מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בפענוח תוצאות בדיקת זרעאיתן25/11/2010
מעוניין בעזרה בפענוח התוצאות הבאות:
צבע: צהבהב
צמיגות: 1
pH: 7.6
נפח: 0.3 מ"ל
ריכוז: 41x10^6 למ"ל
תנועה: 58%
סוג תנועה:
A – 46%
B – 12%
לויקוציטים: 0 למ"ל.
אגלוטינציה: שלילית.
Total mobile count: 7x10^6
Swim up test: 12x10^6
בדיקת מבנה בשיטת Kruger:
תאים תקינים: 15%
פתולוגית ראש: 74%
פתולוגית זנב: 11%
שימו לב ש:
1. חלק מהדגימה נשפכה במעבדה.
2. אני חולה קרוהן, מטופל בפורינטול 75 מ"ג ליום
3. ידוע לי שיש לי וריציקולה בדרגה קלה מאוד באשך שמאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עזרה בפענוח תוצאות בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום איתן,
קשה להתיחס לבדיקת זרע כאשר חלק נשפך ובעצם תוצאות של הבדיקה לא נעמנות. ממליץ לחזור על הבדיקה ולהקפיד לאסוף את כל המירוק לבדיקה. רק אז יהיה ניתן להתיחס בצורה נכונה לתוצאות. דבר אחד אפשר להגיד, מורפולוגיה תקינה של זרעונים עומדת בנורמה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיוע בפענוח בדיקות זרעגולן24/11/2010
אני ואישתי מנסים להכנס להריות מזה כשנה. עשיתי בדיקת זרע לפני יומיים, ואלה התוצאות:
נפח 6
צמיגות: תקינה
צבע: אפור עכור
ריח: תקין
התנזלות: שעה
ph 8
ריכוז: 70 מיליון
בתנועה: 50 אחוז \
תנועה פרוגרסיבית מהר: 30 אחוז
תנועה פרוגרסיבית איטית: 22 אחוז
תנועה סיבובית: 24 אחוז
תנועה במקום: 24 אחוז
תאור צורות פתולוגיות: לפי קרוגר 94 אחוז, וראשים מוארכים אקרוזום קטן ופיריפורמים
תאים עגולים: 4.5
תאור מורפולוגיה: קטנים ובינוניים
סכום: hyperspermia+high round cell concentration+teratozoospermia
רציתי לדעת מה כל זה אומר, ומה המשמעות של זה ??
תודה
גולן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיוע בפענוח בדיקות זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום גולן,
השנה יצא WHO חדש (WHO 2009) לגבי קריטריונים של זרע. לפי זה התוצאות שקיבלתה טובות ותקינות. ממליץ לעשות שני דברים: להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע ודבר נוסף, לקיים יחסי מין כל יום במשך 6 ימים סביב הביוץ (4 ימים לפני הביוץ ויומיים לאחר הביוץ). אם לא תצליחו להכנס להריון, פנו לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
גולן29/11/2010שלום ד"ר אליעזר גירש, ותודה על התגובה!
ברצוני לתקן פרט אחד בבדיקה: ימי ההתנזרות הם 14 ולא 7 כפי שכתוב בהודעה. האם יש לעובדה זו השפעה על איכות הזרע? האם התוצאות הללו יכולות להשתנות לרעה במידה ומתנזרים מעט ימים?
תודה
גולן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה נוספת - תגובה
ד''ר אליעזר גירש29/11/2010שלום גולן,
כשמתנזרים הרבה זמן יש הזדקנות, מוות ופרוק של זרעונים ביותרת האשך. מסיבה זאת מבקשים להתנזר בין 2-5 ימים, כך מתקבלות תוצאות אמיתיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרעבתודה מראש24/11/2010
אנו מנסים להכנס להריון כבר 2 וחצי, הריון אחד ספונטני אחרי שנה וחצי (לא התפתח כראוי והיתה הפלה וגרידה)
אני בת 25 בעלי - 28,
תוצאות בדיקת זרע: צמיגות, PH תקין
נפח: 1.2
ריכוז 1000000*11
תנועה: 55% (A 9%, B 9%, C 36%)
1000000*round cells 15
תאים תקינים 2% (לפי קרוגר)
פתולוגית ראש 93%
פתולוגית זנב 5%
אצלי מחזורים תקינים, ביוץ ופרופיל הורמנלי תקין, צילום רחם תקין, (רירית גבולית 6.5-7.5)
מה מצב הזרע? האם השבחה תעזור כאן או שיש צורך לפנות להפריה?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום לך,
מדובר בזרע חלש. ממליץ לפנות לאורולוג ולבצע בדיקת פעילות האשכים. בנוסף ממליץ לבעלך לנטול תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. אם אורולוג לא ימצא בעיה, שלב הבא זה הזרעות תוך רחמיות. אם זה לא יעזור עוברים לטיפולי IVF.
אצלך גם הרירית היא במצב גבולי. נכון שתקבלים הריונות עם רירית של 6.5-7, אך לא רק עובי הוא החשוב. חשוב מבנה של תאים הבונים את הרירית וביטוי החלבונים החשובים באינטראקציה בין רירית לעובר. יתכן ואת צריכה טיפול "פיפל" שלפעמים משפר את הרירית, אך זה שאלה לפורום של הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרעשרה24/11/2010
בוקר טוב,
אני ובן זוגי מנסים להרות כחצי שנה. (בני 34)
בעלי נשלח לבדיקת זרע, והתוצאות נראות לא טוב, להלן התוצאות:
Abstinence 4 days
Viscosity normal
Volume 2.5 ml
PH 8.1
Concentration 8 ml
Total count 20 million
Motility 70%
Grade pmoy (משהו כזה, הכתב לא ברור)
Eosin /
Morphology
Normal forms 0%
Borderline 1%
Head defects 99%
midpiece 10%
Tail defects 8%
Premature cells ++
W.B.C /
רציתי לשאול מה עושים במצב כזה: הזרעות? הפריות??? האם יש מצב להריון טבעי??
תודה מראש על העזרה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום שרה,
מדובר באיכות זרע ירודה. סיכוי להריון בצורה הטבעית הוא נמוך מאוד.
ממליץ קודם כל לברר מה הסיבה. חשוב לבדוק פעילות אשכים אצל אורולוג, אפשר במקביל להתחיל טיפולי פריון: הזרעה תוך רחמית ואם לא יעזור לעבור לטיפולי הפריה חוץ גופית. ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. קיימת שיטה של פרופ' ברטוב, בה ניתן לבודד זרעונים בודדים באיכות הטובה ביותר ואיתם להפרות את הביציות. השיטה נקראת IMSI.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח בדיקות זרעליזי23/11/2010
שלום רב,
אני ואישתי מנסים מזה כשנה להיכנס להריון ולא מצליחים. לאחרונה עשיתי בדיקת זרע להלן תוצאותיה,
אודה להתייחסותכם
abstinence- 3
viscosuty-normal
volume-3.6
ph-8
count- 20
tot. count-72
motiluty-50%
grade-3
morphology:
normal- 9
borderline-12
amorphous76
pyriform-7
tail1
midpiece-2
האם התוצאות תקינות? האם ישנם ערכים שאינם תקינים?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עזרה בפיענוח בדיקות זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום שקד,
תוצאות בדיקת הזרע שלך תקינות. ממליץ לעשות מספר דברים: דבר ראשון, להשתמש בתוסף תזונה Vitamale לחזק את הזרע, דבר שני, לקיים יחסי מין כל יום במשך 6 ימים סביב הביוץ (4 ימים לפני הביוץ ויומיים לאחר הביוץ), כך לעלות את הסיכוי להרות. אם זה לא יעזור, נגיד, לאחר 3 חודשי נסיון פנו לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת מאוד!!!אנונימית23/11/2010
שלום,
לאחר 2 בדיקות זרע לא נמצאו תאי זרע בכלל. בן זוגי עבר בילדותו בגיל 4 כימותרפיה. והמחלה חזרה בגיל 11 באשך שמאל. עבר כימותרפיה, הקרנות, ובנוסף כריתת אשך. כרגע מקבל טסטוסטרון אחת לשבועיים. אשך ימין קטן יחסית לגילו. הוא בן 23. מה ניתן לעשות? האם ממליץ לבצע בדיקת זרע באופן פרטי ומעמיק יותר. לא מעוניינים בתרומת זרע כרגע. אודה על תשובה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מודאגת מאוד!!! - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום לך,
במצב זה הפיתרון הוא תרומת זרע. גם יש לו אשך אחד, גם טיפולים כימוטרפיים והקרנות, גם טיפול בטסטוסטרון שבעצמו יכול לעקב ייצור זרעונים. אפשרות נוספת זה ביופסיה של אשך וחיפוש זרעונים ברקמת האשך, אך לדעתי סיכוי למצוא זרעונים שם הוא נמוך ביותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהזהורית23/11/2010
שלום רב,
בני בן ה-11 התלונן לאחרונה על רגישות באיזור האשכים. על אותה רגישות התלונן כבר בעבר, אך בשל המהירות שבה התחושה חלפה, לא ייחסנו לכך חשיבות ורק כעת פנינו לבדיקה אורולוגית.
בבדיקה ידנית נמצאה היצרות במאטוס וכן וריקולציה דרגה 1-2 משמאל.
בנוגע להיצרות - הומלץ על ניתוח ובאשר לוריקולציה, נאמר לנו להיות במעקב בלבד.
השאלות שלי הן בנוגע לוריקולציה: מהי מידת הסיכון לפגיעה בפוריות?! האם בכלל הממצא הזה יכול להעיד שבוודאות תהיה פגיעה בפוריות?? האם מעקב אכן מספיק? האם ניתן לעשות משהו כבר עכשיו כדי למנוע בעיות בעתיד?
אנחנו מאד מודאגים. אודה מאד על מתן תשובה בהקדם!!
המשך יום נעים,
זהורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וריקוצלה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום זהורית,
ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס.
ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
נטילת תוספי תזונה יכולה לסיעה לשיפור בייצור הזרעונים ותקינותם. מומלץ לקחת תוספי תזונה גם לאחר ניתוח של ואריקוצלה.
במקרה שלכם, כאשר מדובר בילד בן 11 יתכן ותהיה לו בעיה של פריון בעתיד. חשוב להיות במעקב, אך חשוב יותר לשמר את הפריון שלו לשימוש עתידי. יש חשיבות לעשות בדיקת זרע ואם נתונים טובים להקפיא מספר מנות. כך יהיה לו סוג של "ביטוח" ויוכל בעתיד להשתמש במנות הללו לצורך הפריה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר אליעזר גירש - VITAMALEאני22/11/2010
ד"ר גירש בוקר טוב,
רכשתי לבעלי את תוסף התזונה עליו אתה ממליץ VITAMALE (אלנת פריון), לבעלי אזוספרמיה ואנחנו מועברים ישירות ל IVF.
נלחצתי לשמוע מפרופ אלכס סימון כי כאשר יפשירו את תאי הזרע המעטים שהוקפאו הסיכוי להישרדות תאים אלו נמוך ולקבלת הפריה בדרגה טובה אשר תאפשר מצב להחזרת עוברים.
מה המינון המומלץ בידיעה כי אנו מתחילים תהליך לשאיבת ביציות?
האם להפסיק נטילה של מולטי ויטמין של סולגאר?
בנוסףבעלי לוקח שמן דגים וחשוב לי לציין כי הוא אינו אוכל פירות וירקות .
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ד"ר אליעזר גירש - VITAMALE - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום לך דניאל,
הבעיה בהקפאת זרע במצב אזוספרמיה או נכון יותר severe oligozoospermia, שאיכות הזרעונים נמוכה ולכן גם סיכוי לסרוד הוא נמוך. מצד שני אין הרבה ברירה - זה מה יש. אפשר לחזק ולשפר את איכות הזרעונים ע"י נטילת Vitamale כ- 6 כמוסות ליום (2 שלוש פעמים ביום) לאורך הטיפול, לפחות 3 חודשים. אני מאמין כי טיפול זה יחזק את איכות הזרע אצל בעלך וכך גם איכות העוברים הנוצרים בטיפולי IVF. אפשר להמשיך ולקחת גם מולטיויטמינים של סולגר כי שם ריכוזים של המרכיבים אינם גבוהים ולא צריכה להיות בעיה כלשהי. שמן דגים גם יכול לעזור ואפשר להמשיך לקחת.
האם בעלך נבדק אצל אורולוג? אם לא, חשוב מאוד לעבור בדיקת תפקוד אשכים אצל אורולוג.
הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעמאיה18/11/2010
שלום רב,
מנסים להיכנס להריון כבר שנה, ללא הצלחה. יש לנו ילד בן 3 שאיתו לא היתה כל בעיה בכניסה להריון. לבעלי יש וריקוצלה. הוא עשה בדיקת זרע עם נתונים לא טובים - נפח 1, ריכוז 2.9 מיליון, תנועה 41%, פתולוגיות 85%. הבדיקה נעשתה יום לאחר שפיכה (לא ידע שצריך להימנע 2-3 ימים). האם יש משמעות לנתונים אלו גם יום לאחר שפיכה? כלומר, האם הם בעייתיים כמו שהם נראים או שזה תלוי במס' ימי ההתנזרות?
מה להערכתכם יהיה השלב הבא - הזרעות או IVF?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה? אני בלחץ...
מאיה19/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה גם מהרופאים, תודה רבה
מאיה20/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוצאות בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום,
מקובל לפנות לרופא פריון לאחר כשנה של נסיון לא מוצלח להרות. אם ואריקוצלה נמצאה בדרגה 2 או 3 צריך לפנות לאורולוג ולהתיעץ אם יש צורך בטיפול או עדיין אפשר להמשיך ללא טיפול בוריקוצלה. מבחינת ימי התנזרות מומלץ להתנזר 2-4 ימים, אך גם לאחר יום אחד אפשר להתיחס לתוצאות. נפח הזרמה קטן מנורמה, גם ריכוז הזרעונים נמוך. יתכן וזה נובע מוריקוצלה אם כי נפח הזרמה אינו מושפע מזה. ממליץ לעשות תרבית זרמה לחיידקים.
בכל מקרה ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני הפרייהאני18/11/2010
האם התנזרות כמה ימים לפני נתינת זרע לפרייה (כתוצאה מזרע לא טוב) משפרת את איכות הזרע להפריה או שזה כבר לא משנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לפני הפרייה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010ממליץ להתנזר (לפני בדיקת זרע או לפני טיפול פריון) בין יומיים עד 4 ימים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדקות זרע לאחר טיפול קרנתיאני18/11/2010
שלום לכם
בעלי עבר טיפול קריתי עקב גידול בגב לפני שנתיים.
לפני הטיפול היתה לו קצת בעיית זרע אבל עם קדורי איקקלומין הצלחתי להיכנס להיריון.
אנחנו כבר שנה וחצי מנסים ולא הולך לנו. בדקנו את הזרע והנה התוצאות :
ריכוז 3 מליון/מ"ל
אחוז תנועתות :10% - תנועה בינונית 5% - איטית 5%.
זרעונם תקינם לפי קריגר : 3%.
הרופאם אמרו שערכים כאלה של זרע הם רק לטיפול הפריה חוץ גופית .
האם זה נכון ??? האם באמת אין דרך אחרת ??
והאם בכלל ע כזה יכול להפרות ביית בהפריה חוץ גופית ומה הסיכויי ???
תודה מראש.
לבעלי יש זרע מוקפא - האם כדאי לבצע את הטיפול ישר בזרע המוקפא???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדקות זרע לאחר טיפול קרנתי - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010שלום רב,
לדעתי הפתרון הטוב ביותר הוא טיפול IVF עם זרע קפוא מלפני טיפול של הקרנות. בנתיים שיתחיל לקחת תוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע. ממליץ להשתמש ב- Vitamale כל הזמן שמנסים להרות ולא משנה עכשיו באיזה שיטה. אם לא תצליחו בטיפולי IVF עם מנות זרע שהוקפאו, תמשיכו טיפולי IVF עם זרע טרי, עד אז יעבור זמו ואולי יחול שיפור כלשהו במצב הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוקדנים לזרעalex17/11/2010
שלום
למרות שנה של יחסי מין ההריון לא מגיע. אנו מזהים את הביוץ היטב. אשתי עברה בדיקות הורמונליות והכל תקין.
אני אבא לשני ילדים בני 11 ו 9 מנישואים קודמים. לאחרונה עשיתי בדיקת זרע שנמצאה תקינה. יחד עם זאת נמצאו אצלי נוקדנים לזרע 1:1600 TITR
האם קיום נוקדנים מהווה סיבה לקושי להכנס להריון?
אני חי בחול ויש כאן בעיה לקבל יעוץ מקצועי, לתשובתך אודה מאוד.
תודה מראש
אלכס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נוקדנים לזרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010שלום אלכס,
נוגדנים יכולים להיות סיבה מספקת לחוסר פריון הגבר. המצאות נוגדנים בזרע עדיין לא אומר שיש בעיה. צריך לבדוק האם הנוגדנים הללו מכוונים כנגד זרעונים שלך, ואם כן, אז גם באיזה רמה הם מעכבים את פעילות הזרעונים. אם יש עיכוב בפעילות הזרעונים בעקבות הנוגדנים, הפתרון הוא הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוגדנים
alex19/11/2010לד"ר גירש שלום
תודה על תשובתך.
במקרה דנן בדיקת נוגדנים בוצעה י מהווים בעיה, הרי שזרעונים תקינים? או שנוגדנים יכולים להשפיע על זרע גם בהמשך, בדרכי המין של האישה? שוב תודה על עזרתך הרבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
alex19/11/2010לד"ר גירש שלום
תודה על תשובתך.
במקרה דנן בדיקת נוגדנים בוצעה יחד עם בדיקת זרע תקינה לחלוטין. האם זה אומר שנוגדנים אינם מהווים בעיה, הרי שזרעונים תקינים? או שנוגדנים יכולים להשפיע על זרע גם בהמשך, בדרכי המין של האישה? שוב תודה על עזרתך הרבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תיקון - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום אלכס,
הנוגדנים מונעים מזרעונים תנועה והתקדמות אל הביצית בדרכי מין של אישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות זרעמאוד לחוצה17/11/2010
שלום
בעלי עבר בדיקות זרע גם לפני שנתיים וחצי וגם עכשיו
אודה לפענוח הבדיקות
לפני שנתיים נאמר לנו שהזרע חלש, האם יש שינוי במצב
אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וזו הבדיקה הישנה
מאוד לחוצה17/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
וזו הבדיקה הישנה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010אין תשובה ישנה ולכן אין עם מה להשוות. הבדיקה החדשה תקינה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
מ19/11/2010לאור התוצאה הנ"ל, רופא הנשים שלי אמר שהזרע חלש ו שלח אותנו לטיפולי פוריות, להזרעה והשבחה כשלב ראשון
יש לציין שלי עצמי יש שחלות פולצסטיות אבל בהריון הקודם זה לא הפריע לנו להיקלט רק עם אקקלומין.
האם זה ניראה לך הכרחי או שהרופא שלי מיהר מידי. שכחתי להגיד ששנינו בני 30 ואנחנו מנסים להיקלט בסך הכל חודשיים.
תודה רבה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה נוספת בבקשה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/11/2010שלום,
טוב יהיה להתיעץ עם רופא פריון. אם בעבר נכנסתם להריון בעזרת איקקלומין שווה לחזור על אותו התהליך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרע בשיטת WHOעופר16/11/2010
שלום
ערכתי בדיקת זרע בשיטת WHO , אודה לכם אם תפרשו אותה בעבורי .
כללי :
צמיגות : תקין PH: 7.5 אלוטינציה : תקין
נפח 2.5ml
ריכוז (למ"ל) 10 * 10 בחזקת 6 (לא יודע איך רושמים חזקה במחשב)
תנועה (%) : 30% דרגת התנועה : 2+
סה"כ תאי זרע :25*10 בחזקת 6
תאי דם לבנים : + +
מורפולוגיה
% זרעים תקינים : 3
לא תקינים : ראש 51
midpiece : 24
זנב : 20
תאים צעירים : 2
בתוך הבדיקה היה מצויין שערכי WHO 2010 התקינים הינם :
בתנועה : גדול או שווה ל 32%
בריכוז : גדול או שווה ל 15*10 בחזקת 6
סה"כ תאי זרע 39*10 בחזקת 6
מורפולוגיה: גדול או שווה ל 4%
אודה על ביאור התוצאה
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח בדיקת זרע בשיטת WHO - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010שלום עופר,
קיבלתה תוצאות בדיקת זרע וגם רשמתה לי קריטריונים התקינים לפי WHO 2010, אז רק צריך להשוות ולראות איזה נתונים חורגים מנתונים של תקינות לפי WHO.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשוואה מול שיטת קרוגר ..
עופר20/11/2010האם יש באפשרותך לומר לי במידה וזה היה נמדד בשיטת קרוגר ,
מה היו ערכי : מורפולוגיה, תנועה וספירה ?
או?@* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבות לota syndromג'וני16/11/2010
שלום
מה יכולות להיות הסיבות לתסמונת ota? מה הן האפשרויות להתגבר על הבעיה ?
תודה ג'וני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיבות לota syndrom - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010שלום ג'וני,
קיימות סיבות רבות למצב של OTA. על מנת להקל על המצב, חשוב לפנות לאורולוג לבדיקת תפקודי אשכים, יתכן וימצא פתרון כלשהו.
בנוסף, ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
אם בשלב כלשהו תהיה הטבה במצב הזרע יהיה כדאי להקפיא מספר מנות זרע לשימוש עתידי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

