנועה: פרוגרסיבית 43 %
אסטנית %
מקומית %
סיבובית %
לויקוציטי דם לבנות 0 מ"ל/x10M
אגלוטינציות שלילי
חיות Vitality 58 %
מורפולוגיה (לפי קרוגר)
תאים תקינים: 6 %
פתולוגיית ראש 66 %
פתולוגיית זנב 28 %
Swim Up
ריכוז 10 מ"ל/x10M
תנועתיות %
Total Motile Count 10 מ"ל/x10M* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא תשובתכם בהקדם
Aviv01/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נא תשובתכם בהקדם - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום אביב,
תוצאות בדיקת הזרע תקינות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר בדיקת זרעבן 3230/01/2011
שלום ובברכה אשמח לקבל ייעוץ
עשתי בדיקת זרע וקיבלתי:
ימי התנזרות - 3
צבע- צהבהב
צמיגות - 1
pH - 7.8
נפח - 4
ריכוז - 15X10^6
תנועה -47%
סוגי תנועה: a: 33%
b: 14%
c - לא נבדק
לויקוציטים - 0
אגלוטינציה - שלילית
Total motile count - 28X10^6
מבנה:
תאים תקינים: 3%
פתלוגית ראש: 92%
פתלוגית זנב: 5%
לפני כמעט שנתיים וחצי אשתי נכנסה להריון טבעי כבר בניסיון השני ולא היו בעיות וב"ה יש לנו היום ילדה מקסימה.
האם יש סיכוי להתעברות טבעית גם הפעם? אנחנו מנסים כבר 14 חודש להכנס שוב להריון.
מה ההמלצות במקרה הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון לשאלה
בן 3205/02/2011לפני מספר ימים מסרתי למעבדה בדיקה נוספת שאמורה להיות מדוייקת יותר ( שמורה בקונדום)
עדיין אין תוצאות.
האם תוסף מזון מומלץ במקרה שלי?
מה לגבי הבדיקה הקודמת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עדכון לשאלה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011שלום,
נתוני זרע נמצאים על הגבול התחתון של נורמה. עם נתונים הללו יש סיכוי להכנס להריון בצורה הטבעית, אך הסיכוי הוא נמוך בהרבה בהשוואה לזרע תקין. יתכן ולפני מספר שנים טיב הזרע שלך היה טוב יותר.
ממליץ לפנות לאורולוג ולבצע בדיקת תפקוד האשכים. בנוסף, ממליץ לקחת תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שונה לזרעאייל28/01/2011
שלום רב,
אני בן 23, מזה מס' שנים פעיל מינית.
היום, בזמן אוננות , לראשונה בחיי צבע הזרע שלי היה צהוב, צהוב זוהר (כמו מרקר).
העניין צריך להדאיג אותי??
אשמח לתשובה מהירה מפני שהדבר נורא מוזר בעיני..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבע שונה לזרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/01/2011שלום אייל,
יתכן וכמות מסויימת של שתן נתנה את הגוון הצהוב. בכל מקרה, אם תופעה חוזרת, גש לאורולוג לבדיקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח אולטרסאונד ודופלר אשכיםדנה27/01/2011
שלום רב,
אני בת 28, בעלי בן 31 מנסים שנה להיכנס להיריון.
הופנינו לבדיקות. הממצאים הראו שאני פוליציסטית ושאצטרך לקבל כדורים לתזמון הביוץ. בדיקת זרע בוצעה פעמיים בהפרשים של חודש וחצי. בשתי הבדיקות יצא מורפולוגיה 0 שאר המדדים תקינים. בעלי הופנה בנוסף לאולטרסאונד ודופלר אשכים ואלו התוצאות:
.שני האשכים במבנה וגודל תקינים.
האפדידימוס מימין ושמאל הודגם תקין.
לא הודגם נוזל הכמות חריגה בשני האשכים.
משמאל, הודגמה הרחבה ורידית עד כ- 0.38 ס"מ עם היפוך זרימה בולסלבה,ווריקוצלה.
בבדיקת דופלר צבע זרימת דם תקינה.
סיכום:
ווריקוצלה משמאל כמתואר.
יש לי מספר שאלות:
1. מה זה אומר? מה חומרת המצב?
2. האם הכוונה לווריקוצלה נמוכה, בינונית או גבוהה?
3. האם יש צורך בתיקון?
4. מה הסיכויים לכניסה להיריון באמצעות הזרעות/IVF?
מאוד מודאגים אשמח להסבר
,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח אולטרסאונד ודופלר אשכים - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/01/2011שלום דנה,
היפוך זרימה בולסלבה רואים בדרגת 2 או 3 של ואריקוצלה. לגבי חומרת המצב יש לשאול את האורולוג שביצע את הבדיקה.אם מדובר בדרגה 1 או 2, אז בד"כ לא מנתחים. אם מדובר בדרגה 3, מומלץ לנתח.
על פניו, לפי תיאור שלך, נראה לי שהטיפול המתאים ביותר בשבילכם הוא הפריה חוץ גופית ואולי בשיטת IMSI, המאפשרת בחירת זרעונים הטובים ביותר לצורך הפריה. בנוסף, ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע, כולל המורפולוגיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרעשוקי27/01/2011
שלום.
אני חווה כאבים באשך ימין מזה 3 חודשים. מורגש בעיקר בשעות הלילה.
ב-US אשכים (רגיל, לא דופלר) נמצאו וריקוצלה "יחסית קטנה" מצד שמאל והידרוצלה "קטנה" מצד ימין. נאמר לי שלא סביר שאחד מאלה גורם לכאבי אשכים.
אני בן 25
בכל אופן, נשלחתי לעשוב בדיקת זרע:
complete liquefaction: yes
viscosity: high
volume: 1.9 ml
concentration: 180 million/ml
motility after 1 hour: 67%
grade of motility after 1 hour: II III IV
vitality after 1 hour: 87%
normal morphology: 7%
immature forms: moderate
leukocytes: few
סעיף מורפולוגיה רשום שהנורמה היא יותר מ-10 אחוז. עד כמה 7 אחוז נחשב ללא תקין?
האם פרמטרים מסויימים "מחפים" על פרמטרים אחרים (לצורך העניין, האם ספירה גבוהה תחפה על מורפולוגיה נמוכה ונפח נמוך?).
האם ה-PH תקין?
מה זה grade of motility? למה בתשובה ישנם 3 מספרים ולא מספר בודד?
ואיזו סיבה יכולה לגרום לכאבי אשך ימין? איזה בדיקה מומלץ עוד לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/01/2011שלום שוקי,
לגבי המורפולוגיה: על פי קריטריונים החדשים (מלפני שנה) של WHO, המורפולוגיה נכשבת לתקינה אם היא מעל 4% של צורות תקינות. זה נכון שגם מספר גבוה של זרעונים יכול במקרים מסויימים "לחפות" על נתונים הירודים כמו מורפולוגיה. לגבי כאבים באשך יתכן, אני מדגיש, יתכן וזה נובע מגירוי מיני ותדירות נמוכה של פליטת זרע. זה קורא אצל צעירים. יתכן ובעיה אחרת, יש להבדק אצל אורולוג ואולי לקבל חוות דעת מאורולוג נוסף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרע דחוףנטליס27/01/2011
אבקש את התייחסותם לתוצאות בדיקת זרע חוזרת שנעשתה לבעלי ושונה מאד מהבדיקה הקודמת אשר הייתה לא טובה ובעקבותייה נשלחתי להזרעות.
coagulum present no
complete liquification 30 minutes
odor normal
color normal
viscosity normal
volume 4.0 ml
ph 7.8
motile spermatoza 1 hr 65%
4 hrs 65%
forward progression 1 hr I-III
4 hr I-III
viable spermatoza 1' hr 85%
4 hrs 75%
sperm agglutination no
sperm concentration 17 million
total sperm count 68 million
morphology
normal forms 1%
abnormal forms 99%
tapered heads X absent head
microcephalus tail abnormality
amorphous X immature forms
round head leucocytes
rbc* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע דחוף - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/01/2011שלום נטליס,
אין לי תוצאות הקודמות ממך לגבי הבדיקה הראשונה, לכן אין לי אפשרות להשוות בין שתי הבדיקות. לפי בדיקה האחרונה יש בעיה משמעותית במורפולוגיה של זרעונים ולכן הטיפול המתאים הוא הזרעה תוך רחמית. אם זה לא יעזור, שלב הבא - הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה על קולית של האשכים כולל דופלראמל26/01/2011
שלום
בעלי עשה בדיקה לאשכים ואני מעוניינת לדעת מה משמעות התוצאות.
אנחנו מנסים לכנס להריון מזה שנתיים.
התוצאות:
אשך שמאל:
בגדל 3*2.5*4.8 ס"מ
מרקמו אחיד
לא הודגם נוזל מסביב לאשך
זרימת דם תקינה
אין עדות לוריקולציה
ראש אפידידימוס:
בגודל תקין
מרקמו אחיד
אשך ימין:
גודל 3*2.3*5 ס"מ
מרקמו אחיד
הודגם נוזל מסביב לאשך בכמות מעט גדולה בהשוואה לצד שמאל
זרימת דם תקינה
הודגם אפנדיקס טסטיס בגודל 4*8 מ"מ באספקט אחורי עליון של האשך
אין עדות לוריקולציה
ראש האפידידימוס:
בגודל תקין
הודגם ממצא ציסטי היקפי בגודל כ 3 מ"מ
אשמח לקבל תשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקה על קולית של האשכים כולל דופלר - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/01/2011שלום אמל,
מרקם וגודל האשכים אצלך תקינים. לגבי הממצאים באשך ימין יש לפנות לאורולוג לבירור מקיף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בדיקת זרע תקינה?ד``ר אליעזר גירש26/01/2011
אם זה תקין?
גיל: 27
התנזרות: 5 ימים
נפח 3 מ"ל
PH -7.9
צמיגות-N לא צמיג
מראה -N
ריכוז תאי זרע- 32 מיליון במ"ל
סה"כ תאים זרע 96 מליון בזרימה
% תאים נעים 45%
איכות תנועה 3
תאים חיים 80%
מורפולוגיה ע"פ קרוגר:
% תקינים 5
short acrosome-0%
tapering 2%
neck 3%
tail 1%
long post acrosome 1%
other 88%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נראה לי ששכחת אותי
אמילי31/01/2011בוקר טוב רציתי לדעת אם הבדיקה (שנמצאת בהודעה הראשונה) היא תקינה מבחינת המורפוללוגיה ביחס לשאר הפרמטרים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה לי ששכחת אותי - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום אמילי,
תוצאות בדיקת הזרע של בן זוגך תקינות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטביוטיקה ומתן זרע - עזרה דחופה!אורי25/01/2011
שלום
אשתי ואני לקראת שאיבת ביציות להפרייה, עקב מדדי זרע "בעייתיים" שלי.
לשם כך אני לוקח תוספי תזונה (נוגדי חמצון).
ללא כל קשר בשל דלקת באצבע ביד, קיבלתי היום טיפול אנטיביוטי של 4 כדורים ליום של ציפוויט פורטה 500 מ"ג למשך5 ימים.
הטיפול האנטיביוטי אמור להסתיים ביום א' בשבוע הבא, וייתכן וסמוך מאוד למועד זה (אולי אפילו תוך כדי לקיחת האנטיביוטיקה) אצטרך לתת את הזרע להפרייה.
טרם התחלתי את לקיחת האנטיביוטיקה למרות שהדלקת כואבת למדי ולכן אבקש לדעת האם אני יכול לקחת את האנטיביוטיקה (בהתחשב במינון הגבוה) או שזה עלול לפגוע במדדי הזרע לקראת השלב הקריטי בשבוע הבא?
המון תודה!
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנטביוטיקה ומתן זרע - עזרה דחופה! - תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/01/2011שלום אורי,
לא ידוע לי על השפעה שלילית של ציפוויט פורטא על איכות הזרע. אפשר תמיד להתיעץ עם מרכז לייעוץ תרופתי, יש מספר מרכזים כאלו בארץ כולל זה של פרופ אורנוי בירושלים.
טלפונים 026243669 או 026243663 בימים א'-ה' בשעות 9:00 עד 15:00.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלות חוזרותגיל25/01/2011
שלום רב,
אני בת 36, בעלי בן 38. יש לנו 2 ילדים מהריונות ספונטניים ותקינים, בני 8 ו- 5.
בשנה האחרונה עברתי 4 הפלות: 2 בשבוע 8 לאחר שכבר נצפה דופק, 2 בשבוע 6 - הפלות כימיות.
ערכנו בירור מקיף - קרישיות (כולל בהריון האחרון זריקות קלקסן ונרות אנדומטרין שכאמור גם לא עזרו) , הורמונים, קריוטיפ וצילום רחם - כולן יצאו תקינות.
בבדיקת זרע שערך בעלי נמצאה תנועתיות 36%, מורפולוגיה 2% וריכוז תקין של 30 מליון תאי זרע..
האם יתכן שזוהי הסיבה להפלות החוזרות והאם הזרעה או הפריה מלאכותית עשויות להתגבר על הבעיה? (עלי לציין כי הגניקולוג שלי סבור שהבדיקה מעידה על כך שהיתה אמור להיות בעיה בכניסה להריון אך לא בהפלות חוזרות). אנחנו מיואשים ולא מעוניינים בהמשך סבל פסיכולוגי בעיקר ("להמשיך לנסות" כפי שהוא ממליץ).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הפלות חוזרות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/01/2011שלום גיל,
כאשר לגבר יש ירידה באיכות הזרעונים יכול להווצר הריון בהחלט. במיקרים כאלה קיימת סבירות גבוהה ליווצרות עובר לא תקין ואז יש הפלה. ממליץ לפנות לאורולוג שיבדוק תפקוד אשכיך (אולטרסאונד, מצב וריקוצלה, מצב דלקת וכו'). ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע על כל הפרמטרים שלו. אם לא תצליחו להרות במשך חצי שנה של שימוש ב- Vitamale יהיה מקום לפנות לטיפול הפריה חוץ גופית. יתכן ויהיה מקום לטיפול בשיטת IMSI בה מבודדים זרעונים בודדים בעלי איכות הגבוהה ביותר ואיתם עושים הפריה של ביציות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אני בן 13 וחצייותם25/01/2011
שלום רב .
אני ילד שגדל בלי אבא ולכן אין לי את מי לשאול
אני הסתכלתי במקרה באיזה סרטון ואז הרגשתי משהו רטוב ואז הסתכלתי לראות מה זה
חשבתי שזה תא זרע אבל זה היה שקוף כמו שתן בלי צבע רק יותר סמיך למיטב ידיעתי תא זרע הוא בצבע לבן אז אני מבקש תשובות רצניות בלבד כי אין לי את מי לשאול ואני דיי לחוץ כי "להפריש" זאת עבירה גדולה מאוד בתורה
(לא שאני דתי או משהו אבל בכל זאת עדיף לא לעשות עבירות שלא לצורך)
טוב אז מבקש תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום אני בן 13 וחצי - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום יותם,
בזמן גירוי מיני (זה יכול להיות גם בצפיה של סרטון) מערכת מין הזכרית מפרישה נוזל חלק ובצבע שקוף. זהו חומר המאפשר חדירה נוחה יותר של אבר מין הזכרי לאברי מין הנקביים בזמן יחסי מין. אין לך מה לדאוג, הכל בסדר איתך. זה תהליך פיזיולוגי רגיל לחלוטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הורמנים גברייםרועי24/01/2011
אנחנו מנסים להיכנס להריון ורופאת הנשים של אישתי הפנתה אותי לבדיקות הורמונליות ,אשמח לחוות דעת (כמובן שהזמנו טור מסודר לרופאה המטפלת אבל לבינתיים )
הערך
ESTRADIOL (E-2)
יצא 188 כשהתחום צריך להיות בין 61 ל151
יתר הבדיקות יצאו בטווחי הנורמה .
על מעיד הדבר ?
קצת על עצמי בן 34 בריא בד"כ , לא סובל ממחלות , למרות שלאחרונה סובל מאלרגיה ונוטל גילרגי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת הורמנים גבריים - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום רועי,
האם אתה גבר מלא? עודף משקל? רקמת שומן היא אחת הסיבות לתופעה זו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בסטרואידיםמאיה24/01/2011
שלום,
בעקבות מחלה עליי לעבור טיפול מאסיבי בסטרואידים (הזרקה שבועית למשך 3 חודשים).
האם טיפול כזה עלול לפגוע בפריון? באיכות הזרע?
האם רצוי להיכנס להריון בתקופת הטיפול או שרצוי להימנע מכך ולדחות לאחר מכן?
אם מומלץ לדחות - כמה זמן עליי להמתין לאחר סיום הטיפול ולהמשיך לנסות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בסטרואידים - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום ש',
טיפול בסטרואידים יכול לפגוע באיכות הזרע בהחלט. ממליץ לתת מספר מנות זרע להקפאה לפני שאתה מתחיל את הטיפול, כך תהיה לך אפשרות להשתמש במנות זרע הללו בזמן הטיפול או אחריו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקהי24/01/2011
הערה טווח יחידות תוצאה שם הבדיקה
3 הימנעות
Masturbati
on Ejaculation
way
yes Complete
coll דקות ליפני כמה זמן
ml 2.0-4.0 4.5 Semen
volume
Gray opalescent- Gray opalescent clear Semen
colour
Normal- high+ normal Semen
viscosity
7.8-8.8 7.9 Semen
hp
50-100% 60 Via %
10-60 min Gelatinous
bodi Liquefaction
n
0-4 2-4 Semen
wbc
0-4 1-2 Non- Semen
Round cell
Viable cells in motion partially normal cells few Semen
Search-seme
n
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר y
אלמונית25/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדיקה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום יניב,
לצערי, הטופס שהוצמד, יוצא קטן מאוד ולא ניתן לראות אף פרמטר של הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

