מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מודאג מאוד.!רועי10/03/2011
שלום לכם מומחים.
אני בן 20, בתקופה האחרונה אני מאונן בעופן קבוע יום יום רציתי לדעת אם זה נורמאלי לגיל שלי? ועד איזה גיל ממוצע מפסיקים עם זה? האם יש מה לעשות?
אני ממש חייב את עזרתכם אין לי את מי לשאול.
אלף תודות!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג מאוד.! - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/2011כל זמן שאתה מעוניין לאונן, ולא מגיע למצב שהעיסוק בכך מפריע לפעולות אחרות, אין בכך כל נזק. ניתן להמשיך עד 120...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעהיעל09/03/2011
אחרי ניסיון של שנה ובדיקת זרע שבעלי ביצע בה נמצא שהדבר היחיד שקצת ירוד זו המורפולוגיה (7%) עשינו השבחה והזרעה ואלו התוצאות:
לפני טיפול השבחה: נפח- 2.2 סמ"ק
ריכוז-26 מיליון תאים לסמ"ק
תנועה- 55% פרוגרסיבית
שיטה- גרדיאנט
אחרי טיפול בהשבחה: נפח-0.5 סמ"ק
ריכוז- גדול מ- 20 מיליון תאים בתנועה לסמ"ק
סוג תנועה: good prog
האם אלו נתונים שנחשבים טובים להזרעה? אני יודעת שאין כאן התייחסות למורפולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרעה - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/2011לגבי איכות הכנת הזרע ל-IUI (הזרעה), אתן לעמיתי המנלים לחוות את דעתם.
לפני כן, יש לזכור שבדיקת הזרע היא רק חלק מהבירור שהגבר אמור לבצע אצל אורולוג מומחה בפוריות הגבר.
בנוסף, ריכוז של 26M הוא בתחום הנמוך של הנורמה, והממוצע גבוה משמעותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
יעל11/03/2011בשתי בדיקות קודמות שנעשו לפני חצי שנה הריכוז עמד על 60M,יש לציין שבעלי אחרי מחלת שפעת שנמשכה שבוע וחצי, אולי בגלל זה הריכוז נמוך? היינו אצל אורולוג והוא אמר שאולי יש וריקוצל בדרגה מאד מאד נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר שי שפי11/03/2011מחלת חום בהחלט יכולה להשפיע לרעה על ייצור הזרע.
האפקט זמני. יש לוודא שהמצב חוזר לקדמותו, וכמובן להשלים בירור פוריות הגבר כנ"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מומלץ כדי להרותמ07/03/2011
מנסים להיכנס להיריון ראשון שנה. אני בת 28 ,בעלת שחלות פוליציסטיות. נטלתי גלולות 10 שנים. מחזורים בין 37 ל-50 יום. אני נוטלת אלטרוקסין עקב תת פעילות (גבולית) של בלוטת התריס. נוטלת חומצה פולית שנה.
תוצאות בדיקת הזרע של בעלי מהחודש האחרון (זוהי בדיקה 2 ):
Ph-8
Count- 2
Total count – 4.8
Motility 18%
Morphology: amorphous95%
Pyriform 1%
Volume- 2.4
יש לציין שבעלי בגיל כמה חודשים עבר ניתוח לתיקון הרניה ובגיל 16 עבר torsion של האשך. כיום הוא בן 35 .
עפ"י נתונים אלו, מהו הטיפול המומלץ לטעמך?
תודה רבה מראש,
מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מומלץ כדי להרות - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב08/03/2011השבחת הזרע על מפלי צפיפות והזרעה תוך רחמית עד 3-4 פעמים. באם לא הצלחת, אזי הפרייה חוץ-גופית עם מיון מוקדם של תאי הזרע האיכותיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעאני06/03/2011
שלום רב
שאלה בנוגע לסיכויים להכנס להריון בתנאי שאישה (גיל 25) סובלת משחלות פוליציסטיות ולגבר תוצאת בדיקת זרע לא טובה (morphology 1%)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב08/03/2011הסיכוי להיכנס להריון טיבעי במקרה הזה הוא די נמוך. ניתן לשפר את הסיכוי באם הגבר יבצע אבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה (MSOME) לקראת אפשרות של הפריה חוץ גופית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשכים טמיריםאמא06/03/2011
שלום,
בני בן 7 חודשים אמור לעבור ניתוח להורדת אשכים טמירים.
שאלתי היא: האם וכמה התופעה של אשכים טמירים בוגעת בפוריות או לא??
אשמח לדעת בהקדם, כי אני ממש מודאגת בנושא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשכים טמירים - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב08/03/2011תופעה זו אם לא מטופלת בגיל צעיר, יכולה בהחלט להשפיע על איכות הזרע בעתיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
אמא09/03/2011תודה על תגובתכם ושאלה נוספת:
מה ההשלחות על הפוריות (אם יש) כאשר התופעה כן מטופלת עוד לפני גיל שנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשכים טמירים - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/2011ראשית, טוב שהבעיה אובחנה ובנך אמור להינתח בזמן המתאים. כמו שבטח הוסבר לכם, עלולות להיות בעיות שאינן קשורות לפוריות אם לא יבוצע הניתוח.
שנית, עלולה להיות פגיעה בפוריות, ומומלץ להיות במעקב בגיל ההתבגרות ואילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמא12/03/2011לא, לא הוסבר לנו אילו בעיות נוספות יכולות להיות, אני אשמך אם תפרטו.
מה הם הסיכויים של הפגיעה בפוריות?? נאמר לנו (ע"י כירורג ילדים - פרופסור) שעם בד"כ זה 4% אז במצב שלנו זה 4.5%
האם זה נכון?
ואצל איזה רופא צריך להיות במעקב, מאיזה גיל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר שי שפי12/03/2011מציע שתקבעו תור לאורולוג ילדים, ותקבלו הסבר, כנראה מקיף יותר ממה שקיבלתם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים חמים ופוריותbenda03/03/2011
האם השהייה בחמי טבריה , בטמ' של 37-38 מעלות במשך שעה- שעתיים עלולה לפגום ביכולת להפרות באופן זמני או מתמשך או באופן כלשהוא ...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים חמים ופוריות - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/2011שהיה כזו אכן עלולה לגרום לפגיעה זמנית במדדי הזרע השונים.
הפגיעה הפיכה, אך מומלץ להמנע מחימום האשכים בתקופות בהן מנסים להשיג הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאי זרע בודדים ללא תנועהאלברט02/03/2011
שלום רב,
אני סובל מבעיית פוריות
כאן תוצאות הבדיקת הזרע שלי:
צבע : צהבהב
צמיגות :1
PH: 7.2
נפח: 2.3
ריכוז: תאי זרע בודדים ללא תנועה
אגלוטינציה: שלילית.
דם: LH - 14.1 הורמון
בדיקת אשכים:
וריקוצלה דו צדדי, האשכים בשק קטנים ובמרקם רך,כאבים באשך השמאלי
בדיקות גנטיות :תקינות
מה עליי לעשות כדי להביא ילדים בריאים לעולם?
האם ניתוח וריקוצלה יעזור לי ? ואם כן אז באיזה שיטה? גת וגורן או שיטה רגירה?
האם יש צורך לעשות ביופסיית אשכים או אפשר להשתמש בזרעונים שלי לצורך הפרייה חוץ גופנית ללא שום ביופסיה?
אני מאוד מבולבל מכל התשובות שמעתי עד כה....
בבקשה ,מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאי זרע בודדים ללא תנועה - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/2011השלמת בירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר עשויה לטפל בבלבול שלך.
בכל מקרה, טיפול בוריקוצלה יכול לעזור. השיטה המודרנית והיעילה ביותר היא הניתוח המיקרוכירורגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ווריקוצלה + בדיקת זרעגוצ'ה02/03/2011
שלום,
אני נשוי כבר שנה וחצי ואין לנו ילד ב-6\05\2010 עשיתי בדיקת זרע .
התוצאות:
PH-8.0
Volume-3.6
Color-normal
Viscosity-normal
Conce 10^6/ml
Total Count-90,0 10^6
Motility+1h-7.0
Viabulity+1h-16.0
Motility+4h-5.0
Total Motile Count-3.6 10^6
Normal forms-2.0%
Tapered head-++
Pyriform-+++
Amorphous head-+++
Coiled tail-+
Neck defects-+
Leukocytes-8/100sp
Macrophages בודדים ביותר\100sp
עברתי ניתוח וריקוצלה ובבדיקה שניה התוצאות יותר גרועות אני חושב:
PH-8.0
Volume-3.0
Color-normal
Viscosity-normal
Concentra 10^6/ml
Total Count-38.70 10^6
Motility+1h-2.0
Viabulity+1h-18.0
Motility+4h-4.0
Viabulity+4 Motile Count-0.77 10^6
Normal forms-2.0%
Tapered head-++
Pyriform-+++
Amorphous head-++++
Coiled tail-+
Neck defects-+
Leukocytes-5/100sp
מה לעשות האם יש דרך לשפר נתונים ולהביא ילד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ווריקוצלה + בדיקת זרע - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/2011יש להבדק ע"י אורולוג מומחה לפוריות הגבר ולשלול חזרה של הוריקוצלה.
הטיפול בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השבחה והזרעהיעל02/03/2011
כמה זמן לפני השבחה והזרעה צריך להתנזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השבחה והזרעה
יעל03/03/2011כמה זמן לפני השבחה והזרעה צריך להתנזר מיחסי מין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשבחה והזרעה - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב08/03/2011תלוי בכמות תאי הזרע בזירמה. יש להגיע למצב שלאחר השבחה יהיו כשני מליון תאי זרע בתנועה להחזרה לרחם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאוץ בדיקות זרעהאישה המודאגת02/03/2011
אלו התוצאות שקיבלנו בבבדיקת הזרע של בעלי בן 43 מעשן
התנזרות:3 ימים
מתן:אוננות
צבע:צהבהב
התנזלות לאחר 30 דקות: +
נפח: 3.0 מ"ל
ריכוז 60*10(בחזקת 6). תאי זרע/מ"ל
PH: 7.8
תנועתיות:58%
סוג תנועה: פרוגרסיבית: 40%
ליקוציטים: לא ניצפו
אגלוטינציות:שלילי
מורפולוגיה לפי קרוגר
תאים תקינים: 6%
פתלוגיות ראש: 76%
פתלוגיות זנב: 18%
הערות: צמיגות גבוהה מאוד
מה זה אומר??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאוץ בדיקות זרע - תגובה
ד''ר שי שפי10/03/20111. לא ברור מה הריכוז.
2. שאר הפרמטרים תקינים.
3. יש לזכור שבדיקת הזרע היא רק חלק מבירור הגבר, אותו יש לבצע אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרע-התייעצותאודי01/03/2011
שלום,
אנחנו זוג שנמצא בטיפולי IVF כבר 3 שנים ואנחנו לאחר 10 סבבים, כשרק ב- 3 היו הפריות (1-2 הפריות).
אני בן 38 והבדיקה נעשתה לאחר כחודש התנזרות.
להלו התוצאות, אנא חוות דעתכם -
צמיגות-תקין
PH - 7.7
נפח - 6.5 מ"ל
ריכוז למ"ל - 0
תנועה - לא צוין וכנ"ל דרגת תנועה
סה"כ תאי זרע - בודדים
תאי דם לבנים - 0
לאחר סירכוז נמצאו תאי זרע בתנועה.
מורפולוגיה - לא ניתן לבדוק בשך מיעוט תאי זרע.
אשמח לשמוע את דעתכם לגבי המשך ניסיונות ה- IVF. אנו שוקליים תרומת זרע, אשמח לשמוע גם דעתכם על האפשרות הזו.
תודה
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע-התייעצות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011שלום אודי,
חוסר זרעונים או המצאות זרעונים בודדים בזירמה זה מצב שניתן לטפל בו במקרים מסויימים. קודם כל, האם נבדקת אצל אורולוג? אם לא, דחוף גש לאורולוג לבדיקת פעילות האשכים. יתכן ויש לך דלקת או גורם אחר אשר חוסם הוצאת הזרעונים החוצה. יתכן מצב של שפיחת הזרעונים לאחור (Retrograde ejaculation), כאשר הזרעונים מגיעים לשלפוחית השתן במקום לצאת החוצה. מה מצב הוריקוצלה? יש סיבות נוספות כולל סיבות גנטיות או סיבות הקשורות למחלות. אז קודם כל צריך לברר מה הסיבה. ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המשפר איכות הזרע. רק אם אין שום דרך לשפר איכות הזרע (אחרי בירור מורחב לגבי סיבת חוסר הזרעונים), ולא מסיגים הריון, רק אז מומלץ להשתמש בזרע תורם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה וההתייחסות
אודי01/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלה?בוגי28/02/2011
שלום,
בעקבות ספירת זרע נמוכה מאוד הופניתי לבירור וריקוצלה באולטראסאונד,
להלן הממצאים:
שני האשכים וראש האפידידימוס הודגמו בגודל ובמרקם רגילים
.וסקולריזציה רגילה בתוכם
.כמות רגילה של נוזל חופשי מסביב לאשכים
: ורדים ספרמטיים מורחבים דו צדדית
,מימין עד ל 0.35 ס"מ ללא שינוי משמעותי במבחן מאמץ
.משמאל עד ל 0.33 ס"מ ובמבחן מאמץ עד ל 0.36 ס"מ
מה משמעות הממצאים? האם הערכים מעידים על וריקוצלה ומאיזו דרגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וריקוצלה? - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011כנרא, מדובר בוריקוצלה בדרגה קלה מאוד, דרגה שאינה צריכה להפריעה להסגת הריון. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע וגם מסיעה לשיפור בזרעונים במצב של וריקוצלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרהאני27/02/2011
שלום רב
אני בן 32 כחצי שנה מנסים להכנס להריון, אשתי בת 25
עשיתי בדיקת זרע והתוצאות שהתקבלו:
volume 2 ml
ph 8
count 16 mil/ml
motility 50-55%
grade 2
morphology :
normal - 1%
borderline 4%
amorphous 84%
pyriform 10%
tail -1%
השאלה שלי, מהם ההשלכות של morphology נמוך ומה הטיפול לכך?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011שלום לך,
יש לך ריכוז נמוך של זרעונים ומורפולוגיה תקינה עומדת על אחוז נמוך. חשוב להבדק אצל אורולוג ולנסות לזהות את הסיבה לכך. ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע. נסיון של חצי שנה להרות בצורה הטבעית הוא נסיון קצר טווח. תמשיכו לנסות עם דגש על יחסי מין סביב הביוץ (4 ימים לפני ויומיים אחרי הביוץ). אם לא תצליחו להרות לאחר חצי שנה נוספת, יש לפנות לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכיפות קיום יחסי מין במטרה להרותחן27/02/2011
שלום.
רציתי לדעת מה תכיפות יחסי המין הכדאית במטרה להכנס להריון כאשר לא ידוע על בעיות זרע (מעולם לא בדקנו - לא ידוע שיש אבל גם לא ידוע שאין)
האם מדי יום (הפרשים של 24-36 שעות) רק בימים הסמוכים לביוץ היא בסדר?
(בהנחה שלפני לא היו בכלל יחסים במשך 11 ימים בגלל שמירת טהרה)
כלומר האם ההמלצה להמנע מקיום יחסים כל יום על מנת לא לפגוע באיכות הזרע היא רק אם עושים זאת לאורך זמן ואם מדובר רק בשלושה ימים רצופים שלפניהם יש מניעה ארוכה אז לא אמורה להיות בעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תכיפות קיום יחסי מין במטרה להרות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011שלום יעלה,
על מנת להרות בצורה הטבעית אפשר לקיים יחסי מין בין פעם ביום עד פעם ביומיים. חשוב לקיים יחסי מין כל יום סביב הביוץ במשך 6 ימים רצופים, ז.א. 4 ימים לפני הביוץ ויומיים אחרי הביוץ. אין ירידה באיכות הזרע בתהליך זה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדעקת זרעשאול27/02/2011
שלום
קיבלתי הפנייה לבצע בדיקת זרע.
האופציות שלי הן מכון שפרא ברחובות או אסף הרופא.
האם אתם מכירים את מכון שפרא הזה? האם הוא מבצע בדיקות איכותיות או שעדיף ללכת למכון פוריות של אסף הרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדעקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/03/2011שלום שאול,
שני המקומות שציינת טובים מאוד. לבחירתך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

