מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לאחר ניתוח וריקוצלהשני24/01/2011
בני עבר את הניתוח לפני שנה ומאז יש לו השתנת יתר.
האם יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לאחר ניתוח וריקוצלה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום שני,
לא ידוע לי על הקשר שכזה. ממליץ לפנות לאורולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת זרעשלומי24/01/2011
אודה על פיענוח בדיקת זרע.
התנזלות=תקינה
צבע=לבן
PH=8.1
נפח=6 (ml)
ריכוז תאי זרע=70 (mil/ml)
ריכוז תאי זרע בזרימה=420 (mil)
אחוז תנועה כללית=48%
מהירה=10%
בינונית=24%
איטית= %13
במקום=1%
סה"כ תאי זרע בתנועה=202(ml)
אחוז השרדות התנועה לאחר 4 שעות=42 %
חיות=65 %
מורפולוגיה Strict criteria – Kruger %
צורות תקינות=15%
צורות פתולוגיות=85%
ראש=60%
צוואר%15
זנב=10%
לאוקוציטים=0.2 (mil/ml)
סיכום:
Astenozoospermia= +* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום שלומי,
בדיקת זרע שלך תקינה. קיימת ירידה קטנה בתנועתיות הזרעונים. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע כולל התנועה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיטל22/01/2011
שבוע טוב
לאחר חצי שנה של ניסיונות כושלים להיכנס להריון גילינו שיש בעיה בזרע של בעלי. בעיקרון בבדיקות שבוצעו הן בתל השומר והן באיכילוב לא נמצאו תאי זרע. ואז הוא היה צריך לעבור ניתוח להפקת זרע כירוגי (טסה). ואז עשו עוד בדיקה לפני הניתוח והפלא- נמצאו 30 אלף זרעונים ומתוכם היום כ 5 תקינים. הבעיה היא- שלא הקפיאו אותם.
אני מאוד מתוסכלת מכך שלא הקפיאו אבל מעדיפה לא להתמקד בזה אלא להתקדם הלאה. מאז לא מצליחים למצוא (עשה מאז 2 בדיקות) ויש לנו ניתוח טסה ב 3.3
עד אז ננסה לעשות עוד כמה בדיקות על מנת לנסות למצוא ולמנוע את הניתוח.
שאלתי היא
כיצד ייתכן שפעם אחת מצאו ובכל הפעמים לא מצאו?
האם ייתכן טעות בבדיקה? (או שהתבלבלו בדגימות בין אנשים או מי שבדק את הדגימה שלו טעה)
מה הסיכוי למצוא זרע בניתוח אם עשינו 5 בדיקות עד כה מתוכם רק בבדיקה אחת מצאו זרעים ?
תודה רבה
שבוע טוב
בשורות טובות לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום מיטל,
בקשר לספיקות שלך לגבי טעות האפשרית בבדיקת זרע אין לי מה להגיב. לגבי הסיכוי למצוא זרעונים ב- TESA תלוי מאוד במה הבעיה שבגללה לא מוצאים זרעונים. אם יש חסר או חסרים בכרומוזום Y יש אפשרות במקרים מסויימים למצוא זרעונים בניתוח. אם הבעיה היא חסימתית, יש סיכוי טוב למצוא זרעונים בניתוח.
לגבי הבדיקות זרע, אני ממליץ שני דברים: א'- להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. ב'- לבצע בדיקת זרע בשני שלבים, זאת אומרת לתת זרע לבדיקה ולאחר מכן לתת זרע שוב לבדיקה בהפרש של כשעה בין נתינת הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך
מיטל26/01/2011תודה רבה על תשובתך. הבעיה היא שלא יודעים למה לא נמצא זרע בבדיקות וזאת נדע רק לאחר הניתוח. כל הבדיקות שנעשו (גנטיות, חוסרים ב y, קריוטיפ) נמצאו תקינות.
לגבי המלצתך לביצוע בדיקת זרע בשלבים- אנחנו ננסה את זה בבדיקה הבאה, אבל משהו מוזר לי הרי אומרים שלפני כל בדיקה יש "להתנזר" שלושה ימים לפחות אזי אין כאן סתירה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בהמשך לתגובתך - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/01/2011שלום מיטל,
אין כאן סתירה. יש להתנזר 2-4 ימים לפני הבדיקה, אך אם לא נמצאו זרעונים במירוק, קיימת אפשרות של חסימה בדרכי המין. במקרים של חסימה, לרוב, מתן זרע פעם שניה (הפרש של כשעה ממתן הראשון), פתעום מוצאים זרעונים - ניפתחת החסימה לזמן מה. שווה לנסות ולבדוק את העיניין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך ..
מיטל01/02/2011תודה רבה
אנחנו מנסים את זה בעזרת השם בשבוע הבא.
הלוואי ונצליח !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה אחת אחרי השניה
מיטל10/02/2011שלום דר'
היום עשינו ניסיון כמו שהמלצת. עשינו בדיקה ולאחר שעה עוד בדיקה. בשתי הבדיקות לא נמצא זרע בנוזל. בעוד שלושה שבועות יש לנו ניתוח (במכון פוריות באיכילוב).
אולי תוכל להסביר לי כיצד בבדיקה אחת נמצאו 30 אלף זרעונים ובשאר הבדיקות (כ 4 בדיקות בהפרש של שבועיים) אנחנו פשוט לא מוצאים.
מה הסיכוי למצוא בניתוח?
האם צריך להתחיל לחשוב על תרומת זרע ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדיקה אחת אחרי השניה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש17/02/2011שלום מיטל,
יש סיכוי למצוא זרעונים בניתוח TESA או TESE או TFNA, תלוי באיזה שיטה בוחר המנתח. אם במקביל לניתוח של בעלך את עוברת גירוי שחלתי ודיקור שחלות כדאי שתהיה מנת זרע של תורם לגיבוי, למקרה ולא ימצאו זרעונים בניתוח. כך לפחות תהיה אפשרות להפרות ביציות שלך עם זרע של תורם וכך לא תפסידי מחזור טיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך
מיטל17/02/2011שלום,אני לא עוברת גירוי שחלתי או דיקור שחלתי. המטרה היא כרגע למצוא זרע בניתוח ואז הוא יוקפא. לאחר מכן אני אתחיל מיד במחזור הראשון טיפול של חודש לגירוי שחלות- שאיבת ביציות- הפרייה חוץ גופית עם הזרע של בעלי, בתקווה שיימצא בניתוח.
לפי איך שאתה מציג את זה - הדרך שנבחרה במקום בו אנחנו מטופלים הינה שגויה, או לחילופין הדרך שהצעת שונה.
אשמח לדעת את דעתך על התהליך שאני עוברת ואם יש לי עוד מקום לשנות (הניתוח ב 3.3)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בהמשך - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/02/2011שלום מיטל,
הדרך בה אתם נמצאים אינה שגויה. הכוונה של צוות הרפואי היא טובה ונכונה. אם בניתוח לא ימצאו זרעונים, תחליטו על המשך הטיפול וכיוון הטיפול. הראתי לך שקיימת אפשרות כאשר מכינים את הגבר לניתוח ובמקביל מכינים את האישה לשאיבת ביציות. אם ימצאו זרעונים, תתבצע הפריה עם זרעונים טריים. אם לא ימצאו זרעונים קיימת אפשרות להפרות עם זרע של תורם. פשוט במקרה של הקפאת זרעונים קיים סיכוי שהזרעונים לא יסרדו את תהליך הקפאה/הפשרה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקפאה והפשרה של זרעים
מיטל19/02/2011הבנתי אותך. תודה רבה שאתה עונה. הרופאם אמרו שהם לא רוצים שאני אקבל טיפול, והתעקשו קודם שנמצא. אני מקווה שיהיה בסדר. שימצאו, נקפיא ונצליח להרות כבר בניסיון הראשון. אולי אתה יודע נגיד מתוך 100 זרעים שהוקפאו והופשרו- כמה הצליחו להחזיק מעמד ? אני יודעת שעדיף להשתמש בזרע טרי בהפריה אבל הלכנו על האופציה הזו ..
ושוב תודה על הכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הקפאה והפשרה של זרעים - תגובה
ד''ר אליעזר גירש19/02/2011שלום מיטל,
הסרדות הזרעונים בתהליך הקפאה/הפשרה תלויה באיכות הזרעונים. אם איכות הזרעונים טובה מבחינת מבנה הממברנה הסרדותם תהיה גבוהה, אם לא - הסרדותם נמוכה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה
מיטל19/02/2011שבוע טוב ובשורות טובות לכולם !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשינו ניתוח tese
מיטל03/03/2011שלום
היום בעלי עשה את הניתוח.
לצערנו הרב לא נמצא זרע.
האם זה אומר שבעלי עקר ואין משהו אחר אלא תרומת זרע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקרוטסה
אלילת המזל10/03/2011למזלנו, הופננו לד"ר שפי, היחיד בארץ שעושה מיקרוטסה. אמנם הניתוח היה ארוך, אך לשמחתנו נמצא זרע, והיום אני בהריון...
נא להחזיק אצבעות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלילת המזל- תגובה
מיטל10/03/2011אשמח לדבר איתך טלפונית- אם את מסכימה
אם תוכלי לשלוח לי את הנייד שלך למייל שלי
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע לא תקינהעמית22/01/2011
שלום רב,
אני ואישתי מנסים להרות מזה כחצי שנה ,אני בן 32. לאחרונה ערכתי 2 בדיקות זרע בהפרש של חודש :
בבדיקה הראשונה (4 ימי התנזרות) נמצאו תנועתיות 17% ומורפולוגיה 3%. swim up test - 13%. ריכוז 54*10^6
בבדיקה השניה (3 ימי התנזרות) נמצאו תנועתיות 17% ומורפולוגיה 2%. swim up test - 5. ריכוז - 29*10^6.
שאר הנתונים תקינים בשתי הבדיקות. אציין כי אני סובל מעודף פרולקטין ומטופל תרופתית.
לאשתי (בת 28) מחזור לא סדיר בכלל.
בדיקות הורמנליות תקינות.
אני מניח שבנתונים הקיימים שנינו נצטרך טיפול. ברצוני לדעת האם יש צורך ללכת לאורולוג או שרופא פיריון/פוריות יתן את הטיפול הדרוש?
האם השבחת זרע בהזרעות עשויה לשפר את המורפולוגיה? אם לא, כיצד ניתן לשפר את התנועתיות והמורפולוגיה?
אשמח לתגובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע לא תקינה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום עמית,
הנתון הבולט שאינו תקין בבדיקת זרע זה אחוז נמוך של תנועת הזרעונים. מורפולוגיה נמצאת על הגבול התחתון של נורמה. לדעתי חשוב להבדק אצל אורולוג וגם להיות בטיפול זוגי אצל רופא פריון. ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרעמאיה22/01/2011
אני בת 31 ובעלי בן 33 מנסים להרות קצת יותר משנה ללא הצלחה. תוצאות בדיקת זרע לאחר 2 ימי התנזרות:
abstinence- 2 days
viscosity- normal
volume: 1.5 ml
ph- 8.5
concentration- 32 mill/ml
total count- 48 million
motility- 65%
grade- prog.
vitality- / (אין לי מושג מה זה אומר. האם הכוונה שקריטריון זה לא נבחן?)
morphology:
normal- 10%
borderline (close to normal)- 10%
head defects- 80%
tail defects- 12%
premature cells- /
WBC- +
לפי הבנתי מורפולוגיה מעט נמוכה מהרצוי. האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום מאיה,
לפי נתוני זרע שמסרת, הכל נראה בסדר. יש לפנות לרופא פריון לבירור הבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטול פיריון אצל הגברח21/01/2011
שלום למנהלי הפורום
אני מתעניין בביצוע מהלך על מנת להפסיק את מצבי להביא עוד ילדים.שאלתי האם קיים תהליך כזה אצל הגבר והאם כל מהלך שהוא ישפיע על חיי מין וסיפוק תקינים?תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ביטול פיריון אצל הגבר - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום ח',
בחו"ל מקובל לבצע חיתוח של צינוריות המובילות זרע מאשך החוצה. ניתוח זה אינו פוגע בכוח הגברה וביצועים במיטה אצל הגבר. בארץ ניתוח מסוג זה אינו נפוץ. בארץ מקובל להשתמש יותר באמצעי מניעה כמו קונדום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגלוטינציהליאת20/01/2011
בבדיקת זרע
אגלוטינציה תוצאות "יש" זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אגלוטינציה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום ליאת,
מצב אגלוטינציה אומר שקיימת הצמתה של זרעונים, מצב המעכב תנועה והתקדמות הזרעונים לעבר הביצית. הכל תלוי ברמה של אגלוטינציה. הצמתה ברמה נמוכה אינה מפריעה להפריה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... לשאלה
ליאת25/01/2011אז אייך אני יכולה לדעת עם זה בסדר ואם אפשר להרות? אם יש לבעלי אגלוטינציה.
מה עושים יש טיפול?
תודה אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך... לשאלה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/01/2011שלום ליאת,
אם אגלוטינציה ברמה גבוה, הפיתרון הוא הפריה חוץ גופית עם שיטות המאפשרות לעקוב את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגלוטינציה המשך....11111
ליאת28/01/2011אוקיי.
הבנתי.
אז אייך אני יכולה לדעת אם האגלוטינציה של בעלי היא ברמה גבוהה?
כי בבדיקת זרע שהוא עשה רשום רק שייש אגלוטינציה לא רשום כלום ליד זה
אשמח לתשובה
ותודה רבה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תדלגו עליי בבקשה
ליאת31/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל מבעיית שפיך מדוללאלישע20/01/2011
היי
שמי אלישע (שם בדיו) בן 20,ולאחרונה אני סובל מהבעיה שמאוד מאוד מציקה לי ואיני יודע עם מי ניתן להתייעץ או לפנות בקשר עליה.
לפני כחודש ימים בערך הזרע שלי החל להיות יותר ויותר מודלל עד שמגיע למצב של נוזל שקוף מיימי ודביק.
אף פעם זה לא קרה לי תמיד האיכות שלו היית טובה וסמיכה מאוד עד שלפתע זה קרה ואני מפחד שזה משהו רע
אשמח לשמוע ביקורת של רופא ,או אם מי ניתן להתייעץ או לפנות..מכיוון ושאני מבוייש מהעיניין..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובל מבעיית שפיך מדולל - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011כדאי לפנות לרופא המשפחה שלך שיפנה אותך לבצע בדיקת זרע רוטינית כולל תרבית זירמה במעבדת זרע ואת התוצאות תראה לרופא אורולוג שמתמחה בפוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינת סיטי והריון עתידיטל20/01/2011
שלום,
האם נמצא קשר מחקרי בין קרינת סיטי באיזור הבטן והאגן אצל הגבר סמוך למועד ההפריה או בזמן ההפריה לבין פגיעות בעובר כמו אוטיזם?בעלי עבר ניתוח לא מתוכנן ואנו מנסים להרות.האם כדאי לחכות,ואם כן כמה זמן?
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינת סיטי והריון עתידי - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011מחקר כזה לא ידוע לי. כדאי להיוועץ במומחה לקרינת C.T. לגבי שאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעליאת19/01/2011
השאלה שלי ככה
בבדיקת זרע שבעלי עשה רשום ערכים תקינים חיות 75%
50% זה גם בסדר?
בבקשה אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011חיובי- גבולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעליאת19/01/2011
שלום רציתי לדעת עם בדיקת הזרע תקינה לפי הנתונים הבאים: (של בעלי) התנזרות 4 ימים.
PH= 7.2
נפח - 2.2 ml
ריכוז תאי זרע - 39 mil/ml
ריכוז תאי זרע בזרימה - 86 mil
אחוז תנועה כללית - 45%
- מהירה - 30%
- בינונית - 15%
סה"כ תאי זרע בתנועה - 38.7 mil
חיות - 150%
אגלוטינציה - יש
מורופולוגיה - 92%
צורות תקינות - 8%
צורות פתולוגיות - 92%
ראש - 53%
צוואר - 28%
זנב - 11%
לאוקוציטים - 0.1 mil/ml
אשמח לתשובה בהקדם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011לדעתי בדיקת הזרע סבירה עם חולשה במבנה ראש תא הזרע. ניתן לשפר את פוטנציאל הפוריות של הגבר בהשבחה של הזרע על מפלי צפיפות לצורך הזרעה תוך רחמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולשה במבנה ראש תא זרע
ליאת20/01/2011חולשה במבנה ראש תא זרע מה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעיואב17/01/2011
אני ואשתי בני 36 ויש לנו שתי בנות אנו מנסים להיכנס להריון כ 10 חודשים השבוע עשיתי בדיקת זרע ורציתי לדעת האם התוצאות תקינות ומאפשרות כניסה טבעית להריון.
תקופת התנזרות : 5 ימים
צבע: צהבהב
התנזלות : תקינה
אגלוטינציה: אין
נפח : 3 מ"ל
PH: 8.3
ריכוז : 71 מיליון/מ"ל
תנועה : 45%
99 מיליון : total motile count
סוג תנועה : פרוגרסיבית: 25%
איטית:12% , במקום: 8%
לויקוציטים : 2 מיליון/מ"ל
בדיקת מבנה על פי שיטת KRUGER
תאים תקינים :16%
פתולוגית ראש :73% , פתולוגית זנב : 11%
פתולוגית צוואר : לא כתוב מספר אחוזים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011לדעתי התוצאות מאפשרות כניסה להריון באופן טיבעי. כדאי לבצע בדיקת תרבית זירמה בכדי לשלול מצב של זיהום חיידקי אפשרי בתעלה הזיכרית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת זרעגיא17/01/2011
ביצעתי ספירת זרע ויצאו התוצאות הבאות:
נפח - 1.5
מורפולוגיית קרוגר - 6%
ריכוז - 140X10
ph - 7.4
תנועתיות - 66%
ברצוני לברר האם יש איזו בעיה ולאיזה רופא להציג את התוצאות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 5 ימי התנזרות בהודעה הקודמת.
גיא17/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספירת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011איכות הזרע סבירה למעט ירידה במורפולוגיה של תאי הזרע. כדאי שתציג את הנתונים לרופא פריון שימליץ לך על המשך טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיווןסיוון16/01/2011
הי אני חיה בחו"ל גיל 41 בעבר היו לי 2 הפלות יזומות ,נשואה שנתיים ומנסה להכנס להריון לבעלי 2 ילדים מנשואים קודמים . היום יש בעיות אצלו בזרע של כמות 18 מלין וגם בעיות בזרימה .לפני שנה וחצי שהחלטנו לנסות להיכנס להריון מיד נקלטתי תוך 3 חודשים ובשבוע החמישי זה נפל ומאז אני לא מצליחה להכנס להרייון אצלי הכל תקין מחזור תקין מאוד כל 26 יום קניתי בדיקת ביוץ ביתית וגם הביוץ מתקיים כל 12 יום . הרופאים כאן ממלצים לעבור ישר לטיפול הפריה (אני חיה בארהב) כאן זה קצת תעשייה של כסף קצת שונה מהארץ שלנו:). חברתי עברה את אותו תהליך והמליצה בחום לנסות במשך שלושה חודשים את כדורי אקקלומין רציתי לקבל חוות דעת לגביי הנושא אודה מראש .. בעלי בן 55
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיוון - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011לדעתי רצוי לברר אצל בעלך באם הוא סובל מדליות אשכים (וריקוצל) באמצעות דופלר אולטראסאונד של האשכים. וכן לבצע תרבית זירמה לברר אפשרות של זיהום בתעלה הזיכרית. בשני המיקרים ניתן לטפל אך ייתכן שמפאת גילך רצוי לקצר תהליכים ולבדוק את האיכות המורפולוגית הפונקציונלית של תאי הזרע שלו (אפשר לבצע זאת גם באמצעות שיתוף פעולה עם מעבדת זרע מקומית (Dry MSOME) ובאם ישנם תאים תקינים תצטרכו להגיע ארצה לשבוע ימים לביצוע מיון מוקדם של תאי זרע אלו להפרייה חוץ גופית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
סיוון21/01/2011הי תודה על תשובתך !!! האורולוג של בעלי אמר לנו שבעלי לא עקר ושאני יכולה להכנס להריון אבל כמו שאתה אומר מפאת הגיל שלי (אבל יש הרבה קשיים בכמה מישורים של כמות זרימה אני צריכה לקחת את הבדיקה ולרשום מה בדיוק .) שאלתי היא האם בגילי עליי לנסות לקחת הורמונים ולנסות להיקלט באופן טבעי או ללכת לכמה טיפולייי הזרעה שהבנתי שבתהליך של הזרעה גם משביחים את הזרע דבר יותר מדיוק מקיום יחסי מין רגילים תודה מראש !!( אני עדיין מאמינה שאני יכולה להקלט באופן טבעי ללא טיפול הפריה כיוון שהבעייה אצל בעלי וצריך להשביח את הזרע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- us אשכיםאלי16/01/2011
אלו תןצאות הבדיקה:
האשך הימני במימדים: 3.7* 2.2 * 2.6 סמ מרקמו אחיד
3.7 האשך השמאלי במימדים: * 2.2 * 2.6 סמ מרקמו אחיד
אפידידימוס תקין-דוצ
ללא הידרוצילה. הודגם מעט נוזל חופשי מסביב לשני האשכים
הודגמה זרימת דם תקינה באשך דוצ
לא הודגם גוש או תהליך תופס מקום
ללא וריקוציליה דוצ
הם ישנה בעיה? (הרקע הרפואי בעיה במורפולגיה ותנועת הזרע)
מה המשמעות של הנוזל החופשי?
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר us אשכים - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011אין לדעתי באולטראסאונד שהצגת סיבה אפשרית לירידה בתנועה והמורפולוגיה של תאי הזרע. השאלה היא האם ניתן להסביר את הירידה הנ"ל ע"פ גורמי סיכון אפשריים כגון חשיפה לחום, עישון סיגריות או סמים, חומרי הדברה וכו'. באם לא קיימים גורמי סיכון, כדאי לבצע תרבית זירמה לבירור אפשרות של זיהום בתעלה הזיכרית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

