מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דו-קאיןשחר11/02/2011
אני סובל משפיכה מוקדמת
וקניתי משכה מאלחשת בשם דו-קאין 5%
וקראתי מעט וראיתי אדם שמשתמש בדו-קאין 0.5%
האם אני לא יכול להשתמש במשחה של 5% על איבר המין או שזה אפשרי ?
ובמידה וכן האם שימוש קבוע אפשרי או אסור ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורולוגיה_אימפוטנציה' id=link]אורולוגיה, אימפוטנציה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע חלשאורית10/02/2011
שלום,
ברצוני לדעת אם אפשר לעשות טיפולי הפרייה, שלזרע אין תנועה, יש זנב קצר, 1% תקין, 20% חיים?
מה אפשר לעשות, חוץ מאנטיביוטיקה, לקיחת תרופת ויטמל, ניתוח ורקוצלה, כל זה כבר נעשה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע חלש - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב17/02/2011כדאי לבצע אבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה ותרבית זירמה וזאת בצורת נתינה משופרת של הזרע - אנא צרי קשר איתנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי פוריותחיה09/02/2011
שלום ד"ר - נשואה בת 31 ,
הבדיקות שלי תקינות כולל צילום רחם - הבעיה אצל בעלי.
3 הזרעות נכשלו - בפעם השלישית :
ביום ההזרעה הראשון - זרע לאחר השבחה
נפח של 0.45 סמ"ק , ריכוז זרעונים : 44 . זרעונים בתנועה :40% דרגת תנועה (IV - II ) - זרעונים נורמלים 5% - לויקוציטים בודדים
ביום ההזרעה השני - זרע לאחר השבחה
נפח 0.45 סמ"ק , ריכוז 34 . זרעונים בתנועה 48% . דרגת תנועה:(IV - II) - זרעונים נורמאלים 6% - לויקוציטים בודדים
השאלה שלי :
האם התשובות לאחר השבחה הם תקינות להיקלט להריון בהזרעה ? או עדיף בתנאים אלה לעבור ל- IVF.
תודה על התייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפולי פוריות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011שלום סתיו,
לפי התוצאות שלאחר הכנת זרע להזרעה תוך רחמית, יש כמות טובה של זרעונים עם מורפולוגיה מספקת על מנת לקבל הריון, אך לא כל הפמטרים ניתן לזהות בבדיקה. מסיבה זאת, אם לא מצליחים להרות לאחר 3-4 מחזורי טיפול בהזרעה תוך רחמית (IUI), יש לפנות לטיפול בהפריה חוץ גופית. בכל מקרה, בכל טיפול שתבחרו, ממליץ להשתמש גם בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ נוסףמזי08/02/2011
בס"ד
שלום וברכה.
אנחנו זוג בני 26 מנסים להיכנס להריון כבר שנה וחצי .
ב2 בדיקות הזרע האחת בpct השנייה עם קונדום הלכתי(2 הבדיקות לא טובות)
עפי ייעוץ רופא פריון אין ברירה אלא רק הפרייה .
היינו אצל אורולוג יש באשך 1 פגע כלשהו כתוצאה ממכה בילדות ובדיקות הדם תקינות.
בעלי - שותף את האיזור עם מים רותחים כל יום דבר שמזיק לזרע.
היועץ המליץ לנו לחכות 3 חודשים ולחזור על הבדידת זרע שוב.
בעלי כבר לא שותף את המקום במים רותחים.
שאלתי היא: במידה והוא יפסיק לשתוף 3 חודשים ונחזור על הבידקה יש סיכוי שהיא תצא טובה יותר?
יש סיכוי בעוד 3חודשים לא לעשות הפריה אלא אולי רק הזרעה?
האם באמת לחכות את הזמן הזה זה אולי מה שיעזור ??
תודה רבה!!!
מזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעוץ נוסף - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011שלום מזי,
המלצה לא לרחוץ את איזור האשכים במים רותחים היא המלצה נכונה. לאחר שלושה חודשים, כמו שהמליצו לכם, יש לבצע בדיקת זרע ולפי תוצאות תהיה אפשרות להתיחס מה עושים הלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת זרע- אנא עזרת הרופאיעל06/02/2011
נלקח ב-PCT -
1. אשמח לדעת אמינות הבדיקה (זוג דתי, נשואים 3 שנים, מתוכם שנתיים ללא הצלחה להרות). גבר בן 29, אשה בת 26 (בדיקות פוריות של האשה כולם תקינות ב"ה). הבדיקה אחרי 3 ימי התנזרות בסמוך לביוץ
2. הבדיקה - חלק מהמספרים כתבתי בעברית:
צבע צהבהב
צמיגות 1
PH 8
נפח 0.8 מ"ל
ריכוז 35X10 - עשר בחזקת 6 כפול 35
תנועה 17%
a - 11%
b - 6%
לויקוציטים 0 כפול 10 בחזקת 6
אגלוטינציה שלילית
total motile count : עשר בחזקת 6 כפול 5
swim up test : עשר בחזקת 6 / מ"ל
בדיקת מבנה עפ"י שיטת קרוגר:
תאים תקינים 8%
פתולוגיית זנב 72%
פתולוגיית ראש 20%
האם יש סיכוי טוב להריון?
האם PTC מספיק אמין?
מה הפרוגנוזה בבחינת טיפולי פיריון- איזה?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיענוח בדיקת זרע- אנא עזרת הרופא - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011שלום יעל,
במגזר הדתי מקובל לבדוק איכות הזרע בשיטת ה- PCT, אך התוצאות של הבדיקה אינן אמינות. קיימת אפשרות לתת זרע לבדיקה ביחסים כאשר משתמשים ב"קונדום הלכתי". ממליץ לעשות זאת. את הקונדום עם הזרע מעבירים למעבדה לבדיקה. לאחר בדיקה כזו ניתן להתיחס לתוצאותיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, ואם אפשר התייחסות נוספת-
יעל09/02/2011שלום שוב,
מעודד, אולי, לדעת שהבדיקה לא כ"כ אמינה. אבל אשמח בכל זאת לשמוע- ממה שראית- מה דעתך המקצועית?
אציין כי היינו היום אצל הרופאה והיא שלחה את בעלי לאורולוג, בהמשך הכיוון שלה הוא השבחת זרע, היא טענה ש-8% מורפולוגיה זה ערך נמוך ויש להשביח את הזרע. אשמח בכל זאת להתייחסותך מהנתונים הנ"ל, בכל אופן נשקול לחיוב הצעתך לקונדום הלכתי (ידוע לנו ההליך).
שוב תודה לך על ההתייחסות הרצינית, זה ראוי להערכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה רבה, ואם אפשר התייחסות נוספת- - תגובה
ד''ר אליעזר גירש17/02/2011שלום יעל,
טוב מאוד שבעלך נשלך לאורולוג, זה חשוב לקבל גם דעה שלו. לפי גירסה חדשה של WHO מורפולוגיה תקינה של 8% נחשב תקין. הזרעה תוך רחמית יכוה לשפר את תוצאותכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות זרעדן06/02/2011
שלום,
אישתי ואני בני 29 ומסים כשנתיםם להיכנס להריון.
בבדיקה הראשונה שערכתי ב-13/9/10נקבע לי OTA
נפח 7, צמיגות-תקינה, אגלוטינציה-אין, PH-7.4, צבע-תקין
ריכוז- 6^10, תנועה איטית בודדים, זרעים תקינים-1.
בבדיקה השניהב4/2/11 נקבע לי AZOOSPERMIA
נפח-6.5, צמיגות-תקינה, PH-7.4, צבע-תקין, אגלוטינציה-אין...
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקות זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011שלום דן,
יש לפנות לאורולוג לבדיקת תפקוד האשכים: אולטרסאונד, דופלר, מצב וריקוצלה קריוטיפ וכו'. אם תמצא הבעיה תהיה גם אפשרות לטפל בבעיה.
לי נראה, כי במצב הנתון האפשרות להריון היא דרך טיפולי פריון, יתכן ביופסיה של אשך להוצאת הזרעונים. אולי, במקביל, גם תוסף תזונתי Vitamale ישפר טיב הזרע שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אוננות פוגמת או פוגעת באיכותגבר06/02/2011
האם העובדה שגבר מאונן כל יום פוגעת או פוגמת באיכות הזרע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם אוננות פוגמת או פוגעת באיכות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011האוננות מהווה מרכיב חשוב במיניות שלנו, בהתפתחות התקינה שלנו לאורך כל החיים, ואפילו רופאים ופסיכולוגים מדברים בשבחה. יותר מזה, האוננות אינה מזיקה. האוננות היא ביטוי טבעי ותקין של מיניות בריאה אצל גברים ונשים כאחד. על פי נתונים שנאספו בארה"ב, האוננות היא חוויה המשותפת למרבית הנשים – 89% וכמעט לכל הגברים – 95%.
העינין הוא אולי בתדירות. אוננות בתדירות גבוהה יכולה לשנות מאזן הנוזלים המרכיבים את המירוק, ממצב סמיך לנוזלי יותר. ככל שמאוננים יותר כך גם ספירת הזרע יורדת, אך לא האיכות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- VITAMALEמירי05/02/2011
שלום
האם ניתן לקחת 2 כדורי Vitamale ביום או שהמינון הממולץ הוא כדור 1?
תודה
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
VITAMALE - תגובה
ד''ר אליעזר גירש05/02/2011שלום מירי,
Vitamale יש לקחת 2 כמוסות 3 פעמים ביום, סה"כ 6 כמוסות ביום. רק במינון זה קיימת השפעתו על איכות הזרעונים. בכל בקבוק יש 180 כמוסות, כך שבקבוק אחד מספיק לחודש ימים. הטיפול המינימלי - 3 חודשים. אם לא התקבלה השפעה חיובית יש להמשיך 3 חודשים נוספים. אם יש שיפור צריך להמשיך כל עוד לא הוסג הריון. אם לאחר 6 חודשים אין שיפור באיכות הזרע אפשר להפסיק את הטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהVitamale
Miri05/02/2011Since I bought the Vitamale online and not in Israel do you think that the supplement facts are the same? I am afraid that its different from Israel and taking 6 pills every day is toooooo much
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
Vitamale - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/02/2011Dear Miri,
If you bought Vitamale in US, it's the product of Israel. I don't know Vitamale made out of Israel.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הודעה ל ..דוקטור אליעזר גירשליאת04/02/2011
שלום.
קוראים לי ליאת.
שאלתי אותך על בעלי על הבדיקת זרע שהוא עשה והיה מופיע שייש אגלוטינציה ובתוצאות רשום "שייש".
אתה אמרת לי שאם זה ברמה גבוהה צריך טיפול
השאלה שלי היא אייך אני יכולה לדעת עם אגלוטינציה שלו ברמה גבוהה או לא כי לא רשום. רשום רק שייש.
מה אפשר לעשות?
ומה עושים?
אני יוכל להרות בע''ה?
אשמח לתשובה מהירה מימך
בתודה ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הודעה ל ..דוקטור אליעזר גירש - תגובה
ד''ר אליעזר גירש05/02/2011שלום ליאת,
בדיוק כמוך, גם אני לא יכול לדעת מה הרמה של אגלוטינציה, בגלל שבתשובה של מעבדה לא צויין הנתון. בכל מקרה, אם אתם לא מצליחים להרות, יש לפנות לטיפול IVF, שם יודעים להתמודד עם בעית אגלוטינציה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ושבוע טוב.
ליאת05/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צר לי אבל אתם לא עונים הפורום עדייןאבי03/02/2011
עובד?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צר לי אבל אתם לא עונים הפורום עדיין - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום אבי,
לא מצאתי את שאלתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
אבי04/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לבי בדיקת זרעדנה02/02/2011
שלום,
בבדיקת זרע של בעלי הנפח היה 8.3 מ"ל וה- pH 7.8. בבדיקת זרע קודמת שנעשתה בשיטת PCT כוסית ה-pH היה מעל 8. קראנו באנטרנט שנפח גבוה ו- pH מעל 8 עשויים להעיד על דלקת אסימפטומטית בדרכי הזרע ושבמצב כזה טיפול אנטיביוטי יכול לשפר את מצב הזרע. (בנוסף למדדים הנ"ל יש גם ריכוז נמוך מאוד וגם התנועתיות והמורפולוגיה לא תקינות וכבר הופנינו ל-IVF עקב כך). האם יתכן שמדובר כאן במצב כזה למרות שלא נמצאו לויקוציטים בכלל? ואם לא מה יכולה להיות הסיבה לנפח כל כך מוגבר?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה לבי בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום דנה,
על מנת לתת לך תשובה נכונה חשוב לדעת כמה ימי התנזרות היו לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת זרע
דנה04/02/2011בבדיקה השניה, זו שבה הנפח היה 8.3 מ"ל וה- pH 7.8, היו 3 ימי התנזרות. בבדיקת ה-PCT כוסית שנעשתה כחודשיים קודם לכן היה יום התנזרות אחד. בעלי בן 29, אני בת 28 ואנחנו מנסים מזה שנה ו-3 חודשים להכנס להריון.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש05/02/2011שלום דנה,
לאחר התנזרות של 3 ימים ונפח של מעל 8 מ"ל יש חשד לדלקת בשלפוחיות הזרע או בבלותת הארמונית. לא בכל מקרה מוצאים לאוקוציטים בנוזל הזרע. לדעתי, חשוב להבדק אצל אורולוג: תפקוד האשכים וגם לתת נוזל הזרע לתרבית לגילוי חיידקים אם יש. במקביל אפשר לבצע IVF בתקווה שיצליח. ממליץ גם על תוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש מהמומחים המכובדים תשובה לשאלתיאבי02/02/2011
המצב לחוץ לנו בטירוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מבקש מהמומחים המכובדים תשובה לשאלתי - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011מה השאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעהמירי02/02/2011
שלום
בצעתי היום הזרעה ראשונה למרות שנתוני הזרע היו ירודים- כמעט מליון לאחר התנזרות של יומיים בעלי בן 35.
הרופא ביקש לבצע בדיקת זרע נוספת בעוד מספר ימים אנחנו גרים בארה"ב וברצוני לבקש מהרופא סדרת בדיקות לבעלי,
1. מהם הבדיקות שעליו לבצע במיידי
2. הזרע נלקח שעה לפני ההזרעה ובעלי הסיע אותו באוטו עם מזגן האם זה יכול היה להשפיע על התוצאה
3. מה הסיכוי להריון עם הזרעה במידה וכמות הזרע תגדל ל 2מיליון
תודה
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזרעה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום מירי,
יש סיכוי להכנס להריון גם כאשר מדובר במליון זרעונים במירוק. הסיכוי זה נמוך ביחס לגבר עם זרע תקין אך בהחלט יש הריונות גם מזרע חלש. ממליץ לגשת לאורולוג ולבדוק תפקוד אשכים (אולטרסאונד, דופלר, שפיחה לאחור, ואריקוצלה וכו'). בנוסף ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
העברת זרע למעבדה באוטו עם מזגן אינה פוגעת באיכות הזרע עד שעה - שעה וחצי ממתן הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספירת זרע נמוכה
מירי05/02/2011תודה על תשובתך
ברצוני לדעת החל מאיזו תוצאת ספירת זרע מומלץ לעבור ישירות לIVF ולוותר על הזרעות?
תודה
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ספירת זרע נמוכה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש05/02/2011שלום מירי,
מקובל לנסות לבצע כשלוש הזרעות ואם אין הריון, לעבור ל-IVF. בכל מקרה ממליץ לגשת לאורולוג וגם על שימוש ב- Vitamale.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון ואיכות הזרעשיר01/02/2011
שלום
אני רוצה לדעת האם וכיצד עישון מריחואנה או חשיש משפיעים על איכות הזרע
והאם יכולים לפגוע בעובר ו/או בהתפתחות שלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עישון ואיכות הזרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011שלום שיר,
כל עישון מכל סוג פוגע באיכות הזרע. זה לא אומר כלום על עובר, אך יכול להווצ קושי להכנס להריון ו/או מצב של הפלות חוזרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואם אני מפסיק את האנטיביוטיקה דחוףףאבי01/02/2011
זה יכול להשפיע לטובה על איכות הזרע משום שהכאבים בגרון פסקו לאחר נטילת כדור אחד ואני יכול להפסיק ולחדש לאחר יומיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ואם אני מפסיק את האנטיביוטיקה דחוףף - תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/02/2011אסור להפסיק עם אנטיביוטיקה אפילו ליום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

